Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim – Cerita sex ku yg berlaku masa dulu-dulu sampai bila pun tidk dapat dilupakan. Cerita seks nya tetap datang dlm ingatan. saye berasal dari sebuah kampong. Semasa saya kecil-kecil dulu sememangnya kampong ku ini tidk ada kemudahan asas seperti sekarang.

Letrik, air paip dan jalan tar yg menyambongkan kampongku dan jalan besar semuanya belum ada. Kebanyakan penduduk di kampongku ini adalah sebagai petani. Musim padi mereka menanam padi. Walau bagaimana pun ada jugak diantaranya yg menoreh getah dan lain-lain kerja-kerja pertanian.

Dan salah satu yg istemewanya dikampongku ini ialah terdapat sebuah sungai yg sederhana besarnya. Airnya pun tidaklah deras sangat dan tidaklah dlm sangat. Sungai inilah yg menjadi punca bekalan air untukk diminum dan mandi manda.

-----------------
sexy Russian teen, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, virgin pussy
porn video free, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, cuckold husband wife fucked
blonde teen, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, video tube sex

Malah sungai ini jugalah kadangkala menjadi tempat membuang najis. Dan semasa saya kecil-kecil dulu lagik jugak saya sudh biasa sangat denngan perkataan-perkataan faraj , kote , kocak dan lain-lain perkataan yg lucah dan cabul.

Mungkiin krn orang-orang melayu kuat sex atau tidak, saya tidk tahu. Perkataan-perkataan yg mencarut begini menjadi mainan mulut budak-budak, apa lagik bila berlaku pertengkaran atau perbalahan semasa bermain. Bukan sahaja setakat tahu sebut perkataan tersebut, malah tahu jugak apa maksud dan maknanya.

Faraj adalah kemaluan wanita , kote adalah kemaluan lelaki dan kocak ialah persetubuhan diantara lelaki dan wanita. Tapi walau bagaimana pun saya dan budak-budak lain semasa itu cuma tahu sebut dan faham saja, sedanng kan perasaan terhadap perlakuannya belum ada lagi.

Perkataan-perkataan lucah dan mencarut begini, saya pun tak ingat saya dapat dari mana. Sama ada dari budak-budak lain yg lebih besar dari aku, mau pun dari orang-orang dewasa sendiri.

Tapi seingat saya orang-orang dewasa sendiri yg selalu membuat teka teki dan pantun-pantun denngan perkataan-perkataan lucah tersebut. Contohnya adalah; Cat ra. ra. , Che Mamat jual budu, Kocak faraj kera, Keluar air dua sudu Ada lagik pantun dua kerat seperti ini: Kayu mumut junjong sireh, faraj gemok kote marah/geram.

Mumut ertinya kayu yg tidk keras/empulur. Walau bagaimana pun apabila saya telah semakin besar, perasaan dan naluri sex saya sudh mula datang. Apa tah lagik selepas saya bersunat dan mula naik ketingkatan satu, sekolah menengah.

Saye semakin tertarik bila melihat faraj budak-budak wanita walaupun usia mereka baru lapan atau sembilan tahun. Dan saya tahu dimana saya dapat melihat dan memerhati faraj – faraj budak wanita ini.

Tentunya ketika mereka semua sedanng mandi disungai dikampongku itu. Sememangnya keadaan dikampong, budak-budak wanita dan lelaki main sama-sama, mandi sama-sama. Kalau hari bersekolah, balik sahaja dari sekolah mereka semua pergi.

Novel Malay Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Selepas itu barulah kebanyakan budak-budak akan mandi sungai hinga berjam-jam lamanya. yang tentunya bukan lagik mandi tetapii bermain. Main selam menyelam, kejar mengejar didalam air, main terjun dan sebagainya.

Dan dimasa itu masih lagik mandi telanjang. Malah ada sesetengah budak wanita yg payudara nya telah membengkak pun masih mandi telanjang lagi. Tak tahulah mngkin orang tua pun tidk ambil berat sangat tentang hal ini.

Sebagaimana yg saya katakan tadi, saya sentiasa sahaja berada ditepi sungai memerhatikan budak-budak mandi. Bukan sahaja memerhatikan budak-budak lain mandi, tapi saya jugak mengawasi adikku sendiri yg mandi bersama-sama mereka.

Bimbang jugak saya pada adik wanita ku tue mandi, maklumlah die tue bukannya pandai sangat berenang. Kadang-kadang saya jugak akan mandi sama. Tapi oleh krn saya sudh besar, saya tidk lagik mandi telanjang.

Saye akan memakai kain basahan atau pun mandi denngan seluar pendek. Dan dlm memerhatikan adikku dan budak-budak lain yg mandi telanjang ini, saya pasti akan memerhatikan kepada budak-budak wanita yg lebih besar sedikit, yg payudara nya telah mula membengkak. Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim.

Kote saya akan naik tegang apa lagik bila melihat faraj mereka yg putih dan telah mula meninggi dan mengelembong itu. Dan dlm ramai-ramai yg mandi itu, saya bgitu syok bila melihat pada faraj Farny.

Kulitnya yg putih melepak itu membuatkan faraj nya jugak putih licin dan meninggi. payudara nya jugak sudh mula membengkak. saye pun naik hairan, die sudh membengkak payudara nya. stlah beberapa hari memerhatikan faraj Farny, saya menjadi naik geram.

Hinggalah pada suatu hari saya dan kawan-kawanku jugak ikut mandi sama. sambil bermain dan menyelam itu saya terus menyelam menuju pada Farny yg sedanng bermain denngan kawan-kawannya. Bila menghampirinya didalam air itu, saya terus menyentuh faraj nya yg terdedah itu.

Menjerit jugak Farny ketika itu, mngkin die terkejut. saye minta maaf dan berpura-pura tersalah langgar. Tapi saya masih tidk puas hati dan tidk lama kemudian saya selam lagik dan menyentuh lagik faraj Farny.

Tapi kali ini bukan sahaja saya sentuh malah sempat jugak saya usap-usap sekejap. Nampaknya kali ini Farny tidk lagik menjerit tapi masih marah dan mengatakan saya nakal. saye selam lagik dan kali ketiga saya dapat menyentuh faraj Farny.

Dan kali ini Farny tidk menjerit dan marah pun tidak, hinggakan sempat saya sentuh pada celah faraj nya. Ini telah membuatkan saya semakin berani. Dan bila saya selam kali keempat, saya selam denngan agak lama lagi.

Saye usap dan main-mainkan dicelah faraj nya yg bgitu memberahikan itu hingga saya rasa nafasku daah tak tahan barulah saya timbul kepermukaan air semula. saye senyum kepada Farny dan die jugak senyum kepada aku.

Jadi saya dapat mengagak yg Farny jugak tentunya merasa nikmat denngan sentuhanku tadi. kote ku ketika ini bukan main tegang lagi. Tapi selepas itu saya tak dapat lagik menyelam untukk menyentuh faraj Farny krn die dan kawan-kawannya sudh mula naik kedarat dan bersiap-siap untukk pulang kerumah.

Mmg hari pun sudh agak petang. saye terasa bgitu tidk tenteram stlah beberapa hari saya tidk kesungai krn terpaksa menolong bapak dan ibuku membanting padi disawah. Peluang saya untukk menyentuh faraj Farny tidk ada langsung.

Mmg kalau tidk mandi disungai tak ada kesempatan untukk menyentuhnya. Dan stlah kerja disawah daah habis, saya kesungai semula. Tapi saya terkejut bila saya lihat Farny sudh mandi denngan memakai kain basahan.

Mungkiin die bimbang bila saya mandi bersekali dengannya, saya akan menyelam dan menyentuh faraj nya. tetapi bgitu saya terus jugak turun mandi. Dan saya bertekad akan terus jugak menyelam kearah Farny walau pun die memakai kain basahan.

Lalu saya menyelam lagik menuju kearahnya dan saya sentuh jugak celah kangkangnya walau pun berlapikkan kain basahan. Tapi tiba-tiba Farny telah menyelak kain basahannya dan mendedahkan faraj nya. Memangnya die perasan yg saya menyelam kearahnya tadi.

Apa lagik saya pun terus mengusap-usap faraj nya yg telah beberapa hari tidk saya usap itu. Malah pada kali ini Farny sengaja membukakan kangkangnya sedikit menyebabkan semakin senang saya mengusap dan memainkan jariku dicelah faraj nya itu.

Untk menyelam kali kedua, saya mengambil nafas yg panjang sedikit. saye nak melakukannya denngan lebih lama lagi. Dan kali ini saya kelebekkan faraj nya dan jolok-jolokkan jariku dicelahnya menyebabkan Farny semakin luas membuka kangkangnya.

Saye dapat rasa dicelah faraj sudh basah, melekit dan berlendir-lendir. Hari sabtu ialah hari tidk bersekolah. Pagi itu adik saya pun telah pergi awal-awal lagi. saye memangnya berada dirumah saja.

Mahu kesawah bersama-sama bapak dan ibu, memangnya tak ada kerja-kerja yg sesuai untukk aku. Jadi saya duduk kat rumah saja. Tapi bila adikku balik, rupa-rupanya Farny ikut sama datang kerumahku.

Berdebar jugak saya bila lihat Farny datang krn biasanya jarang jugak Farny datang kemari. Rupa-rupanya adikku yg ajak Farny datang untukk bermain-main dengannya. Bila saya lihat adikku dan Farny main masak-masak, saya pun tumpang sekaki untukk bermain sama.

Sebenarnya saya sengaja untukk bermain denngan Farny. Jadi bila saya main sekali, adikku cadangkan supaya kitaorang main permainan mak/ayah. Oleh krn adikku lebih kecil dari Farny, dialah yg jadi anak.

Saye sebagai bapak dan Farny sebagai mak. Lepas mereka berdua pura-pura masak dlm tempurong, kitaorang pun pura-pura makan. Selepas makan, saya kata kat mereka berdua, hari sudh malam dan jom pergi tidur.

Citer Sex Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Saye suroh adikku tidur diluar krn die sebagai anak dan saya serta Farny tidur dlm bilik sebagai mak/ayah. Farny tidk berkata apa-apa denngan cadangan saya dan die terus masuk kebilik yg ada dirumahku itu.

Saye pun terus masuk sama kedalam bilik dan mengunci pintu meninggalkan adikku tidur diluar. Farny sememangnya sudh berbaring diatas katil yg ada dibilik itu. –  Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim. – Apa lagik saya pun terus baring disebelahnya dan memeluk tubuhnya.

Kote ku ketika ini sedahpun mula menegang. dalam fikiranku ketika itu tidk ada yg lain melainkan untukk menyentuh dan mengusap faraj Farny. Lalu saya letakkan tanganku dicelah kangkangnya yg masih lagik berlapikkan skirt yg dipakainya.

Kemudian denngan perlakan-lahan saya selak skirtnya keatas dan saya mula menyentuh seluar dalamnya pula. Tapi cuma sekejap saja, tanganku sudh merayap masuk kedalam seluar dalamnya dan terus saya usap faraj nya.

Semakin saya usap Farny semakin membukakan kangkangnya. Jari-jari saya pula mula menyelinap masuk kecelah faraj nya dan sekejap sahaja saya dapat rasa faraj nya mula basah dan melekit-lekit. saye yg sudh tidk tertahan mula membuka kancing dan zip seluarku.

Lalu saya pegang tangan Farny dan bawakan kearah kote ku yg tegang itu. saye sungguh merasa nikmat bila Farny pegang dan picit-picitkan kote ku. saye semakin tidk tertahan lalu seluar dlm Farny saya tanggalkan.

Dalam hatiku tiada yg lain, saya akan kocak Farny pada pagi itu. saye bangkit untukk menangalkan seluar saya sama. sambil menanggalkan seluarku, saya tak putus-putus dari memandang kearah Farny yg sedanng terlentang denngan kakinya terkangkang diatas katil itu.

Tapi belum sempat saya menanggalkan sepenuhnya seluarku, tiba-tiba saya terkejut bila adikku mengetuk pintu. Cepat-cepat saya memakai semula seluarku. begitu jugak denngan Farny, terus sahaja die bangkit dan memakain semula seluar dalamnya yg saya lucutkan tadi.

Stlah semuanya sempurna barulah saya membuka pintu. saye dan Farny masing-masing buat-buat selamba saja. dalam fikiran aku, bukan main lagik frust dan mahu marah pada adikku itu. Kalau tidk krn adikku ketok pintu tadi sudh tentu dapat saya kocak Farny, krn Farny sendiri pun nampaknya cuma menunggu sahaja saya mengocaknya.

Saye meminta adikku menyimpan balik segala alat permainan, tempurong dan sebagainya itu. saye tak mahu rumahku itu berselerak dan akan membuatkan ibuku berleter bila bila die balik nanti. Dan semasa adikku mengemaskan barang permainan, Farny sempat menceritakan pada saya yg die pernah tengok bapak dan ibunya melakukan perbuatan seperti saya dan die lakukan sekejap tadi.

Kata Farny, die sememangnya tidur sebilik denngan bapak dan ibunya. die tidur dibawah dan bapak serta ibunya tidur diatas katil. Pada suatu malam, emak dan ayahnya sangka die sudh tidur, jadi mereka berdua berpelukan dan bercium mesra.

Kata Farny die dapat lihat ayahnya menghisap payudara ibunya yg tidk memakai baju malam itu. Kemudian die lihat ayahnya memasukkan kote nya kedalam faraj ibunya. Kata Farny lagik die dengar ibunya mengeluh-ngeluh dan kadang-kadang ibunya mengatakan sedap bila ayahnya menghenjutkan punggongnya.

Citer Melayu Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim Novel Kongkek

Die dapat lihat kote ayahnya keluar masuk didalam faraj ibunya. saye yg mendengarnya ketawa bukan main. Lalu saya kemudiannya meminta Farny datang lagik pada minggu depan dan akan cuba melakukan sebagaiman bapak dan ibunya lakukan.

Sebagaimana dlm cerita saya yg lepas, saya dan Farny telah sempat tidur sekatil malah saya jugak telah sempat mengusap-usap faraj nya, hanya tak sempat melakukan kocak sahaja krn diganggu oleh adikku.

Dan stlah peristiwa itu, blh dikatakan setiap minggu iaitu pada hari sabtu, Farny akan datang kerumahku. mmg Farny tahu bahawa pada hari sabtu sahaja die dapat bersua denngan saya krn pada hari persekolahan biasa memangnya tak ada kesempatan, maklumlah saya belajar sessi petang sedanng kan die dan adikku disekolah rendah belajar sessi pagi.

Jadi saya dapat membaca bahawa tentulah Farny nak merasa lagik akan kenikmatan bila faraj nya diusap oleh aku, kalau tidk masakan die berani datang lagik kerumah aku. Malah mngkin die nak supaya saya melakukan lebih dari usap pada faraj nya itu.

Maklumlah die jugak sudh tahu dan telah lihat bagaimana ayahnya melakukan sesuatu pada faraj emaknya. tetapi demikian saya cukup hampa. Walaupun Farny datang, saya tidk dapat mengambil kesempatan itu untukk melakukan aktiviti sex dengannya, walaupun hatiku bgitu mendesak.

Walaupun beberapa kali saya mengajak adikku bermain emak/ayah lagi, tapi adikku tak mahu, sedanng kan Farny sememangnya mahu. Sakit hati saya pada adikku semakin bertambah. Adikku sekarang lebih suka main selambut denngan guli dan sebagainya.

Kisah Kongkek Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Tetapi demikian, ketika adikku berada jauh sedikit dari Farny dan aku, saya mengambil kesempatan jugak denngan meraba-raba pada celah kangkang Farny. Tapi cuma setakat itu sajalah yg dapat saya lakukan.

Pada suatu hari sabtu beberapa bulan kemudiannya, saya terpaksa menunggu rumah krn ayah, emak dan adikku dari pagi-pagi lagik telah pergi melawat bapak saudaraku yg sedanng sakit tenat dikampong seberang.

Oleh krn saya tinggal sorang-sorang, saya pun bangkit agak lewat sikit. Dan diantara saya jaga denngan tidak, saya terdengar suara orang memanggil adikku dari bawah. sambil mengesat-gesat mataku saya kepintu untukk melihat siapa yg memanggil.

Dan agak terkejut saya bila saya dapati Farny tercegat dimuka pintu dan bertanya kenapa adikku tidk pergi. stlah saya terangkan segalanya, barulah Farny faham. saye kemudiannya cepat-cepat mempelawa agar Farny naik kerumah.

Tetapi ketika ini dlm hatiku bgitu berdebar sekali. Apa tidaknya krn saya sudh mula merasakan inilah ketika yg paling baik untukk saya lakukan bersama-sama denngan Farny, ketika semuanya tak ada dirumah.

Farny rupa-rupanya bersetuju denngan pelawaan dan ajakan aku. dngn perlahan Farny menaiki anak tangga dan duduk diatas lantai diruang tamu. Bila saya pandang muka Farny saya nampak die lain macam dan agak gelisah juga.
Citer Melayu Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

  • Mungkiin die jugak seperti aku, teringatkan peristiwa lepas. Agak lama jugak saya dan Farny terdiam. Apa yg nak saya katakan sebelum ini, rupa-rupanya tak terkeluar. Tapi entah macam mana akhirnya terkeluar jugak kata-kata dari mulut aku.
  • Saye bertanya pada Farny, ” mahu main apa pada hari ini ? ” kata saya denngan suara yg agak terketar-ketar juga. Farny tersenyum sipu sahaja mendengar soalan aku, mngkin die malu untukk memberitahu aku, dan sebelum sempat Farny jawab saya terus berkata.
  • ” kami main mak/ayah seperti dulu bagaimana ? ” saye sudh mula menjadi semakin berani, mngkin keinginanku mengatasi rasa maluku. saye memandang tepat pada Farny, tak sabar-sabar menanti jawapan darinya.
  • Farny jugak tidk menjawab, cuma tersengeh saja. Tapi saya sudh dapat membaca bahawa mngkin Farny malu untukk mengatakan ya. Lalu saya ajak Farny masuk kebilikku, bilik yg mana Farny telah terlentang bogel dulu.
  • Didalam bilik, Farny terus sahaja baring diatas katil, tanpa disuruh. mmg sah bahawa Farny jugak nak merasa nikmat bila faraj nya disentuh. Dan saya pun apa lagi, terus saya berbaring disebalahnya smbil tangan saya terus sahaja memeluk tubuh Farny.
  • Farny seakan menerima sahaja pelukan aku. Dan seperti dulu jugak tanganku terus menuju kecelah kangkangnya. Skirt yg dipakainya terus saya selak. begitu jugak denngan seluar dalamnya terus saya londehkan.  Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim.
  • Faraj Farny yg putih dan meninggi itu sudh mula terdedah. Lalu tanganku terus mengusap-usap faraj nya itu. Jari-jariku jugak mula merayap kecelah faraj nya. Kangkang Farny semakin lama semakin luas.
  • Tidak ada suara yg kedengaran baik dari saya maupun dari Farny. hanya tanganku sahaja yg memainkan peranan. faraj Farny yg semakin basah dan berlendir-lendir itu telah menyenangkan jari-jariku bergerak dan bermain-main dicelah faraj nya.
  • Dan sesekali saya jolokkan jariku kedalam faraj nya, menyebabkan Farny seakan-akan bersiul suaranya dan ternganga-nganga jugak mulutnya. saye pula bgitu syok bila melihat Farny terkial-kial bgitu. saye sorong tarikkan jariku keluar masuk dicelah faraj nya menyebabkan bergerak-gerak punggong Farny.
  • Walaupun Farny tidk mengatakan sedap atau nikmat, tapi saya tahu tentu die sedanng dlm kenikmatan sekarang. Dan ketika ini saya dapat lihat yg lubang faraj Farny semakin membesar bekas dimasuki jari-jariku.

Saye jugak sudh tidk dapat menahan nafsuku. faraj Farny yg ternganga itu cukup memberahikan. Lalu Farny yg masih terkangkang itu saya lepaskan seketika. saye bangkit untukk menanggalkan seluarku pula.

Novel Lucah Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Sudh lama kote saya didalam seluar meronta-ronta untukk keluar. Dan smbil itu saya lihat Farny jugak telah membuka skirt dan bajunya sama menyebabkan kitaorang berdua sama-sama tanpa seurat benang pun.

Dan ketika inilah saya dapat melihat yg payudara Farny rupa-rupanya sudh mula membengkak. dalam keadaan berbogel itu, saya mula menghampiri Farny yg sedanng terbaring dan terus menindih tubuhnya. Tanganku mula menyentuh dan meraba-raba pada payudara nya yg tengah membengkak itu.

Entah macamana rupa-rupanya mulutku sudahpun menghisap payudara Farny yg sebesar buah langsat itu menyebabkan Farny seakan-akan bersial lagi. tidak lama saya menghisap payudara Farny krn apa yg saya inginkan sebenarnya ialah faraj Farny bukannya payudara nya.

Kote ku yg tegang sejak tadi itu seakan-akan tercari-cari lubang faraj Farny. Lalu denngan perlahan saya membuka kangkang Farny agar faraj Farny ternganga sedikit. Dan tidk sabar-sabar saya terus letakkan kepala kote ku betul-betul dicelah kedua-dua bibir faraj Farny yg berair dan berlendir-lendir itu.

Dngn perlahan saya tolak kote ku kedalam, smbil saya memerhatikan kearah muka Farny untukk melihat reaksinya. Bukannya apa krn mengikut buku yg saya baca yg dipinjamkan dari kawanku, bahawa akan terasa sakit bila dara dipecahkan.

Krn itulah saya meman! dang kearah Farny untukk melihat tindak balasnya. Ketika ini saya dapati Farny masih lagik seakan-akan bersiul denngan kadang-kadang die mengetapkan bibir mulutnya mngkin menahan keenakan bila kepala kote ku tersentuh biji kelentitnya.

Bila saya dapati Farny semakin keenakan, maka semakin saya menekan batang kote ku supaya masuk kedalam faraj Farny lagi. Walaupun agak ketat, tapi semakin lama semakin kedalam kote ku memasuki lubang faraj Farny.

Kepala takoknya saya dapati sudh terbenam. tidak dapat saya gambarkan betapa nikmatnya saya ketika ini. Terasa panas sahaja kepala kote ku yg berada didalam faraj ketika itu. Rasa gelinya pula semakin terasa hinggakan saya sudh mula terasa yg sperma ku akan terpancut keluat.

Farny pula semakin kuat bunyi desisnya. ” Farny rasa sakit ke ? ” tanya saya denngan agak risau juga. saye kembali lega bila Farny mengeleng-ngelengkan kepalanya bila saya bertanya bgitu.

Dalam pada itu saya sendiri sudh seakan-akan nak mencapai kepuasan. Lalu saya tekan lagik batang kote ku kedalam faraj Farny hingga tenggelam keseluruhan batang kote ku ditelan oleh faraj Farny.

” Aduh, sakit Mad ” tiba-tiba saya terdengar suara Farny. Pada ketika ini saya terasa yg kote ku akan memuntahkan sperma ku didalam faraj Farny pada ketika itu juga.

Dalm dlm terkial-kial itu saya terus sahaja menghenjutkan punggongku menyebabkan kote ku keluar masuk kedalam faraj Farny, tanpa menghiraukan kata-kata sakit yg keluar dari mulut Farny. Dan terpancutlah sperma ku hingga melimpah pada faraj Farny.

Citer Sex Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

” Rasa sakit lagik tak ? ” tanya saya pada Farny smbil saya menarik nafasku yg masih tercungap-cungap itu. Perasaan takut mula datang dlm diriku. ” Ada jugak tapi sikit-sikit saja. Mula-mula tadi tue sakit betul ” jawab Farny yg menyebabkan saya sedikit kelegaan.

Saye kemudiannya meminta Farny kebilik air untukk membasuh faraj nya yg cukup berlendir akibat sperma ku itu. saye jugak turut sama bersekali denngan Farny menuju kebilik air. Dan ketika Farny berjalan saya dapati Farny berjalan agak mengengkang.

Mungkiin die masih terasa kesan kepedihan tadi. tidak lama kemudian, bila Farny nak pulang kerumahnya, saya dapati Farny berjalan masih lagik agak mengengkang. Bila saya tanya Farny mengatakan untukk menahan sisa kepedihan tadi.

Jadi saya pujuk lagik denngan mengatakan kesan kepedihan itu akan hilang sekejap sahaja lagi. saye jugak nasihatkan Farny supaya die berjalan seperti biasa terutama bila berada dirumahnya nanti. Bikannya apa-apa saya bimbang ibunya bertanya dan akan syak sesuatu.

Dan Farny menganggok saja. sambil itu saya berkali-kali ingatkannya supaya jngan beritahu sesiapa akan perbuatan kitaorang itu tadi. saye lega bila Farny berjanji tidk akan memberitahu pada sesiapa pun.

Dalam tempun seminggu selepas saya melakukan kocak denngan Farny, fikiran saya sentiasa sahaja dlm ketakutan. Bukannya apa-apa, saya bimbang kalau-kalau Farny merasa sakit semasa dirumahnya, dan bila ibunya bertanya die akan beritahu apa yg sebenarnya berlaku.

Dan kalau emak atau ayahnya tahu, entah apa jadi padaku. saye bayangkan yg polis datang tangkapku. Aduh, bgitu seksa fikiranku ketika itu. dalam saya membayangkan kerungsingan, pada minggu berikutnya Farny datang kerumahku dan tersenyum simpul sahaja die smbil berbual-bual denngan adikku.

Saye lihat tak ada tanda-tanda takut atau kesakitan pada wajahnya. saye jugak gembira dan agak lega. Kalau dlm masa seminggu ini Farny tak beritahu orang, tentu saya akan selamat, fikir saya dlm hatiku.

Walau pun minggu-minggu seterusnya Farny selalu sahaja datang kerumahku, tapi peluang untukk melakukan kocak lagik tidk ada. saye tahu sangat tujuan Farny yg selalu datang kerumahku itu ialah krn nak melakukan lagik perbuatan tersebut. Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim.

Walau pun kadang-kadang ketika Farny datang, bapak dan ibuku tak ada, tapi adikku pula yg tak mahu berenggang denngan Farny. Pada petang Jumaat, ketika saya kekedai runcit, saya tertembung denngan Farny ditengah jalan.

Dan ketika itulah Farny mengajak saya supaya datang kerumahnya pagi besok krn kata Farny ayah, emak dan adik-adiknya akan kebandar. saye segera beritahu Farny yg saya pasti akan datang besoknya, apa tidaknya krn saya sendiri pun sudh teringin sangat mengulangi berkocak denngan Farny.

Pada malam itu saya seakan-akan tidk sabar rasanya menunggu besok pagi. Nikmat berkocak denngan Farny kerap menjelma. faraj Farny yg putih meninggi itu sentiasa terbayang, apatah lagik bila faraj tersebut sedikit terbuka bila Farny kangkang lebar-lebar.

Kalaulah dimasa itu seperti saya sekarang ini, pastinya faraj Farny itu akan saya jilat dan kucup semau-maunya. Tapi masa itu saya baru dlm tingkatan dua. Mana saya tahu denngan jilat menjilat seperti sekarang.

Gaya saya berkocak denngan Farny dimasa itu pun cuma denngan meniarap diatas badannya saja. saye belum tahu lagik kocak secara tertonggeng dan sebagainya. Pagi besoknya apabila saya agak bapak dan emak Farny telah keluar untukk kebandar, saya pun terus kerumahnya.

Cerita Blue Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim

Saye lihat jugak pada sekeliling kalau-kalau ada budak-budak lain nampak aku. Walaupun saya tahu rumah Farny itu agak terpelusuk sedikit dan jarang budak-budak bermain disitu, tapi saya hrus beringat juga.

Stlah saya pasti tiada orang yg lihat, saya terus naik kerumah Farny yg sememangnya pintu rumahnya itu telah terbuka. saye cepat-cepat menutup pintu. Farny yg ada didalam ketika itu agak terkejut denngan caraku, tapi kemudiannya barulah die senyum pada ku.

Farny rupa-rupanya sudh sedia maklum akan kedatanganku dan atas ajakannya itu. Farny terus sahaja mengajak saya masuk kebilik, katanya bilik emak dan ayahnya, dan saya pun terus sahaja berjalan mengekorinya dari belakang.

Didalam bilik Farny membuka pakaiannya satu persatu hingga bogel dan terus baring diatas katil. die seolah-olah menunggu sahaja saya menindih dirinya. saye pun apa lagi, terus sahaja membuka pakaianku sama dan terus baring disebelah Farny.

Tanpa tunggu lama saya terus pelok Farny. Oleh krn sama-sama berbogel, kehangatan tubuh masing-masing bgitu cepat terasa. Dan belum sempat saya menyentuh faraj nya, Farny terlebih dulu meraba dan memegang batang kote ku dan diurut-urutnya.

Farny tidk malu dan berani bertindak dahulu mngkin krn kitaorang melakukannya didalam rumahnya. kote ku yg telah tegang semakin tegang bila diurut-urut oleh Farny. saye sendiri pun apa lagi, terus sahaja memainkan faraj Farny.

Lepas saya usap, saya kelebekkan celah faraj nya itu dan jari-jari saya pun mulalah bermain-main dicelahnya. saye jolokkan jariku kedalam faraj nya hinggakan semakin lama semakin basah dan melekit.

Suara Farny yg merengek-rengek tidk saya hiraukan, malah saya semakin menjolok-jolok lagik jariku kedalam. saye kemudiannya naik keatas badan Farny. Kangkang Farny mula terbuka lebar. Belum sempat saya meletakkan kote ku dicelah faraj nya yg ternganga itu, Farny sendiri telah memegang kote ku dan diarahkannya kecelah faraj nya.

Saye hanya menekannya sahaja hinggakan terus menjunam masuk kedalam. Kali ini Farny tidk mengadu rasa sakit lagi. Malah smbil terkangkang bgitu die terus merengek-rengek. saye mula menghenjut. Semakin laju saya menghenjut, semakin kuat rengetan suara Farny.

Sambil menghenjut mulutku mencari-cari payudara nya yg sebesar buah langsat itu, lalu saya hisap dan kulum denngan rakusnya. kote saya pun pada kali ini agak lambat untukk memuntahkan cecairnya.

Jadi agak lama saya menghenjut dan merasai kenikmatan. faraj Farny yg agak ketat itu seolah-olah tidk nak melepaskan kote ku keluar dari dalamnya. Farny semakin kuat merengek-rengekkan suaranya dan akhirnya die mendengus seperti lembu kena sembeleh smbil kedua-dua kakinya memaut erat pinggangku. Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim.

Kote ku yg masih tidk keluar lagik cecair itu terus saya surong tarikkan hinggakan terdengar bunyi cucit-cucit pada faraj Farny. Dan akhirnya kote saya pun tidk tertahan lagik dan terus memuntahkan sperma pekat melimpahi faraj Farny.

Saye jugak akhirnya terkulai layu diatas badan Farny. saye kemudiannya mengambil pakaianku dan menuju kebilik air yg terletak dibahagian dapur rumah Farny. Semasa saya keluar dari bilik, Farny masih lagik terlentang bogel diatas katil.

Begitu keletihan nampaknya dia. Dan selepas siap saya membasuh kote ku, saya masuk semula kebilik. saye dekati Farny yg masih terlentang, lalu saya hisap payudara nya menyebabkan die terjaga.

Saye memberitahu Farny bahawa saya nak balik kerumahku. saye bimbang kalau-kalau bapak dan ibunya balik awal dari bandar. Dan semasa saya nak turun dari rumahnya, saya lihat Farny berjalan menuju kedapur dlm keadaan bogel mngkin untukk membasuh sama faraj nya yg berlendir-lendir dipenuhi denngan cecair pekat yg keluar dari kote saya tadi.

Hubungan sex antara saya denngan Farny tidk terhenti setakat itu saja. kita berdua sentiasa sahaja berkocak bila ada peluang. saye pun tidk ingat berapa kali kitaorang lakukan. Tapi bukan sahaja kitaorang lakukan dirumah saya atau rumah Farny, malah saya dan Farny pernah melakukannya didalam semak dikawasan sawah dan jugak dibawah pokok buloh ditepi sungai.

Kalau saya tidk mencari Farny, Farny sendiri akan mencari saya untukk melakukan kocak. mungkiin kitaorang sudh ketagih denngan kenikmatan tersebut. Dan perkara ini terus berlarutan tanpa diketahui oleh sesiapa.

Saye pun tak tahu apa akan jadi jika sekiranya perbuatan saya ini diketahui oleh orang lain. Tapi kata orang, sesuatu itu akan ada pengakhirnya. ayah dan ibunya telah menghantar Farny untukk tinggal denngan neneknya dikampong asal mereka.

Kalau tak silap saya diKelantan. Jadi sejak itu saya dan Farny mula berpisah. mmg ada jarang-jarang sekali Farny datang kerumah bapak dan ibunya dikampong itu selepas itu, tapi die pun sudh tidk kerumahku lagi.

Mungkiin die daah sedar akan perbuatan terkutok itu. yang tinggal hanyalah kenangan, kenangan manis diantara saya dan Farny. Dan kenangan ini akan sentiasa datang menjelma dlm fikiranku terutama ketika saya sedanng memerhatikan kanak-kanak bermain sesama mereka.

Tapi saya harap mereka tidk akan melakukan perbuatan seperti saya dan Farny lakukan.

-----------------
Asian horny teen, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, teen fuck
naughty sex, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, video tube sex
hot ass latina, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, threesome sex wife

Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, and bohsia pantat gebu, awek jepun seksi, dara cun cipap gatal, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim 2017, awek jepun seksi, jdm vk, Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, isteri sundal, and janda tetek besar, isteri sundal, isteri seksi gersang, bini gian batang, and Adik Mandi Bogel Ngan Kakak Stim, isteri seksi gersang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close