Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap

Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap – Cerita sex ini melibatkan saye dan adik kandung saya. Nama saye Roy. Di saat ini saye ialah seorang lelaki yanng berumur 26 tahun. sdng kan adik pompuan saye bernama Jenay atau singkatannya Jenay, yanng kini sdh pun berusia 21 tahun.

Kesah sex kite ini bermula masa tuu saye mulai menyukai sex. Pada umur tersebut saye jugak sdh terbiasakan diri dngn kegiatan melancap. saye menjadi semakin berminat. Lebih lebih lagie bila mana saye cuba mengaitkannya dngn adik pompuan saye yanng comel tu.

Cerita tersebut seperti mendorongkan saye utk merealisasikannya. Kebetulan pula pada saat itu, saye tidur di bilek tidur yanng sama dngn adikku, Jenay. hnya katil kite sahaja yanng berasingan, tetapii jaraknya hanye sekitar 2 meter sahaja.

Cerita Kongkek Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap

-----------------
hot ass nurse, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, video tube sex
incest sex, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, sexy latex fucked
sex erotica wife, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, hot ass nurse

Suatu malam pada sekitar pukul 12, saye terbangun lalu memasang lampu utk menerangi kegelapan. Dari tinjauan saya, nampaknya semua orang di dlm rumah sedanng nyenyak tidur. tetaapi hajat sebenar saya ialah utk meninjau keadaan Jenay.

Dari keadaan mulutnya yanng sedikit ternganga itu, saya pasti die jugak sedanng nyenyak dibuai mimpi. Masa tuu selimutnya tersingkap tinggi hingga mendedahkan pangkal pehanya. dngn keadaan kedua kakinya yanng terkangkang agak luas, maka terlihatlah saya akan celah kelangkangnya itu.

Rupa rupanya Jenay tidur tanpa memakai panties. Ketembaman pantat yanng tanpa berbulu itu terlambak di hadapan mata ku. Hal inilah yanng telah membuakkan gelodak nafsu ku, lebih lebih lagie apabila mengimbasi cerita tentang perhubungan seks adik beradik yanng ku minati itu.

Perlahan saye turun dari tempat tidur, dan mendekati katil Jenay. saye mahu memastikan tahap tidurnya. saye menggelitik telapak kakinya. Ketiadaan reaksi gelinya telah mengesahkan kenyenyakkan tidur adik comel ku itu.

Kemerahan alur belahan pantat Jenay seakan akan mengamit undangan terhadap sentuhan jari ku. Pantas saya aku menunaikan hajat geram ku terhadap alur yanng menjadi lambang kesuciannya itu. Tangan saye keras bergetaran.

Peluang utk menjari pantat Jenay sdh pasti akan ku manfaatkan sebaik mungkin. Mula mula ku usapi dngn lembut. tetaapi lama kelamaan tindakkan ku jadi semakin keras. tetaapi kenyenyakkan tidurnya adik ku itu tiidak sedikit pun terjejas.

Bila daah tak tahan lagi, saye menciumi pantat Jenay. Kemudian saye cuba mencari lubang yanng sering saye dengari, iaitu tempat melakukan persetubuhan. saye sangka ianya ada di bahagian depan, tapi ternyata jangkaan saye selama ini salah.

Posisi yanng sebenar rupanya di bahagian bawah. saye pun kembalilah ciumi pantat Jenay sampai ke bahagian lubang pantat adik kandung ku itu. saye sdh benar-benar tiidak tertahan lagi. saye menuruni katil utk membogelkan diri sendiri.

Lepas tuu saye pun perlahan lahan naik semula ke atas katil Jenay. Sementara tangan kanan menahan tubuh, tangan kiri saye cuba mengarahkan batang butuh ku ke lubang nikmat adik kandung ku tersebut.

Ternyata agak sukar mahu memasukkannya. saye cuba memasukkan dari depan, pada hal lubangnya ada di sebelah bawah. Sementara saye giat berusaha, tiba-tiba tubuh Jenay bergerak. Karena takut angkara itu terbongkar, saye pun cepat-cepat bangun mengenakan pakaian dan kembali ke ranjang.

Tak lama kemudian saye pun terus terlena. Pengalaman malam tersebut telah mulai menganggu konsentrasi ku. Hajat batang butuh ku utk bertamu di dlm pantat Jenay masih belum lagie terlunas.

Setiap kali apabila cetusan dendam nafsu mula melanda, batang butuh ku tak semena mena jadi keras. Itulah sebabnya saye selalu menunggu datangnya malam. Di saat di mana semua orang tertidur, di saat itulah saye akan cuba utk memenuhi hajat sumbang terhadap Jenay.

Kisah Sex Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap Kisah Lucah

Selama beberapa malam saye melakukan usaha serupa. tetaapi ianya selalu terbatas krn merisaukan Jenay akan terkejut dari tidurnya. Sampailah di suatu malam ketika saye benar benar telah dirasuk oleh dorongan nafsu.

Gema bisikan syaitan pula tak henti henti menghasut ketegangan batang butuh ku. Berkubang di dlm pantat adik comel ku itu jelas menjanjikan seribu kenikmatan yanng maha hebat. Desakan utk menyahut seruan iblis tak lagie upaya ku bendung.

Pantas saya bergerak ke katil Jenay. Kemudian saya membogelkan diri ku sendiri. Lepas tuu perlahan lahan ku pisahkan selimut yanng menyaluti tubuhnya. saya selak skirt tidur Jenay hingga ke paras pusat.

Sekali lagie seperti yanng ku dugakan, die tidur tanpa memakai sebarang pakaian dalam. saye sdh bulatkan tekad utk melakukannya malam itu. Perlahan saye naik ke atas katil. Kedua kaki Jenay saye rentangkan selebar-lebarnya.
Citer Lucah Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap

  • Saye ciumi dan jilati pantat Jenay sepuas hati. Kemudian saye mulai menghalakan batang ke arah lubang nikmat adik kandung ku. Sekali lagie ianya ternyata tiidak semudah yanng dibayangkan. Cukup sukar utk memasukkan batang butuh ku ke dlm lubang nikmat adik kandung ku itu.
  • Berkat dari rangsangan iblis yanng berterusan, akhirnya kepala batang butuh ku mulai terselit kemas di celahan bibir pantat Jenay. Semakin hampir batang butuh ku utk melungsuri lubang nikmat itu, semakin keras rangsangan yanng melanda batang butuh ku.
  • Apa pun yanng bakal terjadi, malam ini lubang pantat Jenay akan pasti saya tebukkan dngn batang butuh ku ini. dngn gerak yanng perlahan tetaapi keras, ku dorongkan kemasukkan batang butuh ku ke dlm pantat Jenay.

Walaupun ada masa masanya terdapat sesuatu halangan yanng cuba menghalang, tetapii ku tetap bertegas memaksakan. Akhirnya berjaya jugak ku benamkan sepanjang panjang batang butuh saya tuu ke dlm lubang nikmat adik kandung ku.

Selaput yanng menjadi lambang kesucian adik ku itu terbolos dek sondolan kepala batang butuh ku. Berdenyut denyut batang butuh ku meraikan keseronokkan detik detik tercemarnya kehormatan Jenay. Adik pompuan ku yanng comel itu kini tiidak lagie layak bergelar “dara”.

Saya benar benar puas dan bangga dngn pencapaian ku itu. krna kerakusan batang butuh ku dlm penaklukan tersebut, tiba tiba Jenay mulai tersedar dari tidurannya. die kelihatan bingung dngn apa yanng sedanng berlaku.

Tambahan pula mgkin lubang pantat nya terasa sakit dngn kehadiran batang butuh ku. Jenay mula merintih sambiil memprotes terhadap apa yanng sedanng ku lakukan ke atas dirinya. “Hist. ! jngan bising. nanti mak marah. teruk Jenay kena pukul nanti. ! ” Mendengarkan ugutan dan nasihat ku itu, die pun mulai menahan suara krn takut dimarahi mak.

Tetaapi sekali sekala kedengaran jugak rintihannya menahan kesakitan. saye pun teruslah menggoyang pinggang mendorong batang keluar masuk ke dlm lubang nikmat adik kandung ku. Karena baru pertama kali, tak sampai pun 2 minit, batang butuh ku daah mulai berdenyut bagai mahu gila.

Cerita Kongkek Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap

Berasap kepala ku dngn kesedapan yanng sungguh tak kudugakan. Sedar sedar saja, sperma ku daah penuh bertakung di dlm lubang pantat Jenay. saya rasa keletihan dan terpaksa berehat sebentar.

Jenay jugak nampaknya terkangkang keletihan lalu kembali menyambung tidurnya. Beberapa minit kemudian batang butuh ku mulai bangkit semula. saya pun kembali menindih Jenay. Kali ini mudah batang butuh ku dapat mencari sasaran lubang sedap itu.

Henjutan henjutan garang saya telah sekali lagie menganggu kelenaan tidur Jenay. Kuyu matanya sambiil mengigit gigit bibir bawahnya. Adik comel ku itu kini pasrah melebarkan kangkangnya utk menerima tikaman demi tikaman batang butuh ku.

Sekali lagie semburan nafsu sex ku likat memenuhi pantat Jenay. Pada permainan kali ke dua itu, saye bolih bertahan sampai 20 minit. Malam itu sahaja saye telah menyetubuhi adik kandung saye sebanyak 3 kali.

Memang puas dan berbaloi dapat main dngn adik beradik ni. Sejak malam itu, hampir setiap malam saye berzina dngn Jenay. Pada awalnya die hanye menerima sahaja apa yanng saye lakukan.

Tetaapi stlh setahun berlalu nampaknya Jenay jugak sdh mulai menyukai dan menagihinya. Apabila saye tertidur, die sendiri sdh pandai datang ke katil ku dan menggoda batang butuh ku dngn sentuhan jarinya.

Selama 4 tahun, kite berleluasa melakukan zina. saye agak berhati hati sedikit karena takut silap silap nanti bolih terbuncit perut adik kesayangan saya tu. saya tak nak angkara itu nanti akan menyebabkan kite terpisah buat selama lamanya.

Terpaksalah kite menerokai peluang berseronok selain daripada waktu malam. Kesempatan berseronok ketika papa pergi kerja manakala mak pula ke pasar, tiidak sekali kali kite lepaskan. Tapi yanng paling best ialah ketika mak dan papa pergi mengunjungi saudara atau ada undangan.

Memang sehari suntuklah kite dua beradik bebas bertelanjang bulat di serata rumah. Akibat dari itu maka tak sempat keringlah pantat Jenay tu. Sentiasa sahaja meleleh air putih saya tuu di situ.

Mana tidaknya, baru sahaja mahu kering saya daah pamkan semula air tuu ke dlm lubang pantat nya. Sampai saat ini pun kite tetap selalu melakukannya. Walau sekarang kite sdh dewasa dan masing-masing sdh mempunyai pacar, tetaapi perhubungan unik kite itu tetap berterusan.

Jika di rumah tiidak meruangkan kesempatan, maka kite biasa melorongkan peluang dngn melakukannya di hotel.

Read More..

-----------------
voyeur hidden cam, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, video tube sex
sexy Russian teen, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, threesome sex wife
brunette fucked hard, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, tube movie sex

Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, and janda tetek besar, janda tetek besar, malay seks, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap 2017, isteri seksi gersang, jdm vk, Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, bohsia pantat gebu, and awek jepun seksi, malay seks, malay seks, dara cun cipap gatal, and Lubang Nikmat Adik Kandungku Sedap, janda tetek besar

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close