Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu

Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu – Nama saya Lifa. Saya seorang gadiis berumur 20 tahun. Saya bekerja di sebuah cyber cafe. Saya mempunyai kesukaan yanng jarang disukai oleh gadiis – gadiis di Malaysia. Saya suka tubuh badan saya diperhatikan orang. Terutamanya bahagian dada saya.

Tapi bukan dalamm keadaan berbogel. Saya berkulit cerah dan berambut lurus paras bahu. Tinggi saya dalamm 160 cm lebih dan berat 46 kg. Potongan badan saya pula ialah 34/25/32.

Semasa saya masuk ke sekolah menengah, badan saya sungguh kurus. Saya sentiasa berasa cemburu melihat kawan-kawan saya yanng mempunyai potongan badan yanng menarik dan seksi. Walaupun saya nie jenis gadiis yaang bertudung, tapi keinginan untk memiliki tubuh yanng indah dan seksi tetap ada.

Namun lama-kelamaan pertumbuhan badan saya mula berkembang. Saya berasa sungguh gembira dengan perubahan diri saya. Tapi tak siapa dari kawan-kawan saya yanng menyedarinya krna setiap kali ke sekolah saya memakai baju kurung serta tudung yanng menutup bahagian dada saya yanng berukuran 34 d.

Pada satu hari, saya telah tidur di rumah kawan saya iaitu Ginna. Dan keesokkan harinya kawan saya mengajak saya keluar berjalan-jalan dikota. Saya setuju aje. Saya cuma memakai tudung, t-shirt serta jeans manakala kawan saya memakai baju ‘bodyshape’ warna hitam serta jeans biru (Ginna tdk memakai tudung).

Baju tersebut menampakkan bentuk tubuh kawan saya walaupun bajunya tak ketat. Dan bila kitaorang berjalan di kota, saya lihat bnyak mata lelaki yanng tertumpu pada kawan saya. Ada jg yanng cuba mengorat.

Saya lihat kawan saya tersenyum bangga. Kebetulan saya mempunyai duit di dalamm dompet saya. Lantas saya mengajak kawan saya untk membeli baju bodyshape untk saya. Saya beli dua. Warna hitam dan biru.

Sekembalinya saya ke rumah saya, saya terus mencuba kedua-dua baju tersebut. Gembira hati saya. Walaupun baju tersebut tdk terlalu ketat, tetaapi ianya tetap menyerlahkan bonjolan di bahagian dada saya.

Dan pada hari Sabtu yanng berikutnya, saya bercadang hendak ke kota dengan memakai baju bodyshape tersebut. Saya pun memakai baju tersebut tanpa memakai tudung. Tapi emak memarahi saya. Menurutnya saya tak se hrus nya meninggalkan rumah tanpa tudung saya.

Ingin tak ingin saya terpaksa jg memakai tudung saya. Sewaktu tiba di rumah Ginna, diorang kata saya nampak kolot. Jadi diorang pun melilit hujung tudung saya ke belakang. Bila saya menatap diri saya di cermin, saya tahu kini bahagian dada saya terserlah.

Dan kitaorang pun ke kota. Kini ramai lelaki yanng bertumpu kpd saya pula. Kebanyakkan dari mereka merenung dada saya. Saya mula berasa bangga. stlah tamat tingkatan 5, saya dan Ginna bekerja disebuah cyber cafe kepunyaan abang nya.

Tapi kakak Ginna yanng mengendalikan cyber cafe tersebut. Saya lihat setiap kali apabila kakak Ginna tiba di cyber cafe tersebut, pakaiannya sungguh seksi. die sentiasa memakai skirt pendek dan bajunya terdedah di dada.

Walaupun saiz tetek nya kecil berbanding adiknya, tetaapi disebabkan keluasan kolar bajunya, alur dadanya tetap nampak. Satu hari ketika saya, Ginna dan kakaknya sdg berbincang, kakak nya mengarahkan Ginna dtg kerja besok berpakaian seksi spt dia.

Cerita Sex Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu

Alasannya supaya dpt menarik lebih ramai pelanggan. Bagi Ginna itu bukan satu masalah. cuma bagi saya ianya satu masalah. Saya menyatakan yanng saya tak dpt berbuat demikian krna imej saya yanng bertudung.

Ginna menyatakan bahawa saya mempunyai saiz dan bentuk tetek yanng sungguh cantik tetaapi sayangnya saya cuma menyorokkannya di balik baju saya. Akhirnya saya bersetuju dengan permintaan mereka. Lantas kakak Ginna menyerahkan kpd saya 2 helai baju bodyshape yanng baru.

Keesokkan paginya saya bersiap untk ke cyber cafe dengan baju yanng diberi oleh kakak Ginna. Tersenyum saya sendirian didepan cermin apabila melihatkan baju tersebut begittu ketat menyebabkan dada saya begittu berbonjol.

Dan disebabkan potongan lehernya yanng begittu luas, maka terserlah le alur tetek saya yanng terbentuk indah akibat keketatan baju tersebut. Tapi saya tahu emak akan mengamuk jika melihat saya berpakaian begini.

Jadi apabila saya mengenakan tudung saya, saya biarkan je hujungnya menutup dada saya. Sebaik je saya sampai di cyber cafe, saya pun melilit hujung tudung saya ke belakang. Dan saya bekerja spt biasa.

Kini satu keseronokkan baru yanng saya alami. Cyber cafe tersebut bertambah pelanggannya. Kebanyakkannya ialah lelaki. Saya dapati mereka lebih seronok merenung saya dari melayari internet. Ada jg yanng sengaja dtg ke kaunter tempat saya duduk dan berpura-pura membelek-belek cd-rom.

Tapi saya tahu mata mereka lebih cenderung merenung buah dada bohsia bertudung nie. Pada ketika ini le saya dengan sengaja menjatuhkan pen saya ke lantai. Tujuannya ialah, apabila saya tunduk untk mengambil pen tersebut, lelaki yanng memerhati akan dpt menikmati keindahan alur tetek saya yanng lebih terdedah drpd saat ketika saya duduk atau berdiri.

Ginna menyatakan yanng saya kini adalah aset berharga pada cyber cafe abangnya. Dan jika ada lelaki yanng mempunyai masalah dengan komputernya, saya akan pergi kpd lelaki tersebut yanng semestinya sdg duduk di depan komputer.

Saya akan berdiri mengadapnya, kemudian apabila lelaki tersebut menyatakan masalah komputernya, saya akan tunduk untk mendengar. sdh pasti lelaki tersebut dpt menatap alur tetek saya secara dekat. Dan sepanjang tempoh saya membetulkan masalah komputer lelaki itu, saya akan lakukannya dalamm keadaan tunduk dan saya halakan dada saya ke arah lelaki tersebut manakala dubur saya, saya halakan kpd org disebelah.
Cerita lucah Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu

  • Ketika ini jg saya sdh mula gemar memakai seluar yanng ketat. Bila dpt duit gaji, saya beli beberapa helai lagii baju bodyshape yanng baru. Kali ini lebih ketat dan bahagian dadanya lebih luas.
  • Saya jg mula menyukai push-up bra. Walaupun tetek saya sdh memang besar, tapi saya suka memakai push-up bra ini krna ianya mampu membuatkan tetek saya nampak lebih berbonjol. Dan spt biasa saya dan Ginna keluar ke kota.
  • Saya memakai seluar slack yanng sendat serta baju bodyshape warna putih yanng sungguh ketat dan jarang sehingga menampakkan push-up bra yanng saya pakai di dlm. Spt biasa saya akan gunakan hujung tudung saya untk menutup bahagian dada saya yanng terdedah.
  • Bila sampai di rumah Ginna baru le saya melilitnya ke belakang. Di kota saya menjadi tumpuan ramai lelaki melihat bohsia bertudung seksi. Kesemuanya naik terbeliak biji mata melihat saya terutamanya bahagian dada saya.

Mana taknya. potongan kolar baju saya begittu luas sehingga mendedahkan setengah dari tetek saya. Ditambah pula dengan kepadatannya akibat kesan dari pemakaian push-up bra. Ketika ini saya dengan sengaja jalan mendada.

Dimana ada lelaki, di situ le saya akan berbuat begittu. Kalau saya berjalan di dalamm shopping complex, saya akan berpura-pura berasa sejuk dengan memeluk tubuh saya sendiri. Ini membuatkan tetek saya spt ingin terkeluar dari bra yanng saya pakai.

Dan membuatkan mata kebanyakkan lelaki tak berkelip. Tapi ada jg yanng komen saya pakai tudung, tutup rambut spt gadiis yanng bersopan tapi pakai seluar ketat dan baju yanng mendedahkan dada.

Ini fesyen baru ke?. Tapi saya cuma buat tak tahu je. Malas ingin layan. yanng penting saya puas. Saya suka setiap pergerakan saya diperhatikan. Tambah-tambah lagii apa yanng diperhatikan itu adalah dada saya.

Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu cerita seks malaysia

Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu

Saya pernah tinggal dengan Ginna di rumah bujang. Saya blh pakai baju yanng seksi tanpa perlu takut dengan emak saya. Baju kebaya untk Hari Raya saya pun mendedahkan dada saya.

Tapi saya tetap pakai tudung. Ianya dahh jadi tabiat saya dan jg trademark saya. ‘ gadis bertudung yanng seksi’. Skrg saya masih lagii dengan imej saya dan masih bekerja di cyber cafe abg Ginna.

Ginna kini dahh pakai tudung. Tapi bukan ingin tiru saya. Sebab diorang dahh kahwin dan suaminya tak suka diorang pakai seksi. begittu jg dengan kakak Ginna yanng kini asyik berbaju kurung je.

Katanya sesuai dengan usianya. Saya pulak kini bukan cuma dedahkan dada bahkan peha pun saya dedahkan. Skrg nie saya suka pakai kain labuh yanng terbelah di sisi. Saya dengan sengaja menyelak bahagian yanng terbelah hingga hampir menampakkan seluar dalamm saya ketika saya duduk.

Tapi saya silangkan kaki supaya org tak blh intai celah kangkang saya. Kalau saya pakai baju kurung pun saya tetap nak kelihatan seksi. Saya akan pakai push-up bra saya.

Dan di cyber cafe pula saya akan menyelak kain baju kurung saya hingga menampakkan peha saya ketika saya duduk. Walaupun saya tak dpt dedahkan dada saya, tapi saya puas hati dpt dedahkan peha saya.

Saya jg selalu berenang. Tapi kat sini saya tak le pakai tudung. Saya pakai swimsuit warna merah macam pelakon ‘Baywatch’ le kononnya. Bahagian dadanya sdh mesti le mendedahkan setengah dari tetek saya.

Selesai je saya berenang, saya akan bersiar-siar dulu di sekitar kawasan kolam renang tersebut. Saya gemar melihat reaksi lelaki yanng terliur melihat saya dalamm pakaian renang dan dalamm keadaan basah.

Sebab ketika basah begini le puting tetek saya kelihatan berbonjol. Dan ketembaman di celah kangkang saya jg turut menjadi perhatian. Dan setiap kali saya mengelap badan saya dengan tuala, saya sengaja melakukannya dengan gerak perlahan terutamanya pada tetek saya dan celah kangkang saya.

Sehingga hari ni, saya tak pernah pun kena raba. Takde sapa pun yanng pernah ajak saya buat sex atau apa-apa je yanng tak senonoh. Kebanyakkan dari mereka cuma memuji kecantikkan tetek si bohsia bertudung nie.

Tetek awak pejal la, montok la, menggoda la, itu la, ini la. Tapi takde satu pun yanng ingin menggatal. Tapi yanng ingin jadikan saya gadiis diaorang tue berlambak gak.

Tapi entah le. Hati saya belum terbuka untk bercinta. Dan kini tinggal le saya sorang di rumah bujang dan bekerja di cyber cafe abg Ginna. dengann imej bohsia bertudung tetek besar yanng seksi.

Read More..

-----------------
hot ass nurse, Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, erotic story
sexy ass, Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, sexy latex fucked
incest sex, Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, Japanese teen groped

Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, and janda tetek besar, bini gian batang, janda tetek besar, Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu 2019, bohsia manja, jdm vk, Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, bini gian batang, and awek jepun seksi, janda tetek besar, janda tetek besar, isteri seksi gersang, and Bohsia Bertudung Buah Dada Besar Gebu, malay seks

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close