Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut | aku Hani nak kongsi kisah aku buat hubungan seks dengan abang kandung. abang kandung aku Ten balak nya besar. Dia dah kawin dan ada anak sorang. Orangnya hensem sangat dan aku sayang sangat kat dia.

Kami kenal masa makan tengahari di sebuah restoran. Abang Ten asyik tengok-tenogk peha aku yg besar ni. aku boleh dikatakan gemuk tapi abang Ten selalu cakap aku cantik. Berat aku sekarang 63 kg. Tinggi 158. Peha aku lebar dan besar. Perut aku berlemak. Bontot aku bulat dan besar. aku selalu berbaju kurung sbb nak pakai pakaian yg fesyen-fesyen malu sikit sbb aku malu dengan potongan badan aku yg gemuk.

aku sayang abang Ten sbb dia sukakan aku yg gemuk ni. Abang Ten selalu cakap dia suka peha aku dan punggung aku. Dia kata aku ada shape. Tak gemuk gedempol. Abang Ten selalu usap peha aku dan raba seluruh badan aku. aku suka apa yg abang Ten buat sbb aku sayangkan dia. aku tak kisah jadi isteri keduanya.

rut dan ini membuatkan aku mula mengumpul baju kurung satin yg licin. Sekarang hampir semua baju kurung aku adalah satin yg licin dan aku pakai setiap hari untuk pergi kerja sbb aku tahu abang Ten pasti suka bila kami keluar lunch bersama.

aku semakin sayang abang Ten bila aku sudah mula melancapkan abang Ten. Ianya belaku selepas kami menonton wayang. Ketika itu aku pakai baju kurung biru muda dan berkain satin plain biru muda yg sama warna dengan uniform sekolah. Abang Ten asyik tak henti-henti usap peha aku dan ramas pinggul aku.
Kami selalu jumpa dan keluar bersama sbb pejabat kami berdekatan. Kadang-kadang aku tengok wayang dengan abang Ten. Abang Ten suka kalau aku pakai baju kurung satin yg licin. Paling dia suka kalau bajunya bercorak dan kainnya satin yg plain, tiada apa-apa corak, kosong.

Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

Tangannya selalu saja meraba peha aku sampai ke pepet dirabanya. Lepas tu masa nak balik, kami berciuman dlm keretanya dan abang Ten letakkan tangan aku di bonjolan balak nya. aku buka zip seluar abang Ten dan keluarkan balak nya. aku lancapkan abang Ten sampailah air maninya keluar membasahi kain satin biru muda yg nampak sendat membaluti peha aku yg montok. Mula dari hari tu, aku selalu melancapkan abang Ten dan aku akan pastikan balak nya menyentuh dan bergesel dengan peha aku yg sendat dengan kain satin yg licin hingga air maninya keluar.

Abang Ten hadiahkan aku tudung satin berwarna putih dan emas. Kini satu lagi kesukaannya aku berjaya kesan. Dia gemar balak nya di hisap sekiranya aku memakai tudung-tudung satin itu dan setiap kali kami melakukannya, pasti ada saja habuan untuk aku seperti top-up handset dan lagu-lagu mp3. Malah layanannya juga lebih istimewa sekiranya air maninya lepas di dlm mulut aku. Mulai dari saat itu, semua pakaian aku adalah diperbuat dari kain satin, termasuklah tudung dan beberapa helai baju kemeja. Malah hampir semuanya adalah pemberian dari abang Ten.

etelah hampir setahun kami bersama, akhirnya aku terlanjur dengan abang Ten. Ia berlaku selepas kami berasmara di dlm keretanya sebelum dia menghantar aku pulang dari kerja. Akibat terlalu asyik, aku merelakan abang Ten memainkan faraj aku dengan jarinya dan akibatnya aku tidak tahan dan menyerahkan mahkota kegadisan aku kepada abang Ten. Kami melakukannya di tempat duduk belakang keretanya. Berbagai aksi yg kami lakukan. aku dimintanya mengangkang dan dia memasukkan balak nya hingga pedih faraj aku. Kemudian aku diminta menonggeng dan dia jolok faraj aku dari belakang dan akhirnya abang Ten terpancut dlm faraj aku. Pada malam itu juga kami pergi membeli pil perancang. Selepas dari hari tu, kami melakukannya hampir setiap hari.

aku pernah mengambil cuti tahun selama seminggu semata-mata nak bersamanya. Kami menginap di hotel di sebuah pulau dan berbulan madu bersamanya seperti suami isteri. Atas permintaannya, aku hanya diminta membawa baju-baju kurung satin yg diminatinya serta kain batik, seluar track sut, beberapa helai baju t dan semua tudung satin yg dimintanya.

Abang Ten ajak aku ke dlm belukar di tepi pantai dan dia terus berlutut sambil mencium bontot aku yg sendat dengan kain batik yg basah itu. Kemudian dengan berpaut pada batang pokok, aku menonggeng dan mebiarkan abang Ten menyelak kain batik aku yg basah itu dan menjilat bontot aku. faraj aku juga dijilatnya sampai aku sendiri tak tahan dan minta dia cepat-cepat jolok faraj aku. Abang Ten pun doggie aku sampailah aku mendapat kepuasan dan sampai air maninya penuh di dlm faraj aku.

Selepas tu, pada petangnya, aku dan abang Ten jalan-jalan kat tepi pantai. Abang Ten nak aku pakai seluar track sut, berbaju t dan bertudung satin. Mata abang Ten asyik menatap geram bontot aku yg sendat dengan seluar track yg licin tu. Sepanjang berjalan berdua di pantai, tangannya asyik meraba bontot aku. Kemudian kami masuk ke belukar Sewaktu mandi di pantai, aku diminta memakai kain batik dan dipakai bersama baju t tanpa memakai seluar dlm dan coli. cerita lucah Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

balak abang Ten aku nampak keras menongkat seluar pendeknya apabila seluruh pakaian aku basah dan melekat di badan aku. Berkali-kali aku dipeluknya dari belakang dan balak nya yg keras itu menekan-nekan bontot aku. Abang Ten dan macam paginya tadi, aku berpaut pada batang pokok dan membiarkan abang Ten menciumi bontot aku yg sendat dengan seluar track tu. Kemudian aku hisap balak abang Ten. Tangan abang Ten semakin erat memegang kepala aku yg berrtudung satin. Lepas tu abang Ten jadi macam gila seks. Seluar track aku di rentap sampai melorot ke peha aku.

aku ditonggengkan dan abang Ten terus jolok bontot aku. aku meraung sakit bukan main. Lubang bontot aku dijoloknya bertalu-talu. Dah lah masa balak nya nak masuk sakitnya bukan main, lepas tu bila dah terbenam dlm bontot, dijoloknya bontot aku bertalu-talu sampai aku rasa macam nak pengsan. aku menangis minta dilepaskan tapi abang Ten terus jolok bontot aku. aku pasrah dan akhirnya rasa lega selepas air maninya terpancut-pancut dlm lubang bontot aku. aku terus sarungkan balik seluar track dan berlari balik ke chalet. citer lucah Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

Sampai malam aku merajuk sbb abang Ten buat aku macam tu. aku menangis minta dia hantar aku balik. Abang Ten memujuk aku berkali-kali dan meminta maaf. Malam tu kami tidur tak main pun. Cuma abang Ten je yg peluk aku.

Seluar track yg masih aku pakai. aku mencapai kepuasan dirogolnya dan terlena hingga ke malam. Kemudian sekali lagi aku dirogolnya dengan cara yg sama dan aku tidak berupaya nak melawan. aku terlalu lemah. Dari pagi aku tak makan sbb merajuk dan akibat dirogol berkali-kali oleh abang Ten. Akhirnya aku terpaksa merelakan dia meliwat aku sekali lagi pada malam itu. Abang Ten melakukan aku seperti hamba seksnya.

badan gemuk aku diperlakukannya sepuas hatinya. aku menangis sampai tertidur dan terjaga pada paginya sewaktu abang Ten sedang menghayun balak nya keluar masuk faraj aku dari koyakkan seluar track sut yg makin besar. Kedudukan aku yg mengiring memudahkan abang Ten memasukkan pula balak nya ke lubang bontot aku. Walau pun sakit tapi aku seakan dah lali. aku dah mampu untuk menerima balak nya yg keluar masuk lubang bontot gemuk aku. Akhirnya abang Ten terpancut lagi di dlm lubang bontot aku. Citer sex Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

Esoknya pulak, aku masih merajuk lagi. Dengan cuma berseluar track dan berbaju t yg dari petang semalamnya tak bertukar, aku memencilkan diri dlm bilik. Mungkin akibat tak sabar dengan karenah aku, abang Ten naik angin dan mula berkasar. aku di tolak ke atas katil dia cuba menanggalkan seluar track aku. aku melawan dan cuba turun dari katil nak lari keluar dari bilik. Tapi entah macam mana seluar track tu boleh terkoyak kat kelengkangnya.

Bunyi koyak kuat kami dengar. Abang Ten tarik aku dengan kasar ke atas katil dan aku tertonggeng. Abang Ten terus koyakkan lagi koyakkan itu supaya makin besar. aku cuba melawan dengan menolaknya tapi abang Ten lebih kuat. Dia tonggengkan aku lagi atas katil dan aku tengok dia dah tanggalkan seluarnya. Abang Ten terus masukkan balak nya ke dlm faraj aku. aku menolaknya dan merangkak nak turun dari katil. Tapi abang Ten lebih cepat menangkap aku. aku dirogolnya sehingga air maninya terpancut di dlm faraj aku. Selepas itu aku lemah dan tertidur di atas katil.

Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut, citer lucah bontot adik dipancut, citer sex kongkek abang kandung, tudng dipancut cerita lucah stim kongkek abang

aku sedar dari tidur bila abang Ten sekali lagi merogol aku melalui koyakkan di sel pakai dan kami keluar bersarapan bersama. Dengan muka aku yg moncong dan masam, aku bersarapan dengan banyak sbb terlalu lapar. Abang Ten biarkan saja aku mengisi perut. Abang Ten mengatakan dia terlalu sayang aku dan nak memperisterikan aku sebagai isteri keduanya. Tetapi kedegilan aku untuk tidak menyerahkan bontot kepadanya membuatkannya marah dan geram sampai melakukannya berkali-kali untuk mengajar aku.

Abang Ten cuba memegang tangan aku tapi aku tepis. Abang Ten seakan faham dengan perasaan aku ketika itu. Lepas tu kami kembali ke bilik dan abang Ten memeluk aku. balak nya yg keras dlm seluarnya menekan punggung aku. aku biarkan saja. Dari dlm tudung satin putih itu, aku dapat rasa nafasnya berhembus ke leher dan telinga aku. aku semakin terangsang bila tangannya mula meraba seluruh badan aku yg gemuk dan buncit berlemak.

Akhirnya aku jatuh kembali kedalam permainan penuh nafsu bersama abang Ten. Tanpa menanggalkan tudung dan baju kurung kami bersetubuh dan bergomol di atas katil hingga aku sendiri kepuasan dan juga abang Ten. aku terlena bersamanya hingga tengahari.

Selepas terjaga, dengan memakai pakaian yg sama, kami terus keluar makan tengahari dan ketika itulah baru aku sedar kesan tompok air mani abang Ten yg bercampur dengan air aku yg dah kering bertompok di baju kurung satin hijau aku tu. Kalau baju kurungnya ada corak mungkin tak perasan, tapi baju kurung tu plain tak ada corak. Memang jelas sangat nampak. aku terus balik ke bilik dan tukar kepada baju kemeja satin yg sendat dan kain skirt satin hitam yg sendat kat bontot dan terbelah sampai peha. Citer lucah Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut

Selepas kami balik dari pulau, abang Ten terus kawin dengan aku dan sudah pastinya aku menjadi musuh utama isteri tua abang Ten sampailah sekarang. Tapi aku tak peduli asalkan abang Ten sayangkan aku pun dah cukuplah. Sekarang aku dah ada anak sorang dan abang Ten masih lagi dengan tabiat lamanya suka main bontot aku. Walau pun isteri tuanya cantik macam model. Body cutting dan orangnya pun cantik, tapi abang Ten lebih berat untuk bersama aku. sbb dengan aku dia boleh main bontot. Macam yg aku kata tadi, aku tak kisah asalkan abang Ten sayangkan aku cukuplah.

Kongkek Abang Kandung Tudung Aku Dipancut, citer lucah kongkek abang bontot adik dipancut, citer sex kongkek abang kandung, tudng dipancut cerita lucah stim kongkek abang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close