Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka

Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka | Kisah berlaku terjadi dalamm tahun lalu. Waktu itu saye bekerja di salah sebuah resort yanng terkemuka di sebuah bandar. saye juge adalah salah seorang yanng bolehh di panggil “Playboy” di tempat kerja, tak kira apa bangsa dan status awek mesti saye sondol punya.

Saye nie tak la dikatakan kacak tapi manis dan ayat ayat yanng saye keluarkan pasti akan membuat awek tergoda kat aku. Masa itu saye seperti biasa sdang bekerja didalam pejabat, tiba tiba saye menerima satu panggilan telefon yanng menyuruh saye menguruskan tempat penginapan seorang pelajar praktikal dari itm yanng bernama Alisya.

Saye pun apa lagie kelam kabut la sebab arahan tue datang dari gm aku. Alisya bolehh dikatakan cun juge dgn saiz badanya 38-28-36. saye terus menelan air liur bila terpandangkannya.

Cerita Blue Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka

big boobs, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, tight pussy
hot ass nurse, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, threesome sex wife
Japanese teen groped, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, MILF threesome

Saye pun berbual dgn Alisya bertanyakan latar belakangnya sambiil mata saye memerhatikan lurah payudara nya yanng besar tu. Keesokkan harinya saye nampak Alisya didalam pejabat dgn gm saye sambiil meneliti beberapa dokumen.

Aisey. saye lambat masuk pulak hari ni. mampos! gm lak ada. saye pun masuk ke pejabat dgn muka toya saja sebab ku balik lambat semalam jadik bolehh la masuk lambat sikit hari ni.

Alisya tersenyum pada aku, aduh! Senyumannya membuatkan perasaan saye untk menuikmati tubuhnya membuak buak. gm saye pulak bagi arahan yanng Alisya akan berada dibawah pengawasan saye selama 2 bulan dan kemudiannya die akan ditukarkan ke bahagian lain pulak.

Saye pun mula la pasang angan angan sambiil cuba untk mengenakan jerat. saye buat seperti biasa walaupun mata saye tak lari dari memandang pehanya yanng putih gebu tu. saye mengajarnya cara cara perjalanan tugas yanng dijalankan dialam bahagian aku.

Lewat petang saye mempelawa Alisya untk makan malam bersama sama di restoran yanng berhampiran. Alisya bersetuju. Ah! Jerat sdh mengena. kata aku. Malam tue tepat jam 8:00 saye terpacul dihadapan pintu chaletnya seperti yanng telah dijanjikan.

Alisya keluar dgn berkembankan tuala. sorry baru lepas mandi, tunggu kejap ok. sambiil tersenyum. mata saye pulak terus menjelajah setiap inci tubuh Alisya yanng putih gebu. Kelitan payudara nya yanng besar dan manik manik air kelihatan jatuh menuyusuri lurahnya.

Saye terpaku sebentar. Hei! Dengar tak. Alisya kata. sorry! I ternampak sesuatu yanng indah yanng belumpernah I tengok sebelum ni, kata saye tergagap gagap. apadia! tanya Alisya. Tu! sambiil saye memuncungkan mulut kearah payudara nya.

Ai! tak pernah tengok ke, katanya. Jarang! kata saye singkat. sambiil tangan ku dalamm poket memegang kote saye yanng mula ingin menegang.. Tiba tiba Alisya menarik tangan ku masuk ke dalamm bilik chaletnya.

Lantas die membuka tuala yanng dikembankannya maka terlihatlah saye payudara nya yanng putih lagie besar dan pejal. dia cium bibir saye sambiil lidahnya meneroka dalamm mulut aku, saye biarkan je seketika Kemudian die menyedut bahagian bawah bibir aku, lepas itu disedutnya pula lidah saye dgn perlahan dan dinyonyotnya dan seterusnya lidahnya menjilat keliling bibir aku.

Cerita Lucah Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka Cerita Erotik

Seterusnya giliran saye pula memainkan peranan, saye pula memasukkan lidah ku kedalam mulutnya yanng terbuka membuat saye berlaga lidah dengannya dan saye kulum lidahnya kemudian menyedutnya dgn cukup perlahan dan kemudian bahagian atas bibirnya saye sedut, dgn perlahan lahan die menanggalkan seluar jeans aku.

Tangannya memainkan kote saye yanng daah keras dan tegang, manakala tangan saye pula meramas ramas dan menguli payudara nya yanng cukup besar dan lembut itu. Tangan saye tak cukup untk memegangnya sebelah.

Dng perlahan saye meniup ke telinganya dan die kegelian lantas saye meneroka lubang telinganya dan seterusnya turun ke leher ku jilat keseluruhan lehernya dan dgn perlahan lahan menurun ke arah payudara nya.
Citer Seks Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka

  • Putting buah dada nya yanng merah kehitam hitaman ku gigit manja die mendesah kesedapan lalu ku sedut dan jilat. Kedua dua payudara nya saye kerjakan saye ramas, jilat uli dan sebagainya manakal Alisya tak henti henti mengeluarkan bunyi ah, um, es, tanda kesedapan.
  • Sekarang gilirannya pula beraksi dgn die mendirikan saye dan melondehkan seluar dalamm saye menggunakan mulutnya. maka terjuntailah kote saye yanng sedari tadi memangg diidamkannya. dng manja diusapnya kote aku, kemudian dgn perlahan lahan dimasukkannya kedalam mulut sehingga ke pangkal.
  • Saye kesedapan, lalu dihisapnya kote saye dan dgn perlahan lahan die menolak saye kekatil yanng berhampiran. lantas telur saye pula dijilatnya stelah saye menelentang. diamsukkan kedua telur saye disedutnya.

Saye kesakitan yanng sedap. lalu diangkatnya kaki saye dan dijilatnya pula lubang jubur aku. peh! Nikmat! sesudah itu die menjilat sekeliling pusat saye dan seluruh tubuh aku. saye kegelian dan kesedapan.

Inilah kali pertama saye diperlakukan sedemikian. lalu die turun balik ke arah kote saye dan di hisapnya sehingga puas. saye pula memainkan peranan dgn menjilat seluruh tubuh badannya, lubang jubur nya saye jilat lalu mengarah ke faraj nya saye jilat perlahan lahan dan dgn menggunakan lidah saye memasukkannya kedalam lubang faraj nye.

Alisya mendengus kesedapan. lantas ku mainkan bijinya menggunakan tangan. saye lihat bijinya daah mengembang dan air semakain bnyk keluar. ku jilat perlahan sambiil menggigit manja biji kelentitnya. dia menjerit kecil dan mendesah lagi, isk, um, ah.

Novel Erotik Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka

Lantas ku masukkan jari ku kedalam faraj nya mencari g-Spotnya. Tiba tiba die mengerang dgn kuat dan mengemut jari ku dgn kuat. Alisya sdh klimaks ! kemudian saye membawa kote ku ke lubang faraj nya.

Ku mainkan ia seketika dibibir faraj hingga Alisya menarik aku. maka dgn secara langsung kote saye masuk terus hingga ke dasar manakala saye berkuluman lidah dengannya. berlakulah sorong tarik.

Saye melakukannya dgn perlahan. sambiil Alisya mendesah kesedapan. tiba tiba die menarik saye lantas kedua kakinya merangkul dipinggul saye dan dikemutnya kote saye yanng berada didalam lubang faraj nya.

Untk kedua kalinya Alisya sdh klimaks ! manakala saye sekali pun belum. Kemudian saye meminta Alisya menonggeng manakala saye dibelakangnya. secara doggy saye masukkan kote saye perlahan lahan kelubang jubur nya dan saye tekan.

Perlahan lahan kote ku masuk ke lubang jubur nya dgn bantuan air yanng bnyk keluar tadi. Alisya menjerit kecil sebelum mula untk mendesah kesedapan. saye menolak seluruh kote saye hingga ke pangkal dan seterusnya saye menyorong dan menarik kote saye didalam lubang dubunya manakala jari jemari saye memainkan faraj nya.

Stelah puas lubang jubur nya ku teroka dgn kote. saye memasukkan kote ku ke lubang faraj nya pula. kali ini dgn kelajuan yanng agak tinggi saye menyorong dan menarik stelah itu saye rasakan sperma saye nak meletus lantas saye peluk Alisya kuat kuat sambiil mulut saye mengulum lidahnya dan ku pancutkan segala air saye kedalam lubang faraj nya.

Saye keletihan dan kesedapan maka terdamparlah saye diatasnya sehingga keesokan paginya. Semenjak itu kite berdua sering melakukan persetubuhan tiidak kira waktu dan tempat asalkan hati kite berdua puas. mngkin lain kali saye ceritakan pulak bagaimana saye bersetubuh dgn isteri orang pulak.

Bini navy wo! Muda lagie baru 24 tahun.

naughty sex, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, incest sex
blonde teen, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, threesome sex wife
Japanese teen groped, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, sex erotica wife

Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, and isteri seksi gersang, isteri seksi gersang, janda tetek besar, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka 2017, bini gian batang, jdm vk, Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, bohsia manja, and bohsia pantat gebu, bohsia manja, bini gian batang, bohsia manja, and Awek Kesedapan Lubang Jubur Nye Diteroka, bohsia manja

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close