Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang

Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang | Teringatkan kisah ini membuat saye takut, ngeri dan tambah pasrah dgn keadaan. Apabila hawa nafsu telah menguasai segenap ruang dlam jasad ku, maka akal tiidak berdaya lagie hendak berfungsi. aku masih ingat lagie ketika menyewa di kawasan perumahan kampung di Keramat.

Rumah papan deret tiga pintu, sebelah kiri pula awek – awek kilang. Kak Dinna, Kak Rossy dan adalah dua tiga orang yaang lain. aku pula bersama empat orang lagi.

Oleh krna saye yaang dilantik sebagai ketua rumah, maka untk saye satu bilik belakang dan tak berkongsi dgn orang lain. Aktiviti saye bila malam menjelma. biasalah, tak suka campur dgn hal2 member lain.

-----------------
Asian horny teen, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, cuckold husband wife fucked
Asian horny teen, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, brunette fucked hard
incest sex, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, massage teen big boobs

Maka panjat siling dan merangkak kemudian mengintai jiran sebelah Kak Iza dan abang Ucop buat projek. Ehem. ! Berbagai gaya dan rentak mereka melayar bahtera asmara, ini membuat saye terkedu dan terfikir.

Ganas juge orang melayu nie main. Balik aje ke bilik aku, biasanya member kecil saye tue lah yaang jadi mangsa si tangan ganas. ! Ehem. ! Tapi saye tak mainlah dgn sabun atau losyen, takut nanti kejantanan saye akan pudar.

Citer Seks Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang

Jadi dlam bilik saye tue memanng ada tersimpan sebotol minyak kelapa asli untk kegunaan saye mengurut sampai melepaskan hajat nafsu aku. Adegan-adegan Kak Iza dan Abang Ucop tue memanng sering menjadi bahan untk khayalan ku.

Entah macamana mahu jadi satu cerita. motor pula pancit. So berkejarlah saye naik bas mini untk pergi dan balik ke pejabat. Fush. masa saye balik, dlam bas yaang sendat macam tin sardin tu, maka bergeselanlah aku.

Himpit menghimpit tue dahh tak jadi hal. Tapi saye nie jenis hanyut punya kaki. Mulalah rasa stim semacam. Kena pula berdiri di sebelah gadis cun yaang bonjolan di dadanya oh besar bolih tahan.

! aku tak lepas peluang. Apalagi intailah nampak lurah yaang dlam tu. kepala dahh khayal. member kecil dahh tegang mengeras. Sedar tak sedar gadis tue dahh ada kat depan aku.

! Orang lak makin ramai. Tup-tup terpakinglah member kecil saye tue kat alur jubur gadis kat depan saye tu. Ish. gadis tue senyum semacam. matanya pula kuyu. hehehehehh tentu tengah layan stimlah tu.

Ting. loceng saye tekan. dahh sampai. Sempat juge saye raba jubur gadis tu. Oh keras dan padat. ! Kalau dapat. ! memangg lumat ku kerjakan. Sampai kat rumah dahh 7.

30 mlm. Sunyi aje. Member semua dahh keluar. Tambah pula malam minggu. So saye macam biasalah, operasi mengintai. Tengok2 jiran sebelah gelap. Ehem. saye cuba-cuba merangkak ke sebelah rumah awek – awek kilang tu.

Sunyi aje. tapi bilik yaang berkongsi dinding dgn bilik saye tue cerah. ada lampu terpasang. Apa lagie intailah. tengok-tengok Kak Dinna sdang tidur berkemban dgn cuma berkain batik. Ianya pulak terselak sampai nampak peha gebunya yaang putih melepak tu.

Apalagi. terus tegak mencanak member kecil saye ni. Tak tahan sangat saye malam tu. Meluap luap hajat saye mahu merasa macamana yaang dikatakan sedapnya park kote dlam kemaluan wanita.

Heheheheheh. ! aku turun ambil pisau ambil kain pelikat sehelai. bungkus kepala macam ninja dan naik balik. Lepas tue saye turunlah ke rumah awek kilang tu. aku hampiri Kak Dinna dan acukan pisau ke lehernya.

Heheheheeh. dahh macam mahu merogollah nie Tapi Kak Dinna senyum aje. die tak terkejut langsung. ! “Eh. Hatim kena mahu rogol Kak Dinna ke. ? ” Kata Kak Dinna.

Apalagi. terkejut beruk aku. Pisau di tangan pun terus jatuh. kaki dahh mengeletar ni. Tak tahu mahu buat apa. Gelaplah dunia saye ini. ! Mana mahu saye taruh muka ini.

Bila dahh masuk paper. satu Malaysia akan tahu yaang saye nie seorang perogol. ! Hancur masa depan ku. Itulah bermain di fikiran aku. Terus sahaja saye melutut memohon maaf.

“Nampak gayanya untk tempoh beberapa tahun ni, Hatim berumah kat penjaralah jawabnya. Itu pun selepas dubur Hatim yaang licin tue dicacatkan dgn beberapa sebatan. Bila dahh tamat tempoh penjara tue nanti. barulah Kak Dinna maafkan Hatim. ” “Tolonglah jangaan bawa aku ke muka keadilan. ” smbil berlinangan airmata saye menagih belas budi Kak Dinna.

“Boleh. Tapi berat syaratnya. ! ” Kata Kak Dinna sambiil menarik badan saye hingga terbaring di sebelahnya. “Hatim sanggup apa saja. asalkan Kak Dinna tolong lepaskan Hatim. ! ” dngan nada yaang amat terdesak, saye mempersembahkan keakuran ku.

“Kak Dinna bolih lepaskan Hatim dari hukuman undang undang. jika Hatim sanggup merelakan diri terhadap apa jua yaang akan Kak Dinna lakukan ke atas tubuh Hatim ini. ” Bisik Kak Dinna.

Sambiil tangannya terus membuka dan melondehkan seluar aku. Terkejut saye bila die pegang member kecil aku. Kemudian die mengurut pelir saye tue turun naik pula. Fush. syok gila saye dibuatnya.

Citer Melayu Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang Cite Malay

! 100 kali lebih sedap dari tangan sendiri. aku memejamkan mata sambiil menggigil kesedapan. Segala ketakutan dan kepanikan tadi terus hilang. dlam kelunakkan khayalan yaang mengasyikan itu, saye tak berapa sedar apa yaang berlaku di sekeliling aku.

Hanye tiba tiba saye rasa member kecil saye tue dahh dihurungi kehangatan dan kebasahan. Bila saye buka mata, rupanya Kak Dinna dahh berada di hujung kakiku member kecil saye tue dahh tersembat di dlam mulut Kak Dinna.

Dikulumnya member kecil yaang dahh tak lagie kecil tapi dahh keras berkilat-kilat. Dihisapnya macam makan ais krim aja. Tak lama die mengulum tue saye mula rasa mahu terpancut. Jadi saye pun memberitahunya.

“Kak Ina. ! Sedap sangat ni. Hatim tak lih tahan lagi. Nanti bersembur kat dlam mulut Kak Dinna. ! ” Kak Dinna cuma senyum dan masih teruskan juga. Apa lagie terangkatlah jubur saye bila saye melakukan tembakan liar di dlam mulut Kak Dinna.

Ish daring betul akak seorang ni, fikir aku. Tapi apa bolih buat, bila dahh pancut sperma tue tentulah keletihan. Tapi ternyata Kak Dinna tak puas dgn apa yaang berlaku itu.

Hehehehheheheh. Katanya susah mahu dapat peluang macam ni. ! Kalau dahh dapat tu, biarlah menjadi kenangan abadi yaang tak dapat dilupakan. Kak Dinna pun mulalah menagih syarat janji penyerahan tubuh aku.
Novel Seks Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang

  • Diigeselnya batang kote saye yaang telah mengecut dgn kedua dua belah tapak tangannya. Perlahan-lahan dijilatnya batang kote saye yaang tengah layu itu termasuklah telur telurnya sekali. Sebagai menepati kehendak syarat janji yaang telah ku persetujui tadi, saye biarkan jer penaklukkan Kak Dinna itu.
  • Ketika tengah bagus saye melayan perasaan, tiba tiba Kak Dinna bangun dan merelaikan ikatan kain batiknya. Maka terserlahlah segala rahsia yaang selama ini disembunyikan dari pandangan umum. Jelaslah Kak Dinna tiidak berbra dan berpanties.
  • Biasalah orang dahh mahu tidur kot. Kemudian die kembali baring di sebelah saye dan mulalah digeselnya kote saye yaang diparknya di antara celahan kedua gunung yaang subur itu. smbil itu tangannya mengetel puting buah dada ku.
  • Fush ini yaang buat saye tak tahan. saye terus hanyut gila. dlam hati saye tertanya tanya kat mana lah akak seorang nie belajar buat cam ni. ? Sesekali tue digeselnya kat celah pahanya.
  • Kiri dan kanan. Apalagi. kote ku yaang macam dahh educated tu. apabila diperlakukan sedemikian, mulalah memberi reaksi dan tindakbalas yaang sepontan. Ia terus keras menegang macam tiang seri. Perlahan-lahan Kak Dinna datang merangkak mencangkung di atas kote ku yaang sdang tegap berdiri itu.

Slow slow die turunkan badan die dan perlahan-lahan kote saye tenggelam dimamah rekahan antara dua pahanya itu. Kehangatan dan kebasahan di sekitarannya bolih dirasai. Tapi saye juge mulai tahu bahawa ini bukan kali yaang pertama kote menerjah masuk ke dlam kemaluan Kak Dinna.

Meskipun begittu , inilah yaang pertama kalinya untk aku. Aksi turun naik turun naik telah bermula. Pada masa yaang sama, diciumnya bibir aku. blh terasa kekadangnya buah dada Kak Dinna menyentuh dadaku.

Lepas tue ditariknya badanku dan kite duduk berdepan. payudara nya disuakan kat mulut aku. Apalagi, saye pun mula menjilat di sekeliling puting. Sesekali saye menggigit manja dan menghisapnya. Ehem.

Terangkat Kak Liza. ! mungkiin die terkocak dgn kesedapan yaang tak terkira. aku mula mengimbas kembali adegan-adegan Kak Iza dan Abang Ucop sebagai panduan. Perlahan-lahan saye membaringkan Kak Dinna.

Ini membuatkan posisi saye berubah dan berada di atas pula. Aksi tarik menyorong mula menguasai rentak. Tarik dgn perlahan dan disorong dgn laju. Rentak ini membuat Kak Dinna hilang tempo kawalan.

Kepalanya ke kiri ke kanan sambiil tangannya mencakar belakang ku. Ketegang suasana mula terasa. mungkiin Kak Dinna dahh menghampiri klimax. aku makin merancakkan tempo. Kak Dinna menjerit. “Ah. uh. ehem. oh. laju. laju. ” Fush.

Novel Lucah Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang

Saye mula memperlahankan rentak. Tubuh Kak Dinna juge mula mengendur. aku pun berhenti tarik menyorong dan membiarkan kote ku parking di dlam faraj Kak Dinna. aku dapat bertahan lama kali ini.

Mungkiin sebab saye dak pancut mani ku yaang pertama tadi. aku membiarkan kesunyian menguasai situasi. Biarlah Kak Dinna berihat seketika sebelum saye kembali beraksi. aku menarik keluar kote ku dan mula mengundur sampai ke hujung kaki Kak Dinna.

Aku mula menjilat perutnya sampai ke pangkal peha dan sesekali singgah di alur faraj nya. “Ah. ! ” keluh Kak Dinna. Di dlam keadaan hutan yaang nipis itu, dapat saye melihatkan lelehan air.

Mngkin mazi dan mani yaang bercampur. Pada alur bibir yaang kemerahan itu, saye mula menerokainya dgn lidah. Menjilati persekitaran bibir faraj telah membuatkan Kak Dinna kembali dilanda kesedapan. Hasil dari rangsangan tersebut, Kak Dinna terdesak untk membuka kangkangnya seluas yaang mungkin.

Maka mudahlah kerja saye untk mencari sasaran. Sebutir mutiara telah ku jumpa dan ku jilat jilat selagi mau. Terangkat angkat dubur Kak Dinna krna dibangkitkan oleh rasa kesedapan yaang tak terhingga.

Lurah dendamnya kembali banjir. Sekejap ku jilat dan seketika lagie ku hisap untk membuka segala ruang nafsu. Rambut ku ditarik-tarik sambiil jubur Kak Dinna terangkat. “Oh. sedap. Kak Dinna tak tahan Hatim buat macam ni. Oh. Please. put it in. ! ” Rintih Kak Dinna.

Tapi saye masih lagie puas menerokai faraj nya. Lidah ku terus melanjutkan penjelajahan memasuki terowong nafsu Kak Dinna itu sedalam yaang mungkin. Apa lagi. bagaikan empangan pecah jadinya. Berbuak-buak air menbanjiri setiap ruang sampai melimpah keluar.

Lalu saye mengalirkannya supaya membasahi pintu bontot Kak Dinna. Perlahan-lahan jari ku bermain di alur bontot yaang membuatkan Kak Dinna tambah kesedapan. “Tolong Hatim. masukkan. Kak Dinna dahh tak bolih tahan ni. ! ” Rintihnya.

Kini saye telah menguasai segenap rentak. Perlahan-lahan saye bangkit dan menusukan kote ku ke dlam faraj Kak Dinna. Kebasahan di situ menyenangkan kelancaran perjalan keluar masuk kote ku. Kusorong tarik kote ku kat dlam faraj nya.

Tiba tiba saye tengok Kak Dinna dahh semacam je. Kepalanya berpaling ke kiri dan ke kanan. Tangannya kurasa macam mencakar kat belakang aku. Kakinya pula kemas merangkul pinggang ku bagi menahan kesedapan.

Makin laju saye sorong tarik. makin kuat rangkulan dan cakarannya. Apabila saye rasa dahh hampir ke kemuncak kejayaan, aku tusuk kote ku sedalam-dalamnya. “Ah. ” aku meraung sambiil tembakan liar dilepaskan.

Ianya disambut dgn kemutan bertubi tubi dari dinding-dinding faraj Kak Dinna. aku dilanda rangsangan kesedapan yaang tak dapat digambarkan dgn kata-kata. Bibir kite bertaup rapat sambiil lidah kite bergelutan.

Bila keadaan kembali tenang, Kak Dinna bangun dan terus menuju ke dapur. die membuatkan sedikit minuman untk menghilang keletihan. aku pulak terus ke bilik air untk mencuci member kecil ku.

Smbil minum kite berborak. Maka pecahlah tembelang aku. Rupanya selama ini Kak Dinna tahu akan apa aktiviti malam ku. Selain dari panjat siling, saye melancap pun juge Kak Dinna tahu.

! Inilah yaang membuat Kak Dinna selalu pasang angan-angan untk ditiduri oleh aku. Rupanya saye dijadikan objek khayalannya semasa melayan nafsu ketika berahi. Oh. dlam saye mengintai orang. rupa-rupanya ada orang lain pula yaang mengintai aku.

! Hehehehehehehheheehhe. Kalau saye atau Kak Dinna inginkan seks, signalnya ketuk ajer dinding dua kali. Kalau ada reaksi atau balasan yaang juge berupa ketukan dua kali, biasalah, saye akan panjat dan masuk ke bilik Kak Dinna.

Read More..

-----------------
big boobs, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, sexy latex fucked
porn video free, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, exhibitionist sexy teen
finger fuck tight ass, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, cuckold husband wife fucked

Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, and dara cun cipap gatal, awek jepun seksi, dara cun cipap gatal, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang 2017, isteri seksi gersang, jdm vk, Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, janda tetek besar, and isteri sundal, bohsia manja, malay seks, dara cun cipap gatal, and Melayan Nafsu Berahi Awek Kilang, isteri seksi gersang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close