Pepek Tembam Adik Ipar Comel

Pepek Tembam Adik Ipar Comel – Nama saye John. ni adalah cerita benar yg akan saye ceitakan buat teman teman yg gila sex. saye dahh bertunang. cam biasa bila dahh tunang mesti gi umah dia. tunang saye ada 3 orang adik wanita dan 2 orang laki laki.

Ketika saye kerumah die adik lelakinya tida dirumah krna kerumah abgnya. yg ada cuma ibu, akak die 2 orang dan adik wanita nya. buat pengatahuan ko orang tunang saye baru kehilangan bapak dlam 2 tahun.

Novel Lucah Pepek Tembam Adik Ipar Comel

Mahu dijadikan cerita sewaktu saye ketandas utk mandi saye tak perasaan dlam bilik air tuu ada adik tunang saye nama die Fenna. masa saye masuk die tengah buang air kecil.

finger fuck tight ass, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, sex erotica wife
hot ass latina, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, blonde teen
big boobs, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, sexy Russian teen

So, ternampaklah pepek nya yg tak berbulu. maklumlah budak lagie baru umur 18 tahun. saye pura pura minta maaf krna tak tahu die didalam. kemudian die berkata “bang John nampak ke ? ” , “nampak apa” saye kata.

“nampak tuu laa. ” saye fahamlah apa yg dimaksudkan anak gadiis ini. “nampak, kenapa? ” , ” taklah segan aje” katanya. “la, semua wanita punya tuu sama jer, apa mahu dimalukan”.

Nyampuk aku. “Bang John buat apa dlam bilik air nier? ” Fenna bertanya. “nak mandi” kataku “mandilah” katanya balik. “ialah Fenna keuar dulu” balasku. “la apa mahu malu. kan lelaki punya semua sama”.

Saye kena balik. “ok. tapi jngn teperanjat. ” saye mula memberanikan diri. saye terus buka tawel saye dan batang kote saye yg panjang 7 inci terus memcacak macam mahu meletup.

“bengkok ! ” perkataan yg keluar dari mulut Fenna “kenapa tak penah tengok ke” “tengok gambar jer. tapi batang kat gambar tuu tak bengkok cam batang kote bang John” katanya.

“abis tadi Fenna kata semua sama” balasku. Fenna tersenyum malu. “Fenna punya cam mana lak” tanyaku. “tah. ” jawabnya dng ringkas. “leh bang John tengok” kataku. “malulah” balas Fenna.

“apa mahu malu. Fenna dahh tengok bang John punya” saye mengayat lagi. “ok. tapi jngn bagi tau kakak. ” katanya “ok” balasku. Fenna membuka kain batiknya dan ternampaklah pepek tembam comel nya tak berbulu.

Citer Malay Pepek Tembam Adik Ipar Comel Cite Lucah

Fuh merah lagi. “leh bang John pegang”. “nak buat apa” “pegang jer” “malulah” katanya. batang kote saye semakin tegang melihat pepek nya yg kian mengembang. “bolehlah” pintaku. “kejap je tau” katanya.

“ok”. saye raba pepek nya. saye cari biji kelentitnya. nah dapat. saye gesek manja. Fenna kian gelisah. air mula terbit bila saye megentil kelentitnya. “bang John jilat boleh” kataku.

Fenna menganggukan kepala. “Fenna duduk mengangkang” pintaku. Fenna duduk dan kakinya mengangkang luas. nampaklah pepek nya tebbuka lalu saye menjilat. “ah. sedap Bang John” rengek Fenna. saye terus menjilat tanpa rasa geli.
Novel Erotik Pepek Tembam Adik Ipar Comel

  • Saye masukkan lidah saye kedalam pepek nya. ah. sedapnya. lagi. lagii. lagi. sedap. kata Fenna. saye menarik tanganya memegang kote ku. Fenna ku ajar melancapkkan kote ku. besar. panjang.
  • Katanya. Fenna kolom kote abang. pinta ku. tampa nerkata apa apa. Fenna trus kolom batang kote aku. fuh. sedapnya Fenna. makin saye kata sedap makin laju pergerakkan mulut Fenna.

Die isap buah aku. saye rasa budak ni dahh stim sangat. stlah puas mengolom Fenna bangun lalu berkata. “ari nier Fenna mahu rogol bang John” tepernjat saye dengar kata2nya.

Fenna semakin rakus. abis saye dijilatnya dari ujung rambut sampai ke hujung kaki. yg palin sedap die jilat lubang dubur ku. fuh. sedap sekali. saye menarik Fenna keatas. saye hisap payudara nya yg tak berapa besar.

Saye nyonyot betul betul. Fenna kian stim. kemudian saye halakan batang kote saye ke pepek Fenna dng laju Fenna menerik lalu berkata “Fenna masih dara, Fenna taknak, Fenna puaskan bang John tapi jngn masukkan ok? ” katanya.

Novel Sex Pepek Tembam Adik Ipar Comel

“oklah” saye mengalah. daripun die sekolah lagie dan masih sempit pepek nya. kalau masuk buat sakit kepala butoh saye jer. dari pun akak die saye akan rasa tak lama lagi.

Kemudia kau berkata “ok bang John tak masukkan tapi Fenna kena isap kote bang John sampai keluar” kataku. “baiklah” balasnya. Fenna terus isap konok aku. kali ni ganas sikit cara die menghisap.

Buah saye pun die hisap. kau terus meraba payudara nya. lebih kurang 20 minit die hisap saye rasa mahu terpancut. saye kata “Fenna dahh mahu kuar”. Fenna menarik mulutnya.

“Fenna telan yer air bang John” kataku “em” itulah yg saye dengar. die terus mengolom batangku. akhirnya satu pancutan yg kuat dan banya saye rasakan keluar dari kote ku dan Fenna terus menelannya hingga kering.

“apa rasanya? ” kataku. “sedap” katanya. “Fenna puas? ” kataku. “puas. tersangat puas” katanya. “bila Fenna leh isap lagi” katanya. “bila bila kalau Fenna nak” kataku. dari ari itu Fenna mula ketagih menghisap kote ku.

Penah masa saye tengak tido kat sofa die hisap kote aku. tak tau lah dahh berapa gelen sperma saye bakal adik ipar saye telan. yg saye tak dapat lupakan sewaktu die hisap kote saye semasa sperma saye kuar die suruh pancut kat mukanya dan die kuarkan sperma nya depan aku.

Sejak dari itulah kalau cuti saye kepahang utk memberikan sperma saye buat adik ipar saye yg kuat isap kote aku

anal sex MILF, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, brunette fucked hard
virgin pussy, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, tight pussy
tube movie sex, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, finger fuck tight ass

Pepek Tembam Adik Ipar Comel, and dara cun cipap gatal, malay seks, malay seks, Pepek Tembam Adik Ipar Comel 2017, bohsia manja, jdm vk, Pepek Tembam Adik Ipar Comel, dara cun cipap gatal, and isteri sundal, bohsia pantat gebu, bohsia pantat gebu, bohsia manja, and Pepek Tembam Adik Ipar Comel, isteri seksi gersang