Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia

Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia | kisah lucah nii pada masa tuu aku telah berjanji denngan seorang bohsia seksi nii bernama Fenna untk menelifon dia. Fenna ialah seorang gadiis yaang cantik and berumur 18 tahun. Ketika itu aku berumur dalamm 18 tahun kitorang selalu bertemu semasa pulang.

Selalunya kitorang bertemu di kedai and berbual-bual biasa lah anak muder kan. sambill berbual bual diorang menyuruh saya telipon diorang malam nih apa lg saya cakap tak dak masaala sesudah lama kitorang berbual sampai pukul 5 petang jadi saya pun pulanglah.

Pada pukul 9 malam saya pun kerluar rumah pergi telipon lah kat Fenna smbil kitorang berbual terasa boring lah biasa lah kan. Jadi Fenna menganjak aku pergi ke rumah diorang naik ikut pintu tingkap saya rasa serba salah ingin pergi atau tidak, jadi saya berani kan diri and saya menbuat keputusan sangup pergi ke rumahnya, jadi malam itu malam indah bagi saya apa bila sampai kerumah Fenna saya pun seyap seyap naik ke rumahnya semasa itu Fenna hnya memakai kain batik and baju kemejat jer saya pun duduklah dalamm bilik nya di atas katil smbil baca buku cerita.

Pada pukul 12 malam saya terasa boring jadi saya cakap kat Fenna saya teringing sangat ingin duduk atas pehanya. Tapi Fenna menolak saya and diorang cakap gatal. Saya tak kira, saya ingin jugak.

Jadi saya pun memeluk nya smbil tangan kanan saya menbuka baju nya. ” jangaan lah. Malu lah saya. ! ” Katanya smbil cuba menepis tangan saya. Apa lagi. lg kuat lah nafsu saya.

Cerita Sex Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia

Lg kuat lah saya memeluk diorang smbil tangang kiri saya mula menbuka kain yaang diorang pakainya. Akhirnya Fenna tingal seluar dalamm denngan coli aja. Aku pun mula mencium bibirnya and diorang kelihatan telah merasai nikmat seks.

Saya pun tangal kan pula pakaiyan saya. Lepas tuh telanjang bulat lah saya. Apa lagi, saya pun tangal kan lah semua pakaiyan Fenna. kitaorang sama sama telanjang. Saya hnya ingin nikmat romen je.

Batang pelir saya keras terpacak kat peha Fenna. Fenna memegan batang pelir saya. Aduh amat nikmat sekali. dia pun mula melacap kan batang pelir saya. Lepas tuh diorang menyunruh saya masuk kan batang pelir saya kat dalamm pepek dia.
Cerita lucah Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia

  • Saya pun masuk kan batang pelir saya. Teryata Fenna masih anak dara lagi. Sunguh ketat pepek dia. Susah betul ingin saya masuk kan batang pelir saya. Tapi lama kelamaan masuk jg batang pelir saya kat pepek dia.
  • Fenna hnya memenjamkan mata. Pelahan lahan saya pun mula lah henyut batang pelir saya. Acara tarik sorong tue aduh nikmat sekali. Saya rasa sesudah 30 minit saya henjut batang pelir saya.

Terus tarik sorong ngan laju, Saya rasa sudh sampai kemuncak lalu saya lepas kan kat dalamm pepek Fenna. Terbeliak mata nya krn saya telah lepas kan sperma kat dalam faraj bohsia tu.

Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia cerita seks lucah melayu

Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia

“Kenapa lepas kan kat dalam. Susah lah Fenna nanti. ! ” Keluhnya pada saya. Saya pun buat tak dengar jer lalu mencabut batang pelir saya dari pepek dia. Saya pun memakai pakaian saya and Fenna pun memakai semula pakaiannya.

Lepas itu saya pun duduk kat atas tingkat. Lama jg kitorang berbuat pasal nikmat yaang kitorang lakukang tadi. Sampai lah pukul 3 pagi saya pun balik lah ke rumah.

Kat rumah saya melancap pula. terbayang tarik sorong dalam faraj bohsia tue. Keesokkan hari, saya nampak Fenna letih je. mungkiin krn semalam kitorang seks di malam indah. Saya rasa amat puas sekali krn telah merasa nikmat seks yaang hebat.

Read More..

-----------------
naughty sex, Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, incest sex
sex erotica wife, Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, sexy latex fucked
sexy latex fucked, Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, Asian horny teen

Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, and bini gian batang, malay seks, awek jepun seksi, Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia 2019, bohsia manja, jdm vk, Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, bohsia manja, and isteri seksi gersang, janda tetek besar, awek jepun seksi, janda tetek besar, and Tarik Sorong Nikmat Ngan Bohsia, bohsia manja

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close