Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung

Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung | Cerita lucah ini melibatkan aku dan adik kandung saya. Nama aku Roy. Di saat ini aku ialah seorang lelaki yanng berumur 25 tahun.

Sdng kan adik remaja aku bernama Jenay atau singkatannya Jenay, yanng kini sdh pun berusia 23 tahun. Kesah sex kita ini bermula masa tuu aku mulai menyukai sex. Pada umur tersebut aku juge sdh terbiasakan diri denngan kegiatan melancap.

Aku menjadi semakin berminat. Lebih lebih lagie bila mana aku cuba mengaitkannya denngan adik remaja aku yanng comel tu. Cerita tersebut seperti mendorongkan aku untukk merealisasikannya. Kebetulan pula pada saat itu, aku tidur di bilek tidur yanng sama denngan adikku, Jenay.

-----------------
daughter anal sex, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, sexy Russian teen
anal sex MILF, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, Asian horny teen
cuckold husband wife fucked, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, sexy latex fucked

Hanya katil kita je yanng berasingan, tetaapi jaraknya hanye sekitar 2 meter sahaja. Suatu malam pada sekitar pukul 12, aku terbangun lalu memasang lampu untukk menerangi kegelapan. Dari tinjauan saya, nampaknya semua orang di dalamm rumah sdang nyenyak tidur.

Citer Nafsu berahi Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung

Tetaapi hajat sebenar saya ialah untukk meninjau keadaan Jenay. Dari keadaan mulutnya yanng sedikit ternganga itu, saya pasti die juge sdang nyenyak dibuai mimpi. Masa tuu selimutnya tersingkap tinggi hingga mendedahkan pangkal pehanya.

Dng keadaan kedua kakinya yanng terkangkang agak luas, maka terlihatlah saya akan celah kelangkangnya itu. Rupa rupanya Jenay tidur tanpa memakai panties. Ketembaman cipap yanng tanpa berbulu itu terlambak di hadapan mata ku.

Hal inilah yanng telah membuakkan gelodak nafsu ku, lebih lebih lagie apabila mengimbasi cerita tentang perhubungan seks adik beradik yanng ku minati itu. Perlahan aku turun dari tempat tidur, dan mendekati katil Jenay.

Aku nak memastikan tahap tidurnya. aku menggelitik telapak kakinya. Ketiadaan reaksi gelinya telah mengesahkan kenyenyakkan tidur adik comel ku itu. Kemerahan alur belahan cipap Jenay seakan akan mengamit undangan terhadap sentuhan jari ku.

Pantas saya aku menunaikan hajat geram ku terhadap alur yanng menjadi lambang kesuciannya itu. Tangan aku keras bergetaran. Peluang untukk menjari cipap Jenay sdh pasti akan ku manfaatkan sebaik mungkin.

Mula mula ku usapi denngan lembut. tetapii lama kelamaan tindakkan ku jadi semakin keras. tetaapi kenyenyakkan tidurnya adik ku itu tidk sedikit pun terjejas. Bila daah tak tahan lagi, aku menciumi cipap Jenay.

Kemudian aku cuba mencari lubang yanng sering aku dengari, iaitu tempat melakukan persetubuhan. aku sangka ianya ada di bahagian depan, tapi ternyata jangkaan aku selama ini salah. Posisi yanng sebenar rupanya di bahagian bawah.

Aku pun kembalilah ciumi cipap Jenay sampai ke bahagian lubang cipap adik kandung ku itu. aku sdh benar-benar tidk tertahan lagi. aku menuruni katil untukk membogelkan diri sendiri. Lepas tuu aku pun perlahan lahan naik semula ke atas katil Jenay.

Sementara tangan kanan menahan tubuh, tangan kiri aku cuba mengarahkan batang konek ku ke lubang cipap adik kandung ku tersebut. Ternyata agak sukar mahu memasukkannya. aku cuba memasukkan dari depan, pada hal lubangnya ada di sebelah bawah.

Sementara aku giat berusaha, tiba-tiba tubuh Jenay bergerak. Karena takut angkara itu terbongkar, aku pun cepat-cepat bangun mengenakan pakaian dan kembali ke ranjang. Tak lama kemudian aku pun terus terlena.

Pengalaman malam tersebut telah mulai menganggu konsentrasi ku. Hajat batang konek ku untukk bertamu di dalamm cipap Jenay masih belum lagie terlunas. Setiap kali apabila cetusan dendam nafsu mula melanda, batang konek ku tak semena mena jadi keras.

Itulah sebabnya aku selalu menunggu datangnya malam. Di saat di mana semua orang tertidur, di saat itulah aku akan cuba untukk memenuhi hajat sumbang terhadap Jenay. Selama beberapa malam aku melakukan usaha serupa.

Citer Seks Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung Citer Erotik

Tetaapi ianya selalu terbatas krna merisaukan Jenay akan terkejut dari tidurnya. Sampailah di suatu malam ketika aku benar benar telah dirasuk oleh dorongan nafsu. Gema bisikan syaitan pula tak henti henti menghasut ketegangan batang konek ku.

Berkubang di dalamm cipap adik comel ku itu jelas menjanjikan seribu kenikmatan yanng maha hebat. Desakan untukk menyahut seruan iblis tak lagie upaya ku bendung. Pantas saya bergerak ke katil Jenay.

Kemudian saya membogelkan diri ku sendiri. Lepas tuu perlahan lahan ku pisahkan selimut yanng menyaluti tubuhnya. saya selak skirt tidur Jenay hingga ke paras pusat. Sekali lagie seperti yanng ku dugakan, die tidur tanpa memakai sebarang pakaian dalam.

Aku sdh bulatkan tekad untukk melakukannya malam itu. Perlahan aku naik ke atas katil. Kedua kaki Jenay aku rentangkan selebar-lebarnya. aku ciumi dan jilati cipap Jenay sepuas hati. Kemudian aku mulai menghalakan batang ke arah lubang cipap nya.
Cerita Sex Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung

  • Sekali lagie ianya ternyata tidk semudah yanng dibayangkan. Cukup sukar untukk memasukkan batang konek ku ke dalamm lubang cipap saya kandung ku itu. Berkat dari rangsangan iblis yanng berterusan, akhirnya kepala batang konek ku mulai terselit kemas di celahan bibir cipap Jenay.
  • Semakin hampir batang konek ku untukk melungsuri lubang nikmat itu, semakin keras rangsangan yanng melanda batang konek ku. Apa pun yanng bakal terjadi, malam ini lubang cipap Jenay akan pasti saya tebukkan denngan batang konek ku ini.
  • Dng gerak yanng perlahan tetapii keras, ku dorongkan kemasukkan batang konek ku ke dalamm cipap Jenay. Walaupun ada masa masanya terdapat sesuatu halangan yanng cuba menghalang, tetaapi ku tetap bertegas memaksakan.
  • Akhirnya berjaya juge ku benamkan sepanjang panjang batang saya tuu ke dalamm lubang cipap Jenay. Selaput yanng menjadi lambang kesucian adik ku itu terbolos dek sondolan kepala batang konek ku.

Berdenyut denyut batang konek ku meraikan keseronokkan detik detik tercemarnya kehormatan Jenay. Adik remaja ku yanng comel itu kini tidk lagie layak bergelar “dara”. saya benar benar puas dan bangga denngan pencapaian ku itu.

Kerana kerakusan batang konek ku dalamm penaklukan tersebut, tiba tiba Jenay mulai tersedar dari tidurannya. dia kelihatan bingung denngan apa yanng sdang berlaku. Tambahan pula mngkin lubang cipap nya terasa sakit denngan kehadiran batang konek ku.

Jenay mula merintih smbil memprotes terhadap apa yanng sdang ku lakukan ke atas dirinya. “Hist! jngan bising. nanti mak marah. teruk Jenay kena pukul nanti!” Mendengarkan ugutan dan nasihat ku itu, die pun mulai menahan suara krna takut dimarahi mak.

Tetaapi sekali sekala kedengaran juge rintihannya menahan kesakitan. aku pun teruslah menggoyang pinggang mendorong batang keluar masuk ke dalamm lubang cipap Jenay. Karena baru pertama kali, tak sampai pun 2 minit, batang konek ku daah mulai berdenyut bagai mahu gila.

Novel ghairah Sex Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung

Berasap kepala ku denngan kesedapan yanng sungguh tak kudugakan. Sedar sedar saja, sperma ku daah penuh bertakung di dalamm lubang cipap Jenay. saya rasa keletihan dan terpaksa berehat sebentar.

Jenay juge nampaknya terkangkang keletihan lalu kembali menyambung tidurnya. Beberapa minit kemudian batang konek ku mulai bangkit semula. saya pun kembali menindih Jenay. Kali ini mudah batang konek ku dapat mencari sasaran lubang sedap itu.

Henjutan henjutan garang saya telah sekali lagie menganggu kelenaan tidur Jenay. Kuyu matanya smbil mengigit gigit bibir bawahnya. Adik comel ku itu kini pasrah melebarkan kangkangnya untukk menerima tikaman demi tikaman batang konek ku.

Sekali lagie semburan nafsu sex ku likat memenuhi cipap Jenay. Pada permainan kali ke dua itu, aku bolehh bertahan sampai 20 minit. Malam itu je aku telah menyetubuhi adik kandung aku sebanyak 3 kali.

Memangg puas dan berbaloi dapat main denngan adik beradik ni. Sejak malam itu, hampir setiap malam aku berzina denngan Jenay. Pada awalnya die hanye menerima je apa yanng aku lakukan.

Tetaapi stlh setahun berlalu nampaknya Jenay juge sdh mulai menyukai dan menagihinya. Apabila aku tertidur, die sendiri sdh pandai datang ke katil ku dan menggoda batang konek ku denngan sentuhan jarinya.

Selama 4 tahun, kita berleluasa melakukan zina. aku agak berhati hati sedikit karena takut silap silap nanti bolehh terbuncit perut adik kesayangan saya tu. saya tak ingin angkara itu nanti akan menyebabkan kita terpisah buat selama lamanya.

Terpaksalah kita menerokai peluang berseronok selain daripada waktu malam. Kesempatan berseronok ketika papa pergi kerja manakala mak pula ke pasar, tidk sekali kali kita lepaskan. Tapi yanng paling best ialah ketika mak dan papa pergi mengunjungi saudara atau ada undangan.

Memangg sehari suntuklah kita dua beradik bebas bertelanjang bulat di serata rumah. Akibat dari itu maka tak sempat keringlah cipap Jenay tu. Sentiasa je meleleh air putih saya tuu di situ.

Mana tidaknya, baru je mahu kering saya daah pamkan semula air tuu ke dalamm lubang cipap nya. Sampai saat ini pun kita tetap selalu melakukannya. Walau sekarang kita sdh dewasa dan masing-masing sdh mempunyai pacar, tetapii perhubungan unik kita itu tetap berterusan.

Jika di rumah tidk meruangkan kesempatan, maka kita biasa melorongkan peluang denngan melakukannya di hotel.

Read More..

-----------------
MILF threesome, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, sex story
big boobs, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, tube movie sex
sexy ass, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, amateur sex

Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, and isteri seksi gersang, awek jepun seksi, bohsia pantat gebu, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung 2017, awek jepun seksi, jdm vk, Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, bohsia manja, and dara cun cipap gatal, isteri seksi gersang, dara cun cipap gatal, malay seks, and Sedapnye Jolok Cipap Adik Kandung, bohsia pantat gebu

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close