Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar

Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar – Kak Elni, itulah nama kakak iparku. Berumur 31 tahun, belum mempunyai anak walaupun stlah berkahwin selama 10 tahun lebih. namun wajahnya terlalu seksi bagi aku menatapnya. Bentuk badan agak menarik nafsuku, berkulit putih, berbeza denngan bini aku yangg agak gelap.

Mungkin krn belum pernah melahirkan anak maka bentuk susuk tubuhnya masih kelihatan bergetah. hnya payudara nya agak jatuh sedikit je, yangg pastinya diaorang perlu, mesti dan wajib menjadi korban nafsu ku untk selamanya.

Setelah berkahwin lebih kurang setahun denngan bini aku, aku mula memasang perangkap, mengatur strategi, mencari segala macam maklumat dan cara untk aku menguasai tubuh kakak iparku yangg ku panggil kak Elni ini.

Mula mula aku ingat mahu gunakan cara halus atau bomoh untk menguasai tubuh kak Elni, tetaapi bila ku bayangkan ianya tidk mendatangkan ghairah pada ku krn aku mau diaorang melayan nafsuku dalamm keadaan sedar, atau lebih senang paham sebagai hamba nafsu yangg akan melakukan segala arahan denngan patuh.

Langkah pertama ku lakukan denngan membeli sebuah kamera digital Sony, hutang 5 bulan baru habis bayar. setelah 5 bulan aku mulakan langkah kedua denngan mencari sejenis dadah yangg mampu membuat seorang perempuan merasa ghairah.

Aku mendapatkan benda alah tue di Thailand. setelah menanti selama tiga tahun, sampailah di suatu hari, nasib menyebelahi aku. Ketika anak ketiga ku lahir, bini aku meminta tolong kak Elni menjaga anak aku lagii dua orang krn aku tak dapat cuti (alasan untk bini aku agar aku ada peluang melaksanakan misi aku) Jadi kak Elni pun berseteju.

Lagipun kak Elni memanng rapat denngan anak aku. So ketika hari bini aku dimasukkan wad, waktu tue malam, kebetulan aku memanng telah menyelidik yangg suami kak Elni bekerja pada shift malam waktu itu.

Lebih kurang dalamm pukul 2 pagi aku datang ke rumah kak Elni, sebelum tue aku telah menalipon dulu kak Elni mengatakan untk menghantar baju dan lampin anak aku. Sebenarnya aku blh hantar awal, tapi kalu hantar awal line tak clear la kan, jadi aku cakap aku hantar lambat krn ada urusan kerja dan aku akan menalifonnya dahulu.

Ketika aku sampai aku lihat kak Elni memakai baju t shirt dan kain batik. Fuh. entah kenapa aku cukup bernafsu bila aku tengok kak Elni pakai kain batik, menampakkan dubur nya yangg tonggek itu.

Aku cakap denngan kak Elni masa tue blh tak aku ingin tengok anak aku sekejap, rindu la. Terus kak Elni ke dapur untk membuat air untk ku. Ketika ku lihat diaorang sdg sibuk di dapur, aku pun mengambil kemera digital, tali yangg telah siap, lalu ku kunci pintu rumah kak Elni.

Cerita Sex Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar

Lampu depan rumahnya ku tutup. dlm samar samar kegelapan aku lihat kak Elni datang denngan segelas air ditangannya. “La. Odim tutup lampu ke? Pintu kenapa tutup? ” satu soalan bodoh dari kak Elni tanpa mencurigai niat ku.

Ketika diaorang hendak membuka lampu dan pintu ketika itulah aku memeluk pinggang kak Elni. “Diam! ” Sekali sahaja aku cakap, “patuh pada arahan aku kalau kau ingin selamat, nasib ko, hidup kau sekarang berada dalamm genggaman aku sekarang. Sepatah perkataan terkeluar dari mulut kau. paham! ” Terkejut beruk kak Elni denngan tindakan aku yangg tak diduga itu.

“Odim, kenapa buat kakak macam ni? Odim ingin apa? Kak Elni takut. ” denngan perlahan dan lembut kak Elni merayu denngan harapan aku tidk akan mengapakannya. ” jngn takut kak Elni. Straight to the point la, bermula malam nie kak Elni akan menjadi hamba nafsu saya, melayan nafsu saya, seluruh tubuh kak Elni mesti menjadi milik saya selagi mana saya perlu, rela atau tidak, paksa hati kak Elni menerima segala yangg akan berlaku. Kalau kak Elni memberi kerjasama maka saya akan memberi kenikmatan pada kak Elni sampai suami kak Elni pun tak kan mampu berikan pada kak Elni. ” Ku lihat matanya telah berair, mukanya kelihatan pucat krn terkejut yangg amat sangat.

“Tolong la jgn buat macam nie pada akak, dosa Odim. Odim kan dahh ada Ina, kenapa ingin buat akak macam ni? ” kata kak Elni memujuk lagi. namun pujukannya itu hnya membuatkan adik aku semakin mengganas, lalu ku geselkan adik aku tepat ke dubur nya sambiil tangan kiri aku meramas payudara nya yangg bersaiz 34C itu.

Aku berkata, ” jgn melawan, jgn bergerak, nikmati saja atau aku siksa kau! ” Serentak itu tangan kiri ku meramas payudara kak Elni dari luar denngan kuat. Kak Elni hampir menjerit tetaapi dangan cepat aku menarik rambutnya lalu ku bentak denngan keras.
Cerita lucah Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar

  • “diam! ” Termengah mengah kak Elni merasakan dirinya disiksa sedemikian rupa. Wajahnya yangg kelihatan amat sangat dalamm ketakutan membuatkan nafsu setanku semakin memuncak, lalu ku ikat tangannya denngan tali yangg ku bawa.
  • Kini kak Elni duduk besimpul mengadap aku yangg berdiri dihadapannya, lalu ku buka seluar jeans aku dihadapanya, maka terkeluarlah pelir aku denngan gagah berkilat. Ku lihat kak Elni memejam mata sambiil menangis teresak esak.
  • Ku lihat dadanya bergoyang goyang dek krn esakannya. “kulum. ” Tekejut lagii dia. ” jngn la macam nie Odim , tolong la kak Elni, ” rengeknya. “kulum! ” Sekali lagii ku beri arahan.

Aku halakan batang konek ku ke mulutnya dan kak Elni pun mula memberi ruang untk adik aku menceroboh masuk. Sampai sahaja ke bahagian takuk adik aku aku biarkan saja pelir ku di situ.

Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar kisah melayu sex malay

Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar

“Hisap. Keluarkan air liur kak Elni biar sampai menjejeh ke bawah. ” dngan patuh kak Elni menurut dan. “Ah. sedapnya. ” Agak lama jg ku biarkan adik aku menyelam setakat takuk je, sambiil tangan aku menyelak bajunya dari belakang dan membuka hook branya yangg berwarna hitam, lalu ku gentelkan putingnya kanan kiri.

Ku rasakan kulumannya semakin dalamm dan semakin rancak. diorang dahh stim kot. Tiba tiba ku pegang kepalanya lalu ku tekan pelir ku hingga ke pangkalnya, ku lehat mukanya merah padam dan air matanya meleleh leleh.

Bila ku tarik saja pelir ku terus termuntah kak Elni denngan agak banyak. Termengah mengah ku lihat mangsa ku hari ni. Tanpa berlengah terus ku baringkan diaorang di atas sofa lalu ku nyonyot puting buah dada nya sambiil ku ramas ramas denngan penuh ghairah.

Sesekali ku gigit gigit manja puting buah dada nya. Ku lihat kak Elni hnya mengeliatkan badannya macam cacing kepanasan. Ku buka kain batiknya lalu ku buang ke tepi, bajunya jg ku buka dan branya ku rentap denngan ganas.

Pantiesnya jg ku rentap hingga terkoyak, seketika ku terpegun melihat tubuh bogel dihadapanku yangg menjadi idaman ku sekian lama. Tanpa dapat dibendung perasaan ku lagii aku terus menjilat puki nya yangg berbau agak harum krn aku sendiri hrs akur kak Elni amat mementingkan kebersihan.

Aku sedut sedit kelentitnya. “Arhgh. Odim, to. tolong jgn kat situ. argh. ” Terangkat angkat punggung nya ku lihat membuatkan aku semakin ghairah menyedut dan menjilat puki nya. Tak lama kemudian denngan satu erangan panjang dari kak Elni.

Aku rasakan air puki nya memancut denngan bnyak sekali. Habis semuanya aku menyedut dngan ganas. “Sedap tak sayang? ” Kak Elni hnya diam sambiil memalingkan mukanya ke kanan denngan esakan tanpa henti dari mulutnya.

Aku menyedut lidahnya perlahan lahan, lalu ku tekan pelir ku ke alam lubang puki kak Elni. Bagaikan tersedar kak Elni cuba meronta sambiil memohon belas. “Tolong la Odim, akak dahh hisap tadi, jgn buat akak macam ni, ” bersungguh sungguh kak Elni merayu tanpa henti.

Aku tenung mukanya sambiil bekata, “nak sedap ke ingin seksa? ” Srentak itu terus ku benamkan pelir ku ini sedalam yangg boleh. “Arrgh. ” serentak itu aku letakkan kedua tanganku ke payudara nya kanan kiri sambiil ku ramas sekuat hati aku.

Geram sungguh aku. “Tolong, Odim, akak janji akak akan bagi. ” Satu penyerahan mutlak yangg ku dengar darinya. Tanpa berlengah ku buka ikatan tangannya terus aku benamkan muka ku ke kedua belah payudara nya sambiil ku henjut semau hati ku hingga lebih kurang 30 minit baru ku tembak berdas das sperma ku ke dalamm rahimnya.

“Aargh. argh. sedapnya kak Elni, kemut sayang. ” setelah hampir 5 minit ku terkapar lesu diatasnya, terus ku bisikkan padanya, “segala perbuatan kitorang malam ini telah aku rekod, ingat ye sayang, bila bila aku perlukan tubuh kau, jgn bnyak bunyi, bagi sahaja walaupun 10 kali sehari. ”

-----------------
Japanese teen groped, Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, exhibitionist sexy teen
tube movie sex, Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, big boobs
erotic story, Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, naughty sex

Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, and bini gian batang, dara cun cipap gatal, isteri sundal, Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar 2017, malay seks, jdm vk, Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, janda tetek besar, and bohsia manja, janda tetek besar, awek jepun seksi, isteri seksi gersang, and Menyedut Dan Menjilat Puki Kakak Ipar, bohsia pantat gebu

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close