Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku

Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku – Bila ingatkan balik pengalamanku bersetubuh dngn wanita ni aku teringat balik. saat-saat dimana kesucian terunaku telah tercemar. Korang mesti tak caya punya kalau aku bagi tau yaang kali pertama aku main faraj wanita masa umur aku dahh 20 tahun masa tue aku baru abis itm.

Mahu kata aku ni baik tak jg le tapi jahat aku macam itu jela. tapi wanita aku tak main. Bohong la kalau aku tak minat atau tak stim kat wanita.

Tapi aku ni kira penyegan sikit la dngn wanita. sikit jer. Bukan tak pernah tackle gadis. adala dua kali dapat tangkap gadis. tapi dua-dua cabut. aku ingat pasal aku tak projek ngan diorang orang kot? Takpela.

Yaang aku mahu crita ni pasal janda abang aku atau pon bekas akak ipar aku. yaang telah berjaya menodai aku dan mencemarkan kesucian teruna aku. Kalau ikutkan aku, berzina dngn akak ipar tue kira lebih jugale.

Tapi. bila pikir balik. tak ape kot. diorang pon dahh jadi bekas bini abang aku. abang aku pon dahh ceraikan diorang dekat lapan tahun. pasal diorang tak mahu dimadu bila abang aku kahwin lain dngn anak dara.

So, Lepas diorang kena cerai, mengenangkan diorang pon tak ade salah apa dngn kita. famili aku masih lagii baik dngn dia. Walaupun diorang ni agak lorat sikit. pasal bapa diorang kaya.

Padan muka diorang pon kena cerai dngn abang aku. dulu. masa jadi bini abang aku bukan main sombong lagi. bukan mahu campur kitorang sangat. Sekali kena tinggal. barula tau mahu bebaik.

Bila aku ada kat rumah, selalu jg le orangtua aku suruh pergi rumah dia. kirim buahtangan dan tanya kabar dia. Jarak umur diorang dngn aku lebih kurang 19 tahun.

Body diorang pon kira bolehh tahan jg la. hnya badan diorang agak berisi sikit. apa orang kata plum. tapi tak masuk kategori gemuk la. Anak ada tiga orang. masa diorang kawin tue agak muda jg seingat dlam lingkungan 20 tahun.

Anak yaang pertama dngn kedua tak duduk rumah sebab masuk sekolah asrama. cuma yaang tingkatan satu sahaja duduk dngn dia. Sebab tue la bila aku ada kat rumah. orang tua aku selalu.

Suruh jenguk dia. Makin mengada la dia. apa-apa hal diorang panggil aku minta hantar diorang pegi mana-mana macam driver diorang pulak aku masa tu. Kadang-kadang abang aku sound juga.

Tapi makbapak aku defend Aku pon tak kisah sangat. lagipun aku tak dapat kerja. dok melepakje. kalau hantar diorang pegi mana-mana. diorang bagila duit poket sikit. dapatla aku beli ganja.

Dipendekkan cerita. bolehh dikatakan selang dua hari ke tiga hari ke. mak aku suruh pergi jengok bekas akak ipar aku tu. hantar kuihla. laukla. sayurla. Aku pon tak kisahle.

Mahu buat camna. dahh orang tua suruh. Tapi. aku cuba jg elakkan lepak lama-lama kat umah dia. bukan apa. segan ada. takut pon ada juga. mana tau kena cekup dngn orang kampung cas khalwat.

Dahh la aku teruna lagi. dapat pulak janda bekas abang aku tak ke naya. lagi pon, aku mmg jer simpan konek aku. kononnya mahu rasmikan masa malam pertama. yelaa utk bini yaang darale.

Sapa lagii Abih camno. benda dahh mahu jadi. satu hari tu. mak aku suruh pegi rumah diorang hantar daging ngan sayur. Oh ya lupa aku namanya Kamela. jadi aku pangil diorang Kak Kamela.

Aku pon tunggang motor aku pegi rumah dia, tauje la kat kampung rumah jiran pon adala sepelaung. Masa tue lebihkurang jam 10 pagi. Sampai rumah diorang sunyije. “Kak Kamela. o Kak ” aku jerit nama diorang dua tiga kali.

Tak lama kemudian diorang terjengul kat pintu rumah. pakai baju tidur sahaja “Ai baru bangun ke? ” bisikku. “Ohh Kelvi ada apa Kelvi? ” diorang tanya aku. “nie ha. mak suruh hantar daging dngn sayur sikit” aku jawab balik ” Masukla ” di pelawa aku.

“Takpelah kak saya mahu antar jer. mahu cepat nie” aku cuba menolak utk masuk kerumah dia. “Eh engkau nie. kalau datang sini mahu cepatje. masuk la. minum dulu. akak pon sorang sahaja nie. Lan pegi sekolah” akak ipar ku seolah menggesa.

(Lan tue anak diorang yaang bongsu) “Nak cepat ni kak” aku cube elak lagi. “Ala. masuk le jap. minum dulu” diorang sound lagii “ok lah ” malas aku mahu cakap banyak.

Aku pon melangkah masuk. bukan apa. mahu jaga hati dia. dahh diorang cakap macam tue tak sedap pulak rasanya kalau aku tak masuk. Kiranya aku ni hormat jg dngn orang yaang lebih tuala kononnya.

Ahh kan diorang bekas akak ipar aku. “Ha macam tula. ” smbil tersenyum. Bila aku masukje dlam rumah diorang pon merapatkan pintu, dan tanya aku ” Mak kirim apa? ” Aku jawab ” ni ha. daging dngn kacang panjang” smbil menyerahkan ketangannya.

“pegi dapur. korang mahu minum apa? ” akak ipar tanya aku “Teh bolehh la? ” aku jawab ringkas “Kopi ginseng nak? ” diorang tanya lagii “Emm. bolehla” aku mengiyakan dan mengekor kat belakang diorang menuju kedapur.

Sambiil tue mata aku nakal jg peratikan ayunan burit nya yaang agak lebar tue berayun kekiri kekanan. kira ok juga. burit nya agak lebar tapi dahh kendur sikit. tauje la umur dahh 40 anak dahh tiga.

Lepas tue dahh kena kerjakan dngn abang aku. kalau diorang tak kuat makan jamu. lunyai punya lah dalamm baju tidur yaang agak jarang. kelihatan bayangan seluar dlam dan coli yaang menutupi kedua daging pejal didadanya.

Aku pon takdela fokus kat situ dahh depan mata mahu buat camna. Sampai kat “dining room” diorang suruh aku duduk smbil diorang pegi buatkan aku air. Bila diorang datang balik.

Peh buah dada diorang mewah. tapi kira ok lagii la tak ade la nampak melayut. Walaupun ditutupi dngn baju tidur tapi kain nya yaang jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya.

Tapi masa tue aku pon takda pasang niat apa pon. sambiil meletakkan air depan aku “Kelvi makan kat sini jela akak tak ada selera la mahu makan sorang-sorang. Lan pon balik lambat hari nie. pukul lima petang katanya ada sukan” dngn suara yaang lembut seakan memujuk aku.

Alamak takkan mahu makan sini pula. “Kalau lauk sedap bolehla” aku jawab balik “Elehh ko ingat akak tak pandai masakke. nanti akak masak sedap-sedap. gerenti ko mahu tambah lagi” katanya.

Aku diamje “Beli kat mana kacang panjang ni Kelvi. nampak freshje. besar-besar. panjang-panjang? ” tanya diorang lagi. “Ahh. kat belakang rumah tu. ” kataku. “Sapa tanam? ” “Eh sapa lagii sayale. ” jelasku “Betul ke” Kak Kamela jer mengusik “Tengok orangle. kalau saya tanam mesti baik punya” aku rasa tercabar “Ye keni. abih. yaang tue panjang jg ke? ” tekannya lagii Eh.

Apa Kak Kamela nie. kesitu pulak kataku dlam hati. Aku terdiam tak tahu mahu kata apa. bini abang ku pon pergi kedapur tinggalla aku sorang-sorang. Habis minum “Apa aku mahu buat nie. mahu tunggu makan lama lagi” kata hatiku “Akak ada cerita best-best tak” aku tanya akak ipar ku mana tau ada cd cerita terbaru “Kelvi pegi la kat depan tu. carila sendiri. ada tu” sahutnya dari dapur.

Aku pon bangun pegi bilik tamu. belek punya belek. ahh hindustan pon jadile. smbil tengok aku pon ambik bantal besar yaang ada kat situ terus baring terlentang Kepala dahh lalok tak lama.

Bukan aku yaang tengok tv. tv yaang tengok aku. Lebihkurang pukul 11. bila aku tersedar aku perasan macam ada orang kat sebelah aku. sapa pulak nie. bile aku toleh eh bini abang aku tue baring mengereng mengadap aku.

Adala dlam jarak tiga kaki. kat depannya ada sebungkus besar kerepek. Sesekali tangannya menyeluk bungkusan kerepek, smbil mulutnya mengunyah. diaorang dahh tukar pakaian pakai kain batik dengaan singlet yaang wanita biasa pakai.

Yaang bolehh nampak ketiak dan sebahagian pangkal tetek dia. Kain batik diorang pulak terselak sampai kat paras lutut. maka. terserlah betis diorang yaang putih tu. gebu juga. “Sedap tidur Kelvi. mahu kerepek” diorang tanya aku Aku diam jer.

Dlm pada tue aku terasa semacam kat pangkal peha aku. masa tue aku pakai track bottom tapi tak pakai underwear. dngn singlet sahaja (dah jadi perangai aku. mmg jarang pakai underwear).

Bila mata aku pandang kebawah Alamak. konek aku menonjolje kat bawah kain seluar aku. tengah stim Malunya aku. mahu buat camne ni mesti akak ipar ku perasan punya. Ah.

Buat selambe jela. kataku dlam hati. mahu buat camne aku terus diam tak bersuara. smbil tue jeling jg kat dia. bila aku rasa diorang tengah pandang tv pelan-pelan aku adjust konek.

Letakan kat bawah getah seluar yaang grip kat pinggang mata terus konsentret kat tv jer. apa tindakan yaang aku mahu buat pon tak tau. Tengok aku diam jer. akak ipar ku pon diam juga.

Smbil terus menikmati kerepek. “Kalau mahu makan kerepek ni ambikle ” pelawa nya lagii smbil menghulurkan bungkusan dekat ke tangan aku. Aku pon hulur tangan. tapi mulutku masih diamje.

Masih terkedu lagi. sedap pulak kerepek nie. tangan aku pon sekejap-sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu. sesekali berlaga jg dngn tangan akak ipar ku. Sekali tu. aku raba-raba dlam bungkusan.

Terpegang tangan bini abang aku tue yaang sdang meraba kerepek juga. kerepek dahh abis. aku mahu tarik tangan keluar dari bungkusan. diorang genggam tangan aku. Alamak apa pulak ni aku dahh mula risau aku toleh pandang muka dia.

Mata diorang tajam merenung mata aku. lagii la aku kelam-kabut. Apahal pulak diorang nie. bisikku resah. Pelan-pelan diorang lepaskan tangan aku. smbil menarik tangannya keluar dari bungkusan jari-jemarinya meleret kat atas tangan aku keatas kebawah Masa tue aku terkedu.

Semacamje aku rasa. kepala aku dahh mula ke lain. lalok kesan ganja ada sikit lagii diaorang ni mahu goda aku ke. apani? Ahh. jer mahu sakat aku kot. aku cuba alihkan fikiran aku dari pikirkan benda kuning.

Kote aku yaang dahh agak kendur sikit tadi mula terjungkit-jungkit kat balik track bottom aku. Ah. kacau ni Aku pon tarik keluar tangan aku dari dlam bungkusan. Kedua kitorang masih diam tak kata apa.

Agaknya bini abang aku masa tue mesti gelakkan aku bila tengok aku dahh tak tentu arah jari-jemarinya masih bermain-main kat lengan aku. aku biarkan. mataku terus tertumpu kat tv. tapi apa cerita kat tv pon aku dahh tak tahu.

Tengok aku diamje. diorang pon mengesot mendekati aku. jarak badanku dngn diorang adala sekaki. aku lagii gelabah. tapi buat relk sahaja la Tanpa aku sedari tangan aku mula beralih pelan-pelan.

Ke arah pehanya. makin lama makin dekat sehinggalah jari aku tersentuh sikit kat bawah peha dia. Sampai situ. tangan aku jadi kaku. diam. bini abang aku tue ubah posisi. terlentang pulak.

Tapi badannya makin dekat dngn aku. adale dua kaki. pehanya dahh menghimpit tangan aku. bahang badan diorang makin terasa. Tiba-tiba, Aku pulak rasa semacam punya berdebar aku rasa degupan jantung aku makin laju kepala aku dahh mula pikir macam-macam.

Bini abang mahu goda aku ke nie. takkan aku pulak. diorang dahh gian kot sebab dahh lama tak dapat batang konek. eh takkanla diorang macam itu ke jer mahu mengacah aku.

Cerita Sex Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku

Tapi, mngkin juga. diorang pon dahh menjanda dekat lapan tahun. Rasa mahu tahu makin kuat. smbil mahu cari kepastian lagi. aku tarik tanganku yaang terimpit tadi dan letakkan atas peha bini abang.

Pelan-pelan jari-jemariku mula menguit-nguit peha dia. Bini abang diam jer. aku tekap tapak tangan aku atas peha dia. diam lagi. aku gosok-gosok pelan. diam lagi. aku tarik-tarik kain batik diorang keatas pelan-pelan.

bini abang aku tue diam lagi. aku tarik lagii pelan-pelan kain diorang keatas sampaila kepangkal peha tak ada bantahan jg sampaikan dahh takda apa lagii yaang menghalang tapak tangan aku dari bersentuhan dngn daging peha Bini abang aku tue.

Diorang masih diam lagi. ” Aik biar betulni ” bisik hati aku. Aku pon mula gosok-gosok peha dia. smbil menjeling sikit. jer mahu tengok respon anggota tubuh dia. Masa aku gosok-gosok peha Bini abang tu.

Aku nampak kaki diorang tergoyang-goyang dan sesekali terangkat diorang rasa geli kot aku agakje. Tapi. telinga aku seakan terdengar dengusan nafasnya yaang semakin kuat. Aku pon terus gosok-gosok peha Bini abang aku tu.

Tak lama kendian. kaki kirinya yaang melunjur lurus digerakkan hingga menyentuh kaki aku. aku jer cubit sikit jari kaki diorang dngn emak jari kaki aku diorang balas balik perlahan-lahan betisnya beralih dan diletakkan atas betisku kedua kakinya terkangkang sikit.

Smbil tue badannya mengesot sikit makin rapat dngn aku. sampai terasa siku aku menyentuh siku dia. Kehangatan bahang badannya semakin terasa tapak tangan ku terus merayap makin keatas ke pangkal peha Bini abang aku tu.

Aku dengar nafasnya makin laju. tapi aku masih tak pandang diorang lagi. hnya jeling=jeling tue ada la. takut ada. segan pon ada aku pon macam tak percaya. betulke mimpi aku ni tapi.

Naluri dan keinginan mahu tahu apa kesudahan dari tindakan aku tue dahh mula bermain kat kepala aku Bila tangan aku sampai kat pangkal peha dia. aku gosok lama sikit sesekali aku garu dngn kuku perlahan.

Bila aku buat macam itu sahaja kaki diorang tergerak sikit. aku tengok lutut kaki kanan diorang membengkok sikit smbil digoyang keluar dan kedalam perlahan kangkang diorang makin luas masa tue kalau aku alih tapak tangan aku ketengah sikit mesti terlekap atas tundun dia.

Tapi aku tak berani lagii masih 50:50. mana tau kot diorang menjerit pulak kang. takke naya Lama jg aku main gosok-gosok dan garu-garu kat kat situ. aku dan bini abang ku masih lagii tak bersuara masing-masing layan perasaan kot.

Sambiil tue aku beranikan diri tolehkan muka aku pandang muka diorang Aku tengok matanya agak terpejam. dahinya sesekali berkerut. dan mulutnya sesekali dikepam macam geramje kepala aku pon mula berkira-kira.

Mahu pegang ke tak mahu tundun dia. mahu pegang tak berani. tapi. keinginan tue makin membuak. Masih tak yakin lagi. aku berhenti kat situ tak tahu apa tindakan seterusnya, aku terus menggosok dan melurut pehanya.

Sekejap ke pangkal sekejap sampai dekat lutut kain batik diorang dahh tersingkap abis. aku pon dahh nampak seluar dlam warna pink yaang diorang pakai. sekali jeling tundun diorang bolehh tahan jg tembamnya.

Sedang aku teragak-agak utk tindakan selanjutnya. tiba-tiba, bila tapak tangan aku sampai kat pangkal pehanya. terasa tangan bini abang aku memegang tanganku. aku biarkanje. Lama sangat agaknye diorang tunggu. aku tak jg sentuh tundun cipap dia.

Pelan-pelan diorang tarik tapak tanganku dan diletakkan tapak tanganku keatas tundun dia. Fuh tembam. Nafsu aku dahh makin membuak. dadaku semakin berombak laju. masa tue macam mahu pecah aku rasa.

Suspen ada stim pon ada. nafas Kak Kamela pula aku dengar makin kuat. sesekali diorang mendesah perlahan. tapi masih tak bersuara. tue yaang aku cuak tu. kalau mahu suruh aku pegang cakapjela.

Tangannya menekan-nekan tapak tanganku ke tundun cipap nya. Ahh ini macam bagi isyarat jer. kataku. Pelan-pelan tapak tangan ku menggosok-gosok tundun bini abang aku smbil sesekali jari hantuku menekan-nekan bahagian tengah cipap nya.

Aku rasa macam ada satu belahan kat tengah-tengah tundun bini abang aku. Bila kau tekan kuat sikit. belahan ditengah tundunnya makin jelas terasa. Jari hantuku terus menyusuri belahan yaang terasa semakin dalam.

Seluar dalam bini abang aku tue kat bahagian belahan tue terasa semakin lembap. Dengusan nafas bini abang aku tue makin jelas. Aku pandang muka dia. matanya dahh kuyu semacam. dadanya berombak-ombak. Aku pon terus memberanikan diri.

Menyusupkan tangan aku kedalam seluar dia. bulu dibahagian atas tundunnya agak lebat juga. Macam tak berjaga sahaja bagaikan seorang peneroka tanah haram mahu buat rumah setinggan. aku terus menguak lalang dan semak samun yaang menghalang perjalananku mendaki bukit kecil utk mencari lembah yaang subur ditengah-tengah bukit kecil.

Yaang orang kata. mmg elok utk bercucuk tanam. Tanah bukit yaang sekangkang kera yaang ditinggalkan pemiliknya yaang terdahulu bagaikan tak terjaga. tapi dlam congakan ku. kalau dahh lama kena tinggal dan tak dikerjakan.

Tentu berbaloi jg kalau diusahakan. tentu dahh subur balik Aku pekap tapak tangan aku kat atas tundun cipap bini abang aku mmg tembam. Aku beralih merapat ke badan nya dan parking tangan aku atas badan diorang masa aku ubah posisi tangan tu.

Terasa siku aku menyentuh gunung kat dada diorang macam tersiku belon aku rasa. Pencarianku taklama. rekahan dilembah ditengah bukit kecil yaang tanahnya agak lembap mengesahkan kesuburan lembah yaang akan kupacakkan dngn tiang rumah.

Dan akan ku gemburkan dngn hayunan-hayuanan cangkulku. Orang kata kalau dahh jumpa bahagian tanah yaang merekah. cuba gali sikit. mana tau ada mata air bolehh buat penghilang dahaga. dan lagii kalau dahh jadi anak sungai bolehla berenang.

Dan silap-silap kat dasar hulu sungai tue ada permata ke. berlian ke Posisi dahh ngam. aku pon terus mainkan jari hantu ku menyelusuri alur cipap nya. turun. naik. turun naik.

Alur cipapa bini abang aku makin basah Dengusan dahh bertukar keluhan bunyi. uhh. ah. uhh. ah dari mulut bini abang aku semakin jelas dan semakin berterusan. Aku semakin hilang pertimbangan nafsuku dahh mengusai kewarasan.

Aku makin berani. makin aku hayati keluhan dari mulut bini abang aku tue. konek aku semakin stim dibuatnya Kak Kamela terus menggoyangkan lututnya kedalam dan keluar. kangkangnya makin dilebarkan belahan cipap nya makin luas terbuka jari tekunjuk dan jari kelingking aku gunakan utk menguak bulu dan bibir cipap bini abang aku tue.

Manakala jari hantu ku terus aku celupkan sikit demi sedikit semakin dlam kecelah alur cipap Kak Kamela. Jari hantu aku mmg hantu betul. Makin dlam aku jolok makin panas aku rasa.

Dinding lubang cipap Kak Kamela terasa lembut dan licin dan agak basah berlendir. Ekspedisi penerokaan gua dahh bermula. smbil menjolok masuk. aku korek-korek lubang cipap dia. makin aku jolok makin panas.

Aku korek lagi. makin lama makin dlam tak jumpa jg hujung lubang gua Kak Kamela. dahh habis jari aku. aku jolok lagii dalam. Kak Kamela mula mengerang. ishh ishh.

Uh. ah. uh. ah. Tiba-tiba aku terasa jari aku macam kena sepit kemutla tu. tak pasal-pasal konek aku pula rasa geli. dahh makin keras. Aku biarkan cipap Kak Kamela kemut jari aku.

Lutut diorang ternaik sikit. aku tarik dan jolok jari aku lagi. tarik. jolok. tarik. jolok lubang cipap Kak Kamela makin licin. Kak Kamela terus. uh ah. uh ah. Jariku yaang lain teringin juga.
Cerita lucah Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku

  • Aku masukkan dua jari. jolok. tarik. jolok. tarik. terasa sempit sikit dari yaang sebelumnya. kemutannya terasa makin kejap Tiba-tiba aku dengar Kak Kamela bersuara, “Sssedap Kelvi. gosok kat atas sikit” smbil memegang tangan aku dan mengarahkan jari aku kebahagian atas alur cipap nya bagaikan mencari sesuatu aku ikut sahaja sampaila jariku terasa menyentuh seketul daging yaang tersentil kat celah atas alur cipap Kak Kamela masa tue aku dahh pasti yaang tindakanku mendapat restu yaang sepenuhnya dari bekas akak ipar aku Kak Kamela.
  • “inila permata yaang aku cari. aku dahh jumpa dah? ” peneroka haram tue menjerit kegembiraan. Bila jariku tersentuh saja biji kelentit akak ipar ku. terangkat sikit burit Kak Kamela Tangannya masih memegang tanganku.
  • Terus membantu gerakan jariku. Makin laju biji kelentit akak ipar ku kena gosok makin terangkat-angkat burit akak ipar ku, smbil mulutnya makin kuat mendesah. “Wah sedap jg gosok biji kelentitni” kataku dlam hati.
  • Smbil terus menguit-nguit dngn jari dan sesekali menggentil-gentil biji kelentitinya yaang terasa semakin keras memejal. Aku pon dahh tak takut lagii dahh tak segan lagii dah. aku tarik tangan aku.
  • Ubah posisi badan aku mengereng dan aku uraikan ikatan kain batiknya aku lurut seluar dlam Kak Kamela kebawah sikit sampai paras lutut. dan kakiku menyambutnya terus melurutkan seluar dalamnya ke bawah.
  • Kain batiknya pula menyusul. Kak Kamela mengangkat burit nya utk melancarkan upacara menelanjangkan bahagian bawah tubuhnya. Kabut tebal yaang menyelubungi sekitar kawasan bukit telah berlalu. puncak bukit makin jelas diatas sebidang tanah sekangkang kera yaang dikelilingi dngn belukar.
  • Maka terserlahlah ketembaman tundun faraj Kak Kamela yaang merekah ditengahnya. Tapak tanganku pantas melekap diatas tundunnya dan terus meramas-ramas geram. Kak Kamela membuka mata dan merenungku dngn pandangan yaang bagaikan merelakan Aku bangkit dan duduk disebelahnya terus ku tarik singletnya keatas.
  • Sebahagian kedua-dua gunung didadanya tersembunyi disebalik coli warna pink juga. aku singkap coli diorang sekali. maka. terserahlah kedua-dua daging pejal yaang bakal menjadi santapan ku pagi tue seiring dngn cuaca kat luar yaang makin panas.
  • Adegan di ruang tamu bekas akak ipar aku jg turut makin panas Kak Kamela mengereng mengadap aku. dan mengarahkan aku “Kelvi. buka. ” Tanganku pantas membuka cangkuk colinya Bila terbukaje.
  • Kak Kamela menaikkan badannya sikit smbil membantu aku menarik singlet dan colinya keatas maka. terhamparlah didepan aku sebatang tubuh bekas akak ipar aku yaang putih dan gebu. telanjang bogel tanpa dibaluti seurat benang.

Di atas dadanya terhampar dua ketul daging yaang agak menggunung. dihiasi dngn dua biji puting yaang agak kehitaman. dngn bulatan yaang agak coklat kehitaman mengelilinginya fuh mewah aku makan tak abis tapi, walaupn buah dada di aagak besar juga.

Yaang best tue tak la jatuh sangat. tegap. montok pejal. itu yaang buat aku lagii geram. Aku pandang muka dia. Kak Kamela tersenyum memandang aku dngn matanya yaang agak dikuyukan.

Kedua tanganya terus memaut batang leherku dan terasa tubuhku di tarik rapat edadanya manakala mukaku makin mendekati mukanya. terasa kedua tetek nya pejal menongkat dadaku. puting buah dada nya yaang menunjal dadaku menghasilkan rasa yaang semacam.

Aku mengikuti pautannya dan membalas pelukannya smbil badanku beralih menindih badannya. dngn pantas mulut Kak Kamela mencakup mulutku. dan mula menghisap bibirku. atas bawah silih berganti terasa lidahnya menjulur keluar cuba masuk kemulutku.

Aku buka mulutku dan terus menyedut lidahnya. bergelut lidah ku dngn lidah Kak Kamela kitorang terus berkuluman dan berbalas sedutan. Pertama kali aku dapat rasa sup lidah mentah Wahh.

Sedap rupanya. lazat Batangku yaang terperangkap dibalik seluarku terasa tak selesa. aku melepaskan mulutku dari mulut Kak Kamela. dan duduk disebelahnya. terus melurutkan seluarku. dan Kak Kamela bagaikan tak sabar turut membantuku melurutkan singletku kedua-dua tubuh yaang bertelanjang bulat kini bagaikan menjadi satu.

Berpelukan dan berkucupan. sambiil tue tanganku pantas menyelit di celah tubuh kitorang apa lagi. payu dara janda veteran kat bawah aku tue la yaang jadi sasaran mana yaang sempat sahaja aku ramas-ramas.

Aku dapat merasakan kehangatan tubuh Kak Kamela yaang semakin merangsang nafsuku. Bagaikan melepaskan geram Kak Kamela membalikkan tubuhku dan menindihku. Habis seluruh mukaku dan batang leherku serta belakang telingaku dan telingaku menjadi sasaran mulut dan hidungnya.

Aku biarkan. pasrah biarlah orang lebih berpengalaman mengemudikan pelayaran. Puas diorang menggomol aku. lidahnya menjalar kebawah dan menghisap puting kecil ku. gelinya. ya amat tak bolehh mahu crita. terus menurun kebawah menuju ke batangku yaang tegak mencodak menunggu utk disambar.

Pelan-pelan Kak Kamela mengurut konek ku dan menjilat kepala konek ku. bagaikan budak kecik yaang dahh lama tak dapat aiskrim Cornetto. pelir ku dikulum, dijilat dan dinyonyot-nyonyot oleh bekas akak ipar ku.

Dua biji buah kerandut jg menjadi sasaran lidah dan mulutnya sehinggalah aku rasa macam mahu tercabut kepala aku menahan sperma ku supaya jangaan sampai terpancut. Aku bagaikan tercabar takkan aku mahu mengaku kalah sebelum berjuang.

Lantas aku tarik badan diorang keatas dan membalikkan tubuhnya terus menindih dan menggomolya pulak. Segala gerakan dan serangan yaang Kak Kamela lakukan kepada aku aku buat balik kat dia.

Menggelepar diorang bila aku jilat-jilat telinga dan batang leher dia. smbil tangan ku terus meramas-ramas kedua buah dada dan putingnya. Lidahku pula menjalar kebawah. kedua daging pejalnya kini menjadi sasaran mulutku.

Mmg puas benar mengerjakan kedua-dua buah dada nya. makan tak abis habis keliling payu daranya aku hisap, jilat aku sedut. puting diorang pula aku nyonyot-nyonyot macam bayi yaang betul-betul kehausan.

Aku dahh macam tak ingat lagii wanita yaang aku tengah kerjakan adalah bekas akak ipar aku. Jari jemariku pulak turun ke bawah menjalankan tugasnya sendiri. mengorek lubang faraj bekas akak ipar ku.

Dan menggentil-gentil biji kelentitnya. Kak Kamela makin galak bunyi uh ah uh ah dari mulutnya makin jelas. “Bawah Kelvi ” Kak Kamela menolak kepala aku kebawah. Aku tau mesti diorang suruh jilat faraj dia.

Takpelah. tadipun diorang dahh hisap pelir aku. Sampai kat tundun dia, aku gigit-gigit geram ketulan daging yaang tembam tu. dngn posisi kepala aku dicelah kangkang diorang rekahan tundunnya yaang sudh agak basah menjadi sasaran lidahku.

Mula-mula cuak jg apa rasa faraj wanita nie. aku mainkan dulu hujung lidah aku kat alur cipap Kak Kamela. aku telan sikit airliur aku. ah sedap juga. makin lama lidah ku makin ganas habis dinding lubang cipap Kak Kamela aku jilat dan jolok dngn lidahku.

Kedua tanganku menguak bibir cipap nya luas. aku makin geram. bukan setakat lidah. dngn mulut aku kerjakan cipap Kak Kamela. bila aku sedut-sedut biji kelentitnya, Kak Kamela lagii kuat mengerang.

“Ahh. ah. sedap Kelvi jilat yaang kat atas tue Kelvi” sambiil menikmati hisapan dan sedutan mulutku pada bijinya, Kak Kamela mengayak-ayakkan burit nya tanganku kini beralih menampung burit nya pulak smbil mulutku bergelumang dlam lubang cipap nya faraj nya makin berair dngn air liur ku dan air pepek nya.

Sesekali aku telan air liur yaang bercampur dngn air pepek Kak Kamela sedap. dngn rakus sekali mulutku mengerjakan lubang faraj Kak Kamela bila aku jeling kat atas. aku nampak dua-dua tangan Bekas akak ipar aku tue meramas-ramas dan menguli kedua-dua buah dada nya aku hulurkan tangan aku ke atas tolong uli sekali.

Aku ramas buah dada dia. aku makan biji kelentit dia. lagii la Kak Kamela mengerang. lubang pepek nya makin banjir. Tiba-tiba ayakkan KaK Kamela semakin laju. ditunjalkan tundunnya ke muka aku dan dikepit kepala aku d engan kedua-dua pehanya “Uhh ah. uh sedap Kelvi ish. heknkk. heknkk” Aku rasa diorang dahh klimaks sebab lubang cipap nya makin banjir.

Terasa hangat semacam. daah lega sikit. aku bangun. capai singlet aku. lap muka Aku tindih semula tubuh Kak Kamela. kitorang berkuluman. dan konek ku. betul-betul aku parking kat celah alur cipap Kak Kamela mahu jolok masuk aku tak pasti.

Jadi aku geselkan kat alur cipap nya yaang basah berlendir. Kak Kamela pandang muka aku. ” Kelvi nak. ? ” “Akak bagi. ? ” aku tanya bodoh. soalan tergantung.

Kak Kamela angkat lutut diorang atas sikit dan membuka kangkang dia. aku naikkan sikit burit aku dan tenyeh-tenyehkan kepala konek aku kat celah alur cipap Kak Kamela pegang konek aku.

Diorang tenyeh-tenyehkan kepalan pelir aku tepat kat biji kelentit diorang smbil di atenyeh kepala Kak Kamela meliuk lentuk smbil mendesah kesedepan. Tak lama diorang tenyeh. kepala pelir ku dihalakan ke lubang cipap diorang aku menurut jer.

Bila masuk sahaja kepala pelir aku. fuhh. sedap. tak pernah perasaan aku merasa nikmat yaang macam tu. Pelan-pelan aku tekan masuk lagi. sampai separuh terasa faraj Kak Kamela mengemut aku berhenti sekejap.

Mahu bagi pelir aku menyesuaikan diri dlam suasana yaang tak pernah dialaminya. bukan apa. takut diorang pening. nanti muntah. bila kau rasa dahh under control. aku tekan lagii sampai habis konek aku dahh kena telan sepenuhnya sampai kepangkal.

Aku stop lagi. Bila dahh rasa selesa. kedua tanganku menahan berat badanku dan aku pon mulakan ayunan. jolok. tarik jolok tarik mula dngn gerakan perlahan makin lama makin sedap aku lajukan lagii sikit lagii sedap sesekali terasa lubang cipap Kak Kamela mengemut pelir aku lagii sedap.

Mahu kata ketat sangat tue takla. maklum aje la. dahh tiga kepala budak keluar kat situ. Agaknya Kak Kamela rasa lubang diorang tak cukup ketat diorang rapatkan peha dia.

Aku pula yaang mengangkang. peh. kali ini diorang makin kemut lagii kuat. bila aku hayun lubang cipap diorang rasa lagii ketat. ayunan pelir ku aku perlahankan. sesekali Kak Kamela gelekkan burit dia.

Aku lagii tak tahan “Uhh sedap Kak. ” aku layan kepala aku Kak Kamela paut badan aku dan cuba bangkit “Akak atas Kelvi” pintanya abisla kali ni mmg ku kena lanyak Aku baring terlentang Kak Kamela duduk bercelapak kat pangkal peha aku.

Diorang angkat burit nya sikit. konek aku yaang tegak. terus dicapai dan diacukan ke lubang cipap nya. “Slow sikit Kak. jangaan laju-laju tak tahan” aku pesan kat dia. diaorang menurut pelan-pelan lubang cipap Kak Kamela menelan pelir ku.

Bontot nya ditekan kebawah sampai kepangkal pelir ku. dngn berat badannya yaang agak bolehh tahan jugak. mmg teras sekali pelir ku terbenam menungkat lubang cipap Kak Kamela. dngn kedua lututnya bertahan Kak Kamela memulakan henjutan keatas dan kebawah.

Keluhan dari mulut Kak Kamela diselang seli dngn bunyi clup. clap. clup. clap smbil tangannya meramas buah dada nya sendiri puas menghenjut. tangan nya bertahan kat dada aku. diorang mengubah gerakan dngn mengayakkan lubang cipap nya kedepan belakang kedua-dua gerakan silih berganti sesekali diorang berhenti dan menindih badanku serta mengucup bibir mulutku dan mengulum lidahku.

Aku tak berdiam diri kedua buah dada montoknya yaang berbuai-buai tergantung diatas dadanya menjadi sasaran ramasan dan puting buah dada nya aku gentil-gentil. Bila Kak Kamela menghenjut pelir ku keatas kebawah aku bangun tegakkan sikit badan aku smbil menghisap, menyedut dan menyonyot tetek dan puting Kak Kamela puas menyonyot buah dada nya aku baring balik aku lawan gerakannya dngn menghenjut cipap nya dari bawah.

Paling aku tak tahan bila diorang parking cipap diorang kat pelir aku. lepastu diorang ayak burit diorang smbil buat pusingan biasanya sudu yaang kacau air dlam cawan. kali nie.

Cawan pulak yaang kacau sudu. Makin lama aku dahh tak mampu mahu bertahan lagi. suhu kat luar makin panas. bahang adegan persetubuhanku dngn bekas akak ipar aku makin panas.

Tubuh aku dan tubuh Kak Kamela basah dngn peluh kita. Kak Kamela pula lanyak pelir aku semacam. dan. “Kak ! tak bolehh tahan lagii kak. mahu keluar ” “Tahan Kelvi. sikit lagii Kelvi akak pon mahu keluar lagi. tahan” diaorang terus henyak cipap diorang yaang kena sumbat dngn pelir aku lagii laju.

Lagii kuat. Aku dahh tak bolehh tahan lagi. seluruh tubuh aku dan terasa kejang semacam aku peluk pinggang dia. aku sambar puting diorang dngn mulut aku aku henyak batang aku ke lubang cipap Kak Kamela.

Terus meledakkan pancutan air pelir ku. zrus. zrus deras menerjah kedalam lubang cipap bekas akak ipar aku yaang terus mengayakkan burit nya dan menekan rapat faraj nya. perasaan aku terasa macam kat awang-awangan betul-betul punya nikmat yaang tak pernah aku alami.

Kak Kamela yaang membalas pelukan ku menghenyakkan faraj nya kepangkal pelir aku dan mengemut kuat dan “Unh unh akak punya keluar Kelvi”. Bagaikan banjir besar. air Kak Kamela melimpah keluar.

Macam empangan pecah. terasa panas lubang cipap Kak Kamela Luar dan dalam. seluruh tubuh kitorang basah dngn peluh dan air nikmat. kitorang berpelukan sebentar. smbil berbalas kucupan. bila dahh lega sikit aku pon cabut pelir ku dari lubang faraj Kak Kamela.

Masa tue barula timbul rasa macam-macam “Apa yaang aku buat nie. Macamana bolehh jadi macam nie”. Kak Kamela pula baring kat sebelah aku. aku tengok macam lega semacam jer.

Agaknya diorang tengok aku macam menyesal jer. “Kenapa Kelvi. ” diorang tanya aku. “Eh tak ade apala kak. ” aku berdalih. “Kelvi sedap ” diorang tanya aku lagi. “Sedap” balas aku.

Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku kisah lucah isteri curang melayu

Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku

Mana tak sedap. pelir aku masih terasa kemutan faraj diorang lagii masa tue dahh dekat pukul 12. 30. dalamm hati aku. bolehh tahan jg aku punya prestasi ye la.

Intro diorang sahaja dahh dekat sejam. Abiss adigan pertama dlam rasa menyesal tue lepas makan tengahari tue aku kena seround lagii kali ni aku lenjan abis tetek diorang yaang mewah tu.

Aku lanyak cukup-cukup faraj bekas akak ipar aku tue abis satu badan aku jilat. macam diorang kata masa aku bagi daging kat diorang kalau diorang masak daging tue sedap-sedap.

Mesti aku tambah lagii mana taknya daging wanita lepas akan tue bukan diorang yaang minta. abis makan tu. tengah diorang cuci pinggan konek aku dahh keras balik aku peluk diorang dari belakang aku ramas-ramas.

Aku uli buah dada diorang dia pon tak pakai coli masatu mmg jer mahu bagi aku stim lagi. aku jolok-jolokkan pelir aku kat burit dia. smabil tue aku jilat-jilat belakang leher diorang belakang telinga diorang Mula-mula diorang mahu mengelak kegelian ” Sabarla Kelvi kejap lagii la” Mana bolehh tahan lagii tak berapa lama aku aku merangsang nafsu diorang smbil berdiri bila aku uraikan kain batik dia, terserlahlah burit diorang yaang lebar tue depan aku.

Dngn kedua tangannya bertahan kat kabinet dapur Kak Kamela berdiri menonggeng kedua kakinya mengangkang. Aku adjust ketinggian burit diorang ngam-ngam lubang cipap diorang depan pelir aku. apa lagi. aku jolokjela pelir aku terus masuk lubang faraj diorang yaang dahh mula berair rasa perit sikit.

Tersangkut kepala pelir aku kat pangkal lubang dia. tak cukup berair pasal aku romen diorang pon tak lama Aku sapu sikit air liur aku. kuak sikit bibir cipap diorang dngn tangan aku jlus.

Pelir aku menerjah masuk aku jolok tarik. jolok. tarik smbil tanganku meramas dan menguli buah dada knya yaang berbuai-buai bergantungan didadanya. Kak Kamela membalas dngn menggoyang dan menghenyakkan burit nya kepangkal pelir aku.

Puas lubang faraj nya kena tujah dari belakang. Kak Kamela bersuara ” Kat bilik Kelvi ” Aku pon cabut pelir aku. smbil berpelukan kitorang beriringan pergi ke bilik Kak Kamela Rasanya cukupla kat sini tau jela kat bilik.

Atas tilam spring sampai dekat pukul 3 petang barula aku balik rumah macam mahu tercabut lutut dibuatnya selepas dari hari tue taujela dapat barang sedap. selang dua hari. tiga hari aku mengulang kerumah bekas akak ipar aku.

Tak disuruh pon aku pergi apa lagii kalau kena suruh lagii laju. Kalau dua tiga hari tak datang. akak ipar aku pulak telefon mana taknya dapat pecah teruna. gatalje la faraj akak ipar aku mahu kemut pelir aku.

Tak cukup siang kadang-kadang malam-malam pon aku pergi lewat sikitla. bila anak buah aku dahh tidur. dlam pukul 12 macam itu aku datangla pintu rumah Kak Kamela tak kunci.

Dahh tau aku mahu datang masuk sahaja rumah diorang terus pergi bilik dia. diorang pon dahh ready dahh puas melanyak lubang cipap diorang sampai pukul 3 pagi , 4 pagi aku belahla balik rumah.

Bukan apa takut anak diorang tau. Benda tue pon berlanjutan sampai dekat 6 bulan tapi Kak Kamela pon pandai walaupun bolehh katakan tiap kali main aku pancut kat dalam.

Tapi diorang tak berisi Mula-mula tue diorang tak berapa bagi juga. adala sekali tue aku pancut kat luar. aku sound dia. tak sedap. Lepas tu. aku tibai sahaja pancut daam lubang faraj diorang sampai diorang pon tak kata apa lagipun bila aku pancut dlam diorang pon sedap jg tak taula diorang makan apa.

Aku pon tak ambik tau. yaang aku tau masa tue kalau pegi rumah dia. kalau tak ada orang lain. mmg aku dapat cipap dia. Sampaila aku dapat kerja. kat negeri lain.

Barula aktiviti tue berkurangan. tapi sesekali bila cuti. balik kampung memantat lagi. kalau lama sikit aku tak balik Kak Kamela pula datang kat rumah sewa aku pasal tula aku suka duduk rumah sewa sorang-sorang.

Tapi aku siang-siang lagii sound diorang kalau diorang mahu minta aku kawin dngn dia. sorry takat main mahu puaskan nafsu seks dia. mahu jadi tempat lepas gian diorang ok lebih tarak bukan apa aku seganla kat orang kampung aku tapi diorang pon open minded jg diorang bolehh terima Sejak diorang dapat pajak pelir aku.

Diorang pon pandai la jaga badan bagi ramping balik. makin jamu yaang bolehh bagi lubang faraj diorang ketat. selalu jg diorang belikan aku jamu utk lelaki bagi pelir aku lagii kuat.

Bolehh tahan main lagii lama. Bila dahh jaga badan. ada la duda yaang berminat kat dia. Aku pon sound diorang sampai bila mahu buat maksiat dngn aku. kawinje la.

Diaorang pon kawin tapi yaang aku nie. bila faraj yaang ada dahh hilang mula la pelir aku gatal. itu yaang India pon aku tibai cina pon aku tibai selagi dapat tapi tak ade tibai semacam.

Tapi yaang aku cerita yaang aku rasa best sikit la. macam aku tibai Alice Tan upline aku masa aku join mlm multi level marketing, orang kata meniaga larut malam.

Tapi dahh jadi Main Larut Malam Maklumla diorang pon upline aku. mlm ni kena kerja satu team. Pasal aku kira rajin dan bersemangat jadi diorang pon suka buat program dngn aku.

Last-last dngn diorang sekali aku programkan. Aku pon mulanya tak tahu cerita sebenar. aku ingat diorang dahh kawin dngn md company mlm tue dahh tua sikitla. dekat 55 tahun.

Yaang Alice ni pulak baru baya aku Rupanya diorang jadi bini nomor dua Cina taujela mana bolehh pasang dua. tapi orag tak tau. pasal diorang ni duduk satu rumah dngn Mak md tue sampaila satu hari tue itu pon dahh lepas dekat setahun barula rahsia diorang terbongkar.

Itupun diorang yaang tercerita dngn aku. apa lagii aku pon geram jg dngn diorang ni muka macam Melayu cantik badan sedap pulak tue faraj diorang lagii la sedap ketat maklumla tak pernah beranak.

Laki diorang tak mahu yaang mengerjakan pantt diorang pulak konek dahh 55 tahun. dahh la kulup kecik pulak tu. Kena pulak pelir Jawa. meraung si Alice tue kena. sampai minta-mita lagi.

Tak payah tanya tauje diorang bila diorang nak.

Read More..

-----------------
sex story, Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, teen fuck
naughty sex, Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, daughter anal sex
anal sex MILF, Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, porn video free

Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, and dara cun cipap gatal, malay seks, awek jepun seksi, Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku 2017, isteri seksi gersang, jdm vk, Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, malay seks, and bohsia pantat gebu, isteri sundal, bohsia pantat gebu, bohsia manja, and Bini Abang Ganas Hisap Butuh Ku, bohsia pantat gebu

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close