Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot

Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot , Aku dan 3 kawanku sudah bertekad untuk melakukannya kali ini krn tak tertahan lagi dengan dendam nafsu yg membara terhadap , guru kami di sekolah. Awal-awal lagi semasa waktu pelajaran Sains kami telah mencuri sedikit Clorofom dari makmal dan dimasukkan ke dalam botol ubat yg dibawa oleh Rohmin dari rumah.

Sekarang kami menunggu masa yg sesuai apabila semua pelajar telah pulang kami akan mengerjakan Usatazah di bilik ert. selalu pulang lewat krn rumahnya agak jauh dari sekolah.

Pada masa tersebut kawasan bilik ert akan lengang krn dia agak jauh dari pejabat sekolah. Oleh krn sekolah kami hanya satu sessi maka pada waktu itu kawasan tersebut akan sunyi dan tiada orang.

sudah bersuami dan mempunyai dua orang anak. Walaupun sudah berkahwin namun potongan badan dan kulitnya yg putih membuatkan kami tak tertahan dengan gelodak nafsu kami yg membara.

Kami begitu teringin menikmati tubuh montok dan putih Ustazah kesayangan kami itu. Semua ini dirancang oleh Dawin yg baru-baru ini telah digantung persekolahan berikutan tindakan melaporkan namanya kepada guru disiplin sekolah krn kesalahan menghisap rokok di belakang surau.

Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot

Kebetulan melakukan rondaan pada pagi tersebut, maka Dawin telah dikenakan tindakan itu selama seminggu. Dawin begitu berdendam terhadap krn dia telah dibelasah teruk oleh bapanya apabila mengetahui kejadian tersebut.

Mulanya kami agak takut, namun setelah Dawin menerangkan bahawa dia akan merakamkan kejadian ini dalam videonya dan akan digunakan sekiranya cuba membuat laporan maka kami berempat bertekad akan mengerjakan Usatazah yg kiut ini sepuas-puasnya.

kote kami masing-masing telah tegang semasa kami semakin menghampiri bilik ert di tingkat tiga Bangunan itu. Kami pasti Ustazah masih lagi ada di dalam krn kasutnya masih kemas diletakkan diatas rak kasut bilik tersebut.

Perlahan-lahan Dawin mengendap di pintu yg tertutup itu dan berbisik kepada aku. “ok line clear, dia tengah duduk berdoa tu. ” “Sapa nak masuk bagi dia ubat” “Aku” balas Dawin pendek.

Dawin ngan tanpa membuka kasut masuk menyelinap sambil di tangannya memegang kemas kain tuala kecil yg telah dibasahi cecair clorofom yg dicuri tadi. Aku memerhatikan di balik daun pintu dengan perasaan cemas sementara Rohmin dan Abni memerhatikan keadaan di sekeliling takut-takut ada orang yg datang.

Aku agak terperanjat apabila melihat Dawin dengan pantas memeluk leher dari belakang dan memekup mukanya dengan kain tuala kecil tersebut. Aku dapat melihat dengan jelas meronta beberapa ketika sebelum terkulai dipelukan Dawin yg kemas.

Walaupun kami berada di Tingkatan 4 namun badan Dawin yg sasa seperti badan orang dewasa itu mudah saja memerangkap yg comel itu. Dawin memberi isyarat agar kami masuk ke dalam.

Aku memanggil Rohmin dan Abni masuk serta mengambil kasut Ustazah dibawa ke dalam bilik ert tersebut. yg masih lagi bertelekung terbaring di atas sejadah dalam keadaan pengsan.

Dawin meminta bantuan aku dan Rohmin untuk mengangkat ke atas katil bujang yg terdapat di bilik tersebut. Setelah mengangkatnya Dawin menolak badan supaya berada dalam keadaan meniarap.

Rohmin diarah supaya mengambil tali yg dibawanya untuk mengikat tangan dan kaki ke birai katil. Setelah kerja mengikat siap Dawinlah orang yg mula-mula meramas jubur yg masih lagi bertelekung dan berbaju kurung itu dengan rakus.

sekarang berada dalam keadaan terkangkang krn kaki dan tangannya diikat kemas kepada emapat tiang kecil katil besi tersebut. Dia masih lagi tak sedarkan diri. “ok bak sini kamera aku dalam beg tu. ” Arah Dawin kepada Rohmin yg dari tadi masih terpaku melihat Dawin meraba-raba jubur Ustazah yg gebu itu.

Cerita Sex Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot

“Kau tekan ni dan ambil gambar” arah Dawin kepada Rohmin yg telah bersedia di bahagian kaki katil. Setelah memokus lebih kurang Rohmin pun memberi lampu hijau kepada Dawin agar memulakan adengan yg tak dirancang terhadap.

Dawin memulakan adengan dengan menyingkap telekung Ustazah perlahan-lahan ke atas hingga ke paras peha. Kemudian kain baju kurungnya juga disingkap ke atas menyerlahkan kaki dan peha yg gebu dan putih itu.

Seterusnya Dawin mengangkat sedikit perut Ustazah dan menyingkap kedua-dua kain tersebut hingga ke pinggang. Terdedahlah bahagian jubur yg hanya dilitupi sehelai seluar kecil berwarna merah. Daging jubur nya yg pejal terserlah seakan-akan mahu keluar dari seluar kecil tersebut.

Aku dan Abni hanya memandang je seakan-akan tak percaya kami melakukan perbuatan terkutuk ini. Dawin kemudian menarik seluar dalam ke bahagian tengah jubur menampakkan pipi jubur nya yg gebu itu tersembul secara live di hadapan kami.

Tiba-tiba mula bergerak-gerak. Terkemut-kemut jubur nya yg pejal itu. Dawin dengan ganas menyentap bahagian tengah seluar dalam hingga terkoyak dan diberikannya kepada aku. “Woi ni sumbat mulut dia kang dia jerit susah gak kita” perintahnya.

Aku seperti dipukau terus bergegas ke hadapan dan menyumbat seluar dalam ke mulutnya. Dia mula membuka mata dan meronta-ronta dengan agak kuat. Bergegar katil besi itu dibuatnya.

“Rohmin meh ambik gambar muka dia tu”. Rohmin agak keberatan pada mulanya namun bebarapa saat kemudian dia membawa kamera kehadapan. “Hah sekarang baru Ustazah rasakan” herdik Dawin dengan agak kasar.

“Pandai-pandai report saya. ni lah balasannya” sambung Dawin lagi. masih lagi meronta-ronta minta dilepaskan. Dawin membuka tali ikat telekung kepala dan menarik telekung hingga tertanggal dan terlekat di bahagian hadapan siku krn tangannya telah terikat kemas pada bucu kedua-dua kiri dan kanan.

Terserlahlah wajah ayu yg memakai tudung labuh hijau itu. Tudungnya tertarik ke hadapan bersama-sama telekung tadi. Dawin membetulkan tudung tersebut dan memegang kedua-dua pipi dengan ganas sehingga merah pipi Ustazah yg comel itu.

“Kali ni baru Ustazah rasa apa yg saya rasa” katanya lagi sambil membuka zip seluar sekolahnya. Mata agak berair dan seakan-akan merayu meminta dilepaskan. Namun Dawin dengan ganas menunjukkan senjatanya yg memang besar itu ke muka.
Cite lucah Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot

  • “Abni ko mainkan punggung dia tu, jilatlah dulu” arah Dawin kepada Abni. Abni menurut kemahuan Dawin dan mula menyebamkan mukanya di celah rekahan jubur. sedaya upaya mengelakkan jubur gebunya dari dijilat oleh pelajarnya sendiri namun tak kesampaian krn pergerakannya terbatas oleh kekemasan ikatan tali Dawin.
  • Aku menarik kain dan baju kurung hingga ke paras dada krn terhalang oleh dadanya di atas katil tersebut. Tali coli yg berwarna krim itu aku buka dan terserlahlah daging payudara yg terhimpit itu di kiri kanan badannya.
  • Dawin menarik kepala hingga terdonggak ke atas sementara Rohmin masih setia menjalankan tugas sebagai juru kamera. hanya mampu tersedu-sedu dan memejamkan matanya. Apabila telah terdonggak aku mengambil kesempatan itu mengeluarkan seluruh baju ke leher seterusnya semua baju dan kain itu berkumpul di bahagian depan tangan.
  • Dawin bergegas memegang tangan kanan dan mula membuka ikatan tangan tersebut untuk memudahkan dia mengeluarkan semua baju, kain, tudung dan telekung ke bahagian tangan kirinya. Walaupun tangan kanannya sudah tak berikat namun pegangan Dawin bukanlah perlahan malah tak dapat berbuat apa-apa ke atas pegangan tangan tersebut.
  • Dawin dengan rakus menghunus senjatanya yg tegang dan keras itu lalu disapunya ke muka. Walaupun cuba mengelak namun butuh Dawin yg cergas itu seakan-akan memukul-mukul seluruh bahagian muka.

“Kalau Ustazah degil dan melawan saya akan hantar pita video ni ke rumahUstazah, bagi laki dan mertua Ustazah tau betapa hebatnya Ustazah di sekolah ni” ugut Dawin dengan nada yg keras dan tegas di telinga.

Selepas berkata begitu Dawin mengangkat badan bahagian sebelah kanan dan menyelitkan lututnya di bawah ketiak memaksa bandan mengiring ke sisi menyerlahkan payudara nya yg putih bersih serta putting kemerah-merahan yg sentiasa dijaga rapi itu.

Bahagian bawah pusat yg tercukur bersih itu juga kelihatan amat sedap untuk menyarangkan nafsu kami. Badan Ustazah itu begitu tegang krn tali yg mengikat kaki dan tangan kiri masih kemas.

Aku tanpa membuang masa terus meramas-ramas ganas payudara yg bergayut lembut itu. Rohmin semakin cergas memokus setiap perbuatan kami. Abni sudah khayal dalam dunia jubur Ustazah Nurbaiti.

Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot gangbang ustazah, Pantat dan jubur ustazah dikongkek, kongkek ustazah, cite sex Malaysia Best, cite lucah gangbang ustazah

Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot

Suka benar dia menjilat lubang jubur yg manis itu. sudah kelihatan amat lemah krn badannya yg terikat itu. Dawin melihat keadaan ini terus mengeluarkan semula seluar dalam yg tersumbat di mulut Ustazah dan membuangnya ke lantai.

Belum sempat merayu atau berkata-kata Dawin dengan pantas menyumbatkan senjatanya yg telah tegang dan keras itu ke dalam mulut yg terpejam-pejam matanya menahan muak dan keloyaan krn Dawin terus melakukan face-fuck yg agak ganas di mulutnya.

Sambil tangan kanan Ustazah dikepitnya di celah ketiak, Dawin terus menujah ganas mulut comel. Sambil itu Dawin memaki hamun dengan berbagai bahasa kesat. Aku berundur ke belakang krn Dawin seperti orang yg sedang dirasuk sementara terbelahak beberapa kali mungkin krn senjata Dawin telah masuk ke kerongkongnya.

Setelah agak lama Dawin memejamkan mata dan menyodok habis senjatanya ke dalam mulut hingga telur je yg berada di luar. Muka Ustazah kelihatan biru seakan-akan tak dapat bernafas buat seketika.

Kemudian barulah Dawin menarik senjatanya yg telahpun mula mengecil itu yg sudah kelihatan bersih krn semua sperma nya telah terus masuk ke kerongkong. Barulah dia melepaskan tertiarap keletihan di atas katil.

“Woi. bukak tali tu korang pula bagi dia cukup-cukup” arah Dawin. “Bak kamera tu sini” pinta Dawin daripada Rohmin yg dengan pantas memberikan kamera tersebut kepada Dawin lantas membuka seluarnya.

Rupanya dia telah lama tegang krn merakamkan adengan face-fuck tadi. Setelah tali dibuka ditelentangkan dan kelihatan sisa sperma Dawin meleleh di pinggir bibirnya kiri dan kanan. “Tolonglah, jangan buat saya mcm ni. tollong” rayu dengan penuh kesyahduan.

“Saya yg bersalah repot awak. tapi untuk ke kebaikan awakk. ” rayunya lagi. “Woi bagi dia cukup-cukup” arah Dawin dengan ganas tanpa menghiraukan rayuan. Aku tanpa membuang masa lagi terus naik ke atas katil dan menyumbatkan konek ku yg bersaiz biasa ke arah pantat ustazah sementara Rohmin memegang kepala Ustazah dan terus menyodok senjatanya ke dalam mulut.

Abni pula meramas-ramas payudara Ustazah tersebut dengan ganas. Tak berapa lama kemudian Dawin mengarahkan kami bertukar posisi. Ustazah diarahkan menonggeng sementara Rohmin baring di bawah badan Ustazah dan Abni melakukan face-fuck.

Aku mendapat tugas memecahkan dara bontot yg pada mulanya menjerit-jerit sakit namun selepas beberapa lama hanya suara erangan saja yg kedengaran. Aku terfikir Ustazah samada menyukai perbuatan kami atau hanya mahu melepaskan diri dari siksaan ini krn dia tak lagi merayu-rayu atau menangis sebaliknya membiarkan dan kadang-kala memberi kerjasama kepada kami.

Aku adalah orang pertama yg klimaks krn tak tertahan dengan kemutan demi kemutan yg aku terima dari bontot yg begitu ketat sekali. Habis semua sperma ku ku cretkan di dalam lubang syurga tersebut.

Selepas aku diikuti oleh Abni yg disedut ganas oleh Ustazah sementara Rohmin yg berada di bawah itu masih lagi bertahan. Agak memeranjatkan krn aku melihat Ustazah yg lebih banyak melakukan gerakan berbanding Rohmin.

Secara tiba-tiba Rohmin menjerit kecil dan semakin ganas menunggangnya dan akhirnya Ustazah tertelungkup di atas Rohmin setelah bersungguh-sungguh mengayak-ayakkan jubur nya ke kiri-kanan, ke atas dan ke bawah.

Semua aksi itu dirakamkan oleh Dawin yg kelihatan amat gembira atas kerjasama yg diberikan oleh. Setelah agak beberapa lama Ustazah mengangkat badannya dan berdiri turun dari katil untuk mencari sisa-sisa pakaiannya yg berteraburan di atas lantai.

Dawin yg telah memberikan kamera kepada aku dengan agak pantas memeluk dari belakang dan membaringkannya semula di atas katil. Dengan pantas dia melakukan doggy style ke atas ustazah yg sudah tak dapat berkata-kata lagi dan hanya mampu mengerang je.

Aku terus merakamkan adengan tersebut sambil konek ku sendiri tegang semula. Dawin kemudian bertukar posisi dan membalikkan badan. Kini mereka berada dalam posisi 69. Dawin dengan ganas mengigit dan menjilat pantat Ustazah sementara Ustazah diarahkannya menjilat bontot nya.

Aku membuat gambar close up Ustazah menjilat butuh Dawin dan berharap selepas ini Ustazah akan servis bontot aku dan rakan-rakan yg lain pula.
***

Gangbang ustazah, pantat dan bontot ustazah dikongkek, kongkek ustazah, cite sex Malaysia Best
Gangbang Ustazah Pantat Dan Bontot gangbang ustazah, gangbang ustazah, pantat dan bontot ustazah dikongkek, kongkek ustazah, cite sex Malaysia Best cerita lucah 2018, cipap dan jubur ustazah dikongkek, gangbang ustazah, pantat dan bontot ustazah dikongkek, kongkek ustazah, cite sex Malaysia Best, Cite lucah, Novel blue sex

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close