Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami

Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami , Susan mula seronok menghisap butuh besar mertuanya. “Besarnya bah” komen Susan. “Kau Joni bila nak mula baiki saiz anu kau tu? ” “Itu lah bah, saya balik ni nak buat itu lah” “Kau tahu yang kena pertaruhkan isteri kau pada Tok Cu Toh. ” Hurai Pak Zum kepada anaknya.

“Abah dulu pertaruhkan mama ke pada Tok Cu Toh tu? ” ” Macam tu lah gayanya” Jawab Pak Zum ” Er Susan ni dah sedia ke untuk tu? ” sambung Pak Zum lagi.

butuh nya dah cukup keras sekarang untuk pusingan seterusnya hasil dari hisapan Susan.

“Susan! ” seru Joni. “Apa bang? ” Tanya Susan melepaskan butuh mertuanya dari mulutnya.

“Abang rasa abah dah sedia tu, buka seluar sekarang” Susan berdiri dan membuka seluar jean ketatnya dan terus membuka seluruh pakaiannya tanpa di suruh lagi.

Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami

Kemudian dia terus terlentang dan membuka kangkangnya bersedia. “Abah. apa lagi Susan dah sedia tu” “Abah pun dah sedia ni” Jawab Pak Zum mula merangkak ke atas tubuh menantunya.

Dia tunduk menghisap tetek Susan yang tegang dan bulat. Jarinya mencucuk puki Susan beberapa kali dan jelas Susan sudah pun berair dan cukup bersedia untuk menerima butuh nya.

“Ugh! Besarnya bah” dia mengangkat ponggongnya menyuakan mulut puki nya untuk memudahkan kemasukan butuh mertuanya.

“Abah tekan habis. Susan tahan nie” Pak Zum harus berbangga sebab mendapat menantu seperti Susan.

Cantik. Montok Gebu dan em ketat pulak tu. Pak Zum menghayun. Susan menahan.

Dia dapat merasakan butuh mertuanya yang besar agak luar biasa, besar dari butuh Kutty dan sama besar dengan butuh Cikgu Sarvan.

Sama besar dengan butuh Pak Dol penghulu kampung ibunya. Lebih kurang lah tu.

“Abang tak apa ? ” Tanya Susan pada Joni yang sedari tadi hanya duduk disebelahnya.

“Abang nak cari mama” Joni terus bangun. Setelah Joni berlalu Susan bangun bertongkatkan siku.

Melihat butuh mertuanya yang sedang keluar masuk puki nya. Susan menggigit bibir.

“Oh abah, Susan nak pancut nie” nafasnya deras. Susan terlentang semula. Menyerahkan dirinya kepada nikmat yang kian menguasai tubuhnya.

“Laju bah. laju lagi” “Cepat benar Susan pancut” komen bapa mertuanya. ” butuh abah besar benar, tak tahan Susan. Oooh ye bah Susan pancut nie” Muka Susan yang putih kelihatan merah di sinar cahaya petang.

Cerita Sex Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami

Pak Zum seronok tengok muka perempuan merah begitu apabila mereka pancut. Pak Zum meneruskan menutuh menantunya.

Walau pun usianya sudah menjangkau enam puluhan tetapi kegagahannya tetap tidak pernah luntur, apatah lagi selepas dia baiki butuh nya dengan Tok Cu Toh di atas bukit sana.

Maklumlah selepas beristeri muda dengan Kalthom dia perlu pastikan yang isterinya itu sentiasa mendapat bekalan yang lebih dari cukup.

“Yaho” Atan terjun berbogel, neneknya pun berbogel. “Tak ada siapa sampai ke sini” jelas Mama Nuri.

Air dingin menyejukkan badan dan menyegarkan setelah penat dalam kereta dan berjalan pulak ke dalam dusun.

“Mama. seronokan mandi sungai? ” tanya Atan. “Tentu seronok terutama kalau cuaca panas begini” Atan berenang mendapatkan Mama Nuri.

Matanya tertumpu kepada tetek nenek tirinya yang putih dan nampak pejal dalam air yang dingin.

“Atan nak hisap? ” tanya Mama Nuri. “Nak” Jawab Atan rengkas dan terus sahaja memeluk Mama Nuri serta menghisap payudara yang menjadi perhatian sejak tadi lagi.

“Oh em. Hisap lagi” Pinta Mama Nuri. Tangannya mula memegang butuh Atan yang kian mengeras.

Tangan Atan juga mula meraba celah kangkang nenek tirinya di bawah air.

Mama Nuri membuka kangkangnya sedikit supaya membolehkan Atan menjalankan tugasnya. Selang beberapa ketika Mama Nuri mula tidak tahan dengan tindak balas Atan terhadap tubuhnya.
Cite lucah Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami

  • “Oh pandai cucu mama” Keluhnya. Joni berjalan ke sungai yang mengambil masa beberapa minit saja tu.
  • Dilihat di dalam air Atan anaknya sedang menggomoli ibu tirinya. Dia turut membuka pakaian dan terjun ke dalam sungai.
  • “Boleh ayah joint? ” tanya tanya Joni Atan cuma gelak “Ayah kena tanya mama” “Dengan lelaki yang tampan belaka siapalah yang nak menolak” Tangannya yang sebelah lagi turut mencari butuh Joni dan memegangnya.
  • Sekarang kedua-dua tangannya membelai dua butuh yang berlainan. Joni dan Atan terus menerus menggumuli tubuhnya.
  • “Dah mama tak tahan lagi, mama nak butuh kau orang sekarang” dengan itu Mama Nuri melangkah ke tebing pasir yang putih.

“Joni terlentang” Arah Mama Nuri. Joni ikut arahan. “Joni nak depan ke belakang? ” “Belakang ” Dengan itu Mama Nuri menghulurkan punggung nya untuk dijilat oleh Joni.

“Basahkan dulu, biar licin sikit” Joni mula menjilat. Tangannya menguak daging ponggong yang gebu lalu dihulurkan lidahnya ke lubang bontot ibu tirinya.

Setelah pasti licin Mama Nuri mula memasukkan butuh Joni yang keras ke dalam bontot nya.

Payah juga mulanya tetapi dengan pengalaman Mama Nuri membolehkan butuh Joni masuk juga ke dalam rongga bontot nya yang ketat.

Joni menggigit bibir. “Ketatnya mama” “Joni kawal jangan pancut dulu” lalu dia baring terlentang di atas badan Joni.

Atan dapat melihat butuh ayahnya tenggelam dalam bontot neneknya “ok Tan sekarang Atan pulak masukkan dari depan” Atan cepat melutut.

Mama Nuri membuka bibir puki nya dan Atan menyuakan butuh nya yang keras bagai paku di dinding tu.

Sekali tekan saja zup terus tenggelam habis. “ok sekarang setiap orang bekerja” Arah Nenek Nuri.

Susan menghenjut. Bapa mertuanya duduk di bawah pula. Sekali sekala dapat memerintah seronok juga fikir Susan.

butuh mertuanya habis ditelannya. Ditarik keluar dan ditekan masuk. Laju dan perlahan.

Dalam atau cetek. “Abah lambat lagi? ” tanya Susan yang dah pancut tiga kali.

“Susan penat? ” tanya mertuanya. “Abah buat dari belakang pulak, biar Susan nonggeng” Susan turun dan menonggeng.

Mertuanya bangun mengambil tempat di belakang dan terus merodok butuh nya ke dalam puki yang masih ternganga.

“Kuatnya Susan kemut” keluh mertuanya. “Susan nak pancut sekali lagi nie” “Abah nak pancut uah uah! ” Pak Zum pancut dalam rahim menantunya.

Susan tertiarap di atas tikar. Pak Zum memeluk tubuh montok menantunya dari belakang.

“Boleh tahan jugak menantu abah ni” “Nasib Susan. dapat mertua ganas” Susan membelai tangan yang memeluknya.

Isteri Dikongkek beramain Mertua, Ipar Dan Suami, isteri dikongkek beramai, cite gangbang isteri, cite isteri threesome sex party cerita seks melayu best

Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami

“Abang! abang” terdengar suara Mama Nuri. Susan tersedar, dia merasa butuh besar mertuanya tercabut dari puki nya.

Rupanya dia tertidur dalam pelukan mertuanya. “Susan bangun sayang. kita balik rumah nanti gelap pulak” kejut Mama Nuri Susan bangun dan melihat Mama Nuri disebelahnya.
Pak Zum sedang menyarung seleluar treknya. “Susan tertidur mama” sambil menyarungkan seluar jeannya “Mana Atan dan Abang Joni? ” “Mereka sedang memungut buah durian sana tu. nanti taukeh Ah Chong dari bandar datang dak angkut buah ke bandar” Hurai Mama Nuri.
Pak Zum turun ke bawah turut memungut buah bersama anak dan cucunya.

“Jom mama” Ajak Susan sambil turun dari dangau. Ketika itu dia merasa yang sperma keluar dari puki nya membasahi kangkang seluar.

“Oh mama, Susan lupa nak kesat dulu, abah pun pancut banyak dalam Susan” Mama Nuri menelek kangkang menantunya.

“Sikit saja tu lagi pun hari makin gelap nie. abah kalau pancut memang banyak”
***

Isteri dikongkek beramai, cite gangbang, gangbang isteri, cite isteri
Isteri Dikongkek Beramai Ramai Mertua, Ipar Dan Suami Cite lucah , isteri dikongkek beramai, cite gangbang, gangbang isteri, cite isteri dikongkek beramai lucah 2017,blue novel , isteri dikongkek beramai, cite gangbang, gangbang isteri dikongkek beramai, Cite lucah, Novel blue sex

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close