Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran

Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran – Pagi itu Lizzani asyik teringat pada jirannya, Dash yanng sudah menyetubuhinya malam tadi. die tidak berniat untk mencurangi suaminya tetaapi godaan Dash tidak dapat ditepisnya. Oleh kerana suaminya Ustaz Hammihd masih berkursus, maka Lizzani memanng gil Dash menemaninya pada malam kedua itu.

Lizzani call Dash ajak tidur di rumahnya kerana bimbang tiada orang di rumahnya. die takut tidur berdua dng anaknya. Tambahan pula Dash jugak keseorangan di rumahnya kerana isterinya, Sarnu masih berada di rumah emaknya.

Dash tersenyum bila menerima call Lizzani. Tentu Lizzani mahu rasa lg kueh benggali, katanya dlam hati. Tepat jam 11 malam Dash muncul di rumah Lizzani bila Lizzani call anaknya telah tidur.

“Dash telah makan ke? ” tanya Lizzani “Belum, ” jawab Dash. “Jom kita makan, ” pelawa Lizzani. Mereka pun makan nasi yanng dimasak Lizzani dng dua tiga jenis lauk.

Dash yanng telah biasa dng masakan Melayu memuji sedapnya masakan Lizzani. “Puji ada makna tu, ” kata Lizzani. “Betul. memang sedap masakan Lizzani, ” kata Dash smbil ketawa. “Apam Lizzani sedap tak? ” tanya Lizzani.

“Sedaplah. Sempit, ” kata Dash ketawa. Selepas makan, Lizzani membasuh pinggan di sinki. Dash tanpa sabar terus memeluk Lizzani. die terus mencium tengkuk Lizzani. Lizzani membiarkan jer perlakuan Dash.

“Malam tadi sedap tak Lizzani? ” tanya Dash yanng mencium tengkuknya smbil tangannya memegang payudara Lizzani. “Sedap. Belum pernah Lizzani rasa sesedap ini, ” kata Lizzani yanng membiarkan Dash meramas payudara nya.

“Kan saya telah cakap sekali rasa kueh benggali, mesti mahu rasa selalu, ” kata Dash. “Siang tadi Lizzani tak bolehh buat kerja di dapur asyik teringat pada persitiwa malam tadi, ” akui Lizzani.

Cerita Sex Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran

Dash membuka t shirt Lizzani dan Lizzani yanng tidak memakai coli itu tersembul payudara nya yanng agak besar. Dash terus menghisap payudara kiri dan kanan Lizzani. Lizzani kesedapan. Manakala Lizzani membuka t shirt Dash dan membuka seluar pendek Dash.

Tersemburlah penis Dash yanng besar dan panjang itu. Lizzani memegang penis itu dan ia tunduk untk menghisap penis Dash. Kalau malam tadi ia tidak menghisapnya, malam ini ia mahu rasa hisap penis Dash pula.

Kote suaminya tak pernah ia hisap tapi ia selalu membaca buku tidak salah menghisap penis suami. kote Dash yanng panjang itu tak muat mulut Lizzani. Lizzani menghisapnya bertalu-talu. kote yanng tidak bersunat itu diciumnya berkali-kali.

Lizzani bangun dan membelakangi Dash. Dash meramas-meramas pepek Lizzani. Dimasuknya jari dan air telah banyakk keluar. Di sinki itu Dash menghulurkan penis nya ke dlam pepek Lizzani dari belakang.

Lizzani yanng tak pernah disetubuhi dari belakang rasa seronok dng asakan penis Dash. “Sedap Dash, ” kata Lizzani “I love you, ” kata Dash yanng menghentam pantat Lizzani dari belakang.
Cerita lucah Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran

  • “I love you too, ” kata Lizzani yanng capai orgasme buat kali pertama. Dari dapur, Dash mendukung Lizzani ke bilik tidurnya dlam kedua-duanya berbogel. Lizzani seronok didukung kerana suaminya tak pernah mendukungnya.
  • Di katil itu Dash suruh Lizzani duduk di atas. Inilah kali pertama Lizzani berada di atas. Selama ini suaminya jer yanng duduk di atas. Lizzani rasa seronok dng pengalaman pertama ini kerana penis Dash yanng keras itu menusuk lubang pantat nya.

Lizzani capai orgasme buat kali kedua. Dash yanng belum keluar sperma nya menelentangkan Lizzani. die terus masukkan penis nya ke dlam pantat Lizzani. Lizzani terasa senak tapi sedap. Asakan Dash makin laju dan akhirnya Dash memuntahkan sperma nya dlam pantat Lizzani.

“Sorry, saya tak sempat cabut, ” kata Dash. “Lizzani bimbang mengandungkan anak Dash, ” kata Lizzani. ” jangan bimbang. Saya akan bertanggungjawab jika Lizzani mengandung, ” kata Dash. Malam itu Dash tidur di rumah Lizzani.

Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran cerita lucah melayu sex

Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran

Malam itu tiga kali mereka kongkek. Bila kedengaran azan subuh, Dash pun keluar dari rumah Lizzani dan Lizzani puas dng layanan Dash. Esoknya Ustaz Hammihd balik dari berkursus. Malam itu Ustaz Hammihd kongkek dng bininya tetaapi ia rasa lubang pantat Lizzani semakin luas.

Die rasa tak sedap main dng Lizzani malam itu. Macam mana tak luas daah tiga malam berturut-turut Dash melanyak pantat Lizzani. Sembilan bulan kemudian Lizzani melahirkan anak keduanya lelaki yanng kulitnya hitam sedikit macam kulit Dash.

Hidungnya pun mancung macam Dash. Ustaz Hammihd yanng tidak tahu skandal sex isterinya dng Dash tidak mengesyaki apa-apa. “Cantik anak u Lizzani macam orang Benggali, ” kata Sarnu ketika melawat Lizzani dng Dash.

Dash cuma tersenyum kerana tak sangka benihnya pada malam itu sudah menjadi. Lizzani turut tersenyum kepada Dash kerana anak itu adalah hasil cinta mereka berdua. Dash tetap menemui Lizzani setiap kali Ustaz Hammihd tiada di rumah.

Malah ketika Lizzani sedanng sarat hamil pun Dash masih dapat menikmati pantat Lizzani. Ustaz Hammihd hairan jugak kenapa setiap kali ia kongkek dng Lizzani, ia tidak dapat rasa kenikmatan langsung kerana lubang pantat Lizzani telah luas ditebuk oleh Dash.

Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua. Malam Jumaat itu memanng Ustaz Hammihd mengajar di surau di kampung berdekatan. Biasanya jam 11. 30 malam baru Ustaz Hammihd sampai di rumah.

Dlm seminggu tiga kali Ustaz Hammihd mengajar di surau di kampung yanng berlainan. Sewaktu Ustaz Hammihd tiada di rumah, Dash mencuri masuk ke rumahnya menemui Lizzani dan Lizzani yanng baru habis pantang 40 hari terus dikerjakan Dash sedanng kan Ustaz Hammihd nak menunggu 100 hari baru mahu bersama dng Lizzani.

Entah macam mana pada malam itu Ustaz Hammihd balik awal pukul 10. 30 malam. Bila Ustaz Hammihd masuk ke biliknya terkejut lihat ada orang di katilnya. Bila ia buka lampu, terkejut ia tengok Dash sedanng berbogel dng Lizzani.

Read More..

-----------------
sex story, Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, threesome sex wife
blonde teen, Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, daughter anal sex
sexy ass, Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, finger fuck tight ass

Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, and dara cun cipap gatal, malay seks, janda tetek besar, Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran 2017, bohsia pantat gebu, jdm vk, Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, bohsia manja, and isteri sundal, awek jepun seksi, malay seks, dara cun cipap gatal, and Isteri Kesedapan Dijolok Kote Jiran, bini gian batang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close