Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Pancut Dalam Mulut

Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Dipancut Dalam Mulut , Nama saya Rima, saya sudah mendirikan rumah tangga dengan suami saya 3 tahun, tapi kami belum dikurniakan anak, mungkin belum rezeki kami. Tapi suami saya tak kisah, asalkan kami enjoy. Almaklumlah umur makin meningkat tapi happy tu perlu.

saya dan suami saya hidup bahagia, macam pasangan lain juga tapi seks kami mungkin berbeza. Bagi saya dan suami seks ni macam makan nasi lah rutin harian.

Kami akan melakukannya tiap-tiap hari, adakalanya masa saya datang bulan dia belasahnya saya, sebab kami ada banyak cara. Cara apa tu, kita ceritakan kemudian. Seperti lelaki lain, suami saya ni suka main games, hari-hari dok mengadap games.

Satu hari dia telah menjemput kawan-kawan dia datang ke rumah untuk sama-sama bermain games. saya sebagai isteri terpaksa melayan tetamu, menyediakan makan minum. Nampaknya malam makin larut, semua kawan suami saya sudah pulang, kecuali seorang je tidak dapat pulang kerana motornya pancit.

suami saya mengambil keputusan untuk mengajaknya tidur di rumah kami, dan kebetulan esok Ahad. Rumah kami memang menyediakan bilik untuk tetamu. Kami suami isteri masuk tidurlah seperti biasa, dan seperti rutin hari-harii suami saya mulalah memanjat ke badan saya.

saya dengan rela menyerahkan padanya. Bermulalah detik-detik yang ditunggu. Mula-mula kami berkucupan. saya meraba-raba seluruh badan suami saya, suami saya mulakan peranannya. Dia menjilat seluruh badan saya.

saya mengerang kesedapan dan kegelian, semakin lama kami semakin tak tertahan. saya mulakan tugasku sebagai seorang isteri yang juga dahagakan seks suami saya. saya suka mengulum batang konek suami saya.

saya mengulum lama-lama. saya jilat kepala batang konek nya, suami saya mendesis kesedapan. Perlahan-lahan saya masukkan batang konek nya ke mulutuku sambil bermain lidah di dalam. saya masukkan batang konek nya kesemua dalam mulut saya sambil saya raba-raba telurnya.

saya ramas-ramas manja dengan jari jemari saya, lidah saya semakin enak menjilat keseluruh batang konek suami saya. saya melihat suami saya terpejam kerana kesedapan, suami saya mengerang.

“Ayang, kulum yang, main dengan lidah yang, sedap, ” keluh suami saya. saya lebih bernafsu bila mendengar apa yang dipinta oleh suami saya. saya kulum batang konek nya yang keras hitam tu, almaklumlah kulit laki saya bukannya cerah sangat, tapi saya putih, macam India dengan Cina pulak kami berdua.

suami saya mula membaringkan saya dia atas katil. Lalu dia jilat tubuh saya. Dia hisap payudara saya sepuas-puasnya. “Aah. ” saya mengerang. kesedapan. Lidah suami saya semakin nakal, jilatanya semakin rakus.

Seluruh badan saya menjadi mangsa tapi saya memang suka. Lidah suami saya makin ke bawah, Bawah sampai ke puki saya suami saya berhenti. Dia menarik kaki saya, kiri dan kanan.

“Ah. ” Dia mula menjilat seluruh puki saya. “Aah. ” saya tak tahan, “ish ah sedap! ” saya tak tahan. saya mendesis sekuat-kuatnya menjerit kesedapan. suami saya tak peduli jeritan kesedapan saya, dia terus menyedut keletit saya.

Cerita Sex Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Dipancut Dalam Mulut

“Ah. ” saya dah tak tahan, “ah sedap! ” Kuat-kuat saya menjerit kesedapan. “Aah. ” saya merayu pada suami saya supaya dia cucuk konek nya ke dalam puki saya, saya sudah tak tahan.

suami saya gesel-geselkan kepala konek nya pada biji clit saya. “Aah sedap fuck me! Fuck me sayaang! ” jerit saya. “Aah. ” Tiba-tiba suami saya terus menikam konek nya kedalam lubang puki saya.

“Aah. ” saya menjerit kesedapan. “Arggh uh. ” berganti dengan suara suami saya. Kami masing-masing di puncak berahi. Tiba-tiba pintu bilik kami terbuka. Au dan suami saya berhenti seketika.

Rupa-rupanya kawan suami saya. Kami terhenti seketika. Dalam masa tu kami sudah lupa bahawa kami ada tetamu. saya ingatkan seperti biasa, kami tinggal berdua saje, pintu bilik kami tak ditutup rapat.

saya rasa dia terdengar kami projek dan stimlah tu. Dia mencuri dengar di pintu hingga tersandar sampai pintu terbuka luas. Kami tersentak seketika, lupa pula ada tetamu rupanya kami.

Hm suami saya memandang saya sambil mengenyit mata, kemudian saya senyum. Itu adalah. isyarat bahawa saya setuju dan paham apa yang suami saya maksudkan. Sebelum ni memang saya ada merancang nak ajak kawan dia join tapi selalu je tak jadi kerana ni cuma cakap-cakap je.

Lalu saya bangun, dari katill dan saya terus menarik tangan kawan suami saya ke sisi katil. suami saya memberi isyarat dengan tersenyum. saya mulalah menjalankan tugas saya.
Cerita lucah Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Dipancut Dalam Mulut

  • saya membuka seluarnya lalu menjilat-jilat batang konek nya seperti mana saya menjilat batang konek suami saya, sambil saya menjeling ke arah suami saya. saya tersenyum kerana batang konek nya sudah menegak, saiz lebih kurang batang konek suami saya je, tapi ini yang kami selalu impikan, dua lelaki belasah saya seorang, tak sangka jadi kenyataan.
  • saya kulum semahu-mahunya. saya menjeling suami saya, suami saya mengosok-gosok batang konek nya sendiri. Kawan suami saya mendesis kesedapan, batang konek nya saya jilat semau-maunya. Dengan jelingan, saya suruh suami saya datang dekat.
  • Ah. setelah itu saya lihat suami saya menghulurkan batang nya ke arah mulut saya. saya mula menukar posisi lalu mengulum batang konek suami saya bergilir-gilir, kiri kanan tangan saya memegang batang, macam filem lucah rasanya, tapi ini yang saya inginkan, bukan boleh dapat selalu.
  • saya kulum batang konek suami saya, kemudian batang konek kawannya, gilir-gilir saya kerjakan. Suara mereka berdua bergema kesedapan. “Aah. ah. jilat yang jilat, ” suara suami saya dengan nada tengah kesedapan.

Lama juga saya mengulum dua batang sekaligus ni. Sakit mulut, sekali dua masuk serentak, tapi saya cuba gagahi jua kerana saya tau suami saya pun suka saya mengganas.

Perlahan-lahan suami saya membaringkan saya di atas katil. “Jilat la. ” dia menyuruh kawan dia menjilat puki saya. Dalam diam rupanya kawan dia pun suka menjilat puki.

burit saya dijilatnya, bukan setakat dijilat, malah lidahnya dimasukkan ke dalam lubang puki saya. “Aahh. ” selera mereka berdua sama. Kawan suami saya mula naik ke atas dengan posisi 69 dan menghulukan batang untuk saya kulum.

“Ah sungguh sedap. uuha bestnya! ” Kemudian suami saya menghulur batang konek nya, saya mengulum batang konek suami saya pula. saya kulum bergilir-gilir batang mereka sambil puki ku dijilat oleh kawan suami saya. cerita melayu isteri mengulum batang

Kawannya mula berani. Mula bermain dengan puki saya, menjilat-jilat dengan lidahnya. Nikmatnya saya sambil mengulum dan dijilat. “Aah. ” Selepas tu posisi pun bertukar. Kawan suami saya mula mencucuk batang konek nya.

“Aah. ” saya terkejut! suami saya senyum, mulalah kawannya menyorong tarik sambil saya mengulum batang konek suami saya. “Longgar dah bini kau ni, tapi best, ganas, ” katanya.

“Ala. , saya dah biasa belasah dia kaw-kaw! ” kata suami saya sambil saya mengulum dengan deras batang konek nya, meleleh-leleh air liur saya semasa mengulum. Tak ada rehat saya dikerjakan.

Langkah seterusnya, saya tukar ke posisi doggie. Kawan suami di bawahku, saya masukkan batang konek nya ke puki saya menggunakan tanganku. Datang lagi suami saya menghulurkan batang dia ke mulutu saya sambil membiarkan puki ku diterjah oleh lelaki lain.

Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Pancut Dalam Mulut kisah lucah cerita seks, melayu, isteri mengulum batang dua sekaligus melayu isteri mengulum batang

Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Pancut Dalam Mulut

Nikmat sungguh, sambil saya mengoyang-goyang dubur dan mulut saya penuh dengan kepala pelir suami saya. saya rasa lupa semua, apa yang saya mahu hanya sedap. Sedap dibelasah oleh dua lelaki.

saya tak sangka, begini rasanya. Perlahan-lahan suami saya tarik batang konek nya dari mulut saya, direbahkan badan saya ke kawannya, bibirku bertemu bibir kawannya. Kami berkucup, lidah bertemu lidah, sambil tangan dia meramas-ramas payudara saya.

Sekali sekala dia menghisap payudara saya. Sedap. Sedang saya kesedapan dilayan begitu, lalu suami saya dari belakang memasukkan batang konek nya ke puki saya. “Aah. ” itulah yang saya idamkan selama ini.

Penuh puki saya, dua batang berlaga-laga di dalam puki saya. “Uuhahah ah. ” saya mengerang kesedapan. “Sedap yang? ” Tanya manja suami saya sambil tersenyum, tangannya dari belakang memegang dubur saya, menepuk-nepuk.

“Sakit tapi sedap. ” Kadangkala tangan dia meramas payudara saya dari belakang. “Abang nak anal boleh? ” suami saya bertanya. saya anguk saje tanda setuju dan memang saya inginkannya.

Kemuadian suami saya mencabut batang konek nya lalu dia gosok belakang lubang jubur saya. Perlahan-lahan dia masukkan. Senang saja sebab kami suami isteri selalu main belakang. suami saya mula sorong tarik, kawannya pun sorong tarik jua, lubang saya merasa ah sedap tak terhingga.

“Laju bang laju, ” keluhku, “rasa sedap sangat. ” Mereka berdua bergilir-gilir memasukkan batang pelir ke dua lubang nikmatku. saya tak tahan, saya rasakan air terlampau banyak sudah pon mengalir keluar.

Dalam tak sedar, saya telah pun klimaks. Last sekali saya mengulum dua-dua batang. Kemudian dua-dua batang terpancut dalam mulut saya. “Aah saya puas. Pagi esoknya, saya mulakan sekali lagi sebelum kawan suami saya pulang.
***

cerita seks, melayu, isteri mengulum batang, dua sekaligus, cerita melayu isteri mengulum batang
Isteri Mengulum Batang, Dua Sekaligus Dipancut Dalam Mulut cerita seks, cerita seks, melayu, isteri mengulum batang, dua sekaligus, cerita melayu isteri mengulum batang cerita lucah 2019, melayu, Cite lucah, Novel blue sex, cerita seks, melayu, isteri mengulum batang, dua sekaligus, cerita melayu isteri mengulum batang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close