Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih

Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih | stlh berulang kali saya bersama isteri boss aku. Seminggu boss saya cuti, dan saya bersamanya 4 hari.

Stlh boss saya balik saya cuba curi curi masa bersamanya. saling inggin mengecapi kesedapan dan saya percaya die amat berpuas hati pada aku. hanya firsttime saya dgnnya sahaja 10 minit.

Novel Sex Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih

Satu hari saya terlalu rindukan belaian dia, dan saya akan meninggalkan rtm tak lama lagi. aku telefon die untk ketempat biasa. Katanya “akak sibuk kerna keluarga dari kampung datang” die minta 3 hari lagie la.

-----------------
brunette fucked hard, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, teen fuck
MILF threesome, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, sexy ass
video tube sex, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, daughter anal sex

Tak apa, saya call Ginna. isteri boss sedaranya dan minta datang ketempat biasa. die orang tak kisah kerna sedaranya pernah tido kat situ. Di kantin kitorang tak menunggu bnyk masa dan kurang bercakap.

Ginna terus memeluk saya dan katanya” Ginna terlalu rindukan Dariz la”kami bercium lama, selama ini kitorang tak pernah terlanjur. Entah kenapa kali ini saya teringat mak sedaranya, belaiannya dan enjuttannya. aku meramas payudara Ginna dalamm tshirt. Ginna mendongak sahaja “ush” sambill matanya pejam.

“sedap, lama Dariz tak ramas Ginna punya”. “Dariz pun rindukan Ginna” sambill saya selinapkan tangan saya masuk kedalam tshirt Ginna, Ginna tepis “hantar Ginna balik, dulu Dariz tak macam ni, kitaorang kan dahh janji cume dalamm baju aje”.

“Dariz tahu Ginna , tapi Dariz terlalu rindukan Ginna””Dariz nie kawan ngan Ginna kerna cinta ke nafsu”. saya terkedu hampir tak terjawab, saya senyap dan diam. Ginna terus menggoyangkan bahu saya sambill berkata ” Ginna tanya Dariz ni, Ginna sayangkan Dariz dan Ginna ingin kitaorang terus berkawan untuk selamanya. Tanpa merosakkan denngan begini”.

Sekali lagie saya diam, saya lepaskan pelukkan saya yanng agak longgar tadi. Ginna cuba menggoyangkan bahu saya lagi. ” Dariz, tengok mata Ginna ni” kemudian kitorang diam agak lama, hanya saya terasa belaian tangannya mengelus rambutku.

Aku masih ghairah sambill masih terbayang aksi denngan mak sedaranya. Sememangnya saya terlalu gian. aku terlalu inginkan kesedapan berulang lagi. aku cium lembut pipinya, telinganya dan lehernya. Tiada tindak balas.

“is, us” sambill die pejam mata. Ginna menggeliat geli atau seronok, yanng pasti saya bertambah syok. “Dariz, kenapa kitaorang jadi macam ni”. “Dariz terlalu sayangkan Ginna, Ginna, Dariz terlalu rindukan Ginna” serta-merta saya memeluk erat badannya, tak saya sangka Ginna membalas denngan erat sekali sambill mengelus kecil.

Kisah Lucah stim Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih Novel Erotik

“hish”. lembut, ghairah dan tangan saya dahh dalamm bajunya serentak tu, mulut kitorang masih bertaut lembut dan halus, saling menghisap. aku cuba membuang tshirtnya. Putih sunguh dadanya, payudara nya tak terlalu besar tapi cantik , mulus.

Aku buka colinya sambill mulut kitorang bertaut. Pengalaman saya ngan mak sedaranya kugunakan sepenuhnya ush, ish” betul-betul dicuping telinga aku. Tangan kanan saya dahh kat faraj nya, tanpa spender, tak setemabam mak sedaranya tapi terasa kepadatannya. Berair sikit. aku memainkan biji kelentitnya. “sedapnya Dariz, Dariz, kenapa sedap sangat ni”. aku diam je. Terus mulut saya lepaskan ke puting payudara nya sebelah kiri. Mak sedaranya kata, payudara kiri lebih sedap bagi awek “ush” sambill die menggeliat, mengangkat jubur nya.
Novel Lucah stim Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih

  • “sedhh, awwh” saya buka skirtnya. Ginna bogel depan aku. Percayalah body lagie cantik daripada mak sedaranya. Anak dara 18 katakan. aku menjilat seluruh badannya. aku tak ingin jilat faraj , busuk! aku dahh berbogel, zakar dahh tegang saya tak blh tahan denngan bodinya yanng putih, gebu.
  • “Ginna, Dariz ingin masukkan zakar ” Ginna cume diam “isa adus Dariz, isush” mata kejap. aku kangkangkan paha terus memasukkan zakar saya kedalam faraj. “oh ketatnya”. “aduszs, slow sikit Dariz” sambill menolak sikit badan aku.

Saya menjunamkan perlahan lahan zakar kedalam. “ush” Ginna masih memelukku denngan erat sambill mengerutkan matanya. “sedapnya Dariz”. aku mecium tengkuknya mencium kat yanng terdaya. Terasa kemutan faraj nya yanng sangat berbeza denngan mak sedaranya.

Aku terasa zakar saya sejuk. “ushh sedapnya” Ginna memelukku erat. Kakinya memaut jubur ku. aku rasa zakar saya betul2 masuk kedalam. Terasa sungguh sejuk dan rasa lelehan keluar dari faraj nya.

Ginna perlahan-lahan lepaskan pelukkannya dan saya masih menghayun zakar ku perlahan lahan mengikuti alunan jubur nya. Kembang-kuncup kemutan sungguh terasa. “Dariz, Ginna sayangkan Dariz, jangaan tinggalkan Ginna lepas ni, plisz, ish sedapnya”.

Cerita Malay Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih

” Ginna Dariz sayangkan Ginna”. “Dariz, Ginna tak nyesal buat gini denngan Dariz, tapi sedapnya” Ginna terus menggoyangkan jubur nya. aku minta Ginna mengayunkan jubur nya ke kiri dan ke kanan “adusz Ginna, Dariz gembira dengann Ginna”.

“osh, Ginna ” Serentak denngan tuu saya peluk erat Ginna bertaut dan saya pancut kedalam dan itu yaang buat Ginna memeluk saya terlalu erat. kita diam seketika untuk mengecapi kesedapan itu.

Zakar saya masih kat dalamm faraj Ginna. aku belai Ginna lembut dan Ginna tak menangis. stlh hampir 30 minit zakar saya kat dalamm faraj Ginna, terasa balik kekejangnya, saya ayun sekali lagie dan kali Ginna sungguh menakjubkan, mainan kitorang kali ini sungguh sedap dan Ginna cukup puas.

Kita sungguh letih dan saya terbangun esok kantin tutup. Ginna minta saya sekali lagi. Kali nie Ginna yanng memulakannya dan saya mengajar macammana mak sedaranya mengajar aku. kita buat selepas tuu 2 kali Ginna terlalu penat.

Kemudian Ginna memberitahu aku, ayahnya akan berpindah minggu tuu jg sebab tuu seluruh keluarganya ada di kl. Ginna minta saya tak meninggalkan dia. aku berjanji saya tetap menantinya. aku juge sayangkan Ginna sepenuh hati ku.

Kita berjanji untuk saling menyintai. kita berhubung selama 2 tahun Selama nie saya setia denngan isteri boss yanng seksi nie. aku dahh putus denngan mak sedaranya kerna die dan selepas tuu saya tak keruan sehinggalah saya berjumpa denngan seorang yanng bernama Veny.

Jumpa lagie denngan pengalaman saya ngan Veny pula , die pun masih dara.

Read More..

-----------------
sexy ass, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, big boobs
Asian horny teen, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, tight pussy
naughty sex, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, sex erotica wife

Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, and bini gian batang, awek jepun seksi, awek jepun seksi, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih 2017, isteri seksi gersang, jdm vk, Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, malay seks, and malay seks, janda tetek besar, isteri seksi gersang, bohsia manja, and Jolok Faraj Bini Orang Sampai Letih, malay seks

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close