Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1

Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks – Malam itu saya tdk balik ke Flat saya. saya tidur di rumah abang ku saja! memanng ada bilik khas untk ku di rumahnya. Rumahnya besar 8 bilik. Maklumlah diaorang orang bisnis. Selalu ada tetamu. Buat jamuan dinner. Walaupun mereka dahh lama kawin, malangnya mereka tak ada anak.

Akulah yangg selalu menemankan mereka. Drivernya seorang India. Hari itu diaorang minta off sebab abang saya tak ada. Out-station ke Singapura 3 hari kemudian ke Jakarta seminggu. Kakak Ipar ku Rifane namanya.

Kakak saya mmg baik orangnya. dgn saya mmg baik. Tak segan silu. Bergurau saja. abang saya tuu hanya angkat saja. Antara saya dgn abang angkat ku hanya diaorang tua setahun aja.

Diaorang anak keturunan Cina. saya mmg anak kelahiran kedua-dua mama bapak ku. saya dengar kakak ipar saya cerita, abang ku itu suka minum arak sampai mabok teruk. Kekadang kakak ipar saya ada jugak komplen, abang angkat saya tuh.

Woi alahai. kaki betina. ! Bila balik malam, dahh mabok. Kat pipi ada lip-stick gincu. Jalan terhoyong-hayang, merapek yangg bukan-bukan – pasal pompan, dahh tuu pi muntah dlam jamban.

Yuek. ! Yuek. ! Yuek. ! Sampai pagi. Terpikir jg saya, kalu macam tuu mana ada masa untk ‘sex’ ? Hih. kalu asal Cina tuh, Cina gak lah! Camana acuan camtulah penganan! Betulah abang saya tu, sikit pun tak guna.

Bini diaorang gitu punya ‘cun’ , ditinggal tinggalkannya aje! Mujur saya ada. Bolehlah caya. Kalu kena kebas dek ‘kutu’ – mampos dia! Jadi kes naya aja. Betullah cakap atok saya, dlam hidup nih, jgn “minum, merompak, gila pompan & hisap dadah”.

Silap haribulan, bini sendiri nanti orang ‘belasah’. Kena kebas. ! Hahaha. padan muke! Ok lah! tuu diaorang punya story. Tak kesahlah! Walau camana pun, abang angkat saya tuh dahh jadi orang bisnis besar.

Jutawan. ! Rapat dgn politician. Sebut sahaja mana kontrak diaorang mau, pasti dapat. Kontek banyak. Saban hari abang ku sebuk. Kakak Ipar saya tuu mmg tak mau ganggu hal abang saya.

Sebab urusan bisinis nie selalunya leceh, katanya. Lantak ingin pegi ke mana. diaorang tak kesah. Tinggal kat Malaysia saja. Kadangkala berminggu-minggu abang saya keluar negara. Bisnis. ! Bisnis. ! Bisnis.

Saja. ! Kakak ipar saya kadang-kadang naik lemas. Kempunan untk bercengkarama dan berhubung asmara dgn suami, maklum sajalah. Saban hari cerita lain tak ada. buat duit juta-juta! Kalau dahh berminggu-minggu keluar negara, kakak ipar ku kata “abang kau tuu mesti ‘makan luar’ punya, ” katanya..

Bisnis. ! Bisnis. ! Bisnis. saja. ! Ya jugak, bini mana yangg fed-up. Duit berjuta pun tak guna kalau keinginan jantina terabai. Tulah diaorang jenis orangnya abang saya tu.

Dahlah muka macam apek Cina, tak handsome langsung. saya bukan ingin mengaku terer. Taak. tapi mmg handsome. Melayu original. Bukan saya ingin puji diri. Kira-kira kat sekolah saya, banyaak gak Cikgu wanita yangg tergila-gila.

Tapi saya nie pemilih sangat orangnya. Kalo pompan tak sofistikated, saya tak pandang sebelah mata ler. saya ingin cari yangg macam Ayu Azhari macam bintang filem top Indonesia. Lemah lembut dan manja.

Saya berkenan macam kakak ipar saya tuu – Kak Rifane. Macam diaorang saja. diaorang tuu sample aja. Tapi apa diaorang pakai semua kena. Paling bestnya, kadang-kadang saya tidor malam termimpi-mimpi mengigau.

Tapi masalahnya diaorang bini abang angkat saya. diaorang yangg punya. Mana bolehh saya ‘cebau’ hak dia. Kan diaorang kakak ipar saya. Isteri abang angkat saya. Tentu saya berdosa kalau buat tak senonoh pulak.

Hahah. punya taat saya, kan? Kak Rifane tuu bekas pramugari. memanng diaorang cantik. Dulu diaorang Beauty Queen sebelum jadi pramugari. Kalau berjalan dahh puas keliling dunia. Kak Rifane sampai London, New York, Paris, Tokyo, Jakarta, mana-mana.

Sampaikan ke Tembok Negeri Cina pun diaorang dahh sampai. Main tuh! Puas sakan. abang saya jumpa Kak Rifane dulu pun dlam penerbangan Klas Pertama. Lat sebulan kemudia mereka kawin di Hotel mewah.

Hantaran kak Rifane RM20 ribu dgn cicin berlian serba satu. Baju pengantin ditempah di Paris. Ada menteri yangg datang bagi ‘tepung tawar’. Kununnya ingin bagi rahmat. Ah. sudh lah.

Kalau setakat menteri haprak, mana makbul doa mereka! Geng abang ku semua kaki zina. Tak kan Tuhan ingin makbulkan doa mereka semua! Ops. hha. ya. ! Sorry lah. melalut pulak sikit.

Ya. hehe! Itulah latarbelakang mereka. Latarbelakang mereka inilah yangg menyebabkan pergolakan dlam keluarga mereka. Tak sangka saya jadi orang tengah. Macam berhakimkan beruk, dua-dua rugi, yangg untungnya hakim: Beruk! Hahah.

Dahh ingin jadi cerita, lepas saya mandi lebeh kurang pukul 8 malam Kak Rifane (nama kak ipar saya) ajak saya keluar makan di town. Mecedez Benza baru slc 320 baru itu saya yangg lanyakkan.

Berdebus saya bila masuk auto-gearnya. Pintu tak payah tutup, krna ada special compressor yangg menguncinya secra otomatis. saya kalo jadi dreber mmg saya suka. kitaorang pusing keliling town, saya rasa macam naik kapal layar.

Kereta abang saya mmg hebat. Langsung tak goncang. bukan macam proton tua saya! Hihihihi. Hari itu pulak, dreber abang ku tak kerja. diaorang selalu bagi off kalau abang ku ke luar negara.

Kalau Keling mmg begittu lah. Sikit-sikit ingin cuti, pantang ada peluang! Kakak ipar saya kata, “abang kau selalu sebok tak sempat ajak akak makan luar”. Lepas makan dan jalan-jalan, kitaorang balik lebih kurang pukul 10 malam.

Lepas tuu saya relaks tengok cd kat hall, baring atas carpet aja. Cerita “Frankestine In Love” ! Cerita hantu berasmara! Hahaha. Kak Rifane masuk dalam. Tak tau apa diaorang buat.

Tak apalah, itu hal dia. Tak sangka, Kak Rifane bawak secawan kopi lalu duduk di sebelah ku. diaorang baru lepas salin baju tidur. Aduh wanginya bau badan dia. dahh tuu pulak baju tidur jarang.

Saya tiba-tiba stim. Maklumlah ingatan ku masih kepada kesah kak Limah dgn ku siang tadi. memanng orang bujang agaknya, kalau dahh “mengena” sekali. rasa ingin lagi. Batang saya dahh mula ingin keras.

Saya dahh ingat ingin ulang lg sekali. Malangnya, kak Rifane kacau daun. diaorang duduk pula sama. Dekat saya pulak tu. Issy. buat kacau aja. Rasa saya ingin suruh diaorang masuk pi tidor.

Tapi mana bolehh saya ingin arah dia. Ini rumah diaorang punya. saya nie nompang aja. untuk jaga dia. Jadi, saya terpaksa tahan releks aja. kitaorang sembang-sembang kosong pasal kerja.

Kepala saya masa tuu dahh tak bole concentrate lg pasal cerita. Tak bolehh pikir. Ingatan saya kat asyik asyik kepada Kak Limah aja. Rasa terbayang cipap Kak Limah yangg tembam kat celah kangkangnya.

Sambiil sembang tangan saya tak sengaja sentuh sikit tangan Kak Rifane. Yalah. macam melawak-lawak gitu aja! Tak serius apa-apa. Ku cuba dekati Kak Rifane sikit, maklumlah kitaorang duduk dekat dah.

Saya jadi lg berani maklumlah ruang rumah itu kitaorang berdua saja. Kak Limah dahh tidur agaknya. Lagipun jam dahh lebih 10 malam. Tambahan pula, “kerja” kitaorang siang tadi pasti meletihkan! saya sound Kak Rifane, “Kalau abang tak ada nih apa kakak buat? ” tanya ku.

Kak Rifane jawab. Pantas. Katanya, “Apa ingin buat, buatlah apa-apa” katanya. Saya pandang dia. Kak Rifane senyum. Lama-lama diaorang ketawa. Macam ada apa-apa yangg tersembunyi, tapi tak terkata. memanng malam tuu diaorang cukup manis.

Lawa. Kesan make-upnya masih ada tinggal di pipi dan bibirnya. Rambutnya dihuraikan. Tambah pulak diaorang pakai baju tidur nipis hingga nampak coli dan pangkal tetek nya. Kejap tuu diaorang tanya, “Kenapa Man tanya? “.

Saya jawab” je ingin tanya. ” saya senyum. Kak Rifane menjeling saya. saya tengok kakak ipar saya tuu cukup cantik betul, putih, buah dada besar. tak tahanlah tengok Kak Rifane.

Memanng gila abang saya selalu tinggal tinggalkan bini lawanya. “Kakak bolehh tahan abang tinggalkan kakak sampai seminggu macam nih? ” saya tanya. “Tahan macam mana? ” tanya Kak Rifane.

“Tak ada lah. laki bini. ! Anak pun tak ada. Kesian kak sunyi macam ni. ” jawab ku. “Habis ingin buat camana! ” jawabnya, Sekoyong otak saya jadi bengong.

Saya terus diam. Tak cakap. kitaorang duduk diam diam. cd di tv tiba pula bab romantis. Mereka bercium dan membelai mesra. kitaorang asik menonton. Sekejap saya dengar Kak Rifane mengeluh.

Tersedu-sedu nafasnya. Kemudian tiba-tiba Frankestin datang secara mendadak dan menerpa awek manis yangg sdg tidor. secara tiba-tiba aja. Kak Rifane terperanjat lalu memeluk ku. saya tergamam dan memeluknya. saya pegang diaorang kuat-kuat.

Mukanya menungkup ke dada ku. saya ketawa. “Alah. cerita aja. nak takut apa. ” kata ku mententeramkan hatinya. saya terus peluk Kak Rifane. saya rasa diaorang terdiam. dalamm tergamam itu ku usap-usap belakangnya.

Cerita Sex Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks

Mula-mula dari belakang, terus ke bahu. Ku selak rambutnya yangg panjang menutup bahu hingga ke tengkok. diaorang diam saja. Ku usap turun ke pinggang dan ke burit. diaorang diam.

Nafas Kak Rifane berbunyi keras. Mau minyak wanginya makin hebat di hidung ku. diaorang mngkin berpeluh. “Kak. Frankestin dahh buat kerja. dahh jadi orang handsome. ” kata ku. diaorang mengangkat muka memandang ke tv.

Waktu tuu Frankestin sdg bercium dan mengucup pompuan jelita tu. Ganas. gadiis itu meronta. Kemudian pasrah. Satu demi pakaian pompuan itu dibuka. Kini Frankestin sdg merangsang pompuan itu. Kak Rifane masih dlam pelukan ku.

Saya masih mengusapnya. Kak Rifane menjengah muka dlam pelukan ku. Pinggang ku dipeluknya erat-rat. Kini Frankestin sdg menghisap tetek pompuan itu. Diramas-ramasnya. perempuan itu sudh naik nafsu syahwat. Menggeliat.

Saya dengar kak Rifane menarik nafas panjang. Tangan kak Rifane di celah kangkang ku. saya hanya pakai kain sarung (kebiasaan ku) tanpa seluar dlam (suspender). Kini penis ku mulai tegang bila tangan kak Rifane menekan dgn tak sengaja.

Saya menggeletar satu badan. Adengan Frankestin makin hebat. Kini tangan Frankestin sdg meraba-raba celah kangkang pompuan itu. Hai. gamat. saya tak tahan, lalu saya komen, “Tu Frankestin dahh startlah buat lucah, kalau dapat ingin hisap, jilat. Lepas tuu habis diaorang gigit. Frankesntein ingin hisap darah. ! ” kata ku komen.

Kak Rifane pandang muka saya dgn manja. Senyum aja dia. saya pun senyum juga. Ku rapatkan muka ku lalu ku cium pipinya. Perlahan-lahan ku kucup bibirnya, terus kulum lidahnya.

Kitaorang berkucupan. Lama juga. Tiba-tiba kak Rifane menolak ku hingga terlepas. diaorang meloncat dan terus berlari ke atas. saya sedar diaorang menolak. Menyesalkah dia? saya termenung apa yangg saya lakukan itu mmg salah.

Lama jugak saya menung. Lalu ku hirup kopi tadi dan memberhentikan cd. Tutup tv. saya duduk bersandar di sofa sebentar. Hati ku serba salah. saya wajar minta maaf, kata ku.

Diaorang kakak ipar saya. Isteri abang saya. saya beranikan hati. saya berjalan ke tingkat atas. Ku tolak pintu biliknya. Ku lihat biliknya tdk berkunci dan diaorang terbaring di tengah katil membelakang.

Saya duduk di pinggir katil. Ku pegang lengannya. Lampu biliknya di” dim” kan. Cahaya suram. Air-cond berhembus lemah. Ku rapati katil. saya duduk di pinggir katil double-size itu. Biliknya cukup besar.

Cantik berhias. Macam bilik Permaisuri raja. Maklumlah laki orang berduit. Juta-juta. “Kak. Sobri minta maaf tadi. ” kata ku perlahan aja. diaorang terdiam. Ku usap lengannya. diaorang diam saja.

Ku balikkan diaorang telentang. diaorang mengikut tarikan ku. Sekarang diaorang menelentang. Mukanya biasa. Matanya pejam. Ku bercakap meraryu-rayu minta maaf. Dibukanya matanya. Dipegangnya tangan ku lalu diletakkan ke dadanya.

Ku rasa dadanya bergetar. diaorang mengangguk. saya lega. “Kak Rifane tak marah? ” tanya ku. diaorang bagai senyum saja. Ku gerakkan tapak tangan ku di belahan dadanya yangg kenyal itu.

Ku usap-usap dari luar kain. diaorang diam. saya makin nakal. “Kunci pintu dulu, Sobri. ” Katanya. saya berdiri dan mengunci pintu. saya faham. diaorang ada sesuatu yangg tersembunyi yangg saya sendiri tak faham.

Ya. ada sesuatu yangg tersembunyi. Bila saya balik ke katilnya, saya baring disisinya. Ku peluk tubuh gebu Kak Rifane lalu kitaorang pun berdakapan. saya cium dan berkucupan. saya hisap lidahnya.

Lepas tuu saya buka zip night-gownnya. Bila terbuka lalu ku lekangkan hingga ke paras dada. saya naik geram. Kak Rifane merelakan pula. * Kak Rifane tdk membantah. Matanya tertutup rapat semasa saya menguakkan bajunya.

Lalu ku lucutkan kancing belakang branya. diaorang memberi ku ruang. Kini buah dada nya yangg mengkal itu sudh pun terdedah. Aduh, mmg putih kulit kak Rifane. Melepak. Puting susunya kemerah-merahan.

Meluap luap kegeraman saya, lalu ku hisap buah dada nya. Sebelah tangan ku mengepal perlahan. Kak Rifane membiarkan. saya terus tarik diaorang ke dlam pelukan. Mulut kitaorang terus berkucupan.

Bibirnya ku gumam. Kak Rifane membalas kucupan saya. kitaorang berkuluman lidah lama, diaorang hisap lidah saya kuat, saya balas hisapan lidahnya. Tangan saya tak lepas peluang dan terus meramas buah dada nya yangg sederhana besar.

Tangan saya tak dapat ingin genggam habis buah dada kak Rifane. Lama jugak buah dada kak Rifane ku lumati dgn gomolan. Ku dengar nafasnya mengah. Bersileh ganti ku gilir-gilir di antara ramasan dan kucupan.

Napas kak Rifane makin keras. Perlahan-lahan saya seluk dlam baju tidur kak Rifane dari bawah. Kini ku rasa celah kangkangnya basah. diaorang membiarkan. Tak membantah. Bajunya mmg loose. sambiil itu puting buah dada nya saya gentel dan jilat.

Saya jadi stim giler. Puting buah dada nya rasa makin membesar macam guli kaca anak-anak. saya terus buka baju diaorang dan hisap puting buah dada. Bila kena sahaja hisapan saya, kak Rifane terus terjerit perlahan “Sobri” rengeknya.

Saya tanya “Kak Rifane sedap? ” diaorang mengangguk. saya terus hisap lama-lama. Tanpa saya sedar, ku selak hujung kain ku hingga penis ku telanjang. Ku angkat tangan kak Rifane ku capaikan lalu ku letak kat celah kangkang ku.

Kini penis ku menegang. Mulut Kak Rifane nampak terbuka. basah. Ku kucup. Tangan kak Rifane terus guide memegang penis ku yangg tegang. Ku hayun burit ku. Kemudian kak Rifane lancapkan perlahan.

Sementara tangan saya cari jalan masuk ke dlam baju tidur diaorang dari bawah. Bila terselak sahaja bajunya, saya nampak pahanya cukup putih. Lagilah ransangan saya meninggi. Pehanya yangg putih melepak itu ku kangkangkan.

Kini tangan ku mengusap usap celahan kemaluannya yangg basah. Kak Rifane terdiam saja. saya renung mukanya. diaorang nampak nikmat! Ku masukkan jari ku di celah pantienya lalu ku cari kelentitnya.
Cerita lucah Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks

  • Tersentuh saja, ku tengok kak Rifane mengelinjang. Ku gentel perlahan-lahan. Ku usap dari atas ke bawah hingga ke lubang cipap nya. diaorang membiarkan saja. Lendir melomos jari ku. Ku rasa kelentit kak Rifane membesar dan kejap.
  • Bila tangan saya masuk dlam pantie kak Rifane, saya raba di celah kangkangnya. saya dapat rasakan pepek nya udah berair betul. bulu taklah berapa lebat sangat. Halus pula (saya agak sahaja masa tu).
  • Jari ku terus guide jari jemari ku ke biji kelentitnya. Ku usap-usap celahan pantat nya dari atas ke bawah. Bila sampai ke kelentit, ku tekan. diaorang mengelinjang. Ku pusarkan kelentitnya dgn jari ku.
  • Kini Kak Rifane lemas. saya tau, diaorang suka saya gentel bijinya. Bila saya gentel biji dia, diaorang meggeliat, hisapan lidah saya lg kuat seperti bunyi anak kucing manja jilat susu.
  • Saya lepaskan mulut saya dari mulutnya. Tanpa bercakap sepatah, ku kupas baju tidornya. Kini diaorang separuh telanjang. yang tiggal hanya pantienya yangg basah di celah kangkang. Ku usap dari luar.
  • Kak Rifane merelakan. Kemudian ku tanggalkan. diaorang mengangkat pinggolnya melepaskan. Kini Kak Rifane bertelanjang bulat. hanya saya berkain sarung. saya tengok cipap Kak Rifane ada rambut halus yangg lembut.
  • Bukan macam Kak Limah, agak kasar. Ku dakap dadanya dan ku hisap puting susunya smbil meramas ramas. Ku jilat hingga ke perut terus ke pusat. Di pusat, ku mainkan lidah ku.
  • Lama. sambiil itu tangan kiri ku meramas tetek nya dan tangan kanan ku pula menggentel kelentitnya. Kak Rifane mendesah, “ah. syysy. usy. ” seperti orang kepedasan cili. Tangannya tergapai-gapai meramas cadar tilam.
  • Sekali sekali rambutku diramasnya. Kemudian mulut ku terus ke bawah. Kak Rifane mngkin tau yangg saya hendak menjilat pepek nya. diaorang mengangkang lebih luas. Ku benamkan muka ku ke celah kangkangnya.
  • Terbau aroma pepek nya semacam bau tengik. Bau kemaluan pompuan. Ini membuat saya lg terangsang nafsu. Ku masukkan lidah ku di celah bibir vagina nya. Ku jelirkan lidah ku menguit-nguit lubang pepek Kak Rifane.

Makin berlendir banyak. Basah. Waktu itu tangan Kak Rifane memegang penis ku yangg tegang. saya faham. Ku lucutkan kain ku dan berpusaing. Sekarang kitaorang 69. Ku tertiarap atas tubuhnya yangg terlentang.

Ku arahkan kepada kepada konek ku yangg tegang. Ku sasarkan kepala konek ku yangg sudh kembang ke mulutnya. Kak Rifane terus membuka mulutnya dan cuba mengisap kepala penis ku.

Agak susah sebab kepala penis ku lain macam. Kepalanya kembang lebih bear dari batang waktu menegang. setelah berusaha membuka mulutkannya, baru masuk seluruh kepalanya. Ia mengisap batang butuh ku smbil meramas telur ku perlahan.

Bila saya menjilat kelentitnya, terasa Kak Rifane makin kuat menghisap kepala penis ku. Tangan ku memeluk pungguhnya. Ku benamkan muka ku. Ku rasa lidah ku masuk ke dlam lubang cipap Kak Rifane.

Ku kuit-kuitkan. Kak Rifane mengepit kepala kuat-kuat. diaorang makin mendesah. “ah. syysy. usy. ” seperti orang kepedasan cili. jubur nya terangkat-angkat. saya terus memperhebat geletekan lidah ku dicelah vagina nya.

Dalamm satu pergerakan yangg pantas, ku terasa kepala ku tersepit kuat dgn kedua peha Kak Rifane. diaorang mendesah tambah kuat. “ah. syysy. usy. ” seperti orang kepedasan cili yangg amat sangat.

Kepala penis ku dihisapnya kuat-kuat. jubur ku diramasnya. Kukunya mencengkap ke pepejal burit ku. Ku rasa mulutkan menghisap kepala penis ku ketat-ketat. Ku rasa seakan-akan ingin terpancut sperma ku dlam mulutnya.

Tapi ku tahan. Kemudian Kak Rifane releks. saya agak tadi Kak Rifane telah orgasma. Ku tengok air putih meleleh dari lubang pantat nya. Baunya pantat Kak Rifane makin kuat.

Merangsangkan! saya hairan mengapa kuat sekali desakan nafsu ku. mgkin perasaan yangg didorong oleh hakikat bahawa Kak Rifane adalah hak abang ku. Sekarang cipap kepunyaan abang ku tuu sudh jadi milik ku.

Perasaan cemburu itulah yangg membakar nafsu saya hingga jadi teransang sebegini hebat. Sebentar kemudian saya bangun dan atur kedudukan tubuh kitorang. saya buka lengannya dan letakkan bawah bantal. Dadanya membusung tinggi.

Baju tidur Kak Rifane bersepah di sebelahnya. Kini kitaorang betul-betul bertelanjang bulat. saya tak bolehh ingin describe body Kak Rifane! Kemas. Cukup cantik. too beautiful. putih betul, celah kangkang pun putih, bulu cipap diaorang sikit, nipis, biji kelentit diaorang panjang bolehh nampak terkeluar sikit.

Tegang! memanng bertuah abang saya dapat seorang isteri yangg berparas tubuh yangg sejelita bidadari. Maklumkan Kak Rifane nie ialah seorang yangg pernah diberi award “Ratu Pramugari” mas. mgkin krna poket abang ku tuu tebal maka tercangkuklah hati Kak Rifane pada abang saya tu.

Mereka berkahwin selepas bertunang hanya sebulan. Mereka honeymoon ke Hawai. Seperti yangg saya kata tadi, silapnya abang ku hanya satu, iaitu diaorang sebok sangat dgn urusan bisnisnya. Selalu sangat berjalan keluar negara.

Dalamm sebulan beliau hanya bersama dlam 2 minggu. Kemudian terpisah. mgkin ini yangg menyebabkan mereka tdk dapat anak? Tak taulah, tapi begittu lah. ! “Kak. badan Kak Rifane sungguh cantik. Cantik betul. ! ” kata ku memuji.

Diaorang membuka matanya. Senyum. saya terus merangkul tubuhnya mendakap erat-erat. Terasa sayang sangat saya kepadanya. kitaorang berkucupan lagi. Ku renung mukanya. diaorang memandang ku. Matanya kuyu. Seakan Kak Rifane meminta sesuatu dari ku.

Perlahan ku angkat tubuh Kak Rifane. Ku sandarkan tubuh Kak Rifane ke birai katil dgn beralaskan 2 buah bantal. diaorang menurut saja. diaorang sekarang separa duduk berjongkok sandar. Mukanya releks.

Matanya terturup rapat, Kak Rifane semacam menunggu adegan seterusnya. Perlahan saya angkat kedua kakinya ke atas bahu saya. Kini tubuh Kak Rifane seakan-akan berlipat. saya dengar Kak Rifane melenguh panjang.

Sambiil ku peluk belakangnya dan sebelah tangan memegang bahunya. Tangan ku satu lg memainkan kepada batang butuh ku yangg tercacak. Ku halakan ke liang pantat nya yangg berlengas dgn lendir dan air liur ku.

Perlahan-lahan ku masukkan kepala penis ku ke liang vagina nya. saya rasa macam tersepit. Mata Kak Rifane terbuka sedikit. Nafasnya kencang. Ku geselkan kepada batang butuh ku dicelah bibir kemaluannya.

Kemudian ku masukkan ke celah lubangnya hingga ke kepala penis ku. saya tengok Kak Rifane seperti orang bersedia. dgn kemas kedua-dua tangan ku memeluk dan merangkul kedua bahunya. sambiil ku kucup mulutnya, ku tekan kepala penis ku perlahan-lahan masuk ke lubang cipap nya.

Mula-mula ku rasa ketat. Tersepit. Ku dengar Kak Rifane mengeluh. saya tanya, “sakit? “. diaorang menggeleng lemah. Kemudian ku sorong lg sedikit. Ku dengar sekali lg Kak Rifane mengeluh.

Seperti saya kata tadi, mmg kepala penis ku lebih besar dari batang butuh ku. Seperti cendawan busut. Takuknya kembang seperti payung setengah kuncup. Ini mngkin susah sikit jika masuk cara tergesa-gesa.

Kini sekerat kepada batang butuh ku sudh masuk. Ku tarik keluar. Ku dengar Kak Rifane melenguh. saya mula menarik tubuh ku. Kak Rifane merangkul tubuh ku seolah-olah tdk membenarkan saya mencabut batang butuh ku.

Lalu ku tusuk semula. Mulalah sesi sorong tarik. Woowh. Lubang pepek Kak Rifane terasa sempit. Ketat. Tadi pun saya tengok, liang rekahannya. rapat. memanng saya tau, posisi begini menyebabkan otot-otot cipap pompuan sempit dan mengetat.

Ku mulai menghenjut. Mula-mula perlahan kemudian bila lendirnya banyak, makin lubangnya jadi licin sedikit dan geselannya kitaorang hebat. Bedecit-decit bunyinya. Kak Rifane mengeluh. Mulut kitaorang berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya.

Kemudian saya menjongkok dan menghisap biji puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang butuh ku keluar masuk. Bila ku tarik, Kak Rifane melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok Kak Rifane tergapai-gapai kesedapan.

Ku peluk diaorang kemas-kemas. Kini posisi ku seperti orang menunggang kuda. Kak Rifane tersandar menahan lonjakan ku yangg makin kuat. Kini saya meniarap atas badan Kak Rifane yangg gempal.

Pehanya terkangkang luas. saya tdk tahan, lalu ku hisap puting buah dada kak Rifane dgn lahap. sambiil itu batang butuh ku terus menancap kuat menusuk lubang pepek nya. Pada mula tadi slow sikit, bila Kak Rifane nampak lemas ku cepat sorong tarik ku.

Batang butuh ku makin kembang dan membesar. Seolah-olah koyak lubang pepek Kak Rifane yangg ketat tersiat oleh keganasan batang butuh ku yangg keras. Nasib baik air mazi Kak Rifane dahh banyaak keluar jadi licin sikit luang dia.

Sekarang batang butuh ku yangg 61/2 inci itu dahh masuk habis. saya terus benamkan konek saya dlam pepek Kak Rifane. sambiil itu saya buat pusingan dgn burit saya. saya tengok burit Kak Rifane yangg lebar pun ikut ayunan saya.

! Terangkat-angkat. Sekejap Kak Rifane peluk badan saya kuat sambi mengerang. Lepas itu terkulai. Batang saya terus menghenjut. saya rasa ada bebola di hujung dlam pepek Kak Rifane. Bila saya tusuk ke dalam, maka Kak Rifane mengelinjang.

Saya tengok dari air muka, diaorang bukan sakit. saya henjut dalam-dalam masuk pepek Kak Rifane. Kak Rifane mengerang. Hampir 15 minit kitaorang berhenjut-henjutan. kitaorang bergomolan sakan. saya rasa badan Kak Rifane mengejang.

Nafasnya kencang. Kepala nya bergoyang ke kiri-kanan. saya tahu Kak Rifane dahh tak tahan. Tapi saya terus menyorong tarik konek saya dlam pepek Kak Rifane. Kini ku tegangkan dan ku tonyoh perlahan-lahan.

Ku geselkan bulu ku ke kelentitnya. diaorang makin macam teransang. pepek kak Rifane makin becak dan melengas. saya rasa Kak Rifane sdg mengalami klimeks. Mata Kak Rifane pejam mata rapat.

Mukanya berkerut seperti menahan sesuatu keperitan. Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Kak Rifane makin kencang. Sah Kak Rifane dahh ingin puas. Mulut Kak Rifane yangg kecil itu ternganga terutama bila saya tarik.

Saya kucup, saya sedut dan saya mainkan lidahnya. payudara nya ku ramas dan ulit perlahan dan kepal-kepal. Putingnya ku gentel. Jadi tangan kiri ku turun ke bawah menggentel kelentitnya.

Diaorang merengek keras. ! “Ummngh. !. “Kak Rifane melenguhh. saya percepatkan henjutan ku. memanng waktu itu ku rasa kesedapan yangg terhingga. Ku tanya Kak Rifane, “Sedap. ? ” diaorang tdk menjawab, hanya mengeluh, melongoh umpama menyatakan.

Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks cerita malay isteri curang

Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks

” Ya. ! “. Henjutan ku makin hebat. Seluruh tubuh Kak Rifane ku peluk kuat. smbil kakinya memeluk kuat badan saya. Kemudian tiba-tiba diaorang menggelepar seperti ayam liar dipegang.

! saya tahu diaorang sdg menemui klimaksnya. saya masih bertahan, walaupun hanya sedikit lagi. air mani ku pun rasa ingin memancut. saya terus menghenjut. saya pun dahh tak tahan juga.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Kak Rifane menggeliat dan burit nya bergoyang ke kiri ke kanan. kitaorang saling berpautan. Waktu itu ku henjut dan tusuk seluruh batang butuh ku habis, berdecit-decit pepek nya.

Lendirnya banyak. Seluruh tenaga ku merangkul tubuh Kak Rifane. saya terus tekan. Tekan dalam-dalam. kitaorang sama-sama mencapai klimaks. kitaorang sungguh-sungguh merasa nikmat. Kak Rifane menerima rangkulan itu semacam lemas.

Kak Rifane tercungap-cungap. Waktu pancutan pertama itu, saya rasa badan Kak Rifane seperti terperanjat. mgkin itu krna air pertama lelaki biasanya mmg kuat semperotannya. Panas! Kemudian semperotan kedua, ketiga dan ke empat.

Selebihnya ku rasa seperti mengalir saja. saya terus memompa batang butuh ku keluar masuk. Kak Rifane yangg lemas itu membiarkan saja. Seluruh tubuhnya yangg lembut dan tdk bermaya itu ku ulit, dan ku kepak-kepak.

Umpama orang yangg mengidam sangat. Kak Rifane menerima rangkulan itu seperti orang lemas. Kak Rifane tercungap-cungap. Kini tubuhnya masih belum ku lepaskan. batang butuh ku masih terbenam. saya rasa dlam saluran kemaluan ku mengalir sperma.

Ku biarkan. Mulut kitaorang berkucupan. Sesekali ku ramas tetek nya. Kemudian saya menjongkok dan menghisap buah puting tetek nya. Sementara itu saya terus menghenjut batang butuh ku keluar masuk, walaupun semakin lemah.

Bila ku tarik, Kak Rifane melenguh. Kemudian ku tusuk. Ku tengok Kak Rifane tergapai-gapai. Ku peluk diaorang kemas-kemas. “Kak Rifane dahh keluar? ” saya tanya. diaorang menganguk. “Puas? ” tanya ku.

Diaorang senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku. Makin nampak kejelitaan Kak Rifane. Senyuman pragawatinya dihiasi dgn giginya yangg putih dan tersentil pula hujung lidahnya. saya tak tahan lalu ku kucup dan hisap lidahnya.

Diaorang menjelirkan lidah panjang lagi. kitaorang terus berkucupan. kitaorang bercumbuan. kitaorang masih bersatu tubuh. pelir ku masih di dlam vagina nya. Ku rasa batang butuh ku sudh makin lemah.

Perlahan-lahan ku cabut. Ku tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang cipap nya. Mengalir pekat. Kak Rifane hendak bangun. Ku tahan badannya. Lalu saya membongkok ke celah kangkangnya.

Saya bukakan bibir kemaluannya. Merah. Bau hanyir menyelubungi udara bersekali dgn aroma pepek pompuan. saya tau, hunjaman dan hentakan ku tadi menyebabkan pepek Kak Rifane melengas jadi merah jambu masak.

Ku dengar Kak Rifane bercakap manja perlahan-lahan, “Sobri. tak jijik ke? ” Ku pandang ke mukanya. sambiil ku jilat puting tetek nya. “Tak. ” jawab ku. kitaorang tersenyum. Ku capai tissue di atas meja lampu.

Ku selebek celah kemaluannya. Ku usap hingga kering. Waktu itu mata Kak Rifane tertutp rapat seperti masa saya kongkek pepek nya tadi. saya tengok, lubang pepek nya terbuka luas sebab baru sahaja lepas kena sondolan kepala batang penis ku yangg kembang.

Nampak lubang pepek Kak Rifane merah. Terkuak. Kak Rifane membiarkan saya menyelebek seluruh rongka pepek nya. saya mmg suka tengok lubang pepek pompuan. Sekejap ku pandang mukanya yangg cantik itu.

Diaorang senyum merelakan ku mencelebik pepek nya. dalamm hati ku berkata, ” perempuan secantik ini pun akhirnya lemas jugak kena penangan saya. ” pepek Kak Rifane yangg berlendir kini kering ku usap.

Ku biarkan kak Rifane baring tanpa selimut. kitaorang berdua telanjang gegat. Berpelukan. Puas. dalamm berdakapan itu, saya bisikan, “Kak Rifane btl puas? ” diaorang jawab, “Mh. ” “Dengan abang? ” tanya ku.

“abang Man selalu sangat out-station. Bila pulang dahh letih. Buat kejap. Kemudian tidur! ” katanya. “Habis camana tuh? ” sampuk ku. “Dia puas. kitaorang terkebil-kebi sampai pagi. ” Kak Rifane macam komplen.

“Dengan Sobri tadi? ” tanya. “Tulah pertama kali dahh dekat setahun nih! ” katanya. Jujur sekali. saya kesihan. “Tak apalah. ” jawab ku penuh makna. kitaorang tidur berdakapan. tapi, tidor kamu hanya sebentar melepaskan lelah.

voyeur hidden cam, Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, exhibitionist sexy teen
daughter anal sex, Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, voyeur hidden cam
naughty sex, Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, tight pussy

Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, and isteri seksi gersang, bohsia manja, bini gian batang, Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1 2017, bohsia manja, jdm vk, Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, malay seks, and bini gian batang, awek jepun seksi, isteri sundal, dara cun cipap gatal, and Kakak Ipar Sundal Nak Puas Seks #1, janda tetek besar

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close