Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy

Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy | setelah berulang kali saye bersama isteri boss aku. Seminggu boss saye cuti, dan saye bersamanya 4 hari. setelah boss saye balik saye cuba curi curi masa bersamanya. saling inggin mengecapi kesedapan dan saye percaya die amat berpuas hati pada aku.

Hnya firsttime saye dgnnya jer 10 minit. Satu hari saye terlalu rindukan belaian dia, dan saye akan meninggalkan rtm tak lama lagi. saye telefon die untukk ketempat biasa. Katanya “akak sibuk kerna keluarga dari kampung datang” dia minta 3 hari lagie la.

Novel Blue Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy

Tak apa, saye call Ginna. isteri boss sedaranya dan minta datang ketempat biasa. dia orang tak kisah kerna sedaranya pernah tido kat situ. Di kantin kitaorang tak menunggu bnyk masa dan kurang bercakap.

virgin pussy, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, naughty sex
sexy Russian teen, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, cuckold husband wife fucked
tube movie sex, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, cuckold husband wife fucked

Ginna terus memeluk saye dan katanya” Ginna terlalu rindukan Dariz la”kami bercium lama, selama ini kitaorang tak pernah terlanjur. Entah kenapa kali ini saye teringat mak sedaranya, belaiannya dan enjuttannya. saye meramas payudara Ginna dlm tshirt. Ginna mendongak jer “ush” sambill matanya pejam.

“sedap, lama Dariz tak ramas Ginna punya”. “Dariz pun rindukan Ginna” sambill saye selinapkan tangan saye masuk kedalam tshirt Ginna, Ginna tepis “hantar Ginna balik, dulu Dariz tak macam ni, kami kan dahh janji hanye dlm baju aje”.

“Dariz tahu Ginna , tapi Dariz terlalu rindukan Ginna””Dariz nii kawan ngan Ginna kerna cinta ke nafsu”. saye terkedu hampir tak terjawab, saye senyap dan diam. Ginna terus menggoyangkan bahu saye sambill berkata ” Ginna tanya Dariz ni, Ginna sayangkan Dariz dan Ginna nak kami terus berkawan untuk selamanya. Tanpa merosakkan dengan begini”.

Sekali lagie saye diam, saye lepaskan pelukkan saye yang agak longgar tadi. Ginna cuba menggoyangkan bahu saye lagi. ” Dariz, tengok mata Ginna ni. ” kemudian kitaorang diam agak lama, hnya saye terasa belaian tangannya mengelus rambutku.

Saye masih ghairah sambill masih terbayang aksi dengan mak sedaranya. Sememangnya saye terlalu gian. saye terlalu inginkan kesedapan berulang lagi. saye cium lembut pipinya, telinganya dan lehernya. Tiada tindak balas.

“is, us” sambill die pejam mata. Ginna menggeliat geli atau seronok, yang pasti saye bertambah syok. “Dariz, kenapa kami jadi macam ni”. “Dariz terlalu sayangkan Ginna, Ginna, Dariz terlalu rindukan Ginna” serta-merta saye memeluk erat badannya, tak saye sangka Ginna membalas dengan erat sekali sambill mengelus kecil.

Cerita Sex Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy Novel Erotik

“hish”. lembut, ghairah dan tangan saye dahh dlm bajunya serentak tu, mulut kitaorang masih bertaut lembut dan halus, saling menghisap. saye cuba membuang tshirtnya. Putih sunguh dadanya, payudara nya tak terlalu besar tapi cantik , mulus.

Saye buka colinya sambill mulut kitaorang bertaut. Pengalaman saye ngan mak sedaranya kugunakan sepenuhnya ush, ish” betul-betul dicuping telinga aku. Tangan kanan saye dahh kat cipap nya, tanpa spender, tak setemabam mak sedaranya tapi terasa kepadatannya. Berair sikit. saye memainkan biji kelentitnya. “sedapnya Dariz, Dariz, kenapa sedap sangat ni”. saye diam je. Terus mulut saye lepaskan ke puting payudara nya sebelah kiri. Mak sedaranya kata, payudara kiri lebih sedap bagi pompuan “ush” sambill die menggeliat, mengangkat jubur nya.

“sedhh, awwh” saye buka skirtnya. Ginna bogel depan aku. Percayalah body lagie cantik daripada mak sedaranya. Anak dara 18 katakan. saye menjilat seluruh badannya. saye tak ingin jilat cipap , busuk! saye dahh berbogel, konek dahh tegang saye tak bolih tahan dengan bodinya yang putih, gebu.
Citer Blue Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy

  • “Ginna, Dariz ingin masukkan konek ” Ginna hanye diam “isa adus Dariz, isush” mata kejap. saye kangkangkan paha terus memasukkan konek saye kedalam cipap. “oh ketatnya”. “aduszs, slow sikit Dariz” sambill menolak sikit badan aku.
  • Saye menjunamkan perlahan lahan konek kedalam. “ush” Ginna masih memelukku dengan erat sambill mengerutkan matanya. “sedapnya Dariz”. saye mecium tengkuknya mencium kat yang terdaya. Terasa kemutan cipap nya yang sangat berbeza dengan mak sedaranya.

Saye terasa konek saye sejuk. “ushh sedapnya” Ginna memelukku erat. Kakinya memaut jubur ku. saye rasa konek saye betul2 masuk kedalam. Terasa sungguh sejuk dan rasa lelehan keluar dari cipap nya.

Ginna perlahan-lahan lepaskan pelukkannya dan saye masih menghayun konek ku perlahan lahan mengikuti alunan jubur nya. Kembang-kuncup kemutan sungguh terasa. “Dariz, Ginna sayangkan Dariz, jangan tinggalkan Ginna lepas ni, plisz, ish sedapnya”.

Novel Blue Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy

” Ginna Dariz sayangkan Ginna”. “Dariz, Ginna tak nyesal buat gini dengan Dariz, tapi sedapnya” Ginna terus menggoyangkan jubur nya. saye minta Ginna mengayunkan jubur nya ke kiri dan ke kanan “adusz Ginna, Dariz gembira dengann Ginna”.

“osh, Ginna ” Serentak dengan tue saye peluk erat Ginna bertaut dan saye pancut kedalam dan itu yaang buat Ginna memeluk saye terlalu erat. kita diam seketika untuk mengecapi kesedapan itu.

Konek saye masih kat dlm cipap Ginna. saye belai Ginna lembut dan Ginna tak menangis. setelah hampir 30 minit konek saye kat dlm cipap Ginna, terasa balik kekejangnya, saye ayun sekali lagie dan kali Ginna sungguh menakjubkan, mainan kitaorang kali ini sungguh sedap dan Ginna cukup puas.

Kita sungguh letih dan saye terbangun esok (ahad) kantin tutup. Ginna minta saye sekali lagi. Kali nii Ginna yang memulakannya dan saye mengajar macammana mak sedaranya mengajar aku. kita buat selepas tue 2 kali Ginna terlalu penat.

Kemudian Ginna memberitahu aku, ayahnya akan berpindah minggu tue juge sebab tue seluruh keluarganya ada di kl. Ginna minta saye tak meninggalkan dia. saye berjanji saye tetap menantinya. saye juge sayangkan Ginna sepenuh hati ku.

Kita berjanji untuk saling menyintai. kita berhubung selama 2 tahun Selama nii saye setia dengan isteri boss yang seksi nie. saye dahh putus dengan mak sedaranya kerna die dan selepas tue saye tak keruan sehinggalah saye berjumpa dengan seorang yang bernama Veny.

Jumpa lagie dengan pengalaman saye ngan Veny pula , die pun masih dara.

hot ass latina, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, hot ass nurse
MILF threesome, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, virgin pussy
daughter anal sex, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, Asian horny teen

Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, and isteri sundal, malay seks, isteri sundal, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy 2017, bohsia manja, jdm vk, Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, bohsia manja, and dara cun cipap gatal, malay seks, janda tetek besar, bohsia manja, and Lazat Cipap Bini Boss Cun Sexy, isteri seksi gersang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close