Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam

Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam , “I nak ke jb minggu depan, tolonglah tengok-tengokkan isteri dan anak I tu” ujar Isman semasa kami sama-sama tengah membasuh kereta minggu lepas. ” Eh, kau nak ke sana buat apa dan berapa lama? ” tanya ku.

” Ada kursus pulak, dan lama, seminggu. Kena berpuasalah I. ” jawab Isman. “Tak boleh bawa Afni kerana kursus berkumpulan dan hanya asrama disediakan. Nak hantar balik kampung tak ada masa pulak, lagi pun Ibnu tu kecil sangat lagi untuk naik bas. Afni tak tahu lagi dan I sengaja tak mahu beritahu dia, nanti dia paksa hantar dia balik kampung semula pulak” tambahnya lagi.

” ok” jawab I. Afni tu isteri Isman yg cantik dan mempunyai bentuk badan yg menggiurkan. Dia baru sahaja melahirkan anak sulung mereka Ibnu kira-kira tiga bulan yg lalu dan Afni baru sahaja kembali dari kampung selepas pantang.

Sejak balik selepas melahirkan anak ini, Afni semakin cantik dan tetek nya semakin besar memandangkan ia mengandungi susu. Kadang-kadang tu, bila melihat Afni menyiram pokok bunga dengan memakai t-shirt dan kain batik, rasa nak meramas aja tetek nya yg besar itu.

Siap sahaja membasuh kereta, I segera masuk untuk mandi kerana isteri I hendak pergi shopping. Semasa sedang bersiram, otak I mula berfikir. Ini peluang baik ni, kucing dah nak pergi.

Baik I plan strategik punya untuk memasang pukat. Hari itu semasa shopping, I ikut sahaja kehendak isteri I. Banyak juga dia membeli belah, untuk menghias pelamin persandingan adiknya cuti sekolah akan datang katanya.

Memang sudah menjadi resam keluarga Tini, isteriku akan jadi tukang gubah hantaran dan pelamin jika ahli keluarganya mengadakan majlis perkahwinan. Bakat dah ada, tak payah nak upah-upah sebab harganya bukan lah murah.

Plan sudah diatur dan pada Jumaat petang, I mengajak Tini dan anak-anak I yg dua orang tu untuk pulang ke kampungnya seperti setiap bulan kerana Sabtu pertama ialah hari bercuti.

Lagipun, rumah ibubapa Tini bukannya jauh sangat dengan Kuala Lumpur, di Raub sahaja. Pada petang Ahad, I bersiap-siap untuk pulang ke Kuala Lumpur. ” Betul ke tak apa kalau Tini tinggal di sini? ” tanya Tini tak percaya.

” Tak apa. lagi pun abang tengok banyak persiapan belum dibuat. Kesian Mak dan Ayah nak buat sendirian. Bakal pengantin pun tak balik tolong Mak dan Ayah. ” jawab ku.

” abang tak apa ke. nanti siapa nak masak untuk abang? ” tanyanya lagi. ” Alah. abang makan dekat kedai aja. Kedai kan banyak dekat-dekat rumah kita tu. Nanti Jumaat depan abang balik sebab Sabtu depan cuti lagi dan majlis tu hari Ahad kan? ” tanya ku.

” Okaylah macam tu. abang selalu bawa handphone kalau berjalan, okay? ” pesan Tini lagi. ” Okay. okay. ” jawab ku dan mulakan perjalanan pulang. Lalu sahaja rumah tol Gombak, hati I mula berdebar-debar.

Rileks. rileks. I menenangkan diri sendiri. Masuk sahaja pagar rumah, I ternampak kereta Isman di depan rumahnya. “Eh tak jadi pergi ke” tanya hati ku kecewa. Rumah kami ialah rumah sewa dua pintu di Ampang, di tepi bukit dan mempunyai kawasan dan pagar yg sama.

Rumah itu mempunyai dua bilik dan satu bilik air yg mana adalah bersebelahan. Pintu belakangnya juga bersebelahan dan kerana kami secocok berjiran, ruang belakang kami gunakan bersama untuk menyidai kain dan menyimpan barang-barang.

Memandangkan jam dah pukul 10 malam dan kereta Isman dah masuk parking, I pun menguncikan pintu pagar dan masuk ke rumah. Masuk sahaja rumah, I menelefon isteri I memberitahunya bahawa I telah sampai dengan selamatnya.

I rilek-rilek dan menonton televisyen. Entah bila I tertidur, I tak tahu. I tersedar bila terdengar suara bayi menangis dan jam menunjukkan jam 9 pagi. Terlajak tidur lagi I hari ini.

Mungkin kepenatan driving semalam sebab jalan jam teruk. I menelefon ofis dan memberitahu yg I mc hari ini, nanti I pergilah cari mc kat mana-mana. I bangun, mandi dan membuka pintu dan tingkap rumah kerana tahu-tahu ajalah, rumah kayu, gelap gelita di dalam walaupun matahari dah tegak di langit.

I ternampak kereta Isman masih ada di depan rumahnya. “Agaknya Isman tak bawa kereta kot” tanya hatiku. Sedang I membancuh minuman di dapur, Afni keluar dari rumah untuk menyidai kain.

I menyapanya ajak minum. ” Minumlah. Afni dah minum tadi. ” jawabnya sambil membongkok mengambil kain dari baldi. dan menonjolkan dubur nya yg gebu itu. ” abang Isman mana, tak kerja ke dia hari ini? ” tanyaku untuk kepastian.

“abang Isman pergi jb pagi-pagi tadi lagi. Entahlah, pergi kursus katanya. ” dengan slang Kelantan Afni menjawab manja. ” Lama ke abang Isman pergi. ? ” I buat-buat bertanya.

” Seminggu. ” jawabnya pendik. “Eh Kak Tini dan budak-budak mana? Senyap aja. ” tanya Afni pula. ” Kak Tini kau tinggal di kampung, menyiapkan persiapan terakhir untuk adiknya nak kahwin. ” “Abis abang tinggal seorang ke, budak-budak pun tinggal juga ke? Tanyanya bertalu-talu. ” Nak buat macamana.

Pengantin tak kisah, terpaksalah I tolong Mak dan Ayah. ” terangku. “Jadi tinggallah kita berdua aja. ” I mengusik Afni. “Eish abang ni. nakallah. abang tak kerja ke hari ini? ” tanya Afni. ” Tak, terbangun lewat sangat tadi, malulah nak masuk lewat.

” terang ku. ” Ooh. Afni masuk dulu ye abang, Ibnu menangis tu, belum mandi lagi. ” Okay. ” jawabku. I pun mengambil cawan air kopiku dan roti sekeping dan berlalu ke ruang tamu.

I teringat vcd blue yg I beli dan belum kesempatan nak tengok kerana anak-anak. Maklumlah, tak kan nak tengok depan anak-anak. Cerita vcd tu mengisahkan seorang gadis yg sedang mencari kerja dan menggadaikan badannya untuk mendapatkan jawatan tersebut seperti cerita-cerita blue biasa tu.

Sambil-sambil menonton tu, I memegang adik I yg dah bangun dari tidurnya tapi I tak nak muntahkannya lagi kerana ada adik tembam yg ingin I lapah di sebelah rumah.

I cuma usap perlahan-lahan di dalam kain pelikatku. Hampir habis cerita itu I terdengar tangisan si Ibnu lagi. Kenapa pula budak itu. I bangun dan mengunci pintu hadapan rumahku dan terus ke pintu dapur.

I menjengah ke sebelah dan tidak nampak pun Afni di dapur. I tutup pintu dapurku dan memasuki rumah Isman dari dapur. ” Afni. Afni. ” panggil ku.

” Ha. abang, Afni di sini. Entah kenapa Ibnu meragam ni. ” terdengar jawapan Afni dicelah-celah tangisan Ibnu dari ruang tamu. I pun mengikut suara tersebut dan menuju ke ruang tamu.

Terkejut I melihat Afni sedang menyusukan Ibnu dan separuh payudara nya terserlah walaupun kepala Ibnu melindung puting payudara nya. Afni tidak pun cuba untuk menyembunyikan payudara nya walaupun sedar kehadiran ku.

Adik ku yg memang dah bangun tidur itu tiba-tiba tegang melihatkan pangkal payudara kiri Afni. “Sorrylah abang, Ibnu ni nak tidur tapi meragam. Macam ni lah biasanya kalau nak tidur. Eh, duduklah dulu abang” pelawa Afni.

I cepat-cepat duduk di sofa bertentangan Afni sebelum dia perasan adik I tegak berdiri. ” abang duduk dulu ya. Afni letak Ibnu dalam kotnya” Afni bangun dan menghala ke bilik tidurnya.

Sempat juga I mengintai payudara Afni tapi dia cepat menyembunyikannya. ” abang fikir apa tu? ” Afni tiba-tiba bertanya kepadaku. I tak sedar bila Afni keluar dari biliknya.

” Mana Ibnu? Dah tidur ke? ” “Dah. sekejap aja dia dah tidur. Itu yg kadang-kadang tak tahan. ” keluh Afni. ” Kenapa? ” tanyaku. ” Ye lah. dia menyusu sikit aja. sekejap-sekejap. payudara Afni masih penuh susu tapi dia dah tak mahu. Sakit rasanya bila susu bengkak. ” terang Afni.

Ada chan untuk mengena perangkap nampaknya. “abang tolong nak. Dulu Kak Tini kau macam tu juga setiap kali selepas bersalin. Lepas abang tolongkannya, dah No problem lepas tu” jawab ku.

Cerita Sex Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam

” Eh macamana. ? Kalau boleh Afni nak juga abang tolong” jawab Afni manja. ” Mari sini, duduk sebelah abang. ” I menunjukkan tempat di sebelahku. Afni pun bangun dan merapati ku dan duduk bersebelahanku di sofa panjangnya.

Dia menoleh kepadaku. I pun meletakkan tanganku di atas bahunya dan berkata. ” abang tolong hisapkan susu yg baki tu supaya tak rasa sakit lagi, itu aja caranya. ” terang ku “Eish. abang ni nakallah” sambil menampar pehaku dengan manjanya.

“Mana boleh macam tu. kalau abang Isman tahu, mampus Afni kena sembelih. ” “Kalau tak beritahu, mana abang Isman akan tahu. Kak Tini kau pun bukannya ada” terang ku sambil jariku memicit-micit bahu Afni.

“Dulu Kak Tini pun abang buat macam tu” terang ku padanya. ” Eh, malulah. ” Afni melekapkan mukanya ke dadaku. “Eh ini petanda baik ni. ” fikirku.

I mula memicit belakang bahu Afni dan I dapati Afni tidak memakai bra di bawah t-shirtnya. Tanganku mula meraba belakang Afni dan sesekali mencuit tepi payudara Afni.

Terasa Afni mengeraskan badannya menahan geli. Tiba-tiba Afni mengangkat mukanya dan berkata “Okay kita try, kalau teknik abang boleh menolong. Afni tak tahan sakit ni. ” Jelasnya.

” Kat dalam bilik lah abang, malu sebab terang sangat kat sini, ” kata Afni. Kami pun bangun dan menghala ke bilik tidurnya. Pertama kali I memasuki biliknya, cantik dan kemas.

I ternampak Ibnu tidur dalam kotnya. Cahaya dari ruang tamu sahaja yg menerangi bilik tersebut. I pun membaringkan Afni di atas katil beralaskan dua biji bantal supaya tinggi sedikit.

I duduk disebelahnya dan tiba-tiba Afni memegang tangan ku dan dia membawa tanganku ke dalam t-shirtnya. I merasa kulitnya yg gebu dan I mula meraba. I rasa panas.

Kemudian I ramas bertalu-talu payudara Afni itu dan dapat merasakan ada air susu yg mengalir dari putingnya. I baru nak menyelak t-shirt Afni tapi Afni segera bangun dan menanggalkannya.

” Senang, ” jelasnya. Maka tersembullah dua gunung idamanku selama ini. Jariku mula menyukat nyukat di serata pelusuk payudara Afni. Ternyata payudara Afni memang besar seperti yg selalu I lihat dan cukup istimewa untuk merangsang nafsu lelaki.

Tanganku mengusap-usap payudara nya dan puting payudara nya ku gentel. I angkat kepala ku untuk menyonyot payudara nya. Terasa air panas memancut ke dalam mulutku dan I terus telan.

I dah biasa menghisap air susu payudara isteriku dan rasanya sama sahaja, panas, masam sikit dan sedap. I menyonyot sebelah sambil mengusap-usap yg sebelah lagi. Puas menyonyot sebelah hingga kering, I beraleh kepada payudara yg sebelah lagi sambil menggentel puting yg tadi.

Puas menggentel I mengusap pula. tetek nya menjadi tegang. Mulut Afni hanya mendengus, “Us us us us us” sepanjang perlakuan ku. Walaupun payudara nya besar, tapi susunya tidaklah banyak seperti yg Afni adukan padaku.

Sehingga kering kedua-dua belah payudara nya, Afni masih mengelus kesedapan dan memegang kepalaku ke payudara nya sambil menarik tangan ku ke payudara nya yg sebelah lagi. Sekali-sekala I dengar Afni menarik nafas panjang.

Bunyi nafasnya juga bertambah kuat. Nafas ku juga begitu. I pun mula memberanikan diri lalu melonggarkan kain batik Afni. Afni tidak menghalang, dia hanya mendengus kesedapan. Tangan ku mula menjalar masuk, melalui getah seluar dalamnya dan merasa tundun vagina nya yg tembam dan menerokai persekitaran vagina nya yg berbulu itu.

Perlahan lahan ku usapi bulu vagina Afni yg halus dan jarang itu. Kemudian I memanjangkan usapan untuk mencapai juntaian kelentit Afni. I rasa sedap, kelentit Afni lebih panjang dan keras dari Tini.

Sambil itu jari hantu ku meraba masuk ke dalam lubang pantat nya. Ternyata ianya sudah berlendir dan basah. ” Arrgh. argh. abang. jangan. Oh. oh. sedapnyer. ” Afni merengek.

Jari I masih lagi membuat pergerakan turun naik dengan lembut di vagina Afni. I rasa seluar dalam Afni telah basah di kawasan alur vagina nya. Kemudian I menekan-nekan ke dalam alur vagina nya dengan jariku.

Afni menikmati rasa ghairah yg amat sangat. Semakin lama semakin tidak tertahan Afni I buatnya. Kain Afni I longgarkan dan kemudian I lucutkan dan diikuti dengan seluar dalamnya yg berwarna pink itu I lucutkan.

Mata Afni I lihat terpejam sambil bibirnya yg munggil itu merengek kesedapan. I mengalih mulutku dari payudara Afni dan I lihat Afni membukakan matanya seperti tertanya-tanya. I merapatkan bibir ku ke bibir Afni dan mula mengucupnya sekuat hatiku.

Mula-mula Afni menarik bibirnya tapi I kuatkan diri dan mula menjolok mulut Afni dengan lidahku. Afni akhirnya mengalah dan mula melawan lidahku sambil mengucup bibirku dengan rakusnya.
Cerita lucah Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam

  • Tak sangka gadis yg comel lote dari Kelantan ini berahi juga nafsu seksnya. Tangan I mula menguak dan mengangkangkan kedua peha Afni yg gebu itu sambil masih memainkan kelentitnya yg keras.
  • I hairan kenapa tiada halangan dari Afni tapi itu juga memberikan I keberanian untuk bertindak seterusnya. I mula mengucup Afni dari bibir, berhenti seketika di kedua payudara nya dan terus menghala ke tundunya yg tembam itu.
  • I menjilat tundunnya dan menciumi seluruh vagina Afni di bibir luar sehinggalah menggunakan lidahku untuk menerokai lurah dan lubang vagina Afni yg wangi itu. Dada I begitu kencang berkocak bila melihat seluruh tubuh Afni yg putih gebu melepak.
  • I mengangkat kedua lutut Afni ke atas dan mengangkangkannya. I sembamkan semula muka I ke vagina Afni yg tembam tu. Mula-mula I jilat kat tundun. Lepas tu turun sikit sampai ke lurah faraj nya.
  • Bila I jilat aja bibir lurah tu, secara automatik dubur Afni terangkat dan mengerang kesedapan “Argh argh argh. ! “. I kemudiannya bukak bibir faraj Afni dan I jilat dengan rakusnya.
  • ” Urghh uurgh. !. Sedapnya Abang” antara keluar dengan tidak sahaja ayat tu dari mulut Afni. I masokkan lidah I dalam lubang faraj Afni dan I kisar dekat dalam.
  • Air yg keluar bukan mainlah banyaknyer. Walau pun rasa payau-payau sikit tapi I hirup kering. Memang sedap dan memberangsangkan dan ditambah gerangan yg keluar dari mulut Afni.
  • ” Arrk! ” tetiba Afni menjerit kecil bila I gigit biji kelentit dia. I jilat I gigit. I jilat I gigit. butuh I dah membasahkan cadar katil dengan sperma.
  • ” abang. please f*ck me. Afni dah tak tahan ni” pinta Afni. I terus menjilat faraj Afni. I rasa I belum puas lagi. Memang menjilat ni favourite I cuma kadang-kadang sahaja Tini berikan kerana dia tak tahan geli.
  • Selagi I tak puas I tak berenti menjilat. ” abang. abang. pleasse f*ck me. plz f*ck me abang. Afni tak boleh bertahan lagi ni” kata Afni dengan begitu manja.

Sekali lagi rasa ghairah yg tidak bisa I gambarkan dengan kata-kata menjalar di seluruh tubuhku. Permainan jilat menjilat ini agak lama, dan Afni puas mendesus dan menegang kerana mencapai klimaks tapi I tetap meneruskannya.

Afni tidak banyak menjerit, hanya mengeliat dan mengerang kesedapan sahaja kerana mungkin bimbang Ibnu akan terjaga dan adengan ranjang ini terpaksa diberhentikan. I merenggangkan kepala dan lidahku dari vagina Afni dan membetulkan adikku di celah kedua belah peha Afni di mulut faraj nya.

Sekali lagi kami bercium dan memberikan Afni harum bau vagina nya. Afni memasukkan lidahnya ke dalam mulutku. Sedap dan nikmat I rasakan. I pun bangun melutut. batang pelir I yg begitu menegang I geselkan pada biji kelentit Afni.

” Ooh. ! Masukkan abang. now plz” teriak Afni. I mula menikamkan batang adikku yg keras dan besar ke sana sini, mencari lubang nikmat Afni. Kepala kote ku masuk betul-betul pada sasarannya.

Secara perlahan-lahan bibir vagina Afni I kuakkan dengan kepala kote ku. Terasa sempit sekali walaupun Afni baru sahaja melahirkan anak melaluinya. Penjagaan tradisional yg diamalkan olehnya nyata berkesan untuk memulihkan lubang vagina nya kembali sempit seperti anak dara.

Air pelicin Afni membasahi batang butuh aku namun begitu ketat kurasakan. dan itulah kenikmatan yg I inginkan. Lain dengan Tini, setelah melahirkan anak yg kedua, lubang vagina Tini masih sedap tapi sedikit longgar.

“Zzup. ! ” dengan sekali henjut sahaja batang kote I dah separuh masok. ” Ooh. ! ” kedengaran dari suara Afni menggeluh. butuh ku semakin jauh menerokai lubang vagina Afni dan akhirnya pangkal kemaluan kami bertaup rapat.

terasa kote ku telah suntuk dengan rapat sekali. “Sedapnyer abang. Besar sungguh adik abang. Kena slow-slow sikit eh. ” kata Afni. ” Okay, abang buat perlahan-lahan” jawab I.

Afni membuka kangkangnya dengan lebih luas dan I mula sorong tarik sampai santak ke bibir faraj Afni. I meniarap atas badan Afni tapi disokong dengan kedua-dua siku I agar tak terlalu membebankan Afni.

I mula sorong tarik batang I ke dalam dan keluar. “abang. adik abang ni besar dan panjang lah. Tak macam abang Isman punya” tiba-tiba Afni berbisik kat telinga I.

I hanya tersenyum sahaja. bontot I masih lagi menggepam. Kali ni lebih laju sikit sebab I rasa ada kelicinan pada lubang faraj Afni. Mungkin air dia dah banyak keluar agaknya sebab I rasa bulu-bulu di kote I dah basah berlendir-lendir dan melekit-lekit.

Dah puas cara meniarap, I pusingkan Afni buat cara doggy pulak. Afni tidak membantah. Dia angkat dubur menaik tinggi sikit. I sendiri heran macam mana geram I boleh melebih bila main dengan Afni ini.

Sedangkan dengan bini I pon I tak jilat lubang punggung dia. Mungkin disebabkan keputihan kulit Afni berbanding bini I yg menyebabkan berahi I menggila. Ah. ! tak kisah lah tu semua.

Janji I dapat lepaskan geram I tuh. I pun masokkan batang I ke faraj Afni dari belakang. Fuh. ! Lagi ketat rupanya main ikut belakang ni. Namun I dapat juga masukkan seluruh batang dalam faraj Afni.

I tak pernah buat doggy style dengan isteri I kerana dia suka dari hadapan. Buat begini rasa macam bergigi-gigi dinding faraj Afni. Itu yg menambahkan rasa ngilu lagi kepala pelir I.

” Aaah ah. ! Sedap abang. Masukkan lagi Abang. Masukkan sedalam yg abang boleh. ” pinta Afni. Erm. ! Nampaknya dia dah boleh tahan dengan kebesaran batang kote I ni.

Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam cerita lucah melayu best menjolok isteri orang seksi menjolok isteri orang cite melayu best menjolok isteri orang seksi

Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam

I pun hayun dengan lebih laju lagi sampai berbunyi cup cup cup. ! Peha I belaga dengan dubur Afni. I tengok Afni meramas payudara kanannya. Semakin membengkaklah payudara tu dan dah mula mengeluarkan susu semula.

Kemudian kami bertukar posisi. I menelentang pulak dan Afni naik di atas I. Afni pegang batang I dengan tangan kiri dia memasukkan dalam lubang faraj dia. Diturunkan dubur nya perlahan-lahan sehingga tenggelam keseluruhan batang sakti I.

Kini tiba pulak giliran I untuk berehat dan Afni pula yg memainkan peranan sebagai juragan melayari bahtera. I rasa macam nak terpancut bila Afni menggelekkan punggung nya.

Cepat-cepat I tahan peha dia. Afni ketawa kecil. “Kenapa abang. Geli sangat ke? ” Afni bertanya. “owwh. abang takut terpancutlah. abang tak puas lagi ni. Afni jangan hayun laju sangat laa” kata I.

Afni tersenyum manja sambil I meramas dan menggentil puting payudara , Afni terus memainkan peranan dia. Kali ni dia menolak kedepan dan kebelakang kemudian menghenjut ke atas dan ke bawah.

pantat dia semakin berlendir kerana banyak sangat menggeluarkan air. Entah berapa kali dia capai climax I pun tak tau lah. Kami bertukar posisi semula selepas Afni mencapai klimaksnya yg entah ke berapa.

Dia penat dan mahu bertukar posisi. Kali ini I di atas dan mulakan semula menyorong tarik batang ku. Hampir 20 minit I menyorong tarik batang I di dalam vagina nya dan tiba masanya I hendak pancutkan sperma I.

Tiba-tiba Afni mengerang dan I rasa badan Afni mengejang sekali lagi. Kali ini nafasnya juga kencang dan kepala nya bergoyang ke kiri-kanan. I tahu Afni dah tak tahan.

Tapi I terus menyorong tarik pelir I dalam vagina Afni. Afni semakin macam teransang. pantat Afni semakin becak dan melengas. Mata Afni pejam rapat dan mukanya berkerut seperti menahan suatu keperitan.

Suaranya melongoh. Pelukannya keras. Nafas Afni semakin kencang. Sah Afni dah sampai puncaknya dan mulut Afni yg kecil itu ternganga terutama bila I tarik batangku keluar. tetek nya ku ramas dan ulit dan putingnya I gentel.

Tangan kiri ku turun ke bawah danmenggentel kelentitnya. Dia merengek keras. ! “Ummngh. !. ” Afni melenguhh. I percepatkan henjutan ku. Memang waktu itu ku rasa kesedapan yg terhingga.

Ku tanya Afni, “Sedap. ? ” Dia tidak menjawab, cuma mengeluh, melongoh umpama menyatakan. ” Ya. ! “. Henjutan ku semakin hebat. Seluruh tubuh Afni I peluk kuat.

sambil kakinya memeluk kuat badan I. Kemudian tiba-tiba dia menggelepar seperti ayam liar dipegang. ! I tahu dia sedang mencapai klimaksnya. I masih bertahan, walaupun cuma sedikit lagi.

Secara tiba desakan sperma ku hampir bersemburan. Tambahan pula Afni menggeliat dan dubur nya bergoyang ke kiri ke kanan. Kami saling berpautan. Waktu itu I henjut dan tusuk seluruh batang I habis, berdecit-decit pantat nya.

Lendirnya banyak dan seluruh tenaga ku merangkul tubuh Afni. I terus tekan dan tekan dalam-dalam. sperma ku pun rasa nak memancut. I terus menghenjut. I pun dah tak tahan juga.

I pun memancut semua sperma I ke dalam vagina nya. Dia hanya berdesis kesedapan apabila sperma I bertakung didalam vagina nya. I menghembuskan nafas kelegaan. Kami sama-sama mencapai klimaks.

Kami sungguh-sungguh merasa nikmat. Tubuh Afni masih belum I lepaskan. batang ku masih terbenam dan I rasa dalam saluran batang butuh ku mengalir sperma. I biarkan. Mulut kami berkucupan.

Sesekali I ramas payudara Afni. Kemudian I menjongkok dan menghisap puting payudara nya. Sementara itu I terus menghenjut batang ku keluar masuk, walaupun semakin lemah. Bila I tarik, Afni melenguh.

Kemudian I tusuk semula. I tengok Afni tergapai-gapai. I peluk dia kemas-kemas. “Afni puas? ” I tanya. Dia menganguk. ” Sedap? ” tanya ku. Dia senyum. Bibirnya merah kena sedutan kucupan ku.

Makin nampak kejelitaan Afni. Kami masih bersatu tubuh dan batangku masih di dalam puki Afni. I rasa batang ku sudah makin lemah. Perlahan-lahan I cabut. I tengok sperma ku mengalir keluar dari celah lubang vagina nya.

I menggentelkankan puting payudara Afni semula. ” Dah hilang sakit tadi? ” I bertanya. ” Sekarang hilang. tapi nanti sakit semula. ” jawab Afni manja. Kami tersenyum.

I biarkan Afni baring tanpa seurat benang dan kami berdua telanjang ibarat suami isteri yg baru lepas bercengkerama. Kami berpelukan sambil memain-mainkan putting payudara Afni, I yg kiri dan Afni menggentelkan yg kanan.

Dalam berdakapan itu, I bisikan, “Afni betul puas? ” Afni menjawab, “Mh. Anu abang besar, masakan tak puas. ” Kami pun terlelap. Kami dikejutkan oleh suara Ibnu menangis.

Afni bergegas bangun, berkemban dengan kain batiknya dan mengangkat Ibnu. Jam di dinding menunjukkan jam 12 tengahari. I segera bangun dan memakai kain pelikat dan t-shirt ku.

I keluar bilik dan melihat Afni sedang menyusukan Ibnu. Kain batiknya dilondehkan dan kedua-dua payudara nya tersembul megah, satu puting dalam mulut Ibnu dan yg satu terdedah.

Putingnya keras dan panjang seinci, mungkin kerana seronok I memerhatikan atau mungkin seronok setelah apa yg baru dilakukan. I duduk disebelah Afni dan mula menggentelkan puting payudara nya.

Afni memandangku dan tersenyum sambil mengelus kesedapan. ” abang nyonyot yg sebelah sini, boleh? ” tanyaku mengusik. “abang haus ni. ” “Janganlah bang, tengok Ibnu ni tak cukup susu sebab habis dah abang hisap tadi. Tak sempat buat susu baru. Tapi nanti kalau ada lebih, Afni panggil abang, okay. ” sambung Afni dengan manja.

” Tak apa. abang bergurau aja. ” jawab ku. “Afni nak makan apa, abang nak keluar cari makan sekejap. abang belikan. ” tanya ku. ” Kalau nak ikutkan hati nak makan hot-dog abang. tapi tak ada tenaga pulak nanti. abang cari nasi pun bolehlah. ” “Okay, abang balik dulu. ” I mengucup dahi Afni sambil memicit puting payudara nya sekali lagi.
-o0o-

menjolok isteri orang, cerita, melayu best menjolok isteri orang vagina tembam, cerpen lucah menjolok isteri orang
Menjolok Isteri Orang Vagina Tembam menjolok isteri orang, menjolok isteri orang, cerita, melayu best menjolok isteri orang vagina tembam, cerpen lucah menjolok isteri orang cerita lucah 2018, cerita, Cite lucah, Novel blue sex, menjolok isteri orang, cerita, melayu best menjolok isteri orang vagina tembam, cerpen lucah menjolok isteri orang

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close