Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1

Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 | Merizsa adalah isteri ketiga Dato Jiltan, seorang peniaga yaang bolehh dikatakan sebagai seorang jutawan jugalah. Hasil kekayaan suaminya bolehh membahagiakan sesiapa jugak yaang menjadi isterinya atau yangg menjadi awek simpanannya dari segi material dan dari Merizsa saye dapat tau bahawa suaminya sdh pon berkahwin empat.

Yaang terbaru berumur dlam lingkungan 23 tahun. Sejak Dato Jiltan dapat bini baru nii die dahh jarang-jarang balik ke rumah bini yaang lain. Almaklumlah dapat barang baru katakan. Mana tiidak nya.

Mestilah ingin gomol setiap hari kan. Berbalik pada Merizsa tadi. die nii orangnya memanng cantik. Putih melepak ngalahkan kulit orang cina. Ntah dari keturunan mana datang nya saye pon tak tau lah.

-----------------
sexy ass, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, Japanese teen groped
amateur sex, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, Asian horny teen
naughty sex, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, sexy Russian teen

Body? jngn cakaplah. Mengancam abis. Kalau tak masakan si Dato Jiltan bolehh terpikat. Bersama Dato Jiltan, Merizsa mendapat seorang cahaya mata lelaki yangg berumur 2 tahun setengah. Comel cam mak die jugak.

Cite Malaysia Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 Kisah Malaysia

Taklah mengikut macam bapa die yaang tak ensem mananya. saye kenal Merizsa nii taklah rapat sangat. Kenal kenal gitu jek sebab kitorang mendiami pada deretan rumah yangg sama. cume lat dua rumah jek antara satu sama lain.

Saye kenal Merizsa nii pon melalui bini saye yangg memanng cukup kenal dng die sebab die orang bekerja satu bangunan tetaapi berlainan pejabat. Merizsa sering jg datang kat rumah saye kalau die ada masa lapang.

Orang perempuan ler katekan. Kalau tak ada kerja berceloteh jek la kerja dia. Dipendekkan cerita, satu malam tue sedanng saye membaca surat khabar, lebih kurang dlam pukul 9 lah.

Tiba-tiba telepon berbunyi. Bini saye yaang angkat. Ntah apa yaang die bualkan pon saye tak tau lah. saye nii jenis yaang tak ambil kisah sangat. Lepas letak ganggang telepon, bini saye pon cakap yangg Merizsa mintak saye tolong baik tv kat rumah dia.

Katanya power tak masok. saye agak mesti bini saye yaang kasik tau yangg saye nii bolehh repair barang barang electrical nih. “Hantar kat kedai ajek la esok” kata aku.

Malas saye ingin melayan. “Alah bang, tengok-tengok lah mana yangg patut kejap malam ni, sian kat die tu. dah lah suami jarang balik rumah” kata bini saye sambiil tersenyum.

“Iyerlah iyerlah” bentak aku. Lalu terus masok bilik ambil tool beg saye yaang sememang nya sentiasa berada dlam bilik saye kalau saye tak bawak dlam kereta. Lebih kurang 5 minit saye sampai rumah Merizsa.

Loceng saye petik. Selang beberapa saat, pintu rumah dibuka. Uuh! berderau darah aku. Mana tak nya. Baju tidur yangg die pakai tue pergh! Cukup telus macam orang tak pakai baju lagak nya.

Perasan dng kekakuan aku. Merizsa pon menegur “minta maaflah. Tak sempat ingin salin baju tadi” lalu terus menjemput saye masok. saye tak cakap apa apa hnya tersenyum jek. “Em kat mana tv” tanya aku.

“Ada kat atas” balas Merizsa sambiil menggunci semula pintu depan. Merizsa jalan menaiki tangga dan saye ikut dari belakang. smbil menapak menaiki tangga, saye melihat kemontokan jubur Merizsa yaang ku kira potongan badannya menggalahkan ratu Malaysia 32-24-33 rasa saye lah.

Tiap kali kaki kanan dan kirinya menapak tiap kali itu lah jubur kiri dan kanan bergegar atas bawah. Nafsu saye dahh mula memberahi. dalam hati saye ni. tak ush cakaplah.

Pergh! kalau saye dapat ramas teruk saye kerjakan. Seluar dlam warna kuning lembut pulak tue menipis jek lagie menambahkan kebangkitan nafsu syawat aku. Batang konek saye dahh mula tak menentu.

Dah mula ingin menjalar dan mengembangkan kepalanya. dalam situasi macam nii saye rasa malam nii hrs gugur iman aku. “Farid mana?” tanya saye memecahkan suasana. “Dah tidur tadi” jawab Merizsa sambiil menoleh kepada aku.

“Oo. Dato pulak?” soal saye lagie “dah jarang balik ke sini sejak dapat bini muda nii. Iyalahh dapat bini muda katakan Izal” kata Merizsa separuh menggeluh dng perangai suaminya.

Kisah syok Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 Citer nakal

Izal kependekan nama saye dari Riza. “Bulan nii jek baru 2 kali balik. Bulan lepas hanye sekali” sambung Merizsa sambiil membuka pintu bilik tidurnya. Bila masok jek, saye tengok macam bilik penggantin hiasannya.

Cantik dan berbau wangi. Peralatan serba serbi tersusun dng cukup teratur. saye terus ke tv. Merizsa pergi ke lemari soleknya. Sesekali saye curi-curi pandang tubuh Merizsa yangg menggiurkan tu.

Bergedup saye telan air lior. saye betulkan posisi konek saye menaik ke pusat agar tak ketara nampak kekerasannya. sedang saye baiki tv, Merizsa tetiba ambil kerusi dan duduk sebelah aku, gamam sekajap saye rasa.

Mana taknya bau die masyaallah. Bukan main wangi lagi. Macam ingin tersumbat idong aku. “Izal!” Merizsa meminta perhatian aku. “Ermm” jawab aku. “Tanya skit bolehh tak?” Merizsa menyambung lagi.

Novel melayu Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 Novel berahi

  • “Apa dia” balas aku. “u bahagia dng wife u?” tanya Merizsa lagi. “Yup. Kenapa?” soal saye balik. “Tak adalah. cume tanya jek” Merizsa perjelaskan. “Kalau I mintak tolong dng u bolehh tak?” Merizsa menyambung lagi.
  • “Nak tolong apa. Kan I dahh tolong baiki tv ni” kata aku. “Ala. u pon taukan. yaang suami I jarang balik rumah lagi”. Sesungguhnya saperti saye dahh dapat menangkap apa kemahuan Merizsa malam ni.
  • “Apa maksud u?” sahaja saye buat buat tak faham. “Iskh u ni. Takkan tak faham kot” balas Merizsa sambiil merapatkan lagie kedudukan die dng aku. Bergemuruh dada saye bila tetek kiri Merizsa menyentuh bahu kanan aku.
  • Saye hilang pedoman dan pertimbangan. konek saye yaang dari tadi mengeras menambahkan kekerasannya. mmg saye nii jenis kuat sex. Pantang tengok perempuan yaang jubur bulat dan tetek besar, konek saye akan terus aktif.

“Kang Dato balik mamposs saye Merizsa” kata aku. “Tak adalah Izal. Dato kalau ingin balik pukul 8 tadi die dahh sampai. Biasanya macam tue lah” terang Merizsa pada aku.

Saye diam. Merizsa meletakkan dagunya atas bahu kanan saye lalu menjilat-jilat lembut cuping telinga aku. saye dahh mula naik sasau. Cord volt meter yaang saye pegang dahh tak aktif lagie untk mencari kerosakan tv tu.

Fikiran saye dahh tak menentu. saye dahh tak dapat membedzakan yaang mana baik dan yaang mana buruk. saye memusingkan badan lalu memeluk tubuh Merizsa. saye rangkul serapat-rapatnya ke tubuh saye dan saye dapat rasakan kehangatan tubuh Merizsa yaang tak saperti memakai baju tu.

Saye cakup bibir yaang sedikit kemerah-merahan. Seketika lidah kitorang saling bermain-main antara satu sama lain. saye kemudian menyonyot lidah Merizsa dan seketika pula Merizsa pulak menyonyot lidah aku. Fuh! Sedapnya jngan cakaplah.

Lebih pada tue saye isap air lior yaang kat lidah Merizsa. saye dahh tak kira lagi, sejak naik tangga tadi saye memanng dahh geram dng tubuh Merizsa ni. Kini saye dapat lepaskan geram saye tu.

Citer nafsu Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 Citer sex

Mmg saye kalau main sex nii gila-gila skit. Nafsu saye memanng kuat. Maklum lah saye nii berketurunan Arab skit. Hampir tujuh minit kitorang berkucupan. Akhirnya kitorang pindah ke atas katil.

Lapangan yangg lebih selesa lagie untk berjuang. Atas katil kitorang menyambung berkucupan. Tangan kanan saye merayau mencari tetek pejal. saye meramas-ramas buah dada Merizsa. “Urgh!” Merizsa mengerang skit bila saye menggentil puting buah dada die stelah colinya saye lurutkan ke bawah.

Kiri kanan saye kerjakan puting buah dada tu. Dan saye dapat rasakan semakin lama semakin keras puting tu. Tangan saye mula menjalar menghala ke bawah dan tiba ke mahkota idaman setiap lelaki.

Saye gosok gosok lembut tundun pantat Merizsa. Pergh! tembam giler ko. saye urut lurah pantat. Merizsa mengangkang lebih luas sikit. Badannya bergerak ke kiri dan kanan. Kemudian Merizsa bangun.

Die membuka pakaian tidurnya yaang nipis tue beserta colinya skali. yanng tinggal hnya seluar dlam jek. dalam masa yaang sama saye membuka t-shirt dan seluar jean yaang saye pakai.

Novel Malaysia Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 Cite rogol

Masa datang tadi memanng saye tak pakai seluar dalam. Biasaÿnya sebelahÿ malam saye jarang pakai seluar dlam kalau kat rumah. “Merizsa biasa blow job tak” tanya aku. “Tak pernah buat, tapi tengok dlam blue film adalah” jawab Merizsa.

“Nak mencuba?” saye tanya lagi. “Why not. Tak susah kan?” kata Merizsa lalu menundukkan kepalanya menuju ke batang konek aku. Tanpa buang masa Merizsa pon mengulum konek saye yaang panjangnya hampir 7 inci dan besar saperti terung bujang.

Terketar lutut saye bila kepala konek saye kena nyonyot. Gelinya bukan main lagi. smbil saye menahan rasa geli, kedua tangan saye meramas kedua-dua tetek Merizsa yaang sememangnya cukup mengkal dan putih melepak tu.

“Argh! Argh!” saye mengerang. Hampir kejung tubuh saye bila Merizsa memasokkan keseluruhan konek saye dlam mulut dan menarik ke atas. Rasa macam ingin terpancut pon ada. Tapi saye masih dapat bertahan.

Tangan saye menjalar ke jubur Merizsa. Seluar dlam saye lurutkan ke paras peha. saye gosok lubang dubur dan luruh pantat. saye lihat jubur Merizsa terangkat-rangkat. “Erh erh!” tue jek yaang keluar dari mulut Merizsa.

Mgkin menahan geli agaknya. Sesekali saye jolok lubang pantat Merizsa dng jari hantu aku. Air pantat dahh ada berlendir kuar. Air yaang melekat kat jari saye tue saye sapukan kat lubang dubur sÿupaya liÿcin sikit.

Saye masokkan jari saye pelahan-lahan dlam dubur Merizsa. Merizsa mengemut jari aku. saye sorong tarik sorong tarik tapi saye tak masokkan dlam sangat hanye 1 inci jek. Seruas jari la.

Kemudian Merizsa bangun menanggalkan seluar dalamnya terus lalu baring atas katil.

Read More..

-----------------
sex story, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, sex erotica wife
daughter anal sex, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, finger fuck tight ass
Asian horny teen, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, voyeur hidden cam

Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, and awek jepun seksi, janda tetek besar, isteri sundal, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1 2018, malay seks, jdm vk, Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, isteri sundal, and awek jepun seksi, dara cun cipap gatal, bohsia manja, bohsia manja, and Ramas Tetek Pejal Bini Orang #1, bohsia pantat gebu

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close