Suami Pergi Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua

Suami Pergi Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua , Handi sudah dua hari berangkat ke luar negeri untuk suatu urusan tugas dengan majikannya. Tinggallah isterinya Ramina dengan bapa mertuanya, Pak Zam.

Sebelum pergi, sehari sebelumnya Handi bercuti sehari untuk memenuhi keperluan kejantanannya dan permintaan kebetinaan isterinya Ramina.

Sehari, dari siang bawa ke malam, hampir sepuluh round Handi dan Ramina bergelumang dan dipukul gelombang.

Maklumlah, pengantin baru tiga bulan bersama. Baru mengenal nikmat bahagia. Ketiadaan Handi mendatangkan kesedihan kepada Ramina kerana rindu dan berahinya kepada suaminya walaupun dua hari lagi suaminya akan kembali.

Pada masa yang sama ketiadaan Handi juga meresahkan Ramina kerana memikirkan tabiat bapa mertuanya, Pak Zam.

Sudah dua hari Handi di luar negeri, Pak Zam sudah mula menunjukkan belangnya semula.

Dari kata-kata kepada perbuatan. Tinggal melaksana untuk mencapai matlamatmya sahaja, hanya masa yang akan menentukan.

Sebenarnya ini bukan pengalaman pertama Ramina. Bahkan sebelum ini bapa mertuanya pernah berlaku curang kepada anak lelakinya sendiri dengan berlaku sumbang dengan menantunya sendiri.

Sudah dua kali Ramina mengalaminya. Dan kali ini, sewaktu ketiadaan Handi, Pak Zam, bapa mertuanya, pasti akan merasa bebas untuk meminta ulangan ke tiga kalinya.

Sudah tiga tahun Pak Zam menduda semenjak kematian isterinya, kini nafsu jantannya tidak terbendungkan lagi.

Pernah Ramina dan Handi cadangkan Pak Zam berkahwin lagi tetapi Pak Zam punya agenda lain.

Menantu cantik seksi yang dibawa ke rumah oleh anak lelakinya, akan menjadi penawar rindu dendam dan berahinya pada wanita.

Malam kedua ketiadaan Handi, kebetulan hujan turun dengan lebatnya pada pukul lapan.

Sampai jam sembilan lebih, hujan masih tidak berhenti. Ramina rasa kesejukan. Kedinginan ditambahkan dengan kekosongan badannya tanpa suaminya membuatkan Ramina rasa tak karuan dibuatnya.

Berahinya benar-benar memuncak. Tapi apakan daya Handi jauh di mata. Tanpa disangka, apa yang ditakutinya berlaku juga.

Jam sepuluh, daun pintu biliknya dikuak dari luar. Bila Ramina memandang ke pintu dari kamarnya yang suram cahaya, dia lihat Pak Zam tercegat dengan hanya berkain pelikat sahaja menayangkan badannya yang gempal itu.

Cepat-cepat Ramina membetulkan kain batik yang dipakainya yang tersingkap ke lutut. Dan Ramina duduk bersandar ke kepala katil membetulkan rambutnya pula.

“Ramina, belum tidur lagi nak? ” Pak Zam masuk mendekati katil pembaringan menantunya itu tanpa diundang.

Pintu kamar dibiarkan terbuka. “Pak nak apa pak? ” Ramina resah. Air mukanya tampak benar resah.

“Bapak susah nak lena le Ramina. Bapak rasa sakit badan sebab sejuk. Boleh kita berbual? ” Pak Zam terus mendudukkan pinggulnya di kaki katil sambil memandang ke arah susu anak menantunya yang hanya dibungkus kemeja t yang nipis.

“Ramina sudah ngantuk Pak. ” “Bapak bukan apa. Nak borak aje. Nak mintak urutkan belakang bapak sedikit. Kalau Ramina tak keberatan. Kalau Handi ada, tentu bapak sudah mintak dia urutkan. ” Pak Zam tersenyum gatal.

Ramina termangu. Nak dihalau, bapak mertuanya. Nak dilayan, bapak mertua juga. Nak tak nak, Ramina bangun juga mencapai minyak baby oil di meja solek.

Pak Zam gembira. Melonjak rasa seronok di hatinya sehinggakan terus meniarap di katil setelah sempat melonggarkan simpulan kain pelikatnya tanpa pengetahuan Ramina.

Perlahan-lahan Ramina menuangkan minyak di belakang badan bapak mertuanya lalu mulai mengurut dari sisi.

Suami Pergi Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua

Pak Zam geram. Terus mengeras dibawah. Rasa tak sabar di hatinya hendak terus menelentang menunjukkan kehidupan yang baru di bawah perutnya.

Biar Ramina tampak tiang khemah yang terpacak setinggi tujuh inci dalam kain pelikatnya.

Tak sampai lima minit, Pak Zam minta diurutkan betis dan pehanya. Kononnya lenguh juga.

Pak Zam terus singkap hingga sedikit sahaja lagi hendak mendedahkan pinggulnya. Pak Zam sudah siap-siap tak pakai seluar dalam.

Ramina tuang minyak urut lagi. Dan urut dari betis naik ke peha.

Dan baru lima minit di situ, sesuai dengan melimpahnya air jernih berahi Pak Zam yang sudah membocor macam paip yang bocor, Pak Zam terus mengiring.

“Anginnya sudah lari ke peha depan le, Ramina. ” kata Pak Zam berpura-pura walhal Ramina sudah dapat agak yang selepas ini dia pastikan nampak khemah kanopi setinggi tujuh inci menjulang ke langit.

Pak Zam terus menelentang. Tiang khemah sudah berdiri tujuh inci. Dan puncak kainnya sudah basah lenjun.

Ramina tuang minyak ke peha. “Atas lagi. ” kata Pak Zam. Ramina tuang ke atas lagi dan mulai mengurut.

“Atas lagi. ” kata Pak Zam dan terus menarik lagi sedikit kainnya sehinggakan kalau Ramina meletakkan kepalanya di paras peha Pak Zam, pasti tampak tiang khemah tujuh incinya yang sudah keras menjulang.

“Bukan situ, kat ari-ari lak perginya. ” Pak Zam bawa tangan Ramina ke perutnya dan terus ke ari-ari, rapat ke pangkal tiangnya.

“Buang kain sekali le senang ya nak? ” Pak Zam tak minta persetujuan langsung dan terus menjungkit membuang kain pelikatnya ke lantai.

Tampaklah Ramina ke tiang tujuh incinya dan seluruh isi tubuhnya yang gendut itu.

Ramina tak kuasa nak tutup mata atau pandang ke lain lagi. Dia sudah pernah nampak.

Dia malas nak tengok lagi. Tapi kali ini, dia sudah lali dan sudah pun nampak lagi.

Ramina urutkan tangan ke ari-ari membawa ke tiang Pak Zam. “Ramina marah ke? ” Tanya Pak Zam.

“Tak, pak. ” Ramina terus mengurut ari-ari bapak mertuanya. Bulu kemaluannya sudah habis dicukur.

“Kat situ pun lenguh juga la Ramina. ” “Kat mana? ” “Sini. ” Pak Zam letak tangan Ramina ke pangkal tiangnya yang gemuk itu.

Ramina genggam perlahan. “Tak mahu la pak. ” Ramina tidak menggenggam kuat dan tidak pula melepaskan tangannya kerana fikirnya kalau dilepaskan pun, bapak mertuanya pasti memaksa.

“Tolonglah bapak Ramina. ” Pak Zam urut pinggan anak menantunya itu. Ramina tak kuasa menepis.

“Bapak nak apa sebenarnya. ” Ramina tenung mata bapa mertuanya yang tersengih macam kerang busuk.

“Bapak sunyi le Ramina. Lagi pun malam ni sejuk. ” Pak Zam makin berani menyelinapkan jarinya ke dalam kemeja t menantunya dan meraba lembut pinggang menantunya yang ramping itu.

Hangat terasa kulit Ramina. Itu menambahkan gelora nafsu berahinya. “Janganlah pak. ” Ramina melarang bila Pak Zam mulai merayapkan jarinya Hampir rapat ke kakibukit mudanya yang membengkak.

“Apa Ramina nak malukan? Bapak pun tak pakai, apa salahnya Ramina pun tak pakai. Bukak la. ” Pak Zam memujuk.

“Bapak nak urut ke nak apa ni. ” Ramina macam marah sedikit.

“Bukalah Ramina. Kesian le bapak telanjang seorang. Malu bapak. Ramina pun bukakla sekali. Bukak semua ya nak? ” Pak Zam terus menyemburkan ayat beracunnya.

“Jangan la pak. Biar Ramina pakai tangan saja ya pak? ” Ramina mulai berterus terang.

Dan Ramina mulai menggenggamkan jarinya erat pada batang zakar mertuanya itu. Perlahan-lahan dia mengurutnya dari pangkal dilurutkan ke hujung kepalanya.

Pak Zam tersenyum. Tapi tangannya masih belum dilepaskan dari pinggang menantunya. Sambil dia menikmati perbuatan tangan Ramina, sambil dia cuba membangkitkan rangsangan pada Ramina.

“Pak, jangan pak. ” rayu Ramina lagi bila Pak Zam mulai sampai semula ke bukit mudanya yang sedang subur.

Tapi permintaan itu tak dipenuhinya. Telunjuk dan jari hantunya mulai melangkah perlahan mendaki dari kaki bukit.

Ramina menahan rasa geram. Dan kerana geram, dia genggam batang Pak Zam dengan kuat dengan cara yang menyakitkan.

“Kuat lagi nak. Kuat lagi. Begitu. Em, sedap. ” sebaliknya itu yang diperkatakan oleh Pak Zam kepada Ramina sedangkan jarinya sudah sampai ke puncaknya dan sedang mengulit manja penuh mesra puting tetek anak menantunya itu.

“Tak best la. Lenguh tangan bapak macam ni. Bukak terus ya s ayang? ” Tiba-tiba Pak Zam gunakan dua tangannya mengangkat baju kemeja t nipis itu sehingga mendedahkan kedua-dua tetek yang subur milik Ramina.

“Pak! ” Ramina berkeras tapi tangan Pak Zam lagi cekap. Genggaman tangannya terlepas dari batang Pak Zam bila baju itu mulai dicabut keluar dari kepalanya.

“Pak. Jangan le buat Ramina macam ni. Ramina kan menantu bapak? ” Ramina merayu dengan nada yang lemah lembut tapi rayuan itu dipandang sinis oleh Pak Zam.

Sebaliknya dia terus menarik tangan Ramina supaya terus mengulangi lancapannya manakala Pak Zam sudah merangkul rusuk anak menantunya itu sambil merapatkan mukanya yang disembamkan ke tetek anak menantunya yang bukan sahaja subur, bengkak, tegang, pejal, menggiurkan tapi berkulit putih bersih dan gebu sehinggakan kalau di tetek nya Ramina sahaja sudah menerbitkan rasa berahi yang amat-amat.

“Pak. Ramina tak suka. ” Ramina berkeras sambil melepaskan pegangannya ke batang zakar Pak Zam.

Perbuatan itu membuatkan nafsu Pak Zam kian menyirap. Dengan sekali tolakan, Ramina terdampar terlentang dan dengan sepantas kilas Pak Zam merangkak naik ke atas tubuh anak menantunya yang hanya tinggal kain batik sahaja, itupun sudah tersingkap hingga ke peha gebunya yang mengghairah dan mengundang.

Peha Ramina rapat. Batang Pak Zam mencari laluan sambil dia terus menikmati hidangan lauk nasi lemak kelas hotel lima bintang di atas dada anak menantunya itu.

“Belum pernah bapak tengok buah kepunyaan kau ni sebelum ni, Ramina. Walaupun terletak berbaring begini. Masih tegak melonjak. Emm. Emm” buas sekali geloranya menikmati tetek Ramina yang secara biologinya sudah terrangsang hinggakan puncaknya mulai menegang dan keras.

“Bapak. Jangan pak. ” Ramina masih lagi merayu sewaktu merasakan pehanya mulai dikuak dengan ganas oleh kaki Pak Zam.

Sedikit demi sedikit dia kian terkangkang luas memberikan kemudahan untuk Pak Zam mencelapak di tengah.

Dan kemudian kakinya mulai terangkat ke atas bila Pak Zam meletakkan peha Ramina ke atas pehanya.

“Bestnya Ramina. ” kata Pak Zam melepaskan ikatan kain batik Ramina yang dilepaskan melalui kepala.

Batang zakar sudah terpacu keras kepalanya di pintu masuk. Tinggal nak masuk aje.

“Pak. Jangan pak. Ramina tak sanggup nak buat lagi. ” rayu Ramina tetkala merasakan jari jemari nakal Pak Zam mulai mencemar kelopak bunga puki nya.

Sentuhan jari itu dibiji clitoris nya membuatkan Ramina tak dapat menahan kegelian bila ianya menggentel biji clitoris nya yang memang sedia tersembul dan tak pernah dikhitankan sejak kecil dahulu.

“Kenapa Ramina? Ramina tak suka dengan bapak? Bukankah kita pernah buat dulu? ” Pak Zam beralih kepada mengusap lembut alur puki Ramina yang secara kimianya merangsang rembesan zat lendir pelincir yang memberikan laluan mudah untuk apa sahaja objek kasar untuk membenam dalam liang itu.

“Ramina takut pak. Lagipun, Ramina ni anak menantu bapak. Ramina kan isteri Handi anak bapak? ” Ramina rasa hendak menangis tetapi kenikmatan yang mulai dirasakan dari mainan jari Pak Zam di bawahnya membuatkan dia berada dalam kedudukan yang serba salah, takut dan keliru.

Cerita Sex Suami Pergi Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua

“Ramina tak suka barang bapak? Bapak punyakan lebih panjang dari Handi? Dulu Ramina kan pernah kata Ramina tak pernah rasa yang sebesar dan sepanjang ini. ? ” Pak Zam menjilat-jilat puting tetek Ramina sesambil memujuk, dan sesambil menggesel biji clitoris Ramina lagi.

“Itu lain pak. Itu Ramina tak dapat mengawal diri. Siapa sahaja akan berkata yang bukan-bukan dalam keadaan itu, Pak. ” Ramina mengingat semula kata-kata berahi lucah yang pernah diperkatakannya dahulu sewaktu keterlanjuran yang kedua bersama bapak mertuanya, yang terjadi ketika dia sedang menikmati unjuran keluar masuk yang padat dan ketat dari batang zakar Pak Zam.

Pak Zam tersenyum. Dia merancang sesuatu. “Baiklah Ramina. Bapak tak mahu paksa. Tapi izinkanlah bapak sekadar merendamkannya sekali sahaja. ” Ramina terdiam.

“Bapak janji. Kalau sudah masuk semua nanti, bapak akan cabut balik dan takkan pancut dalam pun. Lepas cabut, nanti Ramina boleh lancapkan saja, ya sayang? ” Pak Zam meracun.

Ramina terdiam. “Boleh Ramina? ” kata Pak Zam sambil mulai mengasakkan kepala zakar nya ke bibir puki Ramina, cuba melepaskanbengkakan kepala zakar nya melalui pintu masuk yang ketat itu.

“Boleh keRamina? ” Sedikit demi sedikit Pak Zam mengasak. Kepala zakar mulai terlepas.

Hampir melepasi garisan takuk. Ramina memejamkan matanya. Pak Zam tahu Ramina membenarkannya walaupun tanpa rela.

“Sedikit lagi sayang. ” kata Pak Zam, sedangkan lima inci lebih lagi masih perlu diganyang ke dalam daerah yang sedang tandus itu.

Seinci demi seinci menguak. Ramina membetulkan kuakan pehanya supaya memberi laluan yang lebih menyenangkan Pak Zam.

Itu petanda baik. Pak Zam berjaya melepasi garisan lima inci. Ramina merasakan ruang dalamannya mulai penuh dimasukki barang Pak Zam.

“Sedikit lagi. ” dan dengan sekali santakan, seluruh tujuh inci terbenam dalam memenuhi daerah tandus Ramina.

Ramina tersentak. Dadanya menggeliat. Tersantak hingga ke batu meriannya. Dia rasa sedikit senak.

Tapi rasa itu hilang berubah menjadi nyaman. Kemudian perlahan-lahan dia membuka matanya sambil mengetap bibirnya kerana malu.

“Pak. Apa yang telah bapak lakukan, pak. ” Ramina timbul rasa serba salah agaknya? Atau sebenarnya sedang mencari alasan untuk menyalahkan Pak Zam sambil cuba memujuk hatinya untuk mengenepikan rasa yang sedang dirasakan olehnya ketika itu.

“Ramina tak suka juga nak? ” Pak Zam tahu Ramina hanya memberikan alasan.

Pak Zam tahu Ramina hendak ianya terus dilakukan. Sifat perempuan, pada mulanya pasti melarang tapi bila sudah mengena, pasti tak boleh dilarang.

“Kita ni anak menantu dengan bapak mertua, pak. Tak patut melakukan semua ini. ” kata Ramina, berubah rentak.

“Baiklah. Bapak sudah rendam. Bapak cabut seperti mana bapak janji ya sayang? ” Pak Zam cuba berganjak untuk menarik semula batang zakar nya tetapi dia mulai merasa puki Ramina seakan mengemut-ngemut batang zakar nya dengan rakus, dengan maksud tidak mahu batang itu dicabut keluar pada waktu itu.

Oleh kerana itu, Pak Zam pula kembang-kembangkan kelopak cendawannya supaya batangnya terasa membengkak-bengkak dalam puki Ramina.

Perbuatan itu membuatkan puki Ramina kian bertambah kuat kuncupannya. Dan kemutan itu semakin kerap dan berulang laju.

Pak Zam lihat anak menantunya sudah memejamkan matanya kembali. Nafasnya seakan cemas.

Tapi orang berpengalaman macam Pak Zam membuatkan dia lebih dewasa untuk menangani situasi itu lalu digentelnya biji clitoris Ramina dengan laju dalam keadaan batangnya masih terrendam kuat dan padat dalam puki yang kian rakus kemutannya itu.

Tak semena-mena kemudian Ramina melonjak sedikit. Nafasnya terhenti helaannya. Kemutnya menyepit. Pak Zam rasa basah di dalam.

Ramina mengetap bibirnya. Dahinya berkerut merasakan kemuncak berahi yang amat lazat. Lama.

Hampir tiga empat minit, mencecah lima minit. Dan sudahnya, gelinjatnya tenang semula.

Dadanya mulai berombak semula. Nafasnya terhela lesu. Dan bibirnya tak diketap lagi tapi seakan mahu membicarakan sesuatu.

puki nya berdenyut perlahan dan basah. Perlahan-lahan Ramina membuka keloPak Zamanya dengan perasaan malu.

“Dapat? ” Tanya Pak Zam. Ramina tidak menjawab. Kakinya terdampar luas menguak selepas tadinya sewaktu mencapai tahap berahi, ianya terkancing rapat.

“Bapak memang sengaja. ” Ramina memukul dada bapak mertuanya dengan perlahan, masih menyalahkan bapak mertuanya itu sedangkan sepatutnya dia boleh menghindarkan sahaja pencerobohan yang mengasyikkannya itu tadi.

“Bapak kasihanmu Ramina. ” kata Pak Zam menyindir. Walhal dia sendiri memang gian nak berjunub.

“Tapi Ramina anak menantu bapak. Raminasudah macam anak bapak. ” Ramina terasa ingin menangis.

Sesudah mengecapi klimaks betinanya yang pertama tadi, tetiba dia merasa menyesal dan teringatkan suaminya.

Buat kali ketiganya dia sudah tidak jujur. Dan pada waktu itu, dia masih terus pula membiarkan batang zakar bapak mertuanya terus terrendam dalam puki nya yang baru sahaja memberikan kelegaan bathin kepadanya.

Tiba-tiba Pak Zam dakap Ramina erat dan dalam keadaan batangnya masih terbenam rapat dalam puki menantunya, dia berpaling posisi dengan susah payah sehinggakan akhirnya, kini Pak Zam pula berada terlentang di bawah dan Ramina duduk di atas.

Ramina menolak tubuhnya duduk memandang bapak mertuanya. Posisi itu membuatkan batang zakar Pak Zam makin terasa menyucuk dan menyenak di dalam puki nya sehingga menganjak pintu rahimnya yang berbonggol pejal.

Dia rasa begitu malu sekali ketika itu kerana bapa mertuanya dapat melihat tetek nya yang subur gebu, perutnya yang slim, pinggangnya yang ramping, dan semak halus di bawah perutnya yang kini menelan sepenuhnya tongkol keras batang zakar bapak mertuanya.

“Kalau Ramina tak suka, terserah Ramina. Bapak hanya kasihankan Ramina. Dan bapak baru sahaja menunaikan hajat gelora di hati Ramina sebentar tadi. Bapak tak kisah kalau tak mendapat apa-apa keuntungan. Kalau Ramina tak suka, Bapak pun tak dapat hendak menghalang ketika ini sebab bapak sudah berada di bawah. ” Pak Zam menguji sambil mendepangkan tangannya dan meluruskan kakinya sambil merenung tepat ke mata ayu menantunya itu.

Dan Ramina sudah terkena. Terjebak dengan perasaannya sendiri ketika ini. Dia tak dapat hendak menyalahkan bapak mertuanya lagi selepas ini.

Keputusan berada di tangannya sama ada akan terus di situ atau mengundurkan diri.

Pak Zam terus meneran mengembangkan kelopak cendawannya supaya meregang memadatkan ruang dalaman puki menantunya supaya menantunya terus merasakan tekanan yang memberangsangkan.

“Bapak menyiksa bathin Ramina. ” jumpa juga dengan alasannya. “Kenapa pulak? ” “Bapak sudah memulakan semua ini. “Ramina teragak-agak tetapi merasakan kata-katanya itu betul.

“Jadi? ” Tanya Pak Zam yang sememangnya bijak dan berpengalaman itu. “Bapak memang sengaja mahu menguji Ramina. ” Ramina terus mengasak Pak Zam dengan kata-kata perangkapnya setelah dia merasakan dirinya memang sudah terperangkap.

“Bapak tidak mengujimu, Ramina. Kalau Ramina mahu, bapak sedia membantu. Bapak ini seperti bapak-bapak yang lain atau bapak mertua yang lain, hanyalah menumpang senang di atas kebahagiaan anak menantu. ” Pak Zam menggaru hidung yang tak gatal sambil sempat merenung gayutan tetek Ramina yang masih mantap dan memberangsangkan.

“Maksud bapak? ” Ramina geram. Bercampur marah. Dalam hatinya yang keliru ketika itu, berharap kalau dia terus diperlakukan secara paksa supaya dia dapat terus menyalahkan bapak mertuanya sedangkan dia menikmati bonus dari paksaan yang melazatkan itu tetapi perangkap bapak mertuanya ketika itu sungguh licik.

Sudahnya Ramina mengalah. Perlahan-lahan dia mengangkat pinggulnya melepaskan batang zakar yang ditelan oleh puki nya.

Kelihatan licin kulit batang zakar itu diselaputi benih Ramina tadi. Keruh dan lendir.

Zat yang menikmatkan. Dan Ramina benar-benar terasa kecundang sebab terpaksa juga dia melepaskan batang zakar itu dalam keadaan yang begitu berat melepaskan kepala cendawan bapak mertuanya yang kejang membesar itu.

plop! Terlepas dari puki nya dan Ramina terus berbaring meniarap dengan kepala terteleng ke arah yang bertentangan dari bapak mertuanya.

Pak Zam tersenyum. Dia tahu Ramina mengambil tindakan nekad. Jadi kali ini dia akan mengenakan beban tekanan bathin yang lebih hebat terhadap Ramina.
Cite lucah Suami Berangkat Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua

  • Diambilnya minyak baby oil Johnson yang terletak di meja sebelah katil. Lalu dituangkannya minyak itu ke pinggul Ramina sehingga mengalir turun ke alur puki nya.
  • Kemudian digosokkannya minyak itu penuh menyelaputi pinggul Ramina. Dan sekali sekala dia melajakkan jarinya itu ke puki Ramina yang masih menginginkan tusukan tumpul batangnya yang setongkol 7 inci itu.
  • Perlahan-lahan dan berhati-hati dia naik merangkak memanjat ke belakang Ramina lalu menindih.
  • Batang zakar nya diletakkan di alur pinggul menantunya yang pejal itu. Pak Zam tersenyum nyaman.
  • Ramina berdiam membiarkan. Dan dia tahu Ramina mahu perbuatan itu berterusan. Pak Zam gesel dari bawah ke atas.
  • Bila zakar nya mengena celah peha Ramina, ianya memukul sedikit pintu jubur dan pintu puki Ramina secara bergilir sebelum dilayangkan semula naik ke alur pinggul Ramina.
  • Lama Pak Zam berbuat demikian. Sehinggalah dia terperasan yang Ramina telah menonggekkan pinggulnya untuk menunjukkan rekahan pintu puki nya yang sudah basah diminyakkan oleh baby oil Johnson itu.
  • Pantas Pak Zam merendamkan kembali kepala cendawannya masuk melalui liang yang indah lagi nikmat itu.
  • Berdesup masuk dengan lebih mudah dari pertama kalinya. Dan Ramina. memberikan tindak balas berlawanan untuk membantu menelan batang bapak mertuanya supaya tertujah lebih jauh lagi ke dalam puki nya.
  • Pak Zam sorong perlahan-lahan, kemudian tarik sedikit, kemudian sorong lagi dan tarik lagi.

Pada setiap kali sorongan masuk, Ramina melonjak ke belakang ke arah Pak Zam, pada masa sorongan tarik keluar, Ramina makin menganjak ke arah Pak Zam kerana tidak mahu batangnya terkeluar.

Lalu Pak Zam memulakan gerakan sorong tariknya dengan konstan dan konsisten, mengikut rentak Ramina yang sudah naik berahi semula menerima asakan demi asakan dari tenaga batang yang sungguh besar dan panjang, dan memenuhi keperluannya ketika itu.

“Ramina suka Ramina? ” Pak Zam sengaja mengusik. Tapi Ramina hanya melepaskan keluhan manja anak kecilnya yang seakan menagihkan belaian yang lebih merangsangkan dari semua itu.

“Emm. Emm. Ooouuhh. ” itu sahaja yang keluar dari bibirnya yang basah dijilat berkali-kali oleh lidahnya.

Sekejap kemudian Pak Zam melajukan henjutannya. Dan keluhan Ramina kian laju juga seperti tempo tekanan yang diberikan.

Makin ianya laju, makin Ramina tak karuan. Bunyinya seperti enjin sangkut tetapi kuasa enjinnya Ferrari pulak.

Bila Pak Zam santak habis ke dalam, terasa pinggulnya yang pejal dan empuk itu menganjal menolak zakar nya.

Dan itu merangsangkan Pak Zam untuk makin mengganas. Ditariknya rambut Ramina. Ramina mengerang.

Diramasnya pinggul Ramina. Ramina merengek. Ditamparnya pinggul Ramina. Ramina mengaduh. Dan kemudian.

“Ahh ahh ahh ahh ahh. Eieiikkhh. ” Ramina mengejang dan menggelinjat sehingga kepalanya terlonjak ke belakang sedangkan kakinya kian rapat menjadikan kemutan puki nya jadi sendat dan mengetat menggrip zakar Pak Zam.

Ramina kemuncak kedua. Pak Zam masih beraksi selamba. Sepanjang lima minit Ramina menikmati orgasm yang panjang tidak berhanti itu, Pak Zam terus mengepam laju memberikan kepuasan bathin kepada Ramina, kepuasan yang suami Ramina tak pernah berikan dari zakar nya yang tak sehebat bapaknya.

Kepuasan yang optimum. Basah lagi zakar Pak Zam digenangi kolam Ramina yang membasah oleh cairan keruh kenyal dari terbitan matair berahi kemuncak inzali dari dalam puki Ramina.

“Emm. ” nafas Ramina lega semula tetapi masih lagi dia merasakan kelazatan kerana pergerakan konsisten bapak mertuanya yang masih belum menunjukkan tanda-tanda kemuncak berahi jantannya.

Ramina sudah tak sabar ingin merasai benih jantan bapak mertuanya memenuhi ruang puki nya yang kontang.

Dia ingin benih itu bercantum dengan benihnya pada masa dan pertemuan yang serupa.

Dia ingin bila Pak Zam pancut, dia juga percik. Dia ingin Pak Zam kejang, dia juga ingin erang sama.

Dia mahu Pak Zam menggelisah kerana dia mahu menggelinjat serupa. Tapi dia malu hendak bertanya bila Pak Zam akan kemuncak bersama-sama dengannya sebab dulu pernah lama.

Dulu kali pertama dan kedua dahulu, kalau tidak sampai dua jam lebih, selagi Ramina tak kemut kemuncak sampai lima enam atau sepuluh kali, selagi itu Pak Zam takkan lepas.

Mahukah dia berterus terang? Tidakkah nanti bapak mertuanya akan mengetawakannya pulak? Agak sesudah lega dari klimaks keduanya, Pak Zam cabut kembali zakar nya.

Kali ini Ramina tak terkejut. Dan tidak menghalang atau menahan. Dia tahu dia akan menerimanya lagi.

Perlahan-lahan Ramina merangkak. Dan kemudian berpaling kepada Pak Zam yang tersenyum manja kepadanya.

Wajah tuanya sudah hilang tua pada mata Ramina. Pangkat bapak mertuanya itu sudah hilang seketika.

Pak Zam sudah menjadi part time sex lovernya yang akan memberikan kepuasan kepadanya pada waktu Handi gagal memenuhi kehendak dan gelora kemahuannya.

Ramina duduk merengkok dekat kepala katil. Tapi kakinya dilipatkan mengangkang selepas duduk di atas bantal.

Pak Zam faham benar fesyen itu. Dan tanpa banyak kerenah terus memenuhi kekosongan ruang di antara celah kelangkangan Ramina yang memberontak.

“Boleh? ” Tanyanya sebelum mengasak masuk. Ramina menggeleng. Dipegangnya batang Pak Zam lalu ditariknya naik ke atas.

Pak Zam terdorong sehingga berdiri dengan batang zakar nya tersua ke mulut Ramina.

Dia asak perlahan sehingga Ramina dapat mencapai lidahnya yang tajam ke kepala cendawannya.

ngap! Seinci tenggelam dalam mulutnya. Dan Ramina menikmati jus-jus buah-buahan yang tadinya terpalit dari puki nya ke batang Pak Zam.

“Sedap Ramina. Emm. Pandai Ramina. Sedut Ramina. , sedut kuat sikit. ” Pak Zam memberikan pujian perangsang untuk memberi galakan berterusan yang sudahnya memberikan hasil yang baik kepada kaedah kuluman vakum yang ketat itu.

“Mmm. Mmm. ” Ramina terasa tercekik dan terbelahak bila kepala cendawan itu menutup tekaknya sehingga menyukarkannya bernafas tetapi kemudian dia adjust.

Dan dapat menerima hampir tujuh inci itu dalam mulutnya, mencecah tekaknya. Pak Zam mengepam bila tangan Ramina penat.

Bila kepala Ramina lesu, Pak Zam mengepam. Ramina hanya perlu sedut vakum.

Pak Zam usahakan segalanya. Sampai besok pun Pak Zam sedia pam. “Mmm. ” Ramina rasa lemas.

Dia pandang tepat ke wajah mertuanya sambil menggeleng. Pak Zam cabut zakar nya semula lalu turun mencelapak antara celah kelangkang Ramina.

Dilihatnya puki Ramina sudah basah lenjun di bawah dek rasa berahi yang amat sangat.

Tanpa banyak lengah batang dipacu. Pendayung direndam. Kemudian mulai diasak masuk semula ke dalam.

Tapi Ramina rasa kurang selesa pulak. “Kejap Pak. ” rayu Ramina sambil menahan dada bapak mertuanya.

“Kenapa Ramina? ” Pak Zam manja sekali melayani anak menantunya. Mintak apa saja pun pasti dibaginya.

“Lenguh. ” Ramina beralih mendekati tebing katil. Pinggulnya diletakkan betul-betul di tebing tilam.

Kakinya terjuntai ke bawah sehingga tapaknya mencecah ke lantai. Ramina menguak luas.

Pak Zam turun ke lantai. Di lututkannya kaki mencium puki Ramina sepuas hati.

Dijilat dan dikemamnya bijik clitoris Ramina, sebelum berdiri mengacu senapangnya semula. Ramina kuak kaki luas-luas sambil menguak kelopak mawarnya dengan jari tangan kedua belah menunjukkan pintu puki nya yang sedikit terbuka.

Slow-slow Pak Zam meletakkan kepala cendawannya. Ramina bantu dengan tangan kiri. Dipacukannya ke liang.

Sehinggalah Pak Zam terjah ke dalam baru dilepaskan. Masa Pak Zam mulai mengepam, Ramina paut tangan ke leher Pak Zam.

Merengkok badannya sambil ditujah laju oleh Pak Zam dengan penuh nikmat. Tidak ada rasa yang lebih bagus dari pertemuan dua alat kelamin itu dalam posisi itu.

Geselan kulit batang yang keras berurat itu dengan dinding puki yang penuh menyimpan urat sensitif segala rasa geli dan berahi, membuatkan Ramina tak karuan haluan.

Kepala cendawan Pak Zam juga menyimpan urat geli berahinya tetapi kematangan Pak Zam membuatkan dia mudah mengawal urat geli berahinya supaya tidak cepat membawa dia ke penghujung upacara.

“Bapak. Ooohh. ” Ramina mulai berkata-kata dalam mimpi nyatanya. “Kenapa Ramina. ” Pak Zam tenung rapat matanya ke tetek Ramina yang bergetar kencang selaras dengan kelajuan zakar nya yang mengepam.

“Cepatlaa. ” ringkas jawab Ramina. “Awal lagi sayang. ” Pak Zam memujuk.

“Ramina tak tahan. Hemm” “Hem? ” “Ramina nak sekarang. ” “Sekarang? Takkan cepat sangat? ” “Dahh. sudah sejaamm. ” “Tak suka lama? ” Pak Zam cabut zakar nya lalu ketuk ke biji clitoris Ramina untuk mengimbangi rasa sedapnya.

“Nakk. Tapi nanti buatlah lagii. ” Pak Zam senyum. “Baiklah. Jap lagi. ” Pak Zam masukkan semula zakar nya ke dalam puki yang begitu mudah memberikan laluan itu, tetapi masih begitu sempit untuk digeledah oleh Pak Zam.

“Naik atas. ” Ramina mengajak bapak mertuanya mengesot semula naik ke atas.

butuh tercabut semula. Ramina naik menelentang menggalas pinggulnya dengan bantal. Pak Zam naik merangkak mencelapak tengah kelangkang.

“Cantik. ” puji Pak Zam melihat puki Ramina. Tapi Ramina sudah tidak sabar.

Jarinya mengutil-ngutil biji clitoris nya dalam keadaan yang paling mengghairahkan. Lebih ghairah dari menerima batang lima inci suaminya Handi.

Dia sudah lupa Handi seketika. Dia masih sayangkan Handi tapi ketika itu, batang tujuh inci itu adalah bahan penyedap yang akan mendamparkannya ke syurga dunianya sebentar lagi.

“Cepatlah Pak. ” Ramina menarik tangan bapak mertuanya. Orang tua itu terdorong mendepang tangan antara rusuk kanan kiri Ramina.

Ramina rangkul pinggul Pak Zam dengan kakinya seraya memberi bukaan luas dengan jarinya supaya batang zakar Pak Zam dapat menyelinap dengan mudah.

“Lembut? Kasar? ” Tanya Pak Zam. Ramina hanya meelayukan pandangan matanya. KeloPak Zamanya mengecil.

Sedikit demi sedikit Pak Zam memainkan peranannya sekali lagi. Dia mengambil posisi sedap.

Dengan kaki celapak katak, peha Ramina di atas pehanya, Pak Zam maju.

“Ahh! ” Ramina mengerang manja menerima kemasukan batang Pak Zam. Liang puki nya membuka perlahan.

Seinci menjelajah masuk. “Pak. ” Ramina memanggil lemah. “Kenapa? ” Pak Zam berhenti mengasak.

“Sedaappmyaa. ” Ramina melepaskan kelopak mawarnya bila kelopak cendawan Pak Zam sudah ditelan oleh puki nya yang tercunga tinggi atas galasan pinggul di bantal.

“Lagi. ” seinci lagi masuk, tinggal lima lagi. Ramina menahan geli bila Pak Zam gentel biji clitoris nya.

Dia cuba menahan tangan Pak Zam dari meneruskan gentelen itu tetapi Pak Zam tetap beraksi bagi menerbitkan segera berahi Ramina.

“Masuklaah laagi. ” Ramina merintih manja. Bibirnya diketap erat menahan rasa yang indah itu dari begitu cepat menghanyutkannya ke inderaloka.

Seinci lagi menerjah. Tinggal empat. “Padatnyaa. ” Ramina menggelinjat menikmati asakan perlahan dan teratur dari permainan terrancang itu.

Seinci lagi ditolak perlahan ke dalam. Pak Zam rasa liang dalam yang semakin mengecil itu kian menghimpit kebesaran kepala cendawannya.

Tinggal tiga. puki Ramina dirasakan makin lincir. “Pak. Ramina tak tahan pak. ” Ramina makin mengeluh dalam.

“Kau takkan dapat merasakan ini dari Handi Ramina. ” Pak Zam menolak lagi seinci ke dalam meninggalkan dua inci lagi.

Ramina rasa ingin mengemut tapi ditahankannya. Batang zakar bapak mertuanya dirasakan begitu besar lagi mengembang dan mengeras di dalam puki nya.

Terasa lebih besar dari selalu. Atau sebenarnya dia terasa begitu ghairah amat dengan nikmat yang hendak dicapainya dengan bapak mertuanya sekejap lagi bersama-sama bila Pak Zam menyemburkan benihnya ke dalam puki nya yang turut akan bersama memercikkan benihnya untuk ditemukan dengan benih Pak Zam.

“Santak pak. Dalam lagi. ” Ramina merayu. “nah! ” zupp! “aahh! ” “yeaasshh! ” clop! clop! chlup! Berdecap decip bunyi hempapan dan ganyahan batang zakar Pak Zam keluar masuk liang sempit Ramina yang kesat-kesat licin itu.

Suami Berangkat Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua cerita sex isteri dikongkek mertua cite lucah suami berangkat cite lucah pantat isteri dikongkek mertua

Suami Pergi Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua

Hangat dan merangsang. “laju lagi. laju. ! ” Ramina menjungkit-jungkit pinggulnya hendak merasakan santakan yang lebih ganas.

“Sempitnyaa. ” Pak Zam tak pernah merasa reaksi sebegitu rupa dari Ramina.

Kemaruk sungguh dia. Lima inci tarik, enam inci membenam. Seakan tumbuh seinci.

Tarik enam, simpan satu, masuk tujuh jadi lapan. “bapak! ” Ramina mengejang.

“Kenapa sayang. ? ” Pak Zam terus mengasak laju macam kereta lumba yang baru kena minyak pelincir baru.

“Cepat Pak. Ramina tak tahan. Tolongg. ” Ramina makin tak tentu arah bila Pak Zam gigit puting tetek nya dari sebuah ke sebuah.

“Relax. ” Pak Zam memujuk. “Tak boleh. Ramina nak sekarangg! ” Ramina memang sudah tak tentu arah lagi sebab dia sudah bertahan begitu lama.

Dia menahan percikannya. Dia menahan pancaran berahinya. Dia sudah hampir ke pantai berahi yang lazat.

Dia tinggal hendak terjun ke laut untuk berenang ke tepian sahaja. Tinggal Pak Zam untuk mengemudikan nafsunya.

“Pak. Jangan biarkan Ramina sendiriann. ! ” Ramina menarik-narik kemasukan batang Pak Zam sambil merapatkan pehanya supaya laluan Pak Zam jadi lebih sempit.

Pak Zam sendiri sebenarnya hanya menunggu lampu hijau. Dia simpati dengan Ramina.

Dia tahu Handi selalu bawak Ramina hanyut bersama dalam satu perhentian waktu yang serupa.

Dia tahu Ramina tak suka klimaks seorang. Ramina mahu pancut sama dengan pasangannya.

Asakan kian laju. Bantal galas dipinggul sudah terbang entah ke mana. Cadar sudah bersepah bertebaran ke lantai.

Tidak ada apa lagi yang mahu diingati oleh kedua pasangan itu kecuali mengecapi kemuncak berahi mereka bersama-sama.

“Ramina. ” Pak Zam tak tahu hendak laju mana lagi. Gear lima sudah masuk.

Sudah pun berpindah ke gear tinggi lori kontena. Sorong tariknya sudah hilang tempo.

Peluh membasah di merata-rata menitik-nitik ke tubuh dan muka Ramina. Peluh di celah kelangkang menambahkan kelinciran.

“Bapak. Ramina sudah hampir. ” Ramina gentel clitoris nya. “Sabar Ramina. Bapak jugaa. ” Pak Zam sudah tak tahan sama terikut-ikutkan berahi Ramina.

“cepat pak! ” “Raminahh. Aduhai sempitnya lubangmu. ” Pak Zam tindih badan Ramina.

tetek Ramina menjadi pelantar kusyen yang empuk di dadanya. ipeluknya Ramina sampai ke belakangnya.

Lagi laju dia mengepam, lagi kuat pelukan. Ramina sendiri sudah mencakar-cakar Pak Zam di belakangnya dengan kukunya yang panjang.

Terasa calar dan melukakan. Tapi Pak Zam sudah naik stim. “RaminaH! ” “pakk. pancut dalam pakk. ! Ahh ahh ahh! ” Ramina makin sampai.

Pak Zam juga semakin sampai. Mereka berdua sudah dekat ke penambang. Laut bergelora kian kencang.

Ombak yang memukul ke pantai berulang-ulang membanyak buih dan busa di tepian.

Licin. Enak. Empuk. “Ramina! ” “bapak. ” “Ramina. ! ” kerandut kote Pak Zam berdenyut mengepam cairan benih yang likat dari kilangnya naik melalui salurnya.

“bapakk! ” Ramina kemut kian kuat dan kencang. “Ramina. Ini dia. ” Pak Zam bisik ke telinga sambil meneran.

“bapak! ” put put putt put! srutt! srut! “bapak! ” puki Ramina mengemut kuat.

Rasa macam melekat. Rasa bergelen-gelen benih Pak Zam memenuhi ruang dan memancut di dalam.

Pak Zam tak pernah rasa pancaran sebegitu rupa. Ramina pula macam menyedut-nyedut sperma bapak mertuanya masuk ke dalam rahimnya sesudah bertemu dengan percikan mazinya sendiri.

Basah seluruhnya. Tidak ada yang lebih basah dari mandian peluh dan mandian mani mereka.

Ramina dan bapak mertuanya tercungap-cungap kelesuan. Tak pernah dirasakan jkelazatan yang sebegitu indah.

“Pak. Sedapnya. ” desah ramina “Kau hebat Ramina. ” butuh nya terus kekal keras terrendam setelah habis melepaskan saki baki maninya dalam puki Ramina.

Kalau kena gayanya, Ramina bakal mengandungkan anak Handi yang akan menjadi adiknya.

Ramina rasa longgar. Pelukannya longlai. Dia terdampar lesu. Wajah Handi dan bapak mertuanya Zam silih berganti.

Tapi batang Pak Zam sepanjang tujuh inci itu tak akan dilupa lagi.

Kalau agaknya akan berulang lagi, pasti akan jadi seperti acara malam itu.

Mula-mula tolak. Sudahnya sukar ditolak.
***

cerita seks isteri dikongkek mertua, cerita lucah suami berangkat, cite lucah faraj isteri
Suami Berangkat Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua Cite lucah , cerita seks isteri dikongkek mertua, cerita lucah suami berangkat, cite lucah faraj isteri Suami Berangkat Lalu Pantat Isteri Dikongkek Mertua, cerita lucah 2017,blue novel , cerita seks isteri dikongkek mertua, cerita lucah suami berangkat, cite lucah faraj isteri, Cite lucah, Novel blue sex

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close