Amoi Cantik Bekas Isteri Abang

Amoi Cantik Bekas Isteri Abang – Bila ingatkan balik pengalamanku kongkek dgn perempuan ni. saya teringat balik. saat-saat dimana kesucian terunaku telah tercemar. mahu kata saya nie baik tak jugak la. tapi jahat saya macam itu jer la. setakat hisap ganja. sesekali togok air setan.

Tapi perempuan saya tak main. Bohongla kalau saya tak minat atau tak stim kat perempuan. tapi saya nie kira penyegan sikitle dgn perempuan. sikit saja. Bukan tak pernah tackle gadiis.

Adala dua kali dapat tangkap gadiis. tapi dua-dua cabut. saya ingat pasal saya tak projek dgn dia orang kot? Takpela. yanng saya mahu crita nie pasal janda abang saya atau pun bekas akak ipar saya.

Yanng telah berjaya menodai saya dan mencemarkan kesucian teruna saya. Kalau ikutkan saya, berzina dgn akak ipar tue kira lebih jugale. tapi. bila pikir balik. tak ape kot. dia pun daah jadi bekas bini abang saya.

Abang saya pun daah ceraikan dia dekat lapan tahun. pasal dia tak mahu dimadu bila abang saya kahwin lain dgn anak dara. so,. Lepas dia kena cerai, mengenangkan dia pun tak ada salah apa dgn kita.

Famili saya masih lagii baik dgn diorang. Walaupun dia nie agak lorat sikit. pasal bapa dia kaya. Padan muka dia pun kena cerai dgn abang saya. dulu. masa jadi bini abang saya bukan main sombong lagi.

Bukan mahu campur kitaorang sangat. Sekali kena tinggal. barula tau mahu bebaik. Bila saya ada kat rumah, selalu juga le orangtua saya suruh pergi rumah diorang. kirim buahtangan dan tanya kabar diorang.

Jarak umur dia dgn saya lebih kurang 18 tahun. Body dia pun kira blh tahan jugak la. hnya tubuh dia agak berisi sikit. apa orang kata. plum. tapi tak masuk kategori gemukla.

Anak ada tiga orang. masa dia kawin tue agak muda juga. seingat dlam lingkungan 20 tahun. yanng no. 1 dgn no. 2 tak duduk rumah krna masuk sekolah asrama.

Hanya yanng tingkatan satu jer duduk dgn diorang. krna tue la bila saya ada kat rumah. orang tua saya selalu. suruh jenguk diorang. Makin mengada la dia. apa-apa hal dia panggil saya minta hantar dia pegi mana-mana.

Macam driver dia pulak saya masa tu. Kadang-kadang abang saya sound juga. tapi makbapak saya defend. saya pun tak kisah sangat. lagipun saya tak dapat kerja. dok melepak sahaja.

Kalau hantar dia pegi mana-mana. dia bagila duit poket sikit. dapatla saya beli ganja. Dipendekkan cerita. blh dikatakan selang dua hari ke tiga hari ke. mak saya suruh pergi jengok bekas akak ipar saya tu.

Hantar kuihla. laukla. sayurla. saya pun tak kisahle. mahu buat camna. daah orang tua suruh. Tapi. saya cuba jugak elakkan lepak lama-lama kat umah diorang. bukan apa. segan ada.

Takut pun ada jugak. mana tau kena cekup dgn orang kampung. cas khalwat. daah la saya teruna lagii. dapat pulak janda bekas abang saya. tak ke naya. lg pun, saya memanng jer simpan penis saya.

Kononnya mahu rasmikan masa malam pertama. yelaa utk bini yanng darale. sapa lagii Abih camno. benda daah mahu jadi. satu hari tu. mak saya suruh pegi rumah dia hantar daging dgn sayur.

Oh ya. lupa saya. namanya Yessy. jadi saya pangil dia Kak Yessy. saya pun tunggang motor saya pegi rumah diorang, tauje la kat kampung rumah jiran pun adala sepelaung.

Masa tue lebihkurang jam 10. 00pagi. Sampai rumah dia sunyije”Kak Yessy. o Kak ” saya jerit nama dia dua tiga kali. Tak lama kemudian dia terjengul kat pintu rumah. pakai baju tidur saja. “Ai.

Baru bangun ke? ” bisikku. “Ohh. Tomm. ada apa Tomm? ” dia tanya saya. “Ni ha. mak suruh hantar daging dgn sayur sikit” saya jawab balik ” Masuk la.

” di pelawa saya. “Takpelah kak. saya mahu antar saja. mahu cepat ni” saya cuba menolak utk masuk kerumah diorang. “Eh. engkau ni. kalau datang sini mahu cepatje. masuk la.

Minum dulu. akak pun sorang jer ni. Lan pegi sekolah” Kak Yessy seolah menggesa. (Lan tue anak dia yanng bongsu) “Nak cepat ni. kak” saya cube elak lagi. “Ala.

Masuk le jap. minum dulu” dia sound lagii “ok lah. ” malas saya mahu cakap banyak. saya pun melangkah masuk. bukan apa. mahu jaga hati diorang. daah dia cakap macam tue tak sedap pulak rasanya kalau saya tak masuk. Kiranya saya nie hormat jugak dgn orang yanng lebih tuala kononnya. Ahh. kan dia bekas akak ipar saya. “Ha macam tula.

” sambiil tersenyum. Bila saya masukje dlam rumah dia pun merapatkan pintu, dan tanya saya ” Mak kirim apa? ” saya jawab ” ni ha. daging dgn kacang panjang” sambiil menyerahkan ketangannya. ” Meh pegi dapur.

Ko mahu minum apa? Kak Yessy tanya saya ” Teh bolehla? ” saya jawab ringkas ” Kopi ginseng nak? ” dia tanya lagii “Emm. bolehla” saya mengiyakan dan mengekor kat belakang dia menuju kedapur.

Sambill tue mata saya nakal jugak peratikan ayunan jubur nya yanng agak lebar tue berayun kekiri kekanan. kira ok juga. jubur nya agak lebar tapi daah kendur sikit. tauje la umur daah 40.

Anak daah tiga. lepas tue daah kena kerjakan dgn abang saya. kalau dia tak kuat makan jamu. lunyai punya lah. dalam baju tidur yanng agak jarang. kelihatan bayangan seluar dlam dan coli yanng menutupi kedua daging pejal didadanya.

Saya pun takdela fokus kat situ. daah depan mata mahu buat camna. Sampai kat ” dining room” dia suruh saya duduk sambiil dia pegi buatkan saya air. Bila dia datang balik.

Peh. payudara diorang. mewah. tapi kira ok lagila. tak ada la nampak melayut. Walaupun ditutupi dgn baju tidur. tapi kain nya yanng jarang jelas membayangkan bentuk tubuhnya. Tapi masa tue saya pun takda pasang niat apa pun.

Sambill meletakkan air depan saya. ” Tomm makan kat sini jer la. akak tak ada selera la mahu makan sorang-sorang. Lan pun balik lambat hari ni. pukul lima petang katanya. ada sukan” dgn suara yanng lembut seakan memujuk saya.

Alamak takkan mahu makan sini pula. “Kalau lauk sedap bolehla” saya jawab balik “Elehh. ko ingat akak tak pandai masakke. nanti akak masak sedap-sedap. gerenti ko mahu tambah lagi” katanya.

Saya diamje. “Beli kat mana kacang panjang nie Tomm. nampak freshje. besar-besar. panjang-panjang? ” tanya dia lagi. “Ahh. kat belakang rumah tu. ” kataku. “Sapa tanam? ” “Eh. sapa lagi. sayale. ” jelasku “Betulke” Kak Yessy jer mengusik “Tengok orangle. kalau saya tanam mesti baik punya” saya rasa tercabar “Ye keni. abih. yanng tue panjang juga ke? ” tekannya lagii Eh.

Apa Kak Yessy ni. kesitu pulak kataku dlam hati. saya terdiam tak tahu mahu kata apa. Kak Yessy pun pergi kedapur tinggalla saya sorang-sorang. Habis minum. ” Apa saya mahu buat ni. mahu tunggu makan lama lagi” kata hatiku “Akak ada cerita best-best tak” saya tanya Kak Yessy mana tau ada cd cerita terbaru “Tomm pegila kat depan tu. carila sendiri. ada tu” sahutnya dari dapur.

Saya pun bangun pegi bilik tamu. belek punya belek. ahh. hindustan pun jadile. sambiil tengok saya pun ambik bantal besar yanng ada kat situ terus baring terlentang. Kepala daah lalok.

Tak lama. bukan saya yanng tengok tv. tv yanng tengok saya. Lebihkurang pukul 11. 00. bila saya tersedar. saya perasan macam ada orang kat sebelah saya. sapa pulak ni.

Bile saya toleh. eh. Kak Yessy baring mengereng mengadap saya. adala dlam jarak tiga kaki. kat depannya ada sebungkus besar kerepek. Sesekali tangannya menyeluk bungkusan kerepek, sambiil mulutnya mengunyah.

Dia daah tukar pakaian. pakai kain batik dengaan singlet yanng perempuan biasa pakai. yanng blh nampak ketiak dan sebahagian pangkal payudara diorang. Kain batik dia pulak terselak sampai kat paras lutut.

Maka. terserlah betis dia yanng putih tu. gebu juga. “Sedap tidur Tomm. mahu kerepek” dia tanya saya saya diam saja. dalam pada tue saya terasa semacam kat pangkal peha saya.

Masa tue saya pakai track bottom. tapi tak pakai underwear. dgn singlet jer (dah jadi perangai saya. memanng jarang pakai underwear). Bila mata saya pandang kebawah. Alamak. penis saya menonjolje kat bawah kain seluar saya.

Tengah stim. Malunya saya. mahu buat camne ni. mesti Kak Yessy perasan punya. Ah. buat selambe jer la. kataku dlam hati. mahu buat camne. saya terus diam tak bersuara.

Sambiil tue jeling juga kat diorang. bila saya rasa dia tengah pandang tv pelan-pelan saya adjust penis. letakan kat bawah getah seluar yanng grip kat pinggang. mata terus konsentret kat tv saja.

Apa tindakan yanng saya mahu buat pun tak tau. Tengok saya diam saja. Kak Yessy pun diam juga. sambiil terus menikmati kerepek. “Kalau mahu makan kerepek nie ambikle. ” pelawa nya lagii sambiil menghulurkan bungkusan dekat ke tangan saya.

Saya pun hulur tangan. tapi mulutku masih diamje. masih terkedu lagi. sedap pulak kerepek ni. tangan saya pun sekejap-sekejap menyeluk bungkusan kerepek tu. sesekali berlaga jugak dgn tangan Kak Yessy.

Sekali tu. saya raba-raba dlam bungkusan. terpegang tangan Kak Yessy yanng sdg meraba kerepek juga. kerepek daah abis. saya mahu tarik tangan keluar dari bungkusan. dia genggam tangan saya.

Alamak. apa pulak ni. saya daah mula risau. saya toleh pandang muka diorang. mata dia tajam merenung mata saya. lagila saya kelam-kabut. Apahal pulak dia ni. bisikku resah. Pelan-pelan dia lepaskan tangan saya.

Sambiil menarik tangannya keluar dari bungkusan. jari-jemarinya meleret kat atas tangan saya keatas kebawah. Masa tue saya terkedu. semacamje saya rasa. kepala saya daah mula ke lain. lalok kesan ganja ada sikit lagii.

Dia nie mahu goda saya ke. apani? Ahh. jer mahu sakat saya kot. saya cuba alihkan fikiran saya dari pikirkan benda kuning. konek saya yanng daah agak kendur sikit tadi mula terjungkit-jungkit kat balik track bottom saya.

Ah. kacau ni. saya pun tarik keluar tangan saya dari dlam bungkusan. Kedua kita masih diam tak kata apa. Agaknya Kak Yessy masa tue mesti gelakkan saya. bila tengok saya daah tak tentu arah.

Jari-jemarinya masih bermain-main kat lengan saya. saya biarkan. mataku terus tertumpu kat tv. tapi apa cerita kat tv pun saya daah tak tahu. Tengok saya diamje. dia pun mengesot mendekati saya.

Jarak badanku dgn dia adala sekaki. saya lagii gelabah. tapi buat relk jer la Tanpa saya sedari tangan saya mula beralih pelan-pelan. ke arah pehanya. makin lama makin dekat.

Sehinggalah jari saya tersentuh sikit kat bawah peha diorang. Sampai situ. tangan saya jadi kaku. diam. Kak Yessy ubah posisi. terlentang pulak. tapi badannya makin dekat dgn saya. adale dua kaki.

Pehanya daah menghimpit tangan saya. bahang tubuh dia makin terasa. Tiba-tiba, saya pulak rasa semacam punya berdebar. saya rasa degupan jantung saya makin laju. kepala saya daah mula pikir macam-macam.

Kak Yessy mahu goda saya ke ni. takkan saya pulak. dia daah gian kot krna daah lama tak dapat batang. eh takkanla dia macam itu. ke jer mahu mengacah saya.

Tapi, mngkin juga. dia pun daah menjanda dekat lapan tahun. Rasa nak tahu makin kuat. sambiil mahu cari kepastian lagi. saya tarik tanganku yanng terimpit tadi dan letakkan atas peha Kak Yessy.

Pelan-pelan jari-jemariku mula menguit-nguit peha diorang. Kak Yessy diam saja. saya tekap tapak tangan saya atas peha diorang. diam lagi. saya gosok-gosok pelan. diam lagi. saya tarik-tarik kain batik dia keatas pelan-pelan.

Kak Yessy diam lagi. saya tarik lagii pelan-pelan kain dia keatas sampaila kepangkal peha. tak ada bantahan juga. sampaikan daah takda apa lagii yanng menghalang tapak tangan saya dari bersentuhan dgn daging peha diorang.

Cerita Sex Amoi Cantik Bekas Isteri Abang

Dia masih diam lagi. ” Aik. biar betulni. ” bisik hati saya. saya pun mula gosok-gosok peha diorang. sambiil menjeling sikit. jer mahu tengok respon anggota tubuh diorang. Masa saya gosok-gosok peha dia tue.

Saya nampak kaki dia tergoyang-goyang dan sesekali terangkat. dia rasa geli kot. saya agakje. Tapi. telinga saya seakan terdengar dengusan nafasnya yanng semakin kuat. saya pun terus gosok-gosok peha kak Yessy.

Tak lama kendian. kaki kirinya yanng melunjur lurus digerakkan hingga menyentuh kaki saya. saya jer cubit sikit jari kaki dia dgn mama jari kaki saya. dia balas balik. perlahan-lahan betisnya beralih dan diletakkan atas betisku.

Kedua kakinya terkangkang sikit. sambiil tue badannya mengesot sikit makin rapat dgn saya. sampai terasa siku saya menyentuh siku diorang. Kehangatan bahang badannya semakin terasa. tapak tangan ku terus merayap makin keatas ke pangkal peha Kak Yessy.

Saya dengar nafasnya makin laju. tapi saya masih tak pandang dia lagi. hnya jeling=jeling tue ada la. takut ada. segan pun ada. saya pun macam tak percaya. betulke mimpi saya ni.

Tapi. naluri dan keinginan mahu tahu apa kesudahan dari tindakan saya tue daah mula bermain kat kepala saya. Bila tangan saya sampai kat pangkal peha diorang. saya gosok lama sikit.

Sesekali saya garu dgn kuku perlahan. bila saya buat macam itu saja. kaki dia tergerak sikit. saya tengok lutut kaki kanan dia membengkok sikit sambiil digoyang keluar dan kedalam perlahan.

Kangkang dia makin luas. masa tue kalau saya alih tapak tangan saya ketengah sikit mesti terlekap atas tundun diorang. tapi saya tak berani lagi. masih 50:50. mana tau kot dia menjerit pulak kang.

Takke naya Lama jugak saya main gosok-gosok dan garu-garu kat kat situ. saya dan Kak Yessy masih lagii tak bersuara. masing-masing layan perasaan kot. sambill tue saya beranikan diri tolehkan muka saya pandang muka diorang.

Saya tengok. matanya agak terpejam. dahinya sesekali berkerut. dan mulutnya sesekali dikepam macam geramje. kepala saya pun mula berkira-kira. mahu pegang ke tak mahu tundun dia. mahu pegang tak berani.

Tapi. keinginan tue makin membuak. Masih tak yakin lagi. saya berhenti kat situ. tak tahu apa tindakan seterusnya, saya terus menggosok dan melurut pehanya. sekejap ke pangkal sekejap sampai dekat lutut.

Kain batik dia daah tersingkap abis. saya pun daah nampak seluar dlam warna pink yanng dia pakai. sekali jeling. tundun dia blh tahan jugak tembamnya. sdg saya teragak-agak utk tindakan selanjutnya.

Tiba-tiba, bila tapak tangan saya sampai kat pangkal pehanya. terasa tangan Kak Yessy memegang tanganku. saya biarkanje. Lama sangat agaknye dia tunggu. saya tak jugak sentuh tundun faraj diorang.

Pelan-pelan dia tarik tapak tanganku dan diletakkan tapak tanganku keatas tundun diorang. Fuh. tembam. Nafsu saya daah makin membuak. dadaku semakin berombak laju. masa tue macam mahu pecah saya rasa.

Suspen ada. stim pun ada. nafas Kak Yessy pula saya dengar makin kuat. sesekali dia mendesah perlahan. tapi masih tak bersuara. tue yanng saya cuak tu. kalau mahu suruh saya pegang cakapjela.

Tangannya menekan-nekan tapak tanganku ke tundun faraj nya. Ahh. ini macam bagi isyarat saja. kataku. Pelan-pelan tapak tangan ku menggosok-gosok tundun Kak Yessy sambiil sesekali jari hantuku menekan-nekan bahagian tengah faraj nya.

Saya rasa macam ada satu belahan kat tengah-tengah tundun Kak Yessy. Bila kau tekan kuat sikit. belahan ditengah tundunnya makin jelas terasa. Jari hantuku terus menyusuri belahan yanng terasa semakin dalam.

Seluar dlam Kak Yessy kat bahagian belahan tue terasa semakin lembap. Dengusan nafas Kak Yessy makin jelas. saya pandang muka diorang. matanya daah kuyu semacam. dadanya berombak-ombak. saya pun terus memberanikan diri.

Menyusupkan tangan saya kedalam seluar diorang. bulu dibahagian atas tundunnya agak lebat juga. Macam tak berjaga saja. bagaikan seorang peneroka tanah haram mahu buat rumah setinggan. saya terus menguak lalang dan semak samun yanng menghalang perjalananku mendaki bukit kecil utk mencari lembah yanng subur ditengah-tengah bukit kecil.

Yanng orang kata. memanng elok utk bercucuk tanam. Tanah bukit yanng sekangkang kera yanng ditinggalkan pemiliknya yanng terdahulu bagaikan tak terjaga. tapi dlam congakan ku. kalau daah lama kena tinggal dan tak dikerjakan.

Tentu berbaloi jugak kalau diusahakan. tentu daah subur balik saya pekap tapak tangan saya kat atas tundun faraj Kak Yessy. memanng tembam. saya beralih merapat ke tubuh nya. dan parking tangan saya atas tubuh diorang.

Masa saya ubah posisi tangan tu. terasa siku saya menyentuh gunung kat dada diorang. macam tersiku belon saya rasa. Pencarianku taklama. rekahan dilembah ditengah bukit kecil yanng tanahnya agak lembap mengesahkan kesuburan lembah yanng akan kupacakkan dgn tiang rumah.

Dan akan ku gemburkan dgn hayunan-hayuanan cangkulku. Orang kata kalau daah jumpa bahagian tanah yanng merekah. cuba gali sikit. mana tau ada mata air. blh buat penghilang dahaga. dan lagii kalau daah jadi anak sungai bolehla berenang.

Dan silap-silap kat dasar hulu sungai tue ada permata ke. berlian ke. Posisi daah ngam. saya pun terus mainkan jari hantu ku menyelusuri alur faraj nya. turun. naik. turun.

Naik. alur faraj kak Yessy makin basah. Dengusan daah bertukar keluhan. bunyi. uhh. ah. uhh. ah dari mulut Kak Yessy semakin jelas dan semakin berterusan. saya semakin hilang pertimbangan.

Nafsuku daah mengusai kewarasan. saya makin berani. makin saya Yessy keluhan dari mulut Kak Yessy. penis saya semakin stim dibuatnya. Kak Yessy terus menggoyangkan lututnya kedalam dan keluar. kangkangnya makin dilebarkan.

Belahan faraj nya makin luas terbuka. jari tekunjuk dan jari kelingking saya gunakan utk menguak bulu dan bibir faraj Kak Yessy. manakala jari hantu ku terus saya celupkan sikit demi sedikit.

Semakin dlam kecelah alur faraj Kak Yessy. Jari hantu saya. memanng hantu betul. Makin dlam saya jolok. makin panas saya rasa. dinding lubang faraj Kak Yessy terasa lembut dan licin.

Dan agak basah berlendir. Ekspedisi penerokaan gua daah bermula. sambiil menjolok masuk. saya korek-korek lubang faraj diorang. makin saya jolok makin panas. saya korek lagi. makin lama makin dalam.

Tak jumpa jugak hujung lubang gua Kak Yessy. daah habis jari saya. saya jolok lagii dalam. Kak Yessy mula mengerang. ishh. ishh. uh. ah. uh. ah. Tiba-tiba saya terasa jari saya macam kena sepit.

Kemutla tu. tak pasal-pasal. penis saya pula rasa geli. daah makin keras. saya biarkan faraj Kak Yessy kemut jari saya. lutut dia ternaik sikit. saya tarik dan jolok jari saya lagi.

Tarik. jolok. tarik. jolok. lubang faraj Kak Yessy makin licin. Kak Yessy terus. uh. ah. uh. ah. Jariku yanng lain teringin juga. saya masukkan dua jari. jolok. tarik. jolok.

Tarik. terasa sempit sikit dari yanng sebelumnya. kemutannya terasa makin kejap. Tiba-tiba saya dengar Kak Yessy bersuara, “Sssedap Tomm. gosok kat atas sikit” sambiil memegang tangan saya dan mengarahkan jari saya kebahagian atas alur faraj nya bagaikan mencari sesuatu.

Saya ikut jer sampaila jariku terasa menyentuh seketul daging yanng tersentil kat celah atas alur faraj Kak Yessy. masa tue saya daah pasti yanng tindakanku mendapat restu yanng sepenuhnya dari bekas akak ipar saya Kak Yessy.

“Yaho. inila permata yanng saya cari. saya daah jumpa dah? ” peneroka haram tue menjerit kegembiraan. Bila jariku tersentuhje biji kelentit diorang. terangkat sikit jubur Kak Yessy. Tangannya masih memegang tanganku.

Terus membantu gerakan jariku. Makin laju biji kelentitinya kena gosok. makin terangkat-angkat jubur Kak Yessy, sambiil mulutnya makin kuat mendesah. “Wah. sedap jugak gosok biji kelentitni” kataku dlam hati.
Cerita lucah Amoi Cantik Bekas Isteri Abang

  • Sambiil terus menguit-nguit dgn jari dan sesekali menggentil-gentil biji kelentitinya yanng terasa semakin keras memejal. saya pun daah tak takut lagii dah. tak segan lagii dah. saya tarik tangan saya.
  • Ubah posisi tubuh saya mengereng. dan saya uraikan ikatan kain batiknya. saya lurut seluar dlam Kak Yessy kebawah sikit. sampai paras lutut. dan kakiku menyambutnya terus melurutkan seluar dalamnya ke bawah.
  • Kain batiknya pula menyusul. Kak Yessy mengangkat jubur nya utk melancarkan upacara menelanjangkan bahagian bawah tubuhnya. Kabut tebal yanng menyelubungi sekitar kawasan bukit telah berlalu. puncak bukit makin jelas diatas sebidang tanah sekangkang kera yanng dikelilingi dgn belukar.
  • Maka terserlahlah ketembaman tundun puki Kak Yessy yanng merekah ditengahnya. Tapak tanganku pantas melekap diatas tundunnya dan terus meramas-ramas geram. Kak Yessy membuka mata dan merenungku dgn pandangan yanng bagaikan merelakan.
  • Saya bangkit dan duduk disebelahnya. terus ku tarik singletnya keatas. sebahagian kedua-dua gunung didadanya tersembunyi disebalik coli warna pink juga. saya singkap coli dia sekali. maka. terserahlah kedua-dua daging pejal yanng bakal menjadi santapan ku pagi tu.
  • Seiring dgn cuaca kat luar yanng makin panas. adegan di ruang tamu bekas akak ipar saya jugak turut makin panas Kak Yessy mengereng mengadap saya. dan mengarahkan saya “Tomm. buka. ” Tanganku pantas membuka cangkuk colinya.
  • Bila terbukaje. Kak Yessy menaikkan badannya sikit sambiil membantu saya menarik singlet dan colinya keatas. maka. terhamparlah didepan saya sebatang tubuh bekas akak ipar saya yanng putih dan gebu.
  • Telanjang bogel tanpa dibaluti seurat benang. di atas dadanya terhampar dua ketul daging yanng agak menggunung. dihiasi dgn dua biji puting yanng agak kehitaman. dgn bulatan yanng agak coklat kehitaman mengelilinginya.
  • Fuh. mewah saya. makan tak abis. tapi, walaupn payudara di aagak besar juga. yanng best tue tak la jatuh sangat. tegap. montok. pejal. itu yanng buat saya lagii geram.
  • Saya pandang muka diorang. Kak Yessy tersenyum memandang saya dgn matanya yanng agak dikuyukan. Kedua tanganya terus memaut batang leherku dan terasa tubuhku di tarik rapat edadanya. manakala mukaku makin mendekati mukanya.

Terasa kedua payudara nya pejal menongkat dadaku. puting payudara nya yanng menunjal dadaku menghasilkan rasa yanng semacam. saya mengikuti pautannya dan membalas pelukannya sambiil badanku beralih menindih badannya. dgn pantas mulut Kak Yessy mencakup mulutku.

Amoi Cantik Bekas Isteri Abang cerita blue melayu sex

Amoi Cantik Bekas Isteri Abang

Dan mula menghisap bibirku. atas. bawah. silih berganti. terasa lidahnya menjulur keluar cuba masuk kemulutku. saya buka mulutku. dan terus menyedut lidahnya. bergelut lidah ku dgn lidah Kak Yessy.

Kami terus berkuluman dan berbalas sedutan. Pertama kali saya dapat rasa sup lidah mentah. Wahh. sedap rupanya. lazat Batangku yanng terperangkap dibalik seluarku terasa tak selesa. saya melepaskan mulutku dari mulut Kak Yessy.

Dan duduk disebelahnya. terus melurutkan seluarku. dan Kak Yessy bagaikan tak sabar turut membantuku melurutkan singletku. kedua-dua tubuh yanng bertelanjang bulat kini bagaikan menjadi satu. berpelukan dan berkucupan. sambill tue tanganku pantas menyelit di celah tubuh kita.

Apa lagi. payu dara janda veteran kat bawah saya tue la yanng jadi sasaran. mana yanng sempat jer saya ramas-ramas. saya dapat merasakan kehangatan tubuh Kak Yessy yanng semakin merangsang nafsuku.

Bagaikan melepaskan geram Kak Yessy membalikkan tubuhku dan menindihku. Habis seluruh mukaku dan batang leherku serta belakang telingaku dan telingaku menjadi sasaran mulut dan hidungnya. saya biarkan. pasrah. biarlah orang lebih berpengalaman mengemudikan pelayaran.

Puas dia menggomol saya. lidahnya menjalar kebawah dan menghisap puting kecil ku. gelinya. ya amat. tak blh mahu crita. terus menurun kebawah menuju ke batangku yanng tegak mencodak menunggu utk disambar.

Pelan-pelan Kak Yessy mengurut penis ku dan menjilat kepala penis ku. bagaikan budak kecik yanng daah lama tak dapat aiskrim Cornetto. zakar ku dikulum, dijilat dan dinyonyot-nyonyot oleh bekas akak iparku.

Dua biji buah kerandut jugak menjadi sasaran lidah dan mulutnya. sehinggalah saya rasa macam mahu tercabut kepala saya menahan sperma ku supaya jngn sampai terpancut. saya bagaikan tercabar. takkan saya mahu mengaku kalah sebelum berjuang.

Lantas saya tarik tubuh dia keatas dan membalikkan tubuhnya terus menindih dan menggomolya pulak. Segala gerakan dan serangan yanng Kak Yessy lakukan kepada saya. saya buat balik kat diorang.

Menggelepar dia bila saya jilat-jilat telinga dan batang leher diorang. sambiil tangan ku terus meramas-ramas kedua payudara dan putingnya. Lidahku pula menjalar kebawah. kedua daging pejalnya kini menjadi sasaran mulutku.

Memanng puas benar mengerjakan kedua-dua payudara nya. makan tak abis. habis keliling payu daranya saya hisap, jilat saya sedut. puting dia pula saya nyonyot-nyonyot macam bayi yanng betul-betul kehausan.

Saya daah macam tak ingat lagii perempuan yanng saya tengah kerjakan adalah bekas akak ipar saya. Jari jemariku pulak turun ke bawah menjalankan tugasnya sendiri. mengorek lubang puki bekas akak iparku.

Dan menggentil-gentil biji kelentitnya. Kak Yessy makin galak. bunyi uh. ah. uh. ah dari mulutnya makin jelas. “Bawah Tomm. ” Kak Yessy menolak kepala saya kebawah. saya tau. mesti dia suruh jilat puki diorang.

Takpelah. tadipun dia daah hisap zakar saya. Sampai kat tundun diorang, saya gigit-gigit geram ketulan daging yanng tembam tu. dgn posisi kepala saya dicelah kangkang diorang. rekahan tundunnya yanng sdh agak basah menjadi sasaran lidahku.

Mula-mula cuak juga. apa rasa puki perempuan ni. saya mainkan dulu hujung lidah saya kat alur faraj Kak Yessy. saya telan sikit airliur saya. ah sedap juga. makin lama lidah ku makin ganas.

Habis dinding lubang faraj Kak Yessy saya jilat dan jolok dgn lidahku. kedua tanganku menguak bibir faraj nya. luas. saya makin geram. bukan setakat lidah. dgn mulut saya kerjakan faraj Kak Yessy.

Bila saya sedut-sedut biji kelentitnya, Kak Yessy lagii kuat mengerang. “Ahh. ah. sedap Tomm. jilat yanng kat atas tue Tomm” sambill menikmati hisapan dan sedutan mulutku pada bijinya, Kak Yessy mengayak-ayakkan jubur nya.

Tanganku kini beralih menampung jubur nya pulak sambiil mulutku bergelumang dlam lubang faraj nya. puki nya makin berair dgn air liurku dan air vagina nya. Sesekali saya telan air liur yanng bercampur dgn air vagina Kak Yessy.

Sedap. dgn rakus sekali mulutku mengerjakan lubang puki Kak Yessy. bila saya jeling kat atas. saya nampak dua-dua tangan Bekas akak ipar saya tue. meramas-ramas dan menguli kedua-dua payudara nya.

Saya hulurkan tangan saya ke atas tolong uli sekali. saya ramas payudara diorang. saya makan biji kelentit diorang. lagila Kak Yessy mengerang. lubang vagina nya makin banjir. Tiba-tiba. ayakkan KaK Yessy semakin laju.

Ditunjalkan tundunnya ke muka saya. dan dikepit kepala saya d engan kedua-dua pehanya “Uhh. ah. uh. sedap Tomm. ish. heknkk. heknkk” saya rasa dia daah klimaks krna lubang faraj nya makin banjir.

Terasa hangat semacam. dah lega sikit. saya bangun. capai singlet saya. lap muka. saya tindih semula tubuh Kak Yessy. kita berkuluman. dan penis ku. betul-betul saya parking kat celah alur faraj Kak Yessy.

Mahu jolok masuk saya tak pasti. jadi saya geselkan kat alur faraj nya yanng basah berlendir. Kak Yessy pandang muka saya. ” Tomm nak. ? ” ” Akak bagi. ? ” saya tanya bodoh.

Soalan tergantung. Kak Yessy angkat lutut dia atas sikit dan membuka kangkang diorang. saya naikkan sikit jubur saya dan tenyeh-tenyehkan kepala penis saya kat celah alur faraj. Kak Yessy pegang penis saya.

Dia tenyeh-tenyehkan kepalan zakar saya tepat kat biji kelentit diorang. sambiil di atenyeh kepala Kak Yessy meliuk lentuk sambiil mendesah kesedepan. Tak lama dia tenyeh. kepala zakar ku dihalakan ke lubang faraj dia.

Saya menurut saja. Bila masuk jer kepala zakar saya. fuhh. sedap. tak pernah perasaan saya merasa nikmat yanng macam tu. Pelan-pelan saya tekan masuk lagi. sampai separuh. terasa puki Kak Yessy mengemut.

Saya berhenti sekejap. mahu bagi zakar saya menyesuaikan diri dlam suasana yanng tak pernah dialaminya. bukan apa. takut dia pening. nanti muntah. bila kau rasa daah under control. saya tekan lagii.

Sampai habis. penis saya daah kena telan sepenuhnya sampai kepangkal. saya stop Bila daah rasa selesa. kedua tanganku menahan berat badanku dan saya pun mulakan ayunan. jolok. tarik. jolok.

Tarik. mula dgn gerakan perlahan. makin lama makin sedap. saya lajukan lagii sikit. lagii sedap. sesekali terasa lubang faraj Kak Yessy mengemut zakar saya. lagii sedap. mahu kata ketat sangat tue takla.

Maklum aje la. daah tiga kepala budak keluar kat situ. Agaknya Kak Yessy rasa lubang dia tak cukup ketat. dia rapatkan peha diorang. saya pula yanng mengangkang. peh. kali ini dia makin kemut lagii kuat.

Bila saya hayun. lubang faraj dia rasa lagii ketat. ayunan zakar ku saya perlahankan. sesekali Kak Yessy gelekkan jubur diorang. saya lagii tak tahan. “Uhh. sedap Kak. ” saya layan kepala saya Kak Yessy paut tubuh saya dan cuba bangkit.

” Akak atas Tomm” pintanya. abisla kali nie memanng ku kena lanyak. saya baring terlentang. Kak Yessy duduk bercelapak kat pangkal peha saya. dia angkat jubur nya sikit. penis saya yanng tegak.

Terus dicapai dan diacukan ke lubang faraj nya. “Slow sikit Kak. jngn laju-laju. tak tahan” saya pesan kat diorang. dia menurut. pelan-pelan lubang faraj Kak Yessy menelan zakar ku.

Dubur nya ditekan kebawah sampai kepangkal zakar ku. dgn berat badannya yanng agak blh tahan jugak. memanng teras sekali zakar ku terbenam menungkat lubang faraj Kak Yessy. dgn kedua lututnya bertahan.

Kak Yessy memulakan henjutan keatas dan kebawah. keluhan dari mulut Kak Yessy diselang seli dgn bunyi clup. clap. clup. clap. sambiil tangannya meramas payudara nya sendiri. puas menghenjut. tangan nya bertahan kat dada saya.

Dia mengubah gerakan dgn mengayakkan lubang faraj nya kedepan belakang. kedua-dua gerakan silih berganti. sesekali dia berhenti dan menindih badanku serta mengucup bibir mulutku dan mengulum lidahku. saya tak berdiam diri.

Kedua payudara montoknya yanng berbuai-buai tergantung diatas dadanya menjadi sasaran ramasan dan puting payudara nya saya gentil-gentil. Bila Kak Yessy menghenjut zakar ku keatas kebawah. saya bangun tegakkan sikit tubuh saya sambiil menghisap, menyedut dan menyonyot payudara dan puting Kak Yessy.

Puas menyonyot payudara nya saya baring balik. saya lawan gerakannya dgn menghenjut faraj nya dari bawah. Paling saya tak tahan bila dia parking faraj dia kat zakar saya. lepastu dia ayak jubur dia sambiil buat pusingan.

Biasanya sudu yanng kacau air dlam cawan. kali ni. cawan pulak yanng kacau sudu. Makin lama saya daah tak mampu mahu bertahan lagi. suhu kat luar makin panas. bahang adegan persetubuhanku dgn bekas akak ipar saya makin panas.

Tubuh saya dan tubuh Kak Yessy basah dgn peluh kami. Kak Yessy pula lanyak zakar saya semacam. dan. “Kak. ! tak blh tahan lagii kak. mahu keluar. ” “Tahan Tomm. sikit lagii Tomm. akak pun mahu keluar lagi. tahan” dia terus henyak faraj dia yanng kena sumbat dgn zakar saya lagii laju.

Lagii kuat. saya daah tak blh tahan lagi. seluruh tubuh saya dan terasa kejang semacam. saya peluk pinggang diorang. saya sambar puting dia dgn mulut saya. saya henyak batang saya ke lubang faraj Kak Yessy.

Terus meledakkan pancutan air zakar ku. zrus. zrus. deras menerjah kedalam lubang faraj bekas akak ipar saya yanng terus mengayakkan jubur nya dan menekan rapat puki nya. perasaan saya terasa macam kat awang-awangan.

Betul-betul punya nikmat yanng tak pernah saya alami. Kak Yessy yanng membalas pelukan ku. menghenyakkan puki nya kepangkal zakar saya dan mengemut kuat. dan “Unh. unh. akak punya keluar Tommt”.

Bagaikan banjir besar. air Kak Yessy melimpah keluar. macam empangan pecah. terasa panas lubang faraj Kak Yessy. Luar dan dlam. seluruh tubuh kita basah dgn peluh dan air nikmat.

Kami berpelukan sebentar. sambiil berbalas kucupan. bila daah lega sikit. saya pun cabut zakar ku dari lubang puki Kak Yessy. Masa tue barula timbul rasa macam-macam. “Apa yanng saya buat ni. Macamana blh jadi macam ni”.

Kak Yessy pula baring kat sebelah saya. saya tengok macam lega semacam saja. agaknya dia tengok saya macam menyesal saja. “Kenapa Tomm. ” dia tanya saya. “Eh tak ada apala kak. ” saya berdalih.

“Tomm sedap. ” dia tanya saya lagi. “Sedap” balas saya. Mana tak sedap. zakar saya masih terasa kemutan puki dia lagi. masa tue daah dekat pukul 12. 30. dalam hati saya.

Blh tahan jugak saya punya prestasi. ye la. intro dia jer daah dekat sejam.. Abiss adigan pertama. dlam rasa menyesal tue. lepas makan tengahari tue saya kena seround lagi.

Kali nie saya lenjan abis payudara dia yanng mewah tu. saya lanyak cukup-cukup puki bekas akak ipar saya tu. abis satu tubuh saya jilat. macam dia kata masa saya bagi daging kat diorang.

Kalau dia masak daging tue sedap-sedap. mesti saya tambah lagi. mana taknya daging perempuan. lepas akan tue bukan dia yanng minta. abis makan tu. tengah dia cuci pinggan. penis saya daah keras balik.

Saya peluk dia dari belakang. saya ramas-ramas. saya uli payudara dia. dia pun tak pakai coli masatu. memanng jer mahu bagi saya stim lagi. saya jolok-jolokkan zakar saya kat jubur diorang.

Smabil tue saya jilat-jilat belakang leher diorang. belakang telinga dia. Mula-mula dia mahu mengelak kegelian. ” Sabarla Tomm. kejap lagii la” Mana blh tahan lagi. tak berapa lama saya saya merangsang nafsu dia sambiil berdiri.

Bila saya uraikan kain batik diorang, terserlahlah jubur dia yanng lebar tue depan saya. dgn kedua tangannya bertahan kat kabinet dapur Kak Yessy berdiri menonggeng. kedua kakinya mengangkang. saya adjust ketinggian jubur dia.

Ngam-ngam lubang faraj dia depan zakar saya. apa lagi. saya jolokjela zakar saya terus masuk lubang puki dia yanng daah mula berair. rasa perit sikit. tersangkut kepala zakar saya kat pangkal lubang diorang.

Tak cukup berair pasal saya romen dia pun tak lama. saya sapu sikit air liur saya. kuak sikit bibir faraj dia dgn tangan saya. jlus. zakar saya menerjah masuk.

Saya jolok. tarik. jolok. tarik. sambiil tanganku meramas dan menguli payudara knya yanng berbuai-buai bergantungan didadanya. Kak Yessy membalas dgn menggoyang dan menghenyakkan jubur nya kepangkal zakar saya. Puas lubang puki nya kena tujah dari belakang.

Kak Yessy bersuara ” Kat bilik Tomm. ” saya pun cabut zakar saya. sambiil berpelukan kita beriringan pergi ke bilik Kak Yessy. Rasanya cukupla kat sini. tau jer la kat bilik.

Atas tilam spring. sampai dekat pukul 3 petang barula saya balik rumah. macam mahu tercabut lutut dibuatnya. selepas dari hari tu. taujela. dapat barang sedap. selang dua hari. tiga hari.

Saya mengulang kerumah bekas akak ipar saya. tak disuruh pun saya pergi apa lagii kalau kena suruh. lagii laju. Kalau dua tiga hari tak datang. akak ipar saya pulak telefon.

Mana taknya dapat pecah teruna. gatalje la puki akak ipar saya mahu kemut zakar saya. Tak cukup siang. kadang-kadang. malam-malam pun saya pergi. lewat sikitla. bila anak buah saya daah tidur.

Dlam pukul 12 macam itu. saya datangla. pintu rumah Kak Yessy tak kunci. daah tau saya mahu datang. masuk jer rumah dia terus pergi bilik diorang. dia pun daah ready.

Daah puas melanyak lubang faraj dia sampai pukul 3 pagi , 4 pagi saya belahla balik rumah. bukan apa takut anak dia tau. Benda tue pun berlanjutan sampai dekat 6 bulan.

Tapi Kak Yessy pun pandai. walaupun blh katakan tiap kali main saya pancut kat dalam. tapi dia tak berisi. Mula-mula tue dia tak berapa bagi jugak. adala sekali tue saya pancut kat luar.

Saya sound dia. tak sedap. Lepas tu. saya tibai jer pancut daam lubang puki dia. sampai dia pun tak kata apa. lagipun bila saya pancut dalam. dia pun sedap juga.

Tak taula dia makan apa. saya pun tak ambik tau. yanng saya tau masa tu. kalau pegi rumah dia. kalau tak ada orang lain. memanng saya dapat faraj diorang.

Sampaila saya dapat kerja. kat negeri lain. barula aktiviti tue berkurangan. tapi sesekali bila cuti. balik kampung. memantat lagi. kalau lama sikit saya tak balik. Kak Yessy pula datang kat rumah sewa saya.

Pasal tula saya suka duduk rumah sewa sorang-sorang. Tapi saya siang-siang lagii sound diorang. kalau dia mahu minta saya kawin dgn dia. sorry. takat main. mahu puaskan nafsu diorang.

Mahu jadi tempat lepas gian dia. ok. lebih tarak. bukan apa. saya seganla kat orang kampung saya. tapi dia pun open minded juga. dia blh terima. Sejak dia dapat pajak zakar saya.

Dia pun pandaila jaga tubuh. bagi ramping balik. makin jamu yanng blh bagi lubang puki dia ketat. selalu jugak dia belikan saya jamu utk lelaki. bagi zakar saya lagii kuat.

Blh tahan main lagii lama. Bila daah jaga tubuh. ada la duda yanng berminat kat diorang. saya pun sound diorang. sampai bila mahu buat maksiat dgn saya. kawinje la.

Dia pun kawin. tapi yanng saya ni. bila puki yanng ada daah hilang mula la zakar saya gatal. itu yanng India ( Devijiran saya )pun saya tibai. cina ( Ahsoo Mei Ling sebelah rumah saya )pun saya tibai.

Selagi dapat. tapi tak ada tibai semacam. Tapi yanng saya cerita yanng saya rasa best sikitla. macam. saya tibai Bienty Tan. upline saya masa saya join mlm multi level marketing, orang kata meniaga larut malam.

Tapi daah jadi Main Larut Malam. Maklumla dia pun upline saya. mlm nie kena kerja satu team. Pasal saya kira rajin dan bersemangat jadi dia pun suka buat program dgn saya.

Last-last dgn dia sekali saya programkan. saya pun mulanya tak tahu cerita sebenar. saya ingat dia daah kawin dgn md company mlm tu. daah tua sikitla. dekat 55 tahun.

Yanng Bienty nie pulak baru baya saya. Rupanya dia jadi bini nomor dua. Cina taujela. mana blh pasang dua. tapi orag tak tau. pasal dia nie duduk satu rumah dgn Mak md tu.

Sampaila satu hari tu. itu pun daah lepas dekat setahun. barula rahsia dia terbongkar. itupun dia yanng tercerita dgn saya. apa lagi. saya pun geram jugak dgn dia ni.

Muka macam Melayu. cantik. tubuh sedap pulak tu. puki dia lagila sedap. ketat. maklumla tak pernah beranak. laki dia tak nak. yanng mengerjakan pantt dia pulak. penis daah 52 tahun.

Daah la kulup. kecik pulaktu. Kena pulak zakar Jawa. meraung si Bienty tue kena. sampai minta-mita lagi. tak payah tanya. tauje dia bila dia nak.

Read More..

-----------------
teen fuck, Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, sexy Russian teen
Asian horny teen, Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, hot ass latina
teen fuck, Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, sex erotica wife

Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, and bini gian batang, dara cun cipap gatal, isteri seksi gersang, Amoi Cantik Bekas Isteri Abang 2018, isteri seksi gersang, jdm vk, Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, bohsia manja, and bohsia manja, janda tetek besar, janda tetek besar, dara cun cipap gatal, and Amoi Cantik Bekas Isteri Abang, awek jepun seksi

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close