Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh

Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh – Biasalah orang-orang bujang, kitaorang selalu juga menonton filem blue. Satu hari saya rasa terlalu ghairah selepas melihat dvd pada malam sebelumnya. saya memanng daah tak tahan namun saya belum pernah melakukan seks. Pada ketika itu saya belum ada kekasih maka apa bolehh saya buat, tahan sajalah.

Tapi kali ini perasaan ghairahku tak dapat dibendung setelah menonton filem blue tue. saya semacam miang dan cipap ku seperti gatal-gatal minta digaru-garu. Petang itu sehabis kerja saya mengambil keputusan berjumpa boss ku krn nak berbincang masalah kerja lembur, kerja lebih masa.

Mr Jack boss ku ini sudh berumur orangnya, mgkin berusia lingkungan 40-an. jika saya ketuk pintu biliknya saya dengar suara minta tunggu sekejap. jika beliau membuka pintu nampak seperti diorang baru memakai baju.

“Minta maaf Mr Jack krn mengganggu. ” saya memulakan perbualan. “Tak apa, saya sdang mandi krn baru pulang dari gym. ” “Rajin Mr Jack ke gym. ” saya memuji lelaki gempal di hadapanku ini.

“Saya daah overweight, doktor suruh saya bersenam utk kurangkan berat badan. ” “Saya ada hal sikit ingin jumpa Mr Jack, ” kataku melanjutkan bualan. Mr. Jack mengajak saya duduk di kerusi sofa dlm biliknya.

Saya kerling lelaki india di hadapanku itu. saya nampak Mr Jack terlupa menarik zip seluarnya. mungkiin terburu-buru krn mendengar ketukan saya tadi maka diorang tak dapat mengemaskan dirinya ngan baik.

Jika diorang duduk saya bolehh nampak seluar dalamnya melalui lubang zip yaang terbuka. Tiba-tiba perasaan ghairahku datang kembali. saya juga hairan macam mana lelaki gempal dan gelap ini bolehh menaikkan nafsuku.

Saya mula merancang macam mana ingin tackle beliau. saya pun buat-buat bertanya berkenaan prosedur ingin buat ot krn saya memerlukan wang tambahan. saya tunjukkan borang di tanganku, ngan cara itu saya dapatlah berdekatan dengannya.

Saya sengaja menggesel tetek ku ke tangannya. saya mula perasan seluarnya mula membengkak. saya sengaja jatuhkan pensel saya dan saya tunduk di celah kelangkang diorang supaya dadaku bergesel ngan pehanya.

Bengkak diseluarnya makin ketara. saya letakkan tanganku di atas pehanya dan diorang memandang kepadaku. saya seperti tak tertahan lagii dan saya terus naikkan tanganku ke atas hingga menyentuh butuh nya dari luar.

Cerita Sex Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh

Diorang baru perasan yaang zipnya terbuka. saya pun tanggalkan cangkuk seluarnya. diorang kata diorang tak pernah buat ini ngan orang lain tapi kalau saya ingin juga diorang bolehh membantu.

Diorang menyuruhku mengunci pintu biliknya terlebih dulu. saya pun bingkas bangun mengunci pintu dan pantas kembali kepadanya. diorang berdiri supaya saya dapat londehkan seluarnya dan sekali ngan seluar dalamnya.

Wow, terkejut saya apabila memandang batang butuh nya terpacak besar dan panjang. Saiznya macam awang hitam dlm dvd blue yaang saya pernah lihat. Tak sangka saya orang Asia pun ada yaang bersaiz seperti pak hitam.

Dan tak sangka saya orang gempal seperti beliau mempunyai batang butuh bgitu besar dan panjang. Selalunya saya tengok orang gempal mempunyai butuh kecil dan pendek. saya terus mengusap-ngusap buat pertama kali batang butuh lelaki.

Saya nak praktekkan apa yaang pernah saya lihat dlm dvd blue. Batang hitam berurat itu ada kulit penutup di bahagian kepalanya. Kata kawan-kawanku kulit itu dipanggil kulup. cuma lelaki tak bersunat ada kulit itu.

Ini bermakna Mr Jack tak bersunat. “Awak suka ke burung saya? ” “Suka, Mr Jack. ” “Isteri saya selalu suruh saya bersunat, tapi saya takut. ” “Saya suka butuh tak sunat, nampak cantik. ” saya cuba melancap batang hitam Mr Jack.
Cerita lucah Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh

  • Kepala licin yaang juga hitam sekejap kelihatan sekejap tertutup. Lucu bentuk butuh Mr Jack yaang tak bersunat tu. Puas melancap saya mula memasukkan batang itu ke dlm mulutku. Pertama kali dlm hidupku saya melakukan blowjob.
  • Memang tak mampu saya masukan semuanya krn batang Mr Jack sungguh besar dan panjang. Rasaku mgkin lebih dari 7 inci panjangnya. “Pandai awak hisap, isteri sayapun tak pandai ingin hisap. ” Kemudian diorang bangunkan saya berdiri dan terus kitaorang melakukan french kiss.
  • Lidahku dikulum-kulumnya dan saya rasa sungguh lazat. saya tak sedar jika masanya diorang tangalkan semua bajuku. saya dan diorang telah bogel sepenuhnya. diorang turunkan saya supaya saya duduk diatas kerusi dan kangkangkan pehaku.

Diorang terus menjilat pepek ku. Oh enaknya merasa pertama kali pepek ku dijilat. Oh saya tak tertahan lagii dan meraung-raung kesedapan. saya sampai kemuncak beberapa kali sebelum diorang tidurkan saya di atas kerusi.

Diorang letakkan kepala batang butuh nya yaang besar itu di pintu pepek ku dan terus menciumku. dlam kesedapan mencium saya merasa kepala batang butuh nya memasuki lubang pepek ku.

Terasa sedikit kesakitan namun french kiss yaang berahi memukauku hingga terlupa kesakitan di pepek ku. saya rasa batang butuh nya memecah daraku dan terus masuk. saya rasa pepek ku dipenuhi batang butuh yaang besar dan saya rasa menyucuk hingga ke belakang ku.

Oh saya rasa terlalu ghairah jika diorang mula menggerakkan keluar dan masuk batang butuh nya. diorang masuk ngan perlahan dan tarik ngan agak laju sedikit. diorang berulang-ulang melakukannya. saya tak tahan lagii dan ooh.

Saya climax entah yaang keberapa. Hampir 20 minit diorang mendayung keluar masuk sehingga saya rasa badannya mula menggeletar. Serentak itu saya rasa pancutan yaang kuat ke dinding pepek ku.

Sungguh lazat rasanya. saya tak tahu berapa kali diorang pancutkan ke dinding pepek ku. Akhirnya saya climax sekali lagii bersamanya. kitaorang keletihan dan berehat sebentar di sofa. diorang masih merangkul dan mencium pipi dan leherku.

Saya ingatkan perjuangan telah tamat, namun saya kemudiannya di suruh menongeng dan diorang bersedia utk buat doggy. saya pegang batangnya, rupanya batang berlendir itu sudh keras kembali. saya pegang batang penis lelaki hindu itu smbil membantu menunjukkan arahnya.

Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh cerita malay lucah sex

Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh

Diorang benamkan batang konek nya perlahan-lahan. saya rasa pussyku mengembang utk memberi laluan kepada batang butuh nya yaang besar tu. diorang berhenti seketika dan kemudian memulakan pumping keluar dan masuk.

Oh tak sampai seminit, saya climax lagii dan lagi. Sekali ini saya climax berpan jangaan agak lama juga krn diorang masih tak pancut-pancut. Hampir 20 minit saya daah tak terdaya lagi.

Diorang cabut kan batangnya dan halakan ke lubang belakang saya. saya mula rasa takut, tapi saya pasrah jugak. Akhirnya butuh nya ditujah ke lubang belakangku perlahan-lahan. Oh mulanya saya rasa tension di lubang belakang ku krn batang butuh nya yaang besar tu.

Namun kemudian rasa kesedapan. diorang sorong perlahan-lahan dan tarik. Tak sampai 10 minit saya rasa diorang mula menggeletar dan mengejang dan akhirnya saya rasa pancutan hangat menerpa lubang belakang ku.

Oh saya climax lagii bersamanya. Permohonanku utk melakukan ot diterima. Bukan satu ot tapi dua. Pertama ot di dlm kilang sebagai operator pengeluaran, keduanya ot bersama Mr Jack boss ku.

Dari hari itu saya selalu berjumpanya dan kitaorang selalu main. Kawan-kawanku selalu bertanya bagaimana saya mendapat wang lebih sdang kan kitaorang sama-sama ot. Itu rahsiaku.

Read More..

-----------------
anal sex MILF, Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, anal sex MILF
virgin pussy, Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, voyeur hidden cam
cuckold husband wife fucked, Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, teen fuck

Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, and isteri sundal, dara cun cipap gatal, isteri seksi gersang, Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh 2018, isteri seksi gersang, jdm vk, Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, bini gian batang, and dara cun cipap gatal, bohsia pantat gebu, bohsia manja, bohsia manja, and Menonton Filem Blue Dijolok Mat Salleh, janda tetek besar

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close