Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu – Sejak Greg bernikah dengann Sennah satu tahun enam bulan yaang lalu, inilah pertama kali Josh mengunjungi menantunya. Ketika kunjungan Josh, Greg tiada di rumah. diaorang bertugas di luar kawasan selama tiga minggu. Berdegup jugak jantung Josh melihat menantunya yaang ayu jelita dan masih muda remaja itu.

Sepatutnya masih belajar di tingkatan enam. “Ayah je mahu tengok kaulah Yah, ” kata Josh. “Greg mana? ” “Outstation ayah, ” jawab Sennah dengann dada yaang berdebar, krn mertuanya ini tdk merestui perkahwinannya dengann Greg.

Greg pula tiada di rumah ketika itu Kalau mertuanya marah, tiada siapa yaang blh membelanya. “Berapa lama? ” “Tiga minggu. ” “Yah tinggal sorang-sorang? ” Sennah mengangguk. “Duduklah ayah. Biar Yah siapkan makanan, ” die mula lega krn tdk nampak tanda-tanda papa mertuanya akan marah.

Selepas makan papa mertuanya berehat di ruang tamu. Sewaktu itu papa mertuanya memakai kain sarong saja. sambill berbual-bual kain papa mertuanya terselak. Sennah ternampak zakar papa mertua nya. Sennah sungguh tdk sangka sama sekali! Di dalamm hidupnya, tdk pernah die melihat zakar yaang sebegitu besar dan panjang saiznya.

Bapa mertuanya buat tak tahu saja. zakar papa mertua nya nampaknya berada di dalamm keadaan yaang sungguh tegang. Itulah yaang membuat Sennah tdk dapat mengawal nafsu syahwatnya, walau pun baru beberapa hari tubuhnya dikerjakan Greg dan ayah kandungnya.

Sennah rasa zakar papa mertua nya jadi tegang sebab die asyik perhatikan tubuhnya yaang bannyak banyak terdedah. mmg die sengaja berpakaian bgitu. diaorang ingin melembutkan hati papa mertuanya. Sennah cuma mengenakan pakaian gown malam yaang nipis dan tdk berlengan tanpa apa apa pun di dalam, maklumlah cuaca bgitu panas.

Bentuk tubuhnya yaang berkulit putih cerah itu berbayang di balik gown malam yaang nipis itu. Saiz payudara Sennah yaang sederhana sesuai dengann potangan badannya sdh pasti telah mencuit hati papa mertuanya.

Patutlah semasa Sennah menghidangkan makanan, papa mertuanya asyik merenungi lurah yaang blh dilihat dengann samar-samar dibalik gown malam yaang nipis itu. dng tdk dapat menahan nafsu, Sennah terus menuju ke bilik ku dan meninggalkan papa mertuanya di hall untukk menonton berita jam lapan.

Novel Lucah Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Desakan nafsu Sennah yaang meluap-luap itu telah telah menyebabkan die kelam kabut mencari katil untukk segera melayan denyutan kelentitnya. Setiba di dalamm bilik, Sennah pun terus menghumbankan badannya di atas katil.

Sennah terus menyelak gaun tidurnya hingga ke paras dada. Kesemua bahagian di bawah paras dadanya terdedah tanpa seurat benang. Sennah mengangkang seluas yaang mungkin. Kemudian die mengusap kemaluannya yaang bersih dan tdk berbulu itu.

Selepas itu die mulalah bermain dengann biji kelintitnya. Alangkah bahagianya kalau Greg mempunyai penis bgitu besar seperti papa mertuanya, bisik hatinya. Sennah terus leka dibuai khayalan yaang sebegitu rupa.

Rupa-rupanya pintu biliknya tadi bukan je tdk dikunci malahan ianya ternganga luas. Tanpa die sedar, papa mertuanya telah mengekori jejak perjalanannya ke dalamm bilik. Ketika Sennah sdg leka melayani denyutan nafsu, papa mertuanya dengann jelasnya dapat mengintai segala tingkah lakunya.

15 minit kemudian, Sennah terdengar suara papa mertuanya berdehem. Sennah terkejut. Kemaraan nafsunya tersekat. dng pantas die mengalihkan pandangan ke arah pintu bilik. Berderau darah Sennah melihatkan papa mertuanya sdg berdiri di situ.

Sebatang tubuh lelaki tua yaang berkulit hitam legam sdg bertelanjang bulat di situ. Tangan kanannya dengann kemas mengenggam zakar nya yaang sdh keras terpacak. Sennah amat pasti bahawa lelaki itu ialah papa mertuanya sendiri.

Ayah kepada suaminya. “Ayah! ” Sennah bersuara dalamm keadaan serba terkejut. diaorang jadi kaku dan buntu dengann tangannya masih lg melekat pada menggentel kelentitnya. dng pantas papa mertuanya bertindak untukk meraih kesempatan terhadap kebinggungan Sennah.

Diaorang terus menerpa dan mencelapak di atas tubuh Sennah yaang masih kebingungan. Kelengkang Sennah yaang sdh sedia terbuka luas tdk sempat dirapatkan. ” jangan ayah! ” Sennah cuba meronta.

Tanpa menghiraukan bantahan Sennah, mulut Josh terus menyusu puting buah dada menantunya yaang terdedah. Tangan Sennah yaang tadinya melindungi kelengkangnya, kini segera beralih ke arah buah dada nya untukk menyekat perbuatan papa mertuanya itu.

Sebaik je itu berlaku, zakar papa mertua nya pun mudahlah menyelinapkan zakar nya ke dalamm lubang nikmat di celah kelengkangnya. “Ough! ” Sennah tersentak apabila lubang nikmatnya ditusuk zakar Josh yaang besar dan keras.

Celah kelengkang Sennah yaang sdh becak akibat dari aktiviti menggentel kelentit memudahkan zakar papa mertua nya menelinap masuk ke dalamm lubang nikmat itu. Tangan Sennah cuba untukk menyekat kemaraan zakar papa mertua nya.

Namun tangan papa mertuanya segera menangkap kedua tangan Sennah dan dibawa keatas. Josh melekapkan tangan Sennah di atas katil sehingga tangan menantunya tdk blh bergerak. Akhirnya terpaksalah Sennah berbaring mengangkang sebegitu je tanpa sebarang upaya untukk menentang.

Sennah mula pasrah lebih-lebih lg apabila die mula berasa sedap yaang luar biasa. Melihatkan keadaan Sennah yaang sdh pasrah, maka Josh pun mulalah menghenjut menantunya dengann rakus. Dari gelagat keganasannya itu, jelaslah bahawa Josh mmg geram terhadap kelengkang Sennah yaang ditatap sejak petang tadi.

Bebanan dendam nafsunya bagaikan sulaan yaang giat menghukumi tapak zuriat Sennah yaang subur itu. zakar papa mertua nya bertalu-talu menujah lubang nikmat milik Sennah. Pada mulanya Sennah cuba tdk mengindahkan kesedapan zakar mertuanya tu.

Namun nafsunya sukar untukk menafikan keinginan terhadap zakar papa mertua nya yaang istimewa panjang, besar dan keras. zakar mertuanya lebih hebat dari zakar Greg, Mr. Jega, Johar malah zakar papa kandungnya sendiri.

Kehadiran zakar papa mertua nya di dalamm lubang faraj nya amat ketara dirasakannya. Malahan kesan penangan yaang sebegitulah yaang selama ini Sennah inginkan. tdk sama dengann penangan lapan zakar kawan-kawan suaminya semasa meraikan ulang tahun perkahwinan pertamanya di rumah Mr.

Jega enam bulan yaang lalu. Semakin lama Sennah semakin pasrah zahir dan batin. Nafsunya semakin bergelojak. Seluruh jiwa raganya mulai kecundang terhadap tuntutan nafsu syahwatnya yaang maha sedap itu.

Tanpa segan silu mulutnya tdk putus putus merengekkan bahasa nafsu. Tangan Sennah mula memaut tubuh papa mertuanya. Matanya tertutup rapat. Mulutnya sdh tdk blh berhenti merengek. “Ahh. sedap ayah. Sedapnya zakar ayah ni. tak pernah Yah rasa sesedap ini, ” Sennah mula merengek.

Pengakuan tentang kehebatan papa mertuanya sentiasa meniti di bibirnya setiap kali zakar nya menusuk lubang nikmatnya. Hitungan dosa dan penyesalan telah Sennah humban jauh dari pertimbangannya. bapa mertuanya pula bgitu tekun membajak telaga nikmat milik Sennah.

Kesuburan ladang zuriatnya digemburi dengann sebaik mungkin. Telaga itu bukan setakat subur malah kuat mengemut. Kemutan yaang belum pernah dinikmati oleh Josh selama. “Kuatnya kau mengemut Yah. ” bisik Josh.

” zakar ayah besar sangat. ” balas Sennah penuh bernafsu. “Penuh Yah rasa ayah. ” “Yah suka? ” Sennah mengangguk sambiil mengetapkankan mulutnya. diaorang sdh tdk berupaya hendak berkata-kata akibat kesedapatan zakar papa mertua nya.

Zakar papa mertua nya bukan saja besar, panjang dan keras malah blh bertahan lama. Walau sekuat mana Sennah mengawak ponggongnya, zakar Josh masih belum ada-ada tanda-tanda hendak pancut. tdk seperti zakar Greg dan kawan-kawannya.

Jelaslah bahawa suaminya sendiri dan Josh-Josh yaang pernah menidurinya gagal menandingi kemampuan papa mertuanya. mungkiin sebab itulah die masih belum hamil walaupun telah berulangkali menerima tusukan zakar – zakar Greg, Mr.

Jega, Johar dan Jusuh. sambill membajak lurah nikmat Sennah, papa mertuanya tdk henti-henti mencium seluruh tubuhnya yaang dapat dicium. Sennah rasa semakin lazat. Tubuh papa mertuanya tdk lepas dari pautannya.

Apabila die berasa saat yaang paling lazat Sennah menjerit-jerit halus penuh bernafsu. “Sedapnya ayah sedapnya. sedapnya. sedapnya! ” Jerit Sennah sambiil mencengkam tilam. Tubuhnya menggeliat penuh berahi. Ponggongnya diayak ke atas dan ke bawah lg selari dengann ayunan zakar Josh.

Kemudian tubuhnya terkulai lesu. tetaapi papa mertuannya masih rancak membajak lurah nikmatnya. Tubuh Sennah yaang lesu menambahkan lg rasa ghairah papa mertuanya. bapa mertuanya semakin bernafsu membajak telaga nikmat Sennah sehingga akhir nafsu syahwat Sennah bangkit kembali.

Citer Sex Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu Citer Lucah

Maka berlaku pertarungan yaang maha hebat. Ganas dan buas diantara mertua dan menantu sesudah cukup rata membajak, dan sesudah berulangkali Sennah sampai kepuncak nemat maka papa mertuanya pun mulalah menyemburkan benih zuriatnya ke dalamm perutnya.

Terbeliak biji mata Sennah apabila menerima pancutan air yaang pekat dan hangat dari zakar papa mertua nya. Kehangatan cecair benih papa mertuanya itu disambut dengann ledakan nafsunya sendiri. Sennah mengelupur apabila menerima benih benih zuriat yaang cukup bannyak tersemai di dalamm rahimnya.

Sennah benar-benar berasa nikmat yaang belum pernah dirasainya walau pun telah sepuluh zakar lelaki menujah telaga nikmatnya. Selepas itu mereka sama-sama terdampar keletihan sesudah mengharungi kepuasan bersama. Rasa takut dan bimbang Sennah terhadap papa mertuanya telah hilang.

Kini terbit rasa kasih sayang yaang mendalam terhadap papa mertuanya yaang tdk handsome itu. sesudah rasa letih hilang sekali lg mereka ulangi perbuatan yaang tdk halal itu. Buat beberapa ketika Sennah lupa pada Greg.

Lupa pada ayah kandungnya. Lupa pada Mr. Jega. Lupa jugak pada Johar. Sennah menumpukan seluruh fikiran dan jiwa raganya pada Josh, papa mertua yaang hebat itu. Pergelutan kali kedua ini sungguh hebat.

Kisah Erotik Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Mereka bergelut bagai singa yaang lapar. Sennah tanpa segan silu menjerit dan meraung setiap kali zakar Josh menusuk telaga nikmatnya. Permainan kali kedua ini mengambil masa yang agak lama.

Hampir satu jam barulah Josh memancutkan air nikmatnya ke dalamm telaga nikmat milik Sennah. Mereka berpeluk lg sambiil raba meraba diantara satu sama lain. tdk ada bahagian tubuh Sennah yaang terlepas dari rabaan tangan Josh.

Bgitu dengann Sennah. tdk ada bahagian tubuh Josh yaang terlepas dari rabaannya. Rabaan dan sentuhan yaang henti-henti itu menyebabkan terbangkit lg nafsu syahwat mertua dan menantu itu. Sekali lagi, buat kali ketiga mereka bertarung lagi.

Kali mereka makin buas. Sennah sdh segan silu menjerit dan meraung denga papa mertua apabila berasa nikmat yaang amat sangat. Apabila Josh membuat pancutan, Sennah menggelepar sambiil meraung dengann raungan yaang sangat mengghairahkan.
Cite Melayu Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

  • Sebelum tidur, Sennah sempat bertanya kepada papa mertuanya. “Ayah. kenapa dulu ayah tak sukakan Yah? ” “Siapa bilang? ” “Habis tue kenapa ayah tak suka Yah kawin dengann abang Greg? ” “Kerana ayah mahu kan Yah” Sennah terkejut apabila mendengar penjelasan bapanya.
  • Sekarang jelaslah duduk perkara yaang sebenar. Puas hati Sennah sesudah mendengar jawapan papa mertuanya itu. tdk lama kemudian mereka terlelap. Mereka tidur berpeluk-peluk dalamm keadaan bertelanjang bulat hingga ke pagi.
  • Menjelang pagi apabila Josh membuka matanya, Sennah masih tidur dengann lena. Josh terpegun melihat kecantikan Sennah walaupun menantunya tdk bersolek. tdk pernah die melihat pompuan secantik Sennah. Nafsu berahi Josh bangkit lagi.
  • Sekali lg Sennah dikerjakan oleh papa mertuanya. Kali ini Sennah sdh sedia menerima pemberian mertuanya. Tanpa bannyak soal papa mertuanya terus membajak lurah nikmat Sennah tanpa penentangan. Josh mengerjakan tubuh Sennah dengann rakus sekali sesudah menatap kecantikan Sennah awal pagi Sennah menyambut dengann ganas bagai singa kelaparan.
  • “Lagi ayah. Yah mahu lagi. jgn pancut dulu ayah. ” rayu Sennah. Apabila mendengar rayuan menantunya, Josh semakin bersemangat. dng kudrat luar biasa yaang dimiliki, telaga nikmat Sennah dikerjakan dengann penuh bernafsu.
  • Hampir sejam tubuh Sennah dikerjakan. Sennah masih blh melawan. sesudah sejam berlalu, Sennah sdh tdk dapat menahan desakan kenikmatan. “Ayah. ayah cepat ayah. Yah mahu sampai. kuat lagi. kuat lagi. a a Sedapnya ayah. sedapnyaa. sedapnya. sedapnya! ” Sennah menjerit sambiil menggeliat penuh bernafsu.
  • Rasa nikmatnya sdh sampai kepuncak dan kini die mula berasa geli. “Cepat ayah pancutkan air ayah tu. pancutkan ayah. pancutkan ayah Yah mahu geli ni. geli. geli. ” dan ketika itulah Sennah berasa air yaang pekat dan hangat memancut-mancut dalamm telaga nikmatnya.
  • “Huh. ! Sedapnya ayah. ” kata Sennah sesudah selesai zakar papa mertua nya¬†memancutkan air nikmatnya. Sennah tersenyum puas. Matanya masih layu. Wajahnya semakin ayu. “Nak lg ayah. ” bisik Sennah sambiil memaut pinggang Josh dengann kedua-dua kakinya.

“Kita rehat dulu. ” kata Josh sambiil mengangkat ponggong untukk mecabut zakar nya yaang masih beremdam dalamm telaga nikmat menantunya. ” jangan cabutlah ayah. ” bisik Sennah dengann manja sambiil memaut tubuh Josh erat-erat.

Kisah Sex Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Josh terus meniarap di atas badan Sennah atas permintaan menantunya. zakar nya yaang besar dan panjang itu masih terbanam dalamm telaga nikmat Sennah. zakar nya masih lg keras walaupun telah memuntahkan air nikmat ke dalamm telaga nikmat menantunya.

Suasana dalamm bilik tidur Sennah sepi kembali. Mereka berehat seketika. Matahari baru naik segalah dari ufuk timur. Kicauan burung sdh semakin berkurangan. “Yah daah sedia ayah, ” bisik Sennah sesudah hilang rasa letih.

“Boleh mulakan? ” Sennah mengangguk sambiil tersenyum. Wajahnya semakin cantik dengann rambut yaang kusut dan mata yaang layu. Tanpa membuang masa Josh mula menghayun zakar nya yaang masih berendam dalamm telaga nikmat Sennah.

Mereka bertarung lg buat kali kelima. Walaupun sdh lima kali bertarung, Sennah semakin bernafsu menerima tusukan zakar papa mertua nya. zakar papa mertua nya mmg luar biasa sedapnya. Sennah masih belum puas menerima tusukan zakar papa mertua nya yaang hebat itu.

Pertarungan kali ini menyebabkan Sennah benar-benar letih, namun die masih belum puas! Selepas bertarung, mereka bersihkan diri sambiil berpeluk-peluk. Kemudian bersarapan jugak berpeluk-peluk dalamm keadaan bertelanjang bulat. Sennah bgitu mesra melayan papa mertuanya.

Lebih mesra dari die melayan suaminya. Sepanjang pagi itu Sennah tdk lepas dalamm pelukan papa mertuanya. Menjelang tengahhari sekali lg papa mertuanya menyemai benih yaang mampu membuncitkan perutnya. Kali ini die menghenjut Sennah bagi tempoh yaang lebih lama dari semalam dan pagi tadi.

Malahan cecair benihnya jugak adalah lebih lebat lagi. Hampir seminit Sennah terpaksa menadah perahan nafsunya. Ketika itulah jugak talipon berdering. Sennah tau ianya adalah panggilan dari suaminya. namun kesedapan yaang sdg dinikmati itu telah mendorong Sennah supaya terus memerah saki baki air benih papa mertuanya.

Sesudah pasti segalanya sdh kering, maka barulah Sennah bertindak untukk mencapai gagang talipon. dng bertelanjang bulat die berkejar ke ruang tamu. Itu pun sesudah lebih seminit ianya berdering. bapa mertuanya jugak turut mengekori dari belakang jugak tanpa seurat benang.

Novel Melayu Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Sennah berdiri sambiil berbual dengann suaminya. bapa mertuanya lantas berdiri di belakangnya. Kemudian tubuh Sennah dipeluk dari belakang. Tangan kiri papa mertuanya terus melekap di celah kelengkang nya sementara tangan kanannya mencekup payudara nya.

Jari tangan papa mertuanya mula menguak alur kemaluan Sennah. Ketika itu jugalah sperma papa mertuanya yaang bertakung dalamm kemaluannya mula meleleh membasahi pehanya. Lopak sperma yaang terkumpul pada pangkal peha Sennah pula adalah lebih ketara.

Saki baki kehangatannya jugak masih lg terasa. Baunya pula cukup kuat hinggakan Sennah yaang sdg berdiri pun blh menghidunya. Suaminya memberitahu bahawa die akan terus ke bandar s* dan akan berada di sana selama sebulan setengah.

Bapa mertuanya bukan main meleret senyumannya apabila dengarkan kabar tersebut. Tubuh Sennah dipeluk semakin erat. Tengkok Sennah dicium ketika die berbual dengann suaminya. Puas dicium tengkok Sennah dijilat pula.

Kemudian disedut. Sennah kegelian namun die tahan supaya die tdk tertawa, takut nanti suaminya dengar. Sebaik-baik saja suaminya selesai bercakap dengann segera aku meletakkan gagang telefon. “Ala. gelilah ayah. “.

Kata Sennah sambiil menggeliat. tetaapi die tdk membantah. “Sebulan ya Greg di bandar s*. Bestnya. Puaslah ayah mengerjakan kelengkang kau yaang sedap ni, ” kata papa mertuanya sambiil mengusap kelengkang Sennah.

“Ayah hendak ke tinggal dengann Yah semasa abang Greg takda? ” Tanya Sennah sambiil tangannya memegang zakar papa mertua nya yaang besar dan panjang itu. zakar papa mertua nya mula keras kembali.

Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu cerita lucah melayu seks

Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

“Lelaki mana yaang menolak tidur dengann menantu ayah yaang lawa ni. ” “Ayah mesti janji, jgn pergi mana-mana? ” “Yah pulak jgn pakai baju. kami telanjang sepanjang masa. ” “Ala ayah nii dahsyatlah. ” Kata Sennah.

“Nak lg ayah. ” Pinta Sennah pual. “Buat kat sini ya. ” Kata Josh pula. “Suka hati ayahlah”. Dan mereka terus bergelut di situ dengann ganas dan rakus! Sennah merengek, menejrit dan meraung kenikmatan semahu-mahunya.

Tiada siapa yaang mendengar. Josh pula mengerjakan tubuh Sennah seganas-ganasnya krn itulah yaang menantunya mahu. Berjam-jam mereka bertarung. Berulangkali tubuh Sennah dikerjakan tanpa henti. Belum sempat peluhnya kering Sennah sdh merengek untukk mengulangi perbuatan yaang tdk halal itu.

Josh yaang mempunyai keinginan berahi yaang luar biasa itu sentiasa melayan kehendak nafsu menantunya yaang cantik jelita itu. diaorang tdk bertepuk sebelah tangan. Menjelang senja sdh lebih sepuluh kali Josh mengerjakan tubuh menantunya.

Citer Sex Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu

Namun Sennah masih belum puas! Sennah berasa sangat gembira krn selama tempoh Greg outstation, die ditiduri oleh seorang lelaki tua yaang hitam legam lg tdk kacak namun sangat hebat.

Mmg pun selama tempoh tersebut Sennah tubuh telah kerjakan oleh mertuanya dengann secukup cukupnya tdk kira siang atau malam, pagi atau petang, di dalamm bilik tidur, di ruang tamu, di dapur dan di dalamm bilik air.

Tdk ada hari yaang tubuh Sennah dikerjakan oleh Josh. Malah tubuh Sennah tdk pernah lepas dari pelukan papa mertua. Malahan Sennah dengann rela hati ingin berada dalamm pelukan dan di bawah kongkongan papa mertuanya.

Apa yaang Josh suruh Sennah akan buat. Apa yaang Josh pinta Sennah beri. Apa yaang Josh larang Sennah akur. Josh benar benar marah apabila Sennah meminta izin untukk ke klinik bagi mendapatkan pil pencegah kehamilan.

Sennah tergamam krn papa mertuanya mmg berhasrat untukk membiarkan die menanggung bunting melalui penzinaan itu. tetaapi Sennah tetap akur. untukk memastikan agar Sennah sentiasa bertelanjang bulat di rumah, papa mertuanya telah merampas kesemua pakaiannya dan menyimpannya di dalamm tempat yaang terkunci rapi.

Ianya termasuklah kasut, setokin dan tuala. Sebenarnya Josh tdk perlu buat macam itu krn Sennah mmg rela hati berbogel sepanjang masa bersama papa mertuanya. Bila selalu tubuh muda Sennah terdedah, maka selalulah zakar papa mertua nya tue keras menegang.

Mmg tak sempat kering kelengkang Sennah, kerapnya die menyemai benih budak ke dalamm perutnya. blh dikatakan sepanjang masa Sennah berada didalam pelukan papa mertua. Walaupun Sennah tdk rela menangung akibatnya, tetaapi oleh krn die menagihi cetusan nikmat yaang maha hebat itu dari mertuanya maka die patuh pada kehendak Josh.

Akhirnya genap sebulan berlalu, dan papa mertuanya tersenyum gembira sambiil mengosok gosok perutnya. Sebelum Greg pulang dari bandar s*, Josh mengerjakan tubuh menantunya sepuas-puasnya. Sennah melayan kehendak zakar papa mertua nya dengann rela hati.

Malam terakhir bersama papa mertuanya, Sennah tdk tidur sampai pagi krn melayan kehendak Josh. Beberapa bulan kemudian Sennah mulai muntah muntah. Tak lama selepas itu kesan membuncit di perut Sennah semakin ketara.

Budak yaang membesar di dalamm perutnya itu adalah bukti penghasilan zina yaang amat jelas. Dari masa ke masa, terutama ketika suami Sennah kerja oustation, pasti papa mertuanya datang menemaninya tidur.

Semakin buncit perutnya, semakin bernafsu papa mertuanya terhadap Sennah. Rupa-rupanya die mmg jenis yaang cenderung mendatangi perempuan bunting. mmg masa tue Sennah kena penangan yaang lebih teruk lg dari sebelumnya.

Kelengkangnya pun sampai terasa sengal dan melecup dibuatnya. namun semakin teruk die dikerjakan oleh papa mertuanya semakin gila kocakan nafsu Sennah. sedanng die rancak menghenjut Sennah, die sempat berjanji untukk berusaha memastikannya bunting lg selepas bersalin nanti.

Masa tengah sedap dikerjakan papa mertuanya, die bagaikan kerbau ditarik hidung saja. Sennah mengangguk angguk kepala sebagai tanda menyetujuinya. sesudah agak lama merasai penangan yaang sebegitu hebat, tentulah Sennah pasti die tdk akan puas dengann aksi suaminya sendiri.

Hanya kehadiran papa mertuanya je yaang mampu menjanjikan kepuasan mutlak kepadanya. Terutama jika die di dalamm keadaan berbadan dua. Mulai saat itu Sennah sentiasa menanti kehadiran papa mertuanya yaang tdk kacak itu.

Read More..

-----------------
big boobs, Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, Japanese teen groped
erotic story, Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, virgin pussy
virgin pussy, Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, MILF threesome

Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, and awek jepun seksi, dara cun cipap gatal, isteri sundal, Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu 2017, bini gian batang, jdm vk, Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, bohsia manja, and awek jepun seksi, dara cun cipap gatal, isteri sundal, bohsia pantat gebu, and Zakar Papa Mertua Jolok Faraj Menantu, isteri sundal

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close