Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap

Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap | saya tinggal di asrama sebuah sekolah pompuan. Semua murid di sekolah ini adalah pelajar perempuan. Pada satu hari Sabtu Nesya mendekatiku yaang sdng baring-baring di katil. Pada hari Sabtu kita dibenarkan keluar asrama ke bandar. Hari itu saya tak ada mood ingin keluar apalagi wang saku sudh habis.

“Lisya, awak tak boring ke baring-baring saja? ” Nesya bertanya kepadaku. “Boring juga, awak ada idea ke atau ada projek, ” saya menjawab smbil lewa. “Ada, saya ada idea bagus, pasti kau suka. ” Jawab Nesya denngan muka serius.

“Idea apa tu? ” Tanyaku. “Kau ingin ikut? ” Nesya menjawab dalamm nada bertanya. “Kalau kena gaya apa salahnya. ” Jawabku ringkas. “Mari kitaorang ke rumah kawanku. Di sana kitaorang bolehh enjoy. ” kitorang naik teksi pergi ke rumah kawan Nesya.

sex story, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, finger fuck tight ass
tight pussy, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, hot ass latina
porn video free, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, sex erotica wife

Mula-mula saya ingatkan kawan Nesya adalah pompuan , tapi sangkaanku salah. Rupanya kita ke rumah sewa budak lelaki. Semua mereka adalah mahasiswa sebuah ipta. saya bertanya Nesya, tak ada tempat lain ke ingin bertandang.

Kisah Blue Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap

Selamba je Nesya menjawab. “Aku tengah gian benda tu. ” Jawab Nesya ringkas. “Benda apa yaang awak gian tu, dadah ke? ” Tanyaku tak mengerti. “Do not worry, awak tengok je nanti. ” saya terdengar satu suara mempersila kita masuk.

Saya lihat di ruang tamu ada dua orang lelaki. Seorang kawan Nesya dan seorang laki kawan serumahnya. Kawan mereka yaang lain belum balik dari kampus. saya dan Nesya duduk di sofa di ruang tamu dan berborak kosong.

Nesya duduk rapat denngan kawannya smbil berpegang-pegang tangan. saya meluat tengok perangai Nesya tersebut. Tak ada perasaan malu. “Man, tak ada cerita baru ke? ” Tanya Nesya kepada kawannya.

“Ada, cerita best. ” Jawab kawan Nesya yaang bernama Azjim. Azjim mengambil beg yaang diletak di atas meja. Sekeping cd dikeluarkan dari beg yaang berwarna biru gelap itu. Kemudian cd itu dimasukkan ke dalamm cd player dan di skrin tv terpajang pemandangan indah.

Ada laut luas berwarna biru dan burung camar berterbangan di udara. Ada sepasang kasih sdng berlarian di pantai. Kamera kemudian beralih ke bilik tamu di sebuah chalet berhampiran. Sepasang kekasih sdng berasmara.

Satu persatu pakain kedua makhluk tersebut ditanggal dan akhirnya kedua-duanya telanjang bulat. Mereka berpelukan dan bercium. saya amat terkejut krn pertama kali saya melihat cerita lucah. Pertama kali dalamm hidupku menonton aksi hangat sepasang kekasih.

Dalamm masa 30 minit bermacam-macam aksi dilakukan oleh kedua pasangan tersebut. saya terkaku di sofa. Lidahku kelu dan tekakku kering. Nafsuku menyala dan ghairahku bangkit. dalamm masa 30 minit berbagai adegan terpapar di skrin.

Ada perasaan aneh menyelinap ke jasadku. buah dada saya menegang dan puki ku terasa miang dan gatal-gatal. saya dapat merasai seluar dalamku telah basah lencun. hnya saya terasa segan untukk merabanya.

Nesya terdengar mula merengek sementara kawan mereka selamba je menonton gambar lucah tersebut. Kepala Nesya telah terkulai di dada Azjim. Kemudian saya melihat Azjim memasukkan tangannya ke dalamm baju Nesya.

Dgn bersahaja die membuka baju Nesya. Kemudian coli Nesya dilucutnya. saya dapat melihat denngan jelas payudara Nesya telah terpacak keras. Putingnya yaang merah gelap jugak mengeras. Azjim kemudian mengucup payudara Nesya dan mengisap-ngisap putingnya.

Jelas terlihat Nesya amat menyukai tindakan Azjim tersebut. Mulutnya megerang nikmat. Nesya kemudiannya mengambil alih tindakan. dia mula menanggalkan seluar jeans dan seluar dalamnya. saya melihat Nesya sungguh berani dan tiidak kekok.

Saya yaang melihatnya pun terasa malu apalagi ada tiga pasang mata sdng memerhatikannya. Melihat keadaan Nesya yaang telah telanjang bulat maka Azjim memegang kemas paha Nesya dan melebarkannya. Kemaluan Nesya yaang dihiasi bulu-bulu hitam dicium dan dijilat oleh Azjim.

Saya terasa geli bila lidah merah Azjim berlegar-legar di permukaan kemaluan Nesya. sdg saya asyik dan khusyuk melihat aksi Nesya dan Azjim, tiba-tiba kawan mereka yaang kemudian saya kenali sebagai Julan mula mendekatiku.

Dgn selamba dan bersahaja Julan memegang dan meramas dada aku. Seronok dan sedap pula bila payudara ku kena ramas. saya tak membantah bila die membuka kancing bajuku dan memasukkan tangannya ke dalamm coliku.

Cerita Kongkek Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap Citer Lucah

Geli dan sedap bila tangannya menyentuh pangkal payudara ku tanpa ada kain yaang menghalang. Kemudian Julan menyuruhku membuka baju dan coli yaang kupakai. saya seperti dirasuk patuh je arahannya.

Julan makin bernafsu melayan payudara ku yaang pejal. Mulutnya yaang hangat menjilat dan menyedut putingku yaang sudh lama mengeras. Sedap, sungguh sedap kurasa. saya mengerang keenakan dan terasa cairan panas makin bannyak membanjiri puki ku.

Puas melahap buah dada ku, Julan kemudian berdiri dan menarik zip seluarnya ke bawah. Batang konek nya yaang keras terpacak di hadapanku. Keras sungguh batang konek nya yaang berkepala bulat itu.

Batang konek coklat gelap itu kelihatan sungguh gagah. Julan menyuruh saya memegang batang konek nya. saya rasa kekok krn pertama kali saya berhadapan denngan kemaluan lelaki. Julan mengajarku seperti dalamm gambar di skrin tv.

Saya memegang dan meramas batang konek keras tersebut. Kemudian perlahan-lahan saya jilat dan hisap seperti pelakon video. Enak dan seronok bila batang konek bulat itu berada dalamm mulutku. saya mengulum dan menyonyot denngan geram.
Cite Kongkek Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap

  • Saya melihat Nesya dan Azjim sudh berpelukan. saya lihat kemaluan Azjim yaang besar panjang telah berada dalamm puki Nesya. Nesya mengangkat-ngangkat dan mengayak jubur lebarnya bila Azjim menyorong tarik batang konek nya.
  • Nesya mengerang dan menjerit penuh nikmat. saya terpegun melihat aksi Nesya dan Azjim. Naluriku seperti mengajakku supaya lakukan seperti apa yaang dibuat oleh Nesya. Seronok dan sedap je kelihatannya.
  • Julan kemudian menyuruhku membuka pakaianku. Tanpa membantah saya patuh. Seperti kerasukan saya menurut saja. saya sekarang sdng berbogel di hadapan Julan yaang jugak sdng berbogel. Julan mengangkangku di atas sofa.
  • Wajahnya rapat ke permukaan puki ku dan kemudiannya saya merasai lidahnya menyentuh bibir kemaluan dan kelentitku. saya kegelian dan nikmat. Lama Julan menjilat puki ku hingga saya terasa seperti ada sesuatu mahu keluar dari lubang puki ku.

Rasanya seperti mahu terkencing tapi sedap. saya memeluk kepala Julan dan meramas-ramas rambutnya. Julan makin laju memainkan lidahnya di kelentitku. Paha dan badanku terketar dan menggigil dan saya rasa seperti ada cairan memancut keluar dari lubang puki ku.

Sungguh nikmat bila cairan itu keluar. Belum pernah saya merasai nikmat seperti ini. Julan kemudian membetulkan kepala konek nya ke lurah puki ku. saya cuma menunggu tindakan lanjutnya. Tak sabar-sabar rasanya mahu menikmati batang konek Julan menyelam dalamm lubang puki ku.

Saya mahu merasai seperti apa yaang dirasai oleh Nesya. “Julan, Lisya masih awek. dia masih dara, ” saya mendengar Azjim bersuara. saya lihat Julan menghentikan tindakannya bila mendengar kata-kata Azjim.

Agaknya Julan tak mahu merampas ke awek anku. Sementara saya tak sabar-sabar mahu merasainya. saya cuba menarik Julan rapat ke arahku. “Maaf Lisya, saya tak tahu, ” Julan berbisik perlahan smbil menjauhiku.

“Tak apa Julan, I mengingininya, ” kataku denngan suara bergetar dan mengharap. “Tak boleh, daramu cuma untukk suamimu, ” kata Julan perlahan. “Tak apa, I suka dan merelakannya, ” saya merayu.

Kisah Malay Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap

Nafsu seks ku berada di ubun-ubun. “Awak akan merasai sakit untukk pertama kali, ” Julan menerangkan. “Okey, I bersedia, ” saya masih mengharap. Julan kemudian menurut permintaanku. Pahaku direnggangkan semula.

Kepala konek nya yaang berkilat dirapatkan ke permukaan puki ku. Perlahan-lahan ditekan dan kepala bulat itu mula menyelam ke dalamm lubang puki ku yaang basah. Mula-mula rasa sakit sangat.

Julan berbisik, sakit sekejap je katanya. Sementara batang konek nya di dorong ke dalamm puki ku, Julan memeluk dan mengisap puting payudara ku. Perasaan enak di payudara ku membuat saya lupa pada kesakitan di puki ku.

Julan menggerakkan batang konek nya maju mundur di dalamm lubang puki ku yaang ketat. Tindakan Julan yaang berpengalaman itu membuat saya terbang di kayangan. Perasaan enak dan lazat mula menjalari ke urat saraf tubuhku.

Mulutnya tetap beroperasi di puting dan pangkal payudara ku. Kemudian seluruh badanku dicium dan dijilat. Julan makin laju mendayung. Batang konek nya yaang sama besar denngan batang konek Azjim laju je keluar masuk lubang puki ku yaang licin.

Gerakannya tak tersekat lagi. hanya sedap dan enak je yaang saya rasa. Pertama kali saya menikmati kelazatan hubungan kelamin. Patutlah Nesya ketagih untukk merasainya selalu. Makin lama gerakan Julan makin laju.

Nafasnya tercungap-cungap seperti pelari maraton. Peluh daah mula keluar membasahi badannya dan badanku. saya dapat mendengar suara Nesya bercakap-cakap. Agaknya Nesya sudh selesai denngan projeknya sementara saya masih lg bertarung denngan Julan.

Saya mengerang keenakan dan badanku kembali mengejang. Puncak nikmat kembali saya rasai. saya klimax dan mengalami orgasme untukk kali kedua. “Aku daah ingin keluar, ” saya mendengar surat Julan.

“Pancut kat luar, ” saya terdengar suara Nesya keras. Julan menarik keluar batang konek nya yaang masih keras dan berlendir. Pancutan kuat menerpa pusatku. Cairan putih kental memancut laju keluar dari lubang kecil di hujung konek nya.

Julan saya lihat terketar-ketar bila cairan putih itu terpancut. Terasa geli bila air itu bertakung atas pusatku. Tapi saya geram melihat batang konek nya yaang masih gagah itu. Sepantas kilat saya mencekak batang konek Julan.

Saya jilat batang konek berlendir itu hingga bersih. Habis melekit mulut dan bibirku denngan air nikmat Julan. Nesya cuma gelak denngan gelagatku. saya buat tak kisah saja. Selepas beberapa minit saya ke bilik air membersihkan cairan pekat yaang melekit itu.

Selepas bersih saya mengenakan kembali pakaianku. saya dan Nesya pulang denngan teksi ke asrama pada sebelah petangnya. Itulah pengalaman seksku yaang pertama. Nikmat dan lazat. Susah ingin digambarkan denngan kata-kata.

Hatiku berbisik, saya daah merasainya dan tak sabar mengulanginya lagi. saya mula ketagih batang konek lelaki.

voyeur hidden cam, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, tube movie sex
anal sex MILF, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, virgin pussy
amateur sex, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, incest sex

Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, and isteri sundal, malay seks, isteri sundal, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap 2017, bohsia manja, jdm vk, Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, dara cun cipap gatal, and bohsia manja, dara cun cipap gatal, janda tetek besar, isteri sundal, and Ketagih Batang Konek Lelaki Sedap, isteri sundal

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close