Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan

Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan – Kisah yanng mahu aku kongsi bersama ini adalah mengenai siri pengalaman aku dan member-member di sebuah kampung. Kampung aku terletak mmg agak jauh. Sesiapa yanng kaki pancing tahulah mana area yanng aku maksudkan. Bukannya aku ingin bagi tau pasal pancing ikan tapi ingin cerita pasal lain lah.

So, alkisahnya begini. Kampung aku telah di datangi oleh sorang bidan yanng ditugaskan untk menjaga hal ehwal bidan menbidan. aku lak masa tuu. lepas mendirikan rumah tangga dan isteri lak baru mengandung.

Kiranya aku bertuahlah krna dapat berhubung dgn bidan nan sorang nii. rupanya, phuff mmg terangkat. kalau berdiri sebelah siti nurhaliza. mau you all tak kenal daah dgn si siti tu.

Bodylah. kalau awie jumpa dulu. andartu lah si erni tu. buah dada ?. aku tak mau goreng. sebijik macam buah kelapa hijau. berkilat, bulat dan putingnya pun daah macam bola snuker.

Jubur ?. u all ambil steamroll. gelek jubur diorang pun. aku berani gerenti tak penyek punya. Tapi bila aku tanya umur berapa ? jawabnya baru ingin masuk 36. suami kerja askar.

Selalu masuk hutan. Tertelan air liur aku. dikk dng dress sendat. putih melepak. selalulah aku temankan bini pergi buat pemeriksaan. Mula-mula datang dgn tangan kosong. kamudian aku pandai bawak buah tangan.

Yanng pertama bawa betik dgn rambutan, kemudian tak ada musim buah. aku bungkus sayur terung dan timun jer ingin test bidan ni. Kali ketiga aku bawak lah pucuk labu sama keledek.

” bang ? sayur timun dan terung daah habis ke ” bidan tu gurau. ” ada cik. tapi daah layu pagi nii. ” aku balas dgn sopan santun depan bini dik.

” kalau ada. saya ingin beli lah kak. sedap bnr timun itu hari ” diorang bagitau bini aku. sambill mata jeling kat aku. ” yelah cik misi. nanti abang saya hantar. ” bini aku tutup cerita sambill terlentang atas katil.

Petang eskonya aku bawaklah timun dan terung belacan kat rumah bidan tu. Rupanya kat rumah tu, bidan nii sorang. memanglah petang diorang tak bertugas. ” Naik lah dulu bang. saya kat dapur nii ” laung bidan.

Bulat mata aku bila tengok diorang sedanng berkemban dgn bahu cuma di balut dgn tuala. ” Err. misi. nii terung dan timun. err. tak payah bayarlah. free. glup ” aku gugup sambill telah air liur.

” tak sunyi ke tinggal sorang ” soalan cepu mas dari aku sambill bidan menuagkan air ke dlm gelas. ” sunyi bang. takut pun ada. lainlah kalau ada kawan ” reaksi bidan sambill membetulkan tuala di bahu.

” bang daah lama kahwin ? ” soal bidan ” baru ingin masuk setahun. ” kepala aku mula ingatkan yanng lain. darah lak mula rasa panas. kepala atas ada rasa goyang dik.

Kepala bawah mula buka mata. ” ala. bang ada jg tempat ingin berborak. saya nii langsung sorang. ingin harap laki tah bila baliknya. ” aku tak ingin intro bannyak banyak lak.

U lak mesti boringnya. terus cut. Lidah aku terus menjilat buah dada bidan. Mendesah suaranya. tuala dan kainkembannya dan di datas lantai. aku lak hanya tinggal seluar dalam. Kamudian lidah aku mencari lidah bidan miang ni.

Berdesup desap upacara jilat menjilat di laksanakan. Gigi bertemu gigi, body bertemu body. aku lak tak lepas peluang. peluk bidan sesedap tangan memegang. kemas takut terlepas macam naik roller coaster kat Genting.

Jari bidan bersalut cincin perkahwinan terus lancar melurutkan seluar kecik aku. Nah. berkibar megah zakar aku yanng berdiri 7 inci duduk tak sempat ukur. ” besar bang. ” bisik bidan.

Mmg hajat aku ingin belasah bidan secukup cukupnya. tapi mak bidan nii cepat sangat inzalnya. baru aku mainkan biji kelentitnya daah banjir. ” bangg. tak tahan dah. bang ingin main bang” ” sabolah ” ” bang cepatlah. ” dgn keyakinan diri si bidan terus melanggar undang-undang semerah padi.

Zakar aku yanng keras membatu. di cekup oleh jarinya dan terus di halakan ke lembah keramat. Masuk. kepala. pelan-pelan. habis takuknya. ” tekan teruslah bangg. ” rengek bidan macam lembu ingin kena korban di hari raya.

Zup. zakar aku beraksi tangkas. Terus terjunam sampal kepangkal. Kamudian bertahan sekitar seminit. sambill merasai daya kemutan seorang bini askar yanng kegersangan. ” kemut misi. kemut lagii ” aku bagi garis panduan macam halim osman kat Roda Impian.

Kegiatan kemut mengemut diteruskan. sebenarnya aku sekadar untk memberi peluang kepada bidan nie untk memuaskan dirinya. lalu di sambung dgn sorong tarik zakar aku di dlm lubang selut cik bidan nii.

” arghh. bang. laju bang. sedap ” ” bang dlm bangg. arghh. hiss. sedaapp. sedap bang. lagii bangg. arghh ” bila zakar aku bertenang. barulah kelihatan anak mata si bidan ni.

Cerita Sex Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan

” mahu lagii ? ” bisik playboy aku ” mahu dukung lak bangg. ” permintaan kaum ibu. mmg dgn tubuh badan aku kalau malek noor jumpa pun jealous sememangnya kaum emak membuat permintaan yanng bukan bukan.

Terus zakar aku membenam dan diayak sembil aku berdiri mendukung si bidan ber buah dada besar ni. ” bang sedap, bang sedap. ” bisingnya sambill aku tak henti henti mengerjakan lubangnya.

Jari aku mula lak gatal. terus menuju lubang jubur si bidan. Jumpa dan mula mengentel gentel bibir lubang jubur nya. ” ehm. dara lagii lubang jubur nie ” bisik hati aku.

Secara tertib dan tanpa melanggar peraturan jalanraya, jari aku mula menjolok lubang jubur si bidan. Kuyu dan terpejam mata si bidan dibuatnya. sedap kot ? Tapi takkan lah aku ingin anal fuck lak.

First time merasa. simpanlah sikit. Dari posisi dukung aku meneruskan aturcara ke possisi menonggeng. Phuff. waa cakap luu. dgn panorama jubur diorang yanng bulat dan licin. dan bulu yanng sederhana lebat.

Aku menunggang dari belakang sambill tangan aktif meramas tetek nya. ” arh. bang sedap. lagii bang. besarnya batang zakar bangg” macam ingin ngangis bidan kerajaan ni. aku mmg tak minat ingin kerjakan lebih lebih maklumkan.

Nanti laki diorang ingin juga sikit. So di pendekkan cerita. sekitar 30 minit telah berlalu. aku merasakan kepala zakar aku berdenyut-denyut. “phuf. misi. bang ingin pancut nii” “pancut kat muka bang” cepat si bidan memberi arahan.

Apalagi, dgn khasiat madu lebah asli dan telur ayam kampung nii aku melepaskan sejumlah sperma yanng pekat dan menawan ke muka si bidan miang ni. hampir separuh mukanya diselaputi air puaka aku.

“sedap bang. ingin lagii bang. ” rayu si bidan sambill jari jemarinya meramas ramas zakar aku. Kira-kira selepas projek. kepala otak aku mmg mereng semacam. Penangan henjutan dan goyang dangdut Bidan nie sememangnya aku bawa kemana-mana.

Ada ke patut satu malam tuu. aku henjut akak kau luar biasa semacam. Coznya, aku bayangkan yanng akak kau tu macam bidan Kampung yanng kegianan tuu. nama diorang Ilsya.

Part 2 dimulakan bilamana akak kau isteri aku daah ingin hampir masa bersalinnya. So, biasalah. atas permintaan Ilsya, pemeriksaan saat akhir akan dibuat dirumah aku aje. So, sampai hari pemeriksaan tuu.

Aku start kapcai ke klinik bidan tu. Hari lak lebihkurang pukul 12 tengahari. aku fikir tentunya tak ada sesiapa buat pemeriksaan di klinik lagi. yanng buatkan aku tak sabar ialah.

Bilamana Ilsya akan membonceng di belakang aku. sure aku lipat baring dan pecut macam eddie Lawson zamana aku tu. mamat nii tengah top supaya si Ilsya peluk aku kuat-kuat.

Kena lak puting buah dada yanng tajam dan keras tuu. phuff. pondanpun bolehh pencen berniaga. Sampai kat klinik aku tengok ada sorang mak bunting sedanng menunggu untk pemeriksaan. Sorang lagii lak dlm bilik pemeriksaan.
Cerita lucah Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan

  • Aku bagi salam ala kadar. “bang Serdan. , tunggu kejaplah, ada dua orang lagii nii Ilsya ingin periksa. naiklah dulu, kat dlm rumah tuu ada si Miyah. temankan kan diorang borak” lancar si Ilsya sound aku macam Wan Zahela membaca berita tu.
  • “Hai. sorang aje nampaknya Miyah ? tungguh Ilsya ke “. utk maklumam, Miyah nii adalah Janda anak dua yanng baru berumur 31 tahun. bekas suaminya meninggal semasa memandu bas ekspress.
  • “Ah. bang Serdan, cadang ingin ajak Ilsya pergi cari pucuk paku lepas diorang kerja nanti. Bang lak nii ingin buat apa? ” penjelasan Miyah sambill mengesotkan jubur nya ke tepi kerusi kusyen panjang yanng diorang duduk.
  • “Bang nii hajat ingin bawah Ilsya ke rumah kejap. ingin periksa akak kau tuu. ingin balik malas lak. diorang suruh tunggu kejap ” lancar aku mengayat sambill mata aku memandang tetek si Miyah.
  • Tambah lak Miyah nii jenis pakai t Shirt yanng tak berapa longgar. buah dada nya ingin kata besar sangat taklah tapi kalau setakat sebelah tangan Hulk Hogan melekap berbaki lagi.
  • Tak geram ke kekawan ? “er. bang Serdan perati apa ? ” soalan pmr dari Miyah. ” dasat betik kau Miyah. ngapa besar sangat. tak sakit ke kau gantung kehulu kehilir ” Ala biasalah orang sekampung macama kitaorang orang ni.
  • Berbahasa mesra. “hiss. kesitu lak Bang Serdan nii. akak kan daah ada di rumah tuu. tak puas ke? ” You all pun tau. Miyah nii cakap sambill bagi respon macamana ? sebijik macam maknyah lepas bersoleh.

Gian batang. ” ala akak kau. betiknya suku dari kau Miyah. abang tengok betik kau. lapar lak. bolehh abang rasa. manis ? masin ? ” sambill aku dekat pada Miyah yanng nampaknya tak berusaha untk menyelamatkan diri.

Muat-muat tapak tangan aku meramas betik si Miyah nii. lazatnya tak leh diceritakan. Lembut, segar dan rangup ? okey bahasa ?. si Miyah lak. mulalah buat pejam pejam mata sambill mendengus.

Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan cerita melayu sex

Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan

Macam orang tua naik tangga flat. ” Hiss. Hiss. arh. geli bang Serdan. tak tahan geli nii. ” rengek Miyah yanng sungguh membuatkan batang zakar aku terus terpacak. mmg jensi batang tak sekolah.

Ada ke patut orang tak pelawa diorang daah siang-siang menjengul. Acara ramas meramas betik si Miyah aku sempurnakan dgn berhemah dan melepaskan gian dan geram selama ni. aku tak peduli sangat kat tempat lain.

Rancak meramas. sedar sedar batang zakar aku daah menghala ke muka si Miyah ni. Nasib baik dlm seluar kaalau tidk mau. lebab muka si Miyah nii kena libasan batang zakar aku perasanlah gua.

Terus di unzip. Mencanak batang puaka sekor ni. Tanpa menunggu lampu hijau menyala. terus dijilat. usap dgn lidah lantas di kulum anunya aku. Berdecit. lecup lecap. sampai kepangkal. telur pun tak dibazirkan.

Dilumuri dgn seadanya air liur si Miyah. Perlawanan berterusan. jari aku di betik Miyah dan lidah Miyah di batang zakar aku, tangan Miyah kat mana ? mana lagi. menanggalkan seluar aku dgn seluar dalamnya sekali.

Dan mengenepikan baju t dan kainnya sekali. Bogel dik oii. Janda anak satu nii kalau tak diketahu asal usulnya maunya diconfirmkan seperti anak dara sunti. Kulit putih melepak. solid.

Bulu pantat nya hitam berkilat. rapi. Tektik aku untk foreplay lebih lama nampaknya tak jalan. Tambah pulak aku risau buatnya. si Bidan nii masuk kerumahnya. out aku. sesudah memastikan lubang pantat Miyah bersedia dgn air mazi yanng seadanya untk menerima kunjungan batang zakar aku.

Aku pun mulalah meneroka kepala batang zakar aku ke lubang pantat Miyah. ” Pelan Bang. lama tak merasa nii. ” ” Ala bukan sakit sedap. bukan lama sekejap ” sempat aku mengeluarkan wasiat.

Zup. Zrukk. Zlupp. batang zakar aku selamat ditanam di lubang pantat Miyah. aku mengambil masa seminit untk menikmati lubang gersang ni. ” Kemut sikit Miyah ” permintaan kaum bapak dari aku.

Daya kemutan jubur Miyah tidk mengalah jika dibandingkan dgn Bidan tu. Sama-sama ada umphh. ” hentaklah bang. ” Miyah membuat permintaan lagu. ” ok. tahan yak. abang hentak kuat kuat ni” aku memberi arahan.

Aktiviti hentak menghentak batang ke lubang jubur dilaksanakan dgn rakus dan tanpa belas kasihan. batang zakar aku lak mmg belum mengecewakan. Sorong dan tarik. keluar dan masuk. ” arghh. arghh. sedap bang. lagii bang. kuat lagii bang. Miyah sedap nie bang. lagii bang ” kalu u all dgn dengar rengekan Miyah maunya melancap kesorangan lau kau dikk oi.

Sahaja ingin bagitau. aktiviti tuu aku buat secara doggie style. Miyah meundukkan muka ke kusyen dgn jubur menghala ke belakang. aku lak berdiri dibelakang dgn tangan kemas memegang jubur Miyah.

Mmg sidap posisi ni. tak memenatkan. ” Bang. Miyah ingin tukar. ” aku pulak duduk atas kusyen dgn Miyah mengangkang atas batang zakar aku dan lubang jubur nya 90 darjah di atas batang zakar aku.

Pelan Miyah memasukkan batang zakar aku kelubangnya. Pejam mata Miyah. aku lak tanpa menunggu masa kecemasan terus menghisap buah dada Miyah yanng bulat segar tu. Miyah lancar menaikkan dan menurunkan jubur nya dan tentunya u all tahu bagaimana batang zakar aku di dera dgn kegiatan tan bertanggungjawab Miyah tu.

” Laju Miyah. Laju. abang ingin keluar ni. ” aku bersuara macam benggali bawak kereta lembu. ” tahanlah bang. Miyah geram nii. arghh. bang sedap bang. besar batang zakar bang nii. bang. ” Miyah membebel.

Kerjasama Israel antara kita berlanjutan dgn peluh daah lejun di badan aku. Miyah lak sikit macam orang kena histeria. adalah lebih kurang 20 minit pertarungan berlangsung dan tiba-tiba. ” Hus. sedapnya berkebun ” kita orang dikejutkan degan suara Ilsya yanng tak bila muncul di sebalik pintu.

Ilsya tak perlu di suruh. terus menguncikan pintu dan hampir kepada aku. Miyah tergamam. ” tak apa Miyah. Ilsya nii sporting. ” ” ok Miyah. kamu teruskanlah. Ilsya ingin tengok aje. ” Terus Ilsya duduk sebelah aku sambill tangannya mengusap-usap perut aku.

Dlm malu, pantat Miyah meneruskan henjutan tapi tidaklah serancak tadi. Melihatkan Miyah macam tak bersungguh. Ilsya turut membantu dgn meramas tetek Miyah. Geram juga si Ilsya dgn betik si Miyah ni.

Tak cukup dgn meramas. Ilsya pulak mula menghisap betik Miyah dgn rakusnya. Miyah kembali kuyu. ” Kejap Miyah. akak ambilkan sesuatu. ” Ilsya berhenti dan bangun menuju ke dapur.

Rupanya Ilsya datang semula dgn membawa sebijik terung yanng sederhana besar dan sebotol minyak angin. ” Miyah rasa yanng nii. pasti gila ” Ilsya memberikan pedoman. Terung tersebut dilumuri dgn minyak angin berkenaan dan Ilsya meminta Miyah mengeluarkan batang zakar aku dari Lubang jubur nya.

Sesudah dilumuri minyak angin. terung tersebut dimasukkan ke dlm lubang pantat Miyah. Hasilnya. Miyah meraung kesedapan bilamana Ilsya menyorong tarik Terung di dlm pantat nya. ” Panas Kak. panas kak. sedap. bang. ” raung kecil Miyah sambill tangannya memegang kemas kaki kusyen.

” bang Serdan. kasi Miyah makan ais krim ” Ilsya memberikan arahan. Tanpa bannyak soal. aku pun terus menghunuskan batang zakar aku ke mulut Miyah. menyorong tarik di dlm mulut Miyah hingga membuatkan Miyah tak mengeluarkan sebarang suara.

Ilsya dgn Terungnya di pantat Miyah. aku dgn Cotar di mulut Miyah. kegiatan dipercepatkan hingga membuatkan Miyah mengelupur kesedapan. ” Arghhlk. ughlkk. glukh. ” Miyah makin kuat mengigil. mungkin disebabkan kepanasan pantat dgn hentakan ganas dari Ilsya melihatkan Miyah merah padam menahan sedap.

Aku tiba kepuncak jg akhirnya. ” critt. crit. air keramat aku dilepaskan di muka Miyah. sebahagian memasuki lubang hidung dan ada yanng mengalir ke mulut Miyah. Pancuta seterusnya di halakan ke muka Ilsya. langsung Ilsya mengulum batang zakar aku dan menelan segala saki baki sperma. Miyah pulak masih mengerutkan muka menahan deraan luar jangka. ” Kak tak tahan daah kak.

Miyah tak tahan. “. Langsung Ilsya memberhentikan kegiatan seks tu. dan terus Miyah memejamkan mata. Lelap. kesedapan. di atas lantai ruang tamu Ilsya. smbil Miyah. terbujur kesedapan. Ilsya pulak membuat permintaan supaya aku menghilangkan kehausan dia. ” bang Serdan.

Ilsya ingin jugak. tak kira. ” ” ala abang daah lembik nii. ” ” tak kira. ingin juga kalau tidak. lain kali abang tak merasa terus jubur Ilsya “.

Read More..

-----------------
anal sex MILF, Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, sexy ass
hot ass latina, Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, porn video free
porn video free, Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, big boobs

Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, and awek jepun seksi, isteri sundal, malay seks, Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan 2018, isteri sundal, jdm vk, Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, bini gian batang, and awek jepun seksi, bohsia pantat gebu, bohsia manja, bohsia pantat gebu, and Bidan Gatal Gomol Pompuan Dan Jantan, awek jepun seksi

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close