Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki | saya bekerja sebagai nurse hospital kat bandar. sudah 7 tahun saye bertugas di sebuah hospital tu. saya ditugaskan di unit ini kerjanya agak berat dan segala macam kes perlu diambil tindakan segera. Apalagi di musim perayaan. kite yanng bertugas sebagai atendan adalah barisan hadapan berhubung dgn pesakit.

Satu hari kira-kira jam 11 malam datang dgn lajunya sebuah ambulans dgn siren yanng nyaring. saya yanng bertugas shift malam bergegas menghampiri ambulans bersedia membawa pesakit ke bilik rawatan.

Saya lihat di lehernya telah dipakaikan neck collar iaitu alat bagi mencegah kecederaan pada leher. Oleh krna tergesa-gesa saye tersalah pegang sewaktu mengangkat pesakit membuatkan beberapa tulang leher pesakit malah patah.

-----------------
incest sex, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, hot ass latina
brunette fucked hard, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, finger fuck tight ass
sex erotica wife, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, incest sex

Keluarga pesakit telah menyaman pengarah hospital akibat kecuaianku. Tindakan pantas pengarah hospital dan pakar ortopedik maka kes ini dapat diselesaikan segera tanpa dibawa ke mahkamah. saya telah diberi amaran keras dan sebagai hukuman saye telah dipindahkan ke bilik.

Sejak sebulan yanng lalu saye bertugas bergilir mengikut shift. Dan krna saye yanng paling junior di situ maka selalunya saye mendapat shift malam. Waktu tugasku ialah pukul 10. 00 malam hingga 7.

00 pagi. “Di bilik awak bolih buat apa saja. mahu patahkan kaki pesakit pun tak ada yanng saman” Terngiang-ngiang di telingaku suara pengarah hospital yanng agak kuat. saya terdiam jer krna menyadari kesilapanku tempoh hari.

Dimana-mana hospital biasanya bilik diletakkan di bahagian belakang kompleks hospital. Tak bnyk orang yanng berurusan di situ kecuali keluarga yanng nak menuntut ahli keluarga masing-masing. Itu pun biasanya pada sebelah siang.

Bersama kita atendan yanng bertugas ialah seorang pengawal keselamatan. Mereka inipun bertugas ikut shift. Jadi setiap masa dua orang yanng bertugas di bilik. saya pun tak pasti untukk apa pengawal keselamatan di bilik.

Siapa sajalah yanng akan mencuri. Tapi bagi kita sekurang-kurangnya ada kawan untukk diajak berbual di kala sunyi terutama waktu malam. Malam itu saye aku bertugas bersama Pak Majsun yanng berusia 56 tahun.

Dulu die pemandu di sebuah jabatan kerajaan. Selepas bersara Pak Majsun menyertai syarikat kawalan keselamatan sebagai pengawal keselamatan. Pak Majsun yanng ramah dan bnyk pengalaman amat menyenangkan. Ada-ada jer ceritanya yanng menarik mengisi masa menunggu yanng amat membosankan.

Citer Malay Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

Malam itu pukul 11. 30 malam cuaca amat buruk. mungkiin sekarang musim tengkujuh maka hampir setiap hari hujan mencurah-curah beserta petir dan guruh. saya dan Pak Majsun cuma duduk-duduk jer dlam kedinginan malam di sebuah bilik di hadapan bilik.

“Malam-malam sejuk begini kena bertugas malam. Sepatutnya enak tidur di rumah dgn isteri” Bersuara Pak Majsun. “Nasiblah Pak Majsun. cuma krna sedikit kesilapan aku dibuang ke sini” Ujarku. Berbeza dgn Pak Majsun dan kawan-kawannya, kita disediakan sebuah bilik kecil lengkap dgn katil dan perabot.

Kite yanng bertugas malam dibenarkan tidur di bilik yanng disediakan berhampiran bilik itu. “Man, selama kau tidur di bilik itu tak ada gangguan ke? saya dengar orang cerita di sini bnyk yanng kena usik” “Tak ada pula Pak Majsun. Mimpi biasa adalah” sdang leka kita berbual tiba-tiba terdengar bunyi tapak kaki melangkah.

Kite memandang ke lorong redup yanng mengarah ke tempat kami. Suara hentakan kita kuat terdengar pada malam sepi. “Siapa pula yanng datang ke sini malam-malam” Tanyaku. Suara langkah makin kuat terdengar, perlahan-perlahan makin jelas sesosok tubuh berpakaian putih.

Ternyata yanng datang seorang pompuan cantik berpakaian jururawat. Jururawat itu berjalan ke arah kami. “Selamat malam bang” sapanya pada kita dgn tersenyum manis. “Buat apa dik malam-malam ke sini” tanyaku.

“Doktor Unit mahu butir-butir yanng dibawa ke sini petang tadi. Katanya perlu untukk buat post mortem esok pagi” “Esok tak bolih ke?” Tanyaku lagi. “Doktor mahu segera. Esok keluarga mahu tuntut” “Cik nii baru ke di sini. Tak pernah tengok sebelum ni?” Tanyaku lagi, kononnya supaya kelihatan ramah.

Padahal bagiku seronok jg berbual dgn jururawat muda di malam yanng sunyi seperti malam ini. “Ia bang, baru kelmarin bertukar ke sini” Jawab jururawat tersebut dgn senyuman manis. ” Patutlah tak pernah jumpa. saya kenal semua staf di sini. Kalau tak akrab pun sekurang-kurangnya pernah melihat wajah mereka” saye bercerita ramah.

“Bahagian mana di simpan bang?” tanya jururawat itu lagi. “Bilik di hujung sana. Adik berani ke seorang diri. Kalau perlu teman aku bolih ikut sama” saya mempelawa bantuan. “Tak apa bang, aku dahh biasa. Dan lagie mereka tak de apa yanng bolih mereka buat. Lagipun aku dahh pernah ke sana” saya terkaku.

Jururawat itu katanya dahh biasa ke bilik itu. Tadi katanya baru kelmarin bertukar ke sini. Kalau dahh biasa kenapa die bertanya arah bilik. Ataupun saye tersalah dengar. Biarkanlah. Jururawat itu beredar menuju ke bilik bahagian hujung dimana disimpan.

Die berjalan berlenggang. Lenggangannya sungguh menarik. saya dan Pak Majsun terpesona. “Berani jg jururawat muda tu. Pak Majsun yanng tua pun tak berani masuk bilik seorang diri malam-malam begini” Cerita Pak Majsun.

“Saya yanng kerja di sini pun seram jg masuk bilik malam-malam macam ni. Meremang bulu tengkuk saya” Kataku menyambung kata-kata Pak Majsun. saya dan Pak Majsun menyambung kembali bercerita.

Berborak pelbagai topik bagi menghilangkan rasa sunyi dan sejuk malam. Terdengar kembali bunyi tapak kaki makin mendekat. saya dan Pak Majsun menoleh ke luar. Nampak jururawat muda tadi berjalan berlenggok ke arah kami.

“Dapat maklumat yanng adik perlukan?” tanyaku. “Dapat. Mudahlah kerja aku esok hari” jawab jururawat itu dgn senyuman manis. “Singgah dulu cik, bolih kitaorang sembang-sembang” pelawa Pak Majsun. “Tak ganggu kerja abang berdua ke?” Jururawat muda itu bersuara lunak.

“Manalah ada kerja di tempat begini” balasku. “Okeylah tu, minta rokok sebatang. Sejuk malam ni” minta jururawat muda. “Pak Majsun, bagi cik adik nii sebatang rokok” kataku kepada Pak Majsun.

Saya hairan jg melihat pompuan meminta rokok. Bagiku pompuan akan kelihatan kurang cantik kalau merokok. Tapi apa mahu dihairankan zaman sekarang ni. Di kota-kota besar di Malaysia nii pompuan – pompuan pompuan merokok bukan menjadi perkara luar biasa.

Malah pelajar sekolah pun bnyk yanng berjinak-jinak dgn rokok. Jururawat muda yanng kemudiannya kita kenali sebagai Mijah mengambil sebatang rokok dari bungkus yanng disodor oleh Pak Majsun. Kemudian rokok tersebut dinyalakan dgn menggunakan rokok yanng masih bernyala kepunyaan Pak Majsun.

“Dah biasa ke Cik Mijah merokok?” tanya Pak Majsun. “Tak juga, tapi malam nii agak sejuk” Balas jururawat muda itu. Malam itu kita merasa beruntung sekali mendapat teman berbual seperti Cik Mijah, biasanya jururawat lain paling cuma tersenyum pada kita atau sekedar memberi salam.

Kite bertiga berbual kosong mengenai keadaan semasa. Dari perbualan dgn jururawat tersebut kita tahu serba sedikit mengenai latar belakangnya. Sejak awal lagie saye terpesona dgn pompuan cantik ini. Lelaki normal mana yanng tiidak tertarik dgn pompuan berkulit putih mulus berwajah ayu seperti itu, rambut hitamnya disanggul ke belakang sehingga menampakkan leher jenjangnya, tubuhnya yanng ramping lumayan tinggi (168 cm), seragam putihnya itu menambah pesonanya.

Memangg cantik jururawat muda ini. Di malam dingin seperti ini bila melihat pompuan cantik membuatkan nafsuku mekar. saya dan Pak Majsun cuba menggoda Cik Mijah dgn cerita-cerita berbau lucah.

Cik Mijah cuma tersenyum tersipu-sipu dgn lawak jenaka kami. “Terus terang aku katakan, Cik Mijah ini mmg menggoda” kataku smbil meletakkan tanganku di lutut Mijah dan mengelus pahanya. “Eh. jngan bang, nanti aku pukul” protes Mijah tapi tiidak pula menepis tanganku yanng berada di atas pahanya.

“Takkan ringan-ringan begini jer tak boleh” kataku terus menggoda. Melihat senyuman menggodanya saye makin berani. Seperti mendapat lampu hijau saye merangkul bahu Mijah smbil tanganku mengusap dadanya yanng menonjol.

Saya geram melihat bibirnya yanng merah basah dan sepantas kilat saye mengucup dan mencium ulas-ulas bibirnya yanng cantik. Mijah cuba menolak tapi kudratku lebih kuat. Gerakan-gerakannya yanng cuba mengelak malah membuat nafsuku makin menyala.

Saya merangkul Cik Mijah dari depan. Pak Majsun ikut serta dgn merangkul pompuan tersebut dari belakang dan meramas-ramas dadanya yanng masih tertutup seragam putih dan mengelus paha indahnya yanng menggiurkan.

Cik Mijah terus meronta, tapi sia-sia malah pakaiannya semakin tersingkap dan tudungnya terbuka. Kulit dada dan lehernya kelihatan putih bersih. Lama-lama perlawanan Cik Mijah melemah, sentuhan-sentuhan pada daerah sensitifnya telah meruntuhkan pertahanannya.

Birahinya bangkit dgn cepat apalagi suasananya sungguh dingin dgn hujan yanng masih mencurah turun. Bulu tengkuk Cik Mijah meremang merasakan sesuatu yanng basah dan hangat di lehernya. Ternyata jaga tua itu sdng menjilati lehernya yanng jenjang, lidah itu bergerak menyapu daerah itu sehingga menyebabkan tubuh Cik Mijah menggeliat menahan nikmat.

Mulut Cik Mijah yanng tadinya tertutup rapat-rapat kini mulai membuka. Lidah kasar Pak Majsun langsung menyerbu masuk ke mulut jururawat muda itu dan meraih lidahnya mengajaknya beradu lidah. Cik Mijah pun membalasnya, lidahnya mulai saling jilat dgn lidah Pak Majsun, liur mereka saling tertukar.

Melihat Pak Majsun yanng telah hot, saye mulai melucuti kancing bajunya dari atas, tanganku bergerak menyusup ke dlam bra Cik Mijah. Sebaik jer tanganku berjumpa putingnya langsung saye main-mainkannya benda itu dgn geramnya.

Cik Mijah kelihatan sudh tiidak berdaya melawan, die semakin pasrah membiarkan tubuhnya diteroka. Tanganku menjelajah semakin dalam, saye belai paha dlam pompuan itu hingga menyentuh selangkangannya yanng masih tertutup celana dalam.

“Kita ke dlam aja biar lebih uummph” saye mengajak. “Abang berdua jngan lebih-lebih. Kalau Pengarah Hospital tahu abang berdua bolih dipecat” Cik Mijah masih bersuara. “Tak apalah Cik Mijah, kitaorang kan sama-sama seronok” kataku memujuk.

Saya dan Pak Majsun memapah Cik Mijah ke dlam bilik yanng menempatkan sebuah katil bujang. Katil tersebut dikhaskan kepada atendan yanng bertugas malam. Pak Majsun yanng tua itu nampak bersemangat.

Cite Malay Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki Kisah Sex

Baju, bra, seluar, seluar dlam dan tudung Cik Mijah dibuka satu persatu. Kemudian Pak Majsun berlutut di lantai, ditatapnya kemaluan jururawat muda itu yanng ditumbuhi bulu-bulu yanng lebat, bulu itu agaknya rajin dirawat karena bagian tepiannya terlihat rapi sehingga tiidak lebat kemana-mana.

Cik Mijah dapat merasakan panasnya nafas jaga tua itu di daerah sensitifnya. saya mengagumi payudara kembar Cik Mijah. Bukit kembar itu berukuran sdng sebesar kue pau dgn putingnya berwarna coklat.

Saya memegang dan meramas lembut daging kenyal tersebut. Akhirnya saye mengulum puting keras tersebut. “Aahh. jngan bang” desah Cik Mijah ketika lidahku menelusuri gundukan tetek nya. Lidahku bergerak liar menjilati seluruh buah dada itu tanpa ada yanng terlepas, sesudah basah semua, saye nyonyot daging kenyal itu, puting mungil itu saye gigit-gigit dgn geramnya.

“Aahh. !” Tubuh Mijah tiba-tiba tersentak dan mendesah lebih panjang ketika dirasakannya lidah panas Pak Majsun mulai menyentuh bibir puki nya lalu menyusup masuk ke dalam. Bibirku kini merayau ke atas menciumi bibirnya, smbil tanganku tetap mengganyang buah dada nya.

Sementara di bawah sana, Pak Majsun makin membenamkan wajahnya di selangkangan Mijah, lidahnya masuk makin dlam mengais-ngais liang kenikmatan jururawat muda itu menyebabkan Mijah menggelinjang dan mengapitkan kedua paha mulusnya ke kepala Pak Majsun.

Citer Erotik Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

Mijah terpegun melihat lelaki tua itu sudh telanjang bulat di hadapannya, tubuhnya kurus sehingga tulang rusuknya kelihatan di bawah kulitnya, tetapi demikian konek nya yanng sudh menegang itu agak besar dgn bulu-bulu yanng sebagian sudh beruban.

Die naik ke katil dan terus ke atas tubuh pompuan itu, wajah mereka saling bertatapan dlam jarak dekat. Pak Majsun begittu mengagumi wajah cantik Mijah, dgn bibir tipis yanng merah merekah, hidung mancung, dan sepasang mata indah yanng nampak kuyu karena sdng menahan nafsu.

Saya masih terkial-kial dgn dada Mijah, Pak Majsun nampaknya amat agresif. Mereka berciuman dgn penuh gairah, Mijah melingkarkan tangannya memeluk tubuh tua Pak Majsun. Paha mulus jururawat muda itu terlihat jelas.

Pak Majsun sudh lama tiidak menikmati kehangatan tubuh wanita sejak isterinya putus haid sehingga die amat bernafsu berciuman dan mengganyang tubuh Mijah. Mendapat kesempatan bercinta dgn pompuan seperti Mijah bagaikan mendapat durian runtuh, belum pernah die merasakan yanng secantik ini, bahkan isterinya ketika muda pun tiidak ada apa-apanya bila dibandingkan dgn jururawat muda di hadapannya.

Stlh lima minit berciuman smbil bergeselan tubuh dan meraba-raba, Pak Majsun langsung tiidak memberi peluang kepadaku. Sudahlah bahagian bawah Lima dikuasinya, kini bahagian atas pula nak dirampasnya. Akhirnya saye mengalah dan memberi peluang kepada Pak Majsun.
Kisah Blue Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

  • Pak Majsun mecium bibir Mijah sungguh lama dan amat bernafsu. Pak Majsun mendaratkan ciumannya kali ini ke lehernya pula. Kemudian mulutnya bergerak turun ke buah dada jururawat muda yanng tadinya menjadi milikku.
  • Pak Majsun kelihata rakus menikmati buah dada yanng kenyal itu. “Eemmhh. aah. aahh !” Mijah mengerang menikmati hisapan-hisapan pak jaga tua pada buah dada nya, tangannya memeluk kepala yanng rambutnya sudh tipis dan beruban itu.
  • Mijah merasakan kedua putingnya semakin mengeras akibat rangsangan yanng terus datang sejak tadi tanpa henti. sambiil menyusu, jaga tua itu jg mengorek-ngorek puki nya, jari-jarinya masuk mencungkil liang puki nya membuat daerah itu semakin basah oleh lendir.
  • “Aku dahh tak tahan, bolih saye mahu tutuh?” Pak Majsun berbisik di telinga jururawat muda. Mijah cuma mengangguk. Pak Majsun segera menempelkan kepala konek nya ke mulut puki pompuan itu.
  • Terdengar desahan sensual dari mulut pompuan itu ketika Pak Majsun menekan kepala konek nya ke dalam. “Uuhh. sempit betul, kamu nii masih dara ke?” Erang lelaki tua itu smbil terus mendorong-dorongkan konek nya.
  • Mijah mengerang dan mencengkam kuat lengan Pak Majsun setiap kali batang konek itu terdorong masuk. stlh beberapa kali tarik dorong akhirnya konek itu tertancap seluruhnya dlam lubang burit jururawat muda yanng cantik itu.
  • “Aahh. sempit dan ketat. Sedapnya” Pak Majsun yanng tua itu cuba mengimbangi pompuan muda. die tak nak mengalah terlalu cepat. Sementara itu Mijah menarik wajah pak jaga itu mendekat dan mencium bibirnya, sebagai tindak balas kepada Pak Majsun.
  • Bibir indah yanng merah basah itu berpadu dgn bibir lebam yanng berbau tembakau kepunyaan pak jaga tua. Pak Majsun mula menggoyangkan pinggulnya mengepam puki pompuan itu. Desahan tertahan terdengar dari mulut Mijah yanng sdng berciuman.
  • Pak Majsun memulai dayungannya yanng makin lama makin bertenaga. Hebat jg lelaki tua yanng sudh pencen tapi konek nya masih keras dan sanggup membuat pompuan itu menggeliat kenikmatan. die mahir jg mengatur frekuensinya agar tiidak terlalu cepat kehabisan tenaga.
  • Sambiil mendayung mulutnya jg bekerja, kadang mencium bibir pompuan itu, kadang menggeletek telinganya dgn lidah, kadang menggigit kecil lehernya. saya cuma memerhati jer smbil mempelajari teknik Pak Majsun. Mijah pun semakin terbuai dan menikmati persetubuhan bersama lelaki yanng sebaya bapanya itu.

Die tiidak menyangka pak jaga bilik itu mampu membawanya melayang tinggi. Lelaki tua itu semakin laju menggerakkan konek nya dan mulutnya semakin kuat mengerang, nampaknya Pak Majsun akan segera orgasme.

“Tak perlu buru-buru Pak Majsun, biar aku yanng gerak sekarang!” kata pompuan muda itu tanpa malu-malu lagi. Pak Majsun tersenyum mendengar permintaan jururawat itu. Merekapun bertukar posisi, Pak Majsun tidur telentang dan Mijah mengangkangi konek nya.

Batang itu digenggam dan diarahkan ke puki nya, Mijah lalu menurunkan tubuhnya dan desahan terdengar dari mulutnya bersamaan dgn konek yanng terbenam dlam puki nya. Mata Pak Majsun terbeliak ketika konek nya tersepit di antara dinding kemaluan Mijah yanng sempit.

Ia mulai menggerakkan tubuhnya naik turun dgn kedua tangannya saling menggenggam bahu Pak Majsun untukk menjaga keseimbangan. “Ssh. oohh. yah. aahh !” Mijah mengerang smbil menaik-turunkan tubuhnya dgn penuh gairah.

Mijah dan pak jaga bilik itu memacu tubuhnya dlam posisi woman on top. Mijah demikian liar menaik-turunkan tubuhnya di atas konek Pak Majsun, die merasakan kenikmatan ketika batang konek lelaki tua itu menggesel dinding puki dan kelentitnya.

“Aahh. goyang sayang, goyang. Sedap. sungguh sedap!” kata Pak Majsun smbil meramas buah dada si pompuan yanng mengkal. Akhirnya Mijah tiidak tahan lagi, ia telah mencapai orgasmenya, mulutnya mengeluarkan erangan panjang.

Pak Majsun yanng jg sudh mendekati puncak mempercepat hentakan pinggulnya ke atas dan meramas buah dada itu lebih kencang. Ia merasakan cairan hangat mula berkumpul di pangkal konek nya dan otot-otot puki wanita itu meramas-ramasnya sehingga tanpa dapat ditahan lagie air mani nya terpancut di dalam.

Stlh climax nya selesai tubuh Mijah melemas dan tergolek di atas tubuh tua itu. Mijah yanng baru berusia 24 tahun itu begittu kontras dgn pria di bawahnya yanng lebih wajar menjadi datuknya, yanng satu begittu ranum dan segar sementara yanng lainnya sudh mendekati liang kubur.

“Sungguh sedap Cik Mijah, sudh lama aku tak buat begini” ujar Pak Majsun dgn tersenyum puas. “Man, giliran kamu pula” Pak Majsun mempelawa aku. “Boleh ke aku tumpang sekaki, Cik Mijah” saya bertanya.

Dlam hati mmg saye teringin. Melihat adegan Pak Majsun dgn Cik Mijah jururawat muda itu nafsuku sudh tak dapat dibendung lagi. Dari tadi rasanya saye nak menerkam Cik Mijah yanng cantik molek itu tapi apakan daya Pak Majsun telah menguasai Cik Mijah.

Cerita Erotik Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

“Boleh saja, kalau aku tak bagi tentu burung itu tak bolih tidur” jawab Cik Mijah smbil menunjuk ke arah pahaku. Mijah turun dari katil dan berjalan menghampiriku. Jantungku berdegup kencang melihat jururawat cantik itu sudh berdiri di hadapanku tanpa sehelai benangpun di tubuhnya.

Butir-butir keringat masih nampak di tubuhnya yanng putih mulus bekas pergomolan dgn Pak Majsun tadi. Mijah membantu membukakan pakaianku, ketika melepaskan kemejaku, saye merasakan telapak tangan lembut pompuan itu membelai dadaku, enak sekali sampai mataku terpejam menikmati.

Mijah melemparkan kemejaku ke meja di sudut bilik. stlh bahagian atas terdedah, kini pompuan itu berlutut di depanku. Tangannya bergerak lincah membuka tali pinggangku dan menarik zip seluarku. Seluar dalamku turut ditarik dan saye telanjang bulat di hadapannya.

Lidah Mijah bergerak liar menjilat batang konek ku smbil tangannya melakukan gerakan melancap. stlh batang konek ku basah dgn liurnya, ia membuka mulut dan memasukkan konek ku ke dalamnya.

Konek ku dihisap-hisap sampai saye pejam celik keenakan. Mijah sendiri sebenarnya merasa mulutnya penuh dgn konek ku yanng agak besar, tetapi die tiidak perlu waktu lama untukk menyesuaikannya. “Aahh. sedapnya” saye mengerang smbil meramas-ramas rambut Mijah.

Tubuhku bergetar menahan nikmatnya dihisap terutama bila lidah kasar dan hangat itu membelai bahagian kepalanya. saya rasa seperti nak terpancut dilakukan begittu oleh jururawat muda yanng sungguh cantik. saya tak nak selesai awal maka saye memeluk dan mengangkat tubuh wanita muda tersebut ke katil di bilik tersebut.

Mijah duduk di tepi katil sementara saye berdiri di antara kedua belah pahanya. Bibir kita beradu dan berciuman dgn penuh ghairah. Tanganku bergerak menjamah belakang, buah dada dan pahanya.

Kemudian saye menolak perlahan hingga Mijah terbaring telentang di tengah katil. saya menguak luas paha Mijah dan saye merapatinya. saya halakan kepala konek ku yanng keras sejak tadi ke puki nya yanng merkah basah.

“Aaahh. pelan-pelan bang. Burung abang besar” desah Mijah ketika kepala konek ku menyentuh muara kemaluannya. memangg saye akui konek ku lebih besar dan panjang daripada Pak Majsun. Walaupun puki Mijah sudh basah tapi tetap jer terasa sukar untukk memasukinya.

“Aduuhh. sempit sungguh lubang Cik Mijah” saya cuba beberapa kali menekan. Mula-mula pelan kemudiannya lebih kuat. stlh masuk separuh saye mula menggerakkan maju mundur hingga akhirnya seluruh batang konek ku terbenam.

Mijah menggeliat dan mendesah menerima sondolan dariku. memangg saye akui lubang jururawat muda ini sungguh ketat dan sempit. sambiil mendayung saye menggentel kelentit Mijah hingga jururawat cantik itu mengangkat dubur nya tinggi-tinggi dan mengayak kiri kanan.

Mijah mengerang dan menjerit penuh nikmat. “Pelan-pelan Cik Mijah nanti orang dengar” Pak Majsun yanng duduk di luar bersuara bila mendengar jeritan nikmat dari Cik Mijah sungguh kuat. saya makin berghairah mendengar jeritan Cik Mijah.

Novel Lucah Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki

Ukuran konek ku yanng besar itu memberi rasa nikmat yanng tak terhingga terutama ketika gerakan kasar dariku. Mijah menggelupur nikmat tiap kali saye menekan rapat-rapat batang konek ku. Terasa kepala konek ku seperti menyentuh pangkal rahimnya.

“Aah. sedap bang, laju lagie bang” Mijah bersuara smbil mencakar-cakar belakangku. Menatap wajah cantik Mijah yanng sdng terangsang hebat dgn rambut terurai membuar semangat dan nafsuku bagaikan ledakan gunung berapi.

Frekuensi dayunganku semakin laju membuat bujang itu bergoyang-goyang. sambiil terus menghayun dgn nikmatnya mulutku mengisap buah dada Mijah yanng membukit. Putingnya yanng mengeras saye nyonyot bagaikan bayi sdng menyusu.

“Oohh. aku dahh mahu keluar bang” erang Mijah tanpa malu-malu. perempuan itu memeluk erat-erat tubuh kekarku smbil mengeluarkan cairan orgasme dari puki nya yanng menyebabkan konek ku semakin lancar mendayung.

Tubuhnya terlonjak-lonjak seperti terkena kejutan elektrik dan mulutnya mengerang nikmat. Mijah sangat puas dan lemas sekali sesudah orgasme panjang itu, tetapi saye masih terus mendayung puki nya. saya cuba bertahan, saye tiidak nak mengalah lebih awal.

Saya nak menikmati sepuas-puasnya jururawat muda dan cantik ini. saya kemudiannya mengajak Mijah berganti gaya, saye suruh Mijah menungging di atas katil lalu saye bergerak di belakangnya untukk melakukan doggie style.

Saya halakan batang konek ku pada puki nya yanng sudh penuh dgn cairan yanng meleleh keluar membasahi daerah kelangkang dan paha bahagian dalamnya. Kali ini saye rasa mudah jer membenamkan batang konek ku krna adanya cairan pelincir yanng banyak.

Saya mula menghayun dan badan Mijah terbuai-buai mengikut irama dayunganku. “Sedap bang, lagi. lagi” Mijah mendesah smbil ikut menggoyangkan pinggulnya sehingga konek ku menancap makin dalam. saya mendayung makin laju.

Mijah mula menjerit-jerit nikmat. Mendengar jeritan ghairah ini membuat Pak Majsun masuk ke bilik dan ikut serta meramas payudara Mijah yanng terhayun-hayun. Di tarik zip seluarnya dan konek nya yanng kembali keras itu disuakan ke mulut Mijah.

Mijah dgn senangnya mengisap kepala konek lelaki tua tersebut. Bila Mijah kembali mengejang dan mengerang kuat tanda mengalami orgasme maka saye memegang pinggangnya dan melajukan hayunanku. Sampai akhirnya saye menekan kuat badanku ke badan Mijah dan kepala konek ku mula memancutkan maniku yanng saye simpan beberapa hari.

Terasa nikmat bila satu demi satu pancutan menerpa rahim jururawat muda. Sementara itu Pak Majsun jg tak dapat bertahan dan memancutkan maninnya ke dlam mulut comel Cik Mijah. Di luar hujan mencurah-curah turun, di dlam air nikmat mencurah-curah keluar dari kepala konek kami.

Selepas beberapa ketika bila tenaga kita pulih kembali, kita masing-masing mengenakan pakaian semula. “Cik Mijah sungguh hebat. Besok-besok datanglah lagi” Pak Majsun bersuara. “Boleh saja, abang berdua jg hebat. saya benar-benar puas” Mijah bersuara manja.

Cik Mijah melambaikan tangannya smbil tersenyum meninggalkan kami. Cik Mijah dgn seragam putihnya itu berlenggang lenggok hingga hilang di sebalik bangunan hospital. saya berbaring di katil sementara Pak Majsun duduk di kerusi di luar bilik.

Saya akhirnya terlena hingga ke pagi. Keesokan paginya kira-kira pukul 7 pagi saye dikejutkan oleh Pak Majsun. saya melihat mukanya pucat smbil megang akhbar pagi. “Man, cuba kau lihat ni” Pak Majsun menunjukkan dada akhbar.

Sambiil menggenyeh mata saye melihat akhbar yanng ditunjuk oleh Pak Majsun. Berbalam-balam saye melihat gambar seorang pompuan cantik. “Ini Cik Mijah yanng bersama kitaorang semalam. Glamor jg ya Cik Mijah hingga masuk dlam surat khabar” saya bersuara.

“Memang glamor, cuba kau baca lagi” saya mengambil surat khabar di tangan Pak Majsun. saya membaca baris-baris yanng terdapat di bawah gambar tersebut: “Seorang jururawat muda bernama Mijah, berusia 24 tahun, ditemukan mati di bilik mandi rumah sewanya Tubuhnya ditemukan dlam keadaan telanjang bulat di bawah siraman shower, disebabkan oleh arus elektrik yanng bocor dari water heater yanng digunakannya. ditemui oleh kawan serumahnya dan Mijah telah dibawa ke bilik hospital tengah hari kelmarin untukk bedah siasat. Cik Mijah sepatutnya melapor diri untukk bertugas di hospital pagi kelmarin” saya tergamam bila membaca akhbar tersebut.

Peluh dingin mula membasahi muka an badanku. saya lihat Pak Majsun seperti terketar-ketar di hadapanku. “Jadi siapa yanng bersama dgn kitaorang malam tadi?” tanyaku kepada Pak Majsun. Pak Majsun cuma mengangkat bahunya.

Mulutnya masih terkunci tanpa mampu berkata-kata. Bulu tengkokku tiba-tiba meremang.

Read More..

-----------------
finger fuck tight ass, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, blonde teen
sexy Russian teen, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, porn video free
virgin pussy, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, teen fuck

Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, and bohsia manja, awek jepun seksi, bohsia manja, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki 2017, janda tetek besar, jdm vk, Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, isteri seksi gersang, and bohsia manja, bohsia pantat gebu, isteri seksi gersang, janda tetek besar, and Jururawat Dikongkek Dua Konek Lelaki, dara cun cipap gatal

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close